De meeste mensen laten in de praktijk vaak het denken aan Fok! over.quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:48 schreef Fixxxer het volgende:
Dude gebruik je verstand eens ff
Hm, is het dan niet nog spannender om zometeen sex met haar te hebben terwijl ze zwanger is? Ja dit klinkt vrij banaal en controversieel, maar er zijn zelfs xxx sites die er aandacht aan besteden! Pregnant sex enzoquote:Op vrijdag 17 september 2004 00:39 schreef off_topic het volgende:
ze vroeg net aan me wanneer bij haar kwam liggen. Ik zei dat ik over 5 min. eraan kwam. Het is nu 30 minuten later, zij is al ingedut maar ik heb nog steeds geen zin om bij haar te liggen. Terwijl ik WEL moe ben. Is er iets raars met mij aan de hand? Ik zit nu al een tijdje op Fok! ervaringen te lezen en vind het steeds enger worden. Het gevoel dat ik straks op commando dingen moet doen. Als ik wil slapen dan doe ik dat als ik zin heb, en niet omdat zij morgen moet werken. Of zie ik dit verkeerd?
Ik chat graag stiekem met andere vrouwen, en kick er ook een beetje op. In het begin toen we pas gingen samenwonen had ik helemaal geen behoefte aan ander contact. Maar nu loop ik rond met de gedachte om af en toe (het liefst stiekem) af te spreken met anderen. We wonen nu al 3jr samen en er is een kind op komst....
Jammer, je post was erg sterk, tot de laatste zin.quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:25 schreef LiamP het volgende:
ga liever naar de hoeren, dat is al eeuwenlang de oplossing voor culturen als de onze.
Volgens mij is ie lekker tegen zijn kloon aangekropen hoorquote:Op vrijdag 17 september 2004 01:32 schreef Djodo het volgende:
Z`n topic starten en uiteindelijk toch bij je vriendin? in bed gaan liggen!
Net zoals jij zometeen aan je kloontje gaat lopen sjorrenquote:Op vrijdag 17 september 2004 01:34 schreef Xennia het volgende:
[..]
Volgens mij is ie lekker tegen zijn kloon aangekropen hoor
Jij was toch die relturk?quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:38 schreef Compile het volgende:
[..]
Net zoals jij zometeen aan je kloontje gaat lopen sjorren
Mag ik aan je sjorren Staak?quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:40 schreef Staak het volgende:
[..]
Jij was toch die relturk?
Ik zal de batterijen even opladen en dan moet je niet weer zeuren...quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:41 schreef Xennia het volgende:
Mag ik aan je sjorren Staak?
Je bent ge-wel-digquote:Op vrijdag 17 september 2004 01:42 schreef Staak het volgende:
[..]
Ik zal de batterijen even opladen en dan moet je niet weer zeuren...
wishful thinking, waarde collega...quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:48 schreef Fixxxer het volgende:![]()
Dude gebruik je verstand eens ff
sex met zwangeren kan prima hoor... er is een periode ergens rond de 2-2,5 maand dat t even niet aangeraden is, maar voor de rest kan t prima tot in de 7de maand (en ja, voor de geschokten onder u: dit komt uit diverse wetenschappelijke onderzoeken naar voren en ja ik heb het over vaginale coïtus)quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:52 schreef Compile het volgende:
[..]
Hm, is het dan niet nog spannender om zometeen sex met haar te hebben terwijl ze zwanger is? Ja dit klinkt vrij banaal en controversieel, maar er zijn zelfs xxx sites die er aandacht aan besteden! Pregnant sex enzoIs dat niet kinky genoeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |