abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22008734
ze vroeg net aan me wanneer bij haar kwam liggen. Ik zei dat ik over 5 min. eraan kwam. Het is nu 30 minuten later, zij is al ingedut maar ik heb nog steeds geen zin om bij haar te liggen. Terwijl ik WEL moe ben. Is er iets raars met mij aan de hand? Ik zit nu al een tijdje op Fok! ervaringen te lezen en vind het steeds enger worden. Het gevoel dat ik straks op commando dingen moet doen. Als ik wil slapen dan doe ik dat als ik zin heb, en niet omdat zij morgen moet werken. Of zie ik dit verkeerd?

Ik chat graag stiekem met andere vrouwen, en kick er ook een beetje op. In het begin toen we pas gingen samenwonen had ik helemaal geen behoefte aan ander contact. Maar nu loop ik rond met de gedachte om af en toe (het liefst stiekem) af te spreken met anderen. We wonen nu al 3jr samen en er is een kind op komst....
pi_22008753
Wat een kutkloon
  vrijdag 17 september 2004 @ 00:42:19 #3
43443 bdb
7.5 kilo kat
pi_22008781
Gaat lekker met je relatie. Zodra je gaat samenwonen ben je elkaars slaaf. Live with it.
Ga nou maar slapen. Das goed voor je.
pi_22008782
Je moet echt gaan slapen als zij gaat slapen anders ben je gedoemd
pi_22008806
mits bier
[KNE]-Mod
pi_22008843
TS is in slaap gevallen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  Redactie Games vrijdag 17 september 2004 @ 00:45:40 #7
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_22008844
Is dit een reltopic?
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_22008883
Dat je niet precies tegelijk met je partner naar bed gaat kan ik me goed voorstellen. Ik zelf ben (ook?) een behoorlijke nachtbraker en mijn vriendin niet (wat soms ook wel botst).

Over dat afspreken en chatten; je zou eigelijk er eens over moeten denken hoe het is als jouw vriendin met andere kerels afspreekt. Ik zou er zelf niet aan moeten denken, ben van mezelf wel een beetje jaloers soms. Ik doe dat zelf dus niet, en verwacht van m'n vriendin dat ze dat ook niet doet. Maargoed, aangezien niet iedereen over alles het zelfde denkt (gelukkig niet) lijkt het me dat het misschien bij jullie wel mogelijk is zonder je relatie kapot te maken? Denk echt goed na erover. Zonde als je vanwege een opwelling van 'lust' je relatie, en mogelijk zelfs kind, op de tocht zet...

ps. een computer kan je ook gewoon uitzetten 's avonds (kost soms wat moeite moet ik toegeven, sinds ik hier kabelinternet en fok heb, maargoed) Ben je de volgende dag ook weer wat uitgeruster he.
pi_22008899

Dude gebruik je verstand eens ff
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
  vrijdag 17 september 2004 @ 00:51:53 #10
103864 Postbus69
Ik ben trots man te zijn!
pi_22008964
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 00:48 schreef Fixxxer het volgende:

De meeste mensen laten in de praktijk vaak het denken aan Fok! over.
Het feit dat de TS de topics zo serieus neemt waardoor hij bang wordt om zich te binden geeft aan dat er toch bepaalde dingen niet helemaal vlekkeloos lopen in de relatie. Misschien is het beter een tijdje Fok niet meer te bezoeken?
If u cant remember the past, it means it never took place
  vrijdag 17 september 2004 @ 00:52:14 #11
88620 Compile
Cannon Project
pi_22008970
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 00:39 schreef off_topic het volgende:
ze vroeg net aan me wanneer bij haar kwam liggen. Ik zei dat ik over 5 min. eraan kwam. Het is nu 30 minuten later, zij is al ingedut maar ik heb nog steeds geen zin om bij haar te liggen. Terwijl ik WEL moe ben. Is er iets raars met mij aan de hand? Ik zit nu al een tijdje op Fok! ervaringen te lezen en vind het steeds enger worden. Het gevoel dat ik straks op commando dingen moet doen. Als ik wil slapen dan doe ik dat als ik zin heb, en niet omdat zij morgen moet werken. Of zie ik dit verkeerd?

Ik chat graag stiekem met andere vrouwen, en kick er ook een beetje op. In het begin toen we pas gingen samenwonen had ik helemaal geen behoefte aan ander contact. Maar nu loop ik rond met de gedachte om af en toe (het liefst stiekem) af te spreken met anderen. We wonen nu al 3jr samen en er is een kind op komst....
Hm, is het dan niet nog spannender om zometeen sex met haar te hebben terwijl ze zwanger is? Ja dit klinkt vrij banaal en controversieel, maar er zijn zelfs xxx sites die er aandacht aan besteden! Pregnant sex enzo Is dat niet kinky genoeg?

Maar ehm, waarom zou je niet met andere vrouwen mogen chatten? En afspreken zelfs hmm, ja kan altijd. Als er verder niets gebeurd..... *proest*
  vrijdag 17 september 2004 @ 01:25:39 #12
97005 LiamP
Bedankt Liam, 't was fijn
pi_22009544
di's gewoon het principe van "elke dag hetzelfde maaltje gaat vervelen". je houdt van je vriendin, maar je wilt ook wel eens wat anders. dat heeft iedere vent, en wie zegt van niet, liegt of is al lang geleden ingedut. mensen zijn niet monogaam, en mannen al helemaal niet.

80% van alle culturen die ooit bestaan hebben was polygaam. dat jij en ik nou net in deze cultuur terecht gekomen zijn, is pech. en niet alleen voor mannen, want de irreële vrouwengedachte "mijn vriend houdt van me, dus hij wil niet met andere vrouwen naar bed" heeft al tot heel veel verwarring en verdriet geleid.

je moet maar eens goed nadenken. wie wil samenwonen, moet concessies doen. je moet inleveren, maar je krijgt er andere dingen voor terug. stiekem chatten is iig geen oplossing, want vroeg of laat ga je iets voor een andere vrouw voelen, en dan is het eind zoek. ga liever naar de hoeren, dat is al eeuwenlang de oplossing voor culturen als de onze.
"What the world needs now, is love, sweet love" - Dionne Warwick.
  vrijdag 17 september 2004 @ 01:30:32 #13
88620 Compile
Cannon Project
pi_22009614
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 01:25 schreef LiamP het volgende:
ga liever naar de hoeren, dat is al eeuwenlang de oplossing voor culturen als de onze.
Jammer, je post was erg sterk, tot de laatste zin.
  vrijdag 17 september 2004 @ 01:32:35 #14
4798 Djodo
Last of the Djodoos
pi_22009636
Z`n topic starten en uiteindelijk toch bij je vriendin? in bed gaan liggen!
pi_22009663
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 01:32 schreef Djodo het volgende:
Z`n topic starten en uiteindelijk toch bij je vriendin? in bed gaan liggen!
Volgens mij is ie lekker tegen zijn kloon aangekropen hoor
  vrijdag 17 september 2004 @ 01:38:16 #16
88620 Compile
Cannon Project
pi_22009703
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 01:34 schreef Xennia het volgende:

[..]

Volgens mij is ie lekker tegen zijn kloon aangekropen hoor
Net zoals jij zometeen aan je kloontje gaat lopen sjorren
pi_22009724
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 01:38 schreef Compile het volgende:

[..]

Net zoals jij zometeen aan je kloontje gaat lopen sjorren
Jij was toch die relturk?
pi_22009737
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 01:40 schreef Staak het volgende:

[..]

Jij was toch die relturk?
Mag ik aan je sjorren Staak?
pi_22009757
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 01:41 schreef Xennia het volgende:
Mag ik aan je sjorren Staak?
Ik zal de batterijen even opladen en dan moet je niet weer zeuren...
pi_22009774
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 01:42 schreef Staak het volgende:

[..]

Ik zal de batterijen even opladen en dan moet je niet weer zeuren...
Je bent ge-wel-dig
pi_22010079
Vorige week nog zei je dat je relaties nooit lang standhouden omdat je alleen op uiterlijk valt en nu heb je opeens al 3 jaar een relatie met een kind op komst? Verzin eens wat leukers...
Some weasel took the cork out of my lunch...
  vrijdag 17 september 2004 @ 02:29:56 #22
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_22010155
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 00:48 schreef Fixxxer het volgende:

wishful thinking, waarde collega...
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  vrijdag 17 september 2004 @ 02:39:09 #23
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_22010191
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 00:52 schreef Compile het volgende:

[..]

Hm, is het dan niet nog spannender om zometeen sex met haar te hebben terwijl ze zwanger is? Ja dit klinkt vrij banaal en controversieel, maar er zijn zelfs xxx sites die er aandacht aan besteden! Pregnant sex enzo Is dat niet kinky genoeg?
sex met zwangeren kan prima hoor... er is een periode ergens rond de 2-2,5 maand dat t even niet aangeraden is, maar voor de rest kan t prima tot in de 7de maand (en ja, voor de geschokten onder u: dit komt uit diverse wetenschappelijke onderzoeken naar voren en ja ik heb het over vaginale coïtus)
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  vrijdag 17 september 2004 @ 09:23:35 #24
42661 DrFonk
Dealer of Funky Music
pi_22011363
Doe es ff normaal joh eikel. je moppie heeft je kind in d'r buik en jij wil kloten met andere vrouwen? Lekker respectloos. Voortaan na sesamstraat naar je bed en niet zeuren!
They say you jive and game but can't be changed. On the positive side, you are my piece of the rock and I love you CC
pi_22011789
slotje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')