Af en toe, maar dat komt omdat ik in het weekend ook weleens mijn eigen ouders ga opzoeken. We zitten doordeweeks al bij elkaar dus in het weekend kunnen we dan onze ding doen. Dat leek me wel verstandig in een relatie om niet 24 uur op elkaars lip te zitten.quote:Op maandag 20 september 2004 17:10 schreef Copycat het volgende:
Ga jij nooit mee haar ouders bezoeken?
Doe ik ook wat jij doet, maar het probleem is dat als ik de telefoon 's weekends niet opneemt, ze me door blijft bellen totdat ik opneem. Soms wel 20x gemiste oproepen 's nachts. En als ik dan opneem dan zeg ze waarom ik pas na 20x op neem.quote:Op maandag 20 september 2004 17:13 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn vriendin reageert ook altijd helemaal paranoide als ik een avondje me telefoon niet aanneem ofzo, dat werkt niet lekker in een relatie om dan meteen achterdochtig te gaan reageren...
Doe chil...
Ja, flesje wijn mee....verrassing!!! Kijken hoe ze reageert.quote:Op maandag 20 september 2004 17:21 schreef Elocyp het volgende:
Ga dan is 's avonds bij je vriendin langs als haar ouders op visite zijn geweest als jij denkt dat ze dan wel al weg zullen zijn.
Moet ik eerlijk je ook gelijk in geven dat mijn vriendin dan ook precies zo reageert, maar als ze zo reageert kun je het meteen weer over een andere boeg gooien; zij behandelt jou dan toch ook zo als zij niet aanneemt als ze weer een weekend bij d'r ouders is...?quote:Op maandag 20 september 2004 17:16 schreef off_topic het volgende:
[..]
Doe ik ook wat jij doet, maar het probleem is dat als ik de telefoon 's weekends niet opneemt, ze me door blijft bellen totdat ik opneem. Soms wel 20x gemiste oproepen 's nachts. En als ik dan opneem dan zeg ze waarom ik pas na 20x op neem.
Waarom neem je dan de telefoon niet aan ? Je ziet toch dat zij het is. Als je geen zin hebt om te ouwehoeren zeg dat dan gewoon.quote:Op maandag 20 september 2004 17:13 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn vriendin reageert ook altijd helemaal paranoide als ik een avondje me telefoon niet aanneem ofzo, dat werkt niet lekker in een relatie om dan meteen achterdochtig te gaan reageren...
Doe chil...
Over 1 ding liegt ze niet: er is blijkbaar dus visite.En blijkbaar blijft die visite pitten(alhoewel,pitten...)quote:Op maandag 20 september 2004 17:04 schreef off_topic het volgende:
Mijn vriendin gaat in het weekend haar moeder in het noorden des lands bezoeken. Vroeger belde ze mij dan ALTIJD in het weekend , ook al is dat maar 2-3 min om te zeggen dat ze goed is aangekomen, of gewoon om te ouwehoeren over koetjes en kalfjes. De laatste paar maanden merk ik op dat dit niet meer gebeurd. Dus ik ben haar eens gaan bellen in het weekend (iets wat ik niet snel doe omdat ik niet zo'n beller ben). Maar elke keer zegt ze dat het niet uit komt dat ik bel omdat ze nu bij haar ouders zit of dat ze visite heeft enz. Zelfs na 22u als ik denk dat het bezoek al weg is. Een enkele keer heeft ze zelfs het gesprek weggedrukt.
Ik wil niet achterdochtig zijn maar iets zegt mij dat het niet klopt. We hebben het hierover gehad en zij zegt dat ik me NERGENS zorgen om hoeft te maken. Ze komt dan met : je moet me gewoon vertrouwen, dat doe ik ook bij jou...
Hoezo, als het gezellig is dan blijft visite wel langer dan tot 22.00 hoor of heb je alleen van die vrienden die vroeg naar bed moetenquote:Op maandag 20 september 2004 19:18 schreef RealZeus het volgende:
En blijkbaar blijft die visite pitten(alhoewel,pitten...)
kun je ook een beetje normaal reageren of ben nog geen 18jr?quote:Op maandag 20 september 2004 19:49 schreef DonSauza het volgende:
Hey dat klinkt bekend!!
Ik woon zelf in het noorden en elk weekend komt er een meisje uit Rotterdam hier heen.
Ze zegt dat ze een vriend heeft en als excuus haar familie, die hier woont gebruikt om mij te bezoeken...
Wat zijn de weekenden toch heerlijk!!
En btw, ze heeft gelijk, je hoeft je nergens zorgen om te maken...ze is bij mij in goede handen![]()
Doet me denken aan een stukje van Hans Teeuwen. Wat je trouwens ook als serieus voorbeeld moet nemen hoe je het NIET op moet proberen te lossen.quote:Op maandag 20 september 2004 17:57 schreef C0mput3rn3rd het volgende:
Ze gaat vreemd![]()
![]()
![]()
![]()
tis maar net of je bij je telefoon bent als ie gaat en als ik dan zie dat ze 700 keer heeft gebeld, gaat de zin me al over om aan te nemen eigenlijk, ik denk dan, doe eens niet zo obsessief...quote:Op maandag 20 september 2004 17:50 schreef TinToR het volgende:
[..]
Waarom neem je dan de telefoon niet aan ? Je ziet toch dat zij het is. Als je geen zin hebt om te ouwehoeren zeg dat dan gewoon.
Tis maar net of je een serieuze relatie hebt of niet.
Nee daar heb je wat aanquote:Op maandag 20 september 2004 17:37 schreef Gappie het volgende:
en als je toch la 24 uur op elkaars lip zit wat je zelf zegt en dan in het weekend ieder ze eige ding kan doen.. dan hoef je toch ook niet met haar aan de tel te hange?? ja ik snap ook wel dat een berichtje fijn is met ben veilig aangekome of ik ben er ofzo... vraag of ze een sms wil sturen daar heeft niemand last van en jij blij want je heb je bericht die je wil
Nee het is gewoon op een legitieme manier je vertrouwen geven in de situatie, als je het niet vertrouwd zoals hij doet dan kan je dat alleen terugwinnen door bevestiging. Wat is dan beter dan gewoon erheen te gaan? En als je relatie goed is dan zal zij dat ook wel waarderen, dat je spontaan even langskomt als je tijd hebt en de ouders een bloemetje brengt. Juist het spontane maakt een relatie leukquote:Op maandag 20 september 2004 20:01 schreef Postbus69 het volgende:
Het valt me wel op dat mensen de TS beschuldigen van achterdochtigheid maar daarnaast wel het advies geven om langs te gaan met een fles wijn. Dit is toch ook gewoon sneaky proberen te achterhalen wat ze in het weekend doet?
quote:Op maandag 20 september 2004 17:04 schreef off_topic het volgende:
Maar elke keer zegt ze dat het niet uit komt dat ik bel omdat ze nu bij haar ouders zit of dat ze visite heeft enz. Zelfs na 22u als ik denk dat het bezoek al weg is. Een enkele keer heeft ze zelfs het gesprek weggedrukt.
Ze komt dan met : je moet me gewoon vertrouwen, dat doe ik ook bij jou...
Als ze je midden in de nacht belt (na 2u) dan mag een normaal iemand er wel vanuit gaan dat je aan het slapen bent. Dan kan het idd voorkomen dat je pas na de 20ste keer de telefoon pas hoort....quote:Op maandag 20 september 2004 21:59 schreef heiden6 het volgende:
Het is natuurlijk ook wel heel fout om 20 keer niet op te nemen en de 21e keer wel, lekker consequent, zo blijft ze bellen. Dat zou ik sowieso al niet accepteren, ben je wel lekker om domweg te blijven klikken als de ander niet op neemt?
Beetje vreemd, maar dat was niet de essentie van het topic.
Er moet ook wel een goede reden zijn om iemand (zelfs je vriend of vriendin, die mag ook slapen) om na 2 uur 's nachts te bellen, dat zal toch niet zo vaak gebeuren?quote:Op maandag 20 september 2004 22:04 schreef off_topic het volgende:
[..]
Als ze je midden in de nacht belt (na 2u) dan mag een normaal iemand er wel vanuit gaan dat je aan het slapen bent. Dan kan het idd voorkomen dat je pas na de 20ste keer de telefoon pas hoort....
Maar ook als ik bijv. in bad zit, dan belt ze ook gewoon net zolang achter elkaar totdat ik op neem. Loop ik daar dan in mijn blootje door het huis van mijn ouders om de telefoon aan te nemen...
Ernstig he?quote:Op maandag 20 september 2004 22:08 schreef ernstig.com het volgende:
Klinkt als 'n goeie relatie man!
Zoals de waard is, vertrouwt ...quote:Op maandag 20 september 2004 22:04 schreef off_topic het volgende:
[..]
Als ze je midden in de nacht belt (na 2u) dan mag een normaal iemand er wel vanuit gaan dat je aan het slapen bent. Dan kan het idd voorkomen dat je pas na de 20ste keer de telefoon pas hoort....
Maar ook als ik bijv. in bad zit, dan belt ze ook gewoon net zolang achter elkaar totdat ik op neem. Loop ik daar dan in mijn blootje door het huis van mijn ouders om de telefoon aan te nemen...
Inderdaad, er is aan beide zijden denk ik iets mis in de relatie want ze vertrouwen elkaar allebei niet. Terwijl juist wederzijds vertrouwen de basis voor een vruchtbare relatie.quote:Op dinsdag 21 september 2004 14:32 schreef Neverending het volgende:
Zoals de waard is, vertrouwt ...![]()
Dat is op zich dan wel terecht natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:40 schreef off_topic het volgende:
Mensen, bedankt voor jullie reacties en adviezen. Gisternacht kon ik niet slapen door dit gevoel en besloot om midden in de nacht haar sms door te nemen. Wat ik toen las heeft mijn leven een complete andere wending gegeven. Mijn vermoedens waren zo sterk dat het toch klopt. Ze heeft heeft een jongen ontmoet. Een vroegere vriend die nu nog steeds in de woonplaats van haar moeder woont. De sms'jes liegen er niet om. Laat ik erop houden dat het ZEER erotisch getinte berichten zijn. Om misselijk van te worden gewoon als je eigen vaste vriendin dit doet.
Ook stonden er een paar berichten in die mij zeer kwetsend ter ore kwamen.
Ik ga haar hier nog niet mee confronteren maar wacht of zij er zelf mee aan komt. Misschien is het toch een goed idee om haar onverwachts in het weekend een bezoek te brengen. Dan kan ze het me recht in mijn gezicht zeggen want als ik er zo over begin, dan krijg je weer: Waarom zit jij mijn sms' en te lezen, dat zijn mijn prive zaken enz enz....
Niet te geloven hoe hard ze de boel dus toch heeft besodemieterd...quote:Op maandag 20 september 2004 17:04 schreef off_topic het volgende:
We hebben het hierover gehad en zij zegt dat ik me NERGENS zorgen om hoeft te maken. Ze komt dan met : je moet me gewoon vertrouwen, dat doe ik ook bij jou...
quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:03 schreef DarkElf het volgende:
idd terecht als je ruzie krijgt over het feit dat je haar telefoon zit te onderzoekenMaar dat weet je zelf ook wel.
Ik zou het sowieso afsluiten, ik weet niet hoe lang jullie al een relatie hebben en hoe oud je bent, maar dit klinkt niet alsof het nog goed gaat komen.quote:Iig klopte je voorgevoel en dat is naar; ik zou gewoon idd een gesprek aangaan erover en duidelijkheid krijgen voor jezelf zodat je, als je dat wilt, het gewoon af kunt sluiten
"Technisch" gezien heb je gelijk natuurlijk. Maar ik zou het pas erg vinden als iemand uit pure nieuwsgierigheid of wantrouwen terwijl alles in de relatie zijn normale gangetje gaat dit soort acties uit gaat halen. Maar als je vriend/vriendin je ineens niet meer aan de telefoon wil hebben, ja... Dan wordt het wel heel erg verdacht vind ik, vooral het wegdrukken van gesprekken, als je partner dat bij je doet denk ik dat bij iedereen wel de alarmbellen gaan rinkelen.quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:11 schreef DarkElf het volgende:
klopt maar in wezen is het gewoon inbreuk van privacy
omdat de reden gegrond is voor je gevoel zorgt dat niet dat de actie ineens goed is
De ts had mijns inziens toch echt voldoende reden om zich zorgen te maken. Het zijn gewoon de klassieke verschijnselen van iemand die vreemd gaat/geïntereseerd is in een ander/twijfelt over de relatie... Dan vind ik niet dat je fout bezig bent. Ze had gewoon eerlijk moeten zijn over de reden waarom ze zo vreemd deed, wat die dan ook was. Als je je partner met allerlei twijfels opzadelt en ook nog eens ontkent dat er iets aan de hand is (terwijl er duidelijk íets niet goed zit) kan je verwachten dat hij/zij gaat graven, en terrecht! Je hoort je partner niet zo te behandelen.quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:33 schreef A.A. het volgende:
Ik vind het helemaal niet verkeerd om die smsjes te lezen als ze zulke dingen flikt. Probleem is dat je dat niet van te voren weet en dus eigenlijk altijd fout bezig bent zo gauw je die telefoon op pakt.
Kom man, de ts drukte zich volgens mij nog voorzichtig uit toen hij het over erotische sms'jes had.quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:50 schreef Vanderdonk het volgende:
Alsof een beetje erotisch sms-en zo erg is. Kom op zeg, het hoeft niet zoveel voor te stellen behalve dat ze met die ander loopt te dollen of onwijs te flirten. Dat je dan door bepaalde jaloezie gevoelens kwaad word is ook wel logisch maar het bewijst nog niks. Ik zeg op mijn werk ook wel eens tegen mijn collegas dat ik ze een lekker ding, schatje vind enzo.
een back-up vriendje is altijd handig tochquote:Op maandag 20 september 2004 17:04 schreef off_topic het volgende:
Mijn vriendin gaat in het weekend haar moeder in het noorden des lands bezoeken. Vroeger belde ze mij dan ALTIJD in het weekend , ook al is dat maar 2-3 min om te zeggen dat ze goed is aangekomen, of gewoon om te ouwehoeren over koetjes en kalfjes. De laatste paar maanden merk ik op dat dit niet meer gebeurd. Dus ik ben haar eens gaan bellen in het weekend (iets wat ik niet snel doe omdat ik niet zo'n beller ben). Maar elke keer zegt ze dat het niet uit komt dat ik bel omdat ze nu bij haar ouders zit of dat ze visite heeft enz. Zelfs na 22u als ik denk dat het bezoek al weg is. Een enkele keer heeft ze zelfs het gesprek weggedrukt.
Ik wil niet achterdochtig zijn maar iets zegt mij dat het niet klopt. We hebben het hierover gehad en zij zegt dat ik me NERGENS zorgen om hoeft te maken. Ze komt dan met : je moet me gewoon vertrouwen, dat doe ik ook bij jou...
Damn right!quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:16 schreef speknek het volgende:
Gewoon zeggen, als ze gaat miepen over d'r privacy mag ze lekker op straat gaan tobben over hoe ze ethisch in d'r recht staat zou ik zo zeggen.
Dat vermoeden (dat er iets zou zijn) had ik gisteren al toen ik je topic las:quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:40 schreef off_topic het volgende:
Gisternacht kon ik niet slapen door dit gevoel en besloot om midden in de nacht haar sms door te nemen. Ze heeft heeft een jongen ontmoet. . De sms'jes liegen er niet om. Laat ik erop houden dat het ZEER erotisch getinte berichten zijn.
Je moet haar inderdaad confronteren of betrappen! Dat is veel beter dan dat gezeik over dat je dr smsjes leest want dan krijgt je deze (ja sorry ik noem het standaard scripts die vrouwen afdraaienquote:Op maandag 20 september 2004 20:55 schreef Compile het volgende:
Nee, je maakt je terecht druk. Ik denk dat er wel iets achter zit, dat blijkt wel uit die laatste opmerking. Geloof mij maar, er zit dr iets dwars en ze heeft meerdere signalen afgegeven.
Ook in dit geval vind ik niet dat je je schuldig hoeft te voelen, je kon gewoon merken dat er iets goed fout zat, dan is het tijd voor drastische maatregelen.quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:22 schreef Mirjamke het volgende:
(Ben er niet trots op dat ik dat heb gedaan)
Weleens gehoord van 'Waar rook is , is ook vuur?'quote:Op dinsdag 21 september 2004 14:32 schreef Neverending het volgende:
[..]
Zoals de waard is, vertrouwt ...![]()
Er is maar een oplossing:quote:Op woensdag 22 september 2004 02:00 schreef Vanderdonk het volgende:
Ja inderdaad, want de vraag is natuurlijk, waarom zou ze vreemd gaan en van die erotische sms-jes sturen?
Afijn dat zou ook de insteek kunnen zijn voor zo een confrontatie, gewoon vragen waarom ze sweekend niet de telefoon opneemt, dat je het gevoel hebt dat ze minder om je geeft vanwege... enje denkt dat ze een ander heeft etc. Inderdaad zoals Compile zei, niet gaan zeggen dat je haar sms-jes door hebt zitten lezen want dan zal ze je dat alleen maar kwalijk nemen en krijg je de bal keihard terug. Je weet nu wat er aan de hand, dus nu werken aan de oplossing.
idd dump dat wijf en zet dr zooi op straat (wel op de dag dat het vulnis wordt opgehaaldquote:Op woensdag 22 september 2004 09:35 schreef Dungeonmaster het volgende:
Ik zou gewoon die gast eens bellen en vragen of hij je vriendin wil vertellen dat het uit is met haar vaste vriend.
Dat zou ik dan in het week-end doen, als ze bij haar "ouders" is.
En als ze dan thuis komt zou ik er voor zorgen dat al haar spullen buiten op de stoep staan.
Kies hiervoor een regenachtige dag.
jij kan toch ook wel optellen?quote:Op woensdag 22 september 2004 09:41 schreef speknek het volgende:
Feitelijk heeft hij nog geen bewijs dat ze vreemdgaat anders. Ze flirt, dat kan, ze flirt expliciet, da's minder, ze neemt de telefoon nooit op, da's zwaar kut. Maar die link hoeft er niet te zijn. Misschien laat ze die smsjes inderdaad expres staan, wil ze je jaloers maken omdat jij haar onzeker hebt gemaakt door de telefoon niet op te nemen...
Okee in het laatste geval is ze nog steeds een manipulatieve bitch die een goede whoopass nodig heeft. Maar confronteer haar er iig mee.
Nee, geen keihard bewijs, maar de kans dat ze met hem tussen de lakens ligt of op zijn minst ligt te knuffelen en zoenen is toch wel heel erg groot, niet? Vooral het feit dat ze ook keihard liegt en zegt dat er niks aan de hand is maakt haar tot een ongelooflijke bitch. Ze besodemietert de boel gewoon keihard, of ze dan wel of niet met die kerel neukt vind ik dan al niet meer zo veel uitmaken.quote:Op woensdag 22 september 2004 09:41 schreef speknek het volgende:
Feitelijk heeft hij nog geen bewijs dat ze vreemdgaat anders.
wanneer is het voor jou dan wel feitelijk dat iemand vreemdgaat? Pas als je die persoon op heterdaad betrapt of zo? Ik vind dit een zeer naieve reactie. Je weet dondersgoed dat er meer aan de hand is als je je partner goed kent.quote:Op woensdag 22 september 2004 09:41 schreef speknek het volgende:
Feitelijk heeft hij nog geen bewijs dat ze vreemdgaat anders. Ze flirt, dat kan, ze flirt expliciet, da's minder, ze neemt de telefoon nooit op, da's zwaar kut.
Het vertrouwen is toch totaal weg ?quote:Op woensdag 22 september 2004 09:41 schreef speknek het volgende:
Feitelijk heeft hij nog geen bewijs dat ze vreemdgaat anders. Ze flirt, dat kan, ze flirt expliciet, da's minder, ze neemt de telefoon nooit op, da's zwaar kut. Maar die link hoeft er niet te zijn. Misschien laat ze die smsjes inderdaad expres staan, wil ze je jaloers maken omdat jij haar onzeker hebt gemaakt door de telefoon niet op te nemen...
Okee in het laatste geval is ze nog steeds een manipulatieve bitch die een goede whoopass nodig heeft. Maar confronteer haar er iig mee.
Hoho! KUThoeren. Ken je klassiekers...quote:Op woensdag 22 september 2004 10:28 schreef Salvad0R het volgende:
Allemaal Hoeren.
quote:Op woensdag 22 september 2004 09:35 schreef Dungeonmaster het volgende:
Ik zou gewoon die gast eens bellen en vragen of hij je vriendin wil vertellen dat het uit is met haar vaste vriend.
En als ze dan thuis komt zou ik er voor zorgen dat al haar spullen buiten op de stoep staan.
Kies hiervoor een regenachtige dag.
Dude....... Er is een kans dat mensen een andere mening hebben....quote:Op woensdag 22 september 2004 10:50 schreef PoPiJoPiDoPi het volgende:
flirten mag ook al heb je een relatie
zoenen mag ook, maar dan wel op de wang
Hoe gaat het beter voor je ego zijn als ze bekent dat je bent vervangen door iemand anders en dat ze je daarover heeft voorgelogen en jij er ook nog in bent getrapt?quote:Op woensdag 22 september 2004 10:43 schreef Coelho het volgende:
Je zult je waarschijnlijk binnen je relatie niet meer normaal kunnen gedragen, nu je dit weet. Logische reactie. Maar toch: wil je haar met een bekentenis laten komen, wat natuurlijk stukken beter voor je ego is, zul je er druk op moeten zetten.
Zulke gasten hebben geen vriendin. Ik vraag me even af wat ze haar ouders heeft verteld? Liegt ze over waar ze naar toe gaat als ze daar is of heeft ze misschien gezegd dat het uit is tussen jullie..quote:Op woensdag 22 september 2004 10:49 schreef Dungeonmaster het volgende:
Ik snap zo´n gast eigenlijk ook niet. Al is het alleen maar flirten, je mag wel aannemen dat hij weet dat zij een vriend heeft. Ga je toch nat met je eigen waardigheid. Aan de andere kant, zal ze daar dan ook wel niet eerlijk over zijn tegen die ander. Ik vind het wat cru om meteen te zeggen dat het een hoer is, maar een slet in ieder geval en een leugenachtige ook nog. Misschien is het wel goed als die een keer flink op haar nummer wordt gezet. Ga zelf ook lekker flirten, kan ze je in ieder geval niet kwalijk nemen. Als je dan een meisje pakt die al een relatie heeft, dan is het cirkeltje mooi rond. (Zo van, als mijn fiets gejat wordt dan steel ik er toch een terug.) Wie weet, heeft die gast wel een vriendinIk dwaal af. In ieder geval, ik zou zelf actie ondernemen en de eer aan mezelf houden. Ook al weet je het niet zeker, je hebt nu materiaal om mee te werken om daar achter te komen. Meestal is je gut-feeling wel een goede raadgever.
Dat bedoel ik: In het nauw drijven net zo lang tot ze aan haar eigen leugens onderdoor gaat. Janken zal ze.quote:Op woensdag 22 september 2004 10:53 schreef Dungeonmaster het volgende:
[..]
Hoe gaat het beter voor je ego zijn als ze bekent dat je bent vervangen door iemand anders en dat ze je daarover heeft voorgelogen en jij er ook nog in bent getrapt?
Dat zie ik niet helemaal zitten.
Ik zeg: Harde bewijzen verzamelen en dan retaliation! Dat is pas goed voor je ego.
Dat haalde ik er ff niet uit. maar goed, we zijn het eens.quote:Op woensdag 22 september 2004 10:55 schreef Coelho het volgende:
[..]
Dat bedoel ik: In het nauw drijven net zo lang tot ze aan haar eigen leugens onderdoor gaat. Janken zal ze.
een man/vrouw die niet flirt is zijn leven niet waardigquote:Op woensdag 22 september 2004 10:51 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Dude....... Er is een kans dat mensen een andere mening hebben....
doe het dan als je nog vrijgezel bent. Of als je toe bent aan iets nieuws, maak het dan op een waardige manier uit. Zodat beide partijen normaal verder kunnen met hun leven.quote:Op woensdag 22 september 2004 10:58 schreef PoPiJoPiDoPi het volgende:
[..]
een man/vrouw die niet flirt is zijn leven niet waardig
en anders flirt je om te kijken of er misschien betere mannen/vrouwen op aarde rondhangen
ben het er mee eens, maar het is wel off topicquote:Op woensdag 22 september 2004 11:07 schreef Postbus69 het volgende:
[..]
doe het dan als je nog vrijgezel bent. Of als je toe bent aan iets nieuws, maak het dan op een waardige manier uit. Zodat beide partijen normaal verder kunnen met hun leven.
Ja inderdaad, dit is de meest nette manier. We vormen plan A: Zeggen dat je aan de relatie wil werken en meer samen wil doen. Dat is vast niet erg dus gewoon vertellen dat je mee gaat naar de schoonouders of vaker langs gaat komen omdat je haar ouders vaker wil zien. Dat geeft haar al te denken en als ze tegenstribbelt klopt de relatie niet, je kan heus wel samen daarheen.quote:Op woensdag 22 september 2004 10:43 schreef Coelho het volgende:
Ga vanaf nu elk weekend mee naar je schoonouders. Je wilt hen tenslotte nog beter leren kennen. Bel in de weekenden dat je absoluut niet meekunt naar je schoonouders, op het moment dat je vriendin de telefoon niet opneemt. Bel met onschuldige vragen (ik kan de nieuwe wasverzachter niet vinden, mag ik mijn vriendin even aan de lijn?).
quote:Dungeonmaster schreef woensdag 22 september 2004 @ 09:35
... die gast eens bellen en vragen of hij je vriendin wil vertellen dat het uit is met haar vaste vriend.
Het lijkt me inderdaad verstandig om niet te zeggen dat je die smsjes hebt gelezen. Het is idd inbreuk op haar privacy. En hoewel ze jou een ontzettend nare streek levert, rechtvaardigt het niet dat je haar priveberichten leest.quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:40 schreef off_topic het volgende:
Ik ga haar hier nog niet mee confronteren maar wacht of zij er zelf mee aan komt. Misschien is het toch een goed idee om haar onverwachts in het weekend een bezoek te brengen. Dan kan ze het me recht in mijn gezicht zeggen want als ik er zo over begin, dan krijg je weer: Waarom zit jij mijn sms' en te lezen, dat zijn mijn prive zaken enz enz....
Blijft vreemd, dat mensen het lezen van smsjes erger vinden dan vreemdgaan...quote:Op woensdag 22 september 2004 13:52 schreef Natalie het volgende:
En hoewel ze jou een ontzettend nare streek levert, rechtvaardigt het niet dat je haar priveberichten leest.
Voor de duidelijkheid: het kan mij vrij weinig schelen wie mijn sms-inbox leest. Vreemdgaan is imho altijd uit den bozequote:Op woensdag 22 september 2004 14:16 schreef speknek het volgende:
Blijft vreemd, dat mensen het lezen van smsjes erger vinden dan vreemdgaan...
quote:Op woensdag 22 september 2004 14:36 schreef Natalie het volgende:
Maar in de situatie van de TS vind ik wel dat het ene het andere niet rechtvaardigd. Vreemdgaan is iets heel anders dan het lezen van berichtjes/brieven die niet voor je bestemd zijn.
Godverdomme... zijn al onze woorden weer paerlen voor de zwijnen...quote:Op woensdag 22 september 2004 15:10 schreef Topicorte het volgende:
Hehehehe
Mijn vriendin slaapt terwijl ik stiekem zit te internetten..
Triest...quote:Op woensdag 22 september 2004 15:23 schreef Topicorte het volgende:
Hij heeft best lol.
Ik heb mijn vriendin geslagen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |