quote:Op maandag 20 september 2004 15:36 schreef E.T. het volgende:
Igraine, ga je naar het Erasmus MC? (Dijkzigt?)
toen ik daar de eerste keer kwam kreeg ik in eerste instantie een heleboel vragen. Hoe je cyclus is en was, hoe vaak je sex hebt, hoe jullie beider gezondheid is, ziektes in de familie, etc, etc.... Verder kreeg ik toen een inwendige echo en kreeg ik een formulier mee om 2 dagen na m'n (te verwachten) eisprong bloed te prikken. Ook meteen een afpraak maken om hubbies sperma na te laten kijken.
Als dat allemaal geweest is een nieuwe afspraak om alles door te praten.
(zo ging 't tenminste bij mij 3 jaar geleden, kan best zijn dat 't nu anders is.. volgens mij veranderen zulke dingen per persoon en zowieso van tijd tot tijd)
Slaapmeisje!!! Wat een goed slaapeitje heb jij dez maand!!
Probeer het vol te houden tot woensdagquote:Op maandag 20 september 2004 15:51 schreef Jonnetje het volgende:
Heavenswoman en Pizzakoeriertje....
Wanneer gaan jullie testen?
(ik ben NIET nieuwsgierugggg!)
Dat is wel een 'voordeel' van dat IUI gebeuren, je weet idd precies wanneer het allemaal plaats gaat vinden. De romantiek is weliswaar ver te zoeken, maar het scheelt wel een boel gereken en gepuzzel.quote:Op maandag 20 september 2004 16:08 schreef Slaapmeisje het volgende:
BE, kun je mijn NOD nog even aanpassen naar 5 oktober?Aangezien ik morgen de IUI heb, is mijn NOD precies 2 weken later.
Superrrrrrrei zoekt nog superrrrrrrrzaadjes, laten we hopen dat ze elkaar weten te vinden morgen
quote:Op maandag 20 september 2004 16:36 schreef LittleWoodstock het volgende:
Geacht SuperEi,
Langs deze weg vraag ik, Simon Superzaadje, namens mij en mijn 11,5 miljoen zaadbroeders om uw aandacht.
Sinds heden hebben wij vernomen dat U een grootte heeft bereikt van 23 echte millimeters.
Aangezien U daarmee voor ons een ideale partner bent, willen wij graag een relatie met U aangaan. Ik moet er helaas wel bij vermelden, dat dit slechts van relatief korte duur zal moeten zijn, te weten 40 weken.
Wij hopen echter dat U hiermee akkoord zou kunnen gaan, en met ons deze sprong in het wilde avontuur dat zwangerschap heet zou willen wagen.
Morgen bevinden wij ons op locatie in Uw fertikliniek. Gaarne met onze transporteur (Slaapvriendje), in contact te treden voor de laatste details.
Hopende op een spoedige en vruchtbare samenwerking,
met vriendelijke groeten,
Simon Superzaadje.
Op mijn verjaardag !!!! Gaaf !! * Syrena gaat ook even de duimen in het vet zettenquote:Op maandag 20 september 2004 16:08 schreef Slaapmeisje het volgende:
BE, kun je mijn NOD nog even aanpassen naar 5 oktober?Aangezien ik morgen de IUI heb, is mijn NOD precies 2 weken later.
Superrrrrrrei zoekt nog superrrrrrrrzaadjes, laten we hopen dat ze elkaar weten te vinden morgen
Nee, wij gaan naar het SFG, maar 't zal er wel een beetje hetzelfde aan toe gaan toch?quote:Op maandag 20 september 2004 15:36 schreef E.T. het volgende:
Igraine, ga je naar het Erasmus MC? (Dijkzigt?)
toen ik daar de eerste keer kwam kreeg ik in eerste instantie een heleboel vragen. Hoe je cyclus is en was, hoe vaak je sex hebt, hoe jullie beider gezondheid is, ziektes in de familie, etc, etc.... Verder kreeg ik toen een inwendige echo en kreeg ik een formulier mee om 2 dagen na m'n (te verwachten) eisprong bloed te prikken. Ook meteen een afpraak maken om hubbies sperma na te laten kijken.
Als dat allemaal geweest is een nieuwe afspraak om alles door te praten.
(zo ging 't tenminste bij mij 3 jaar geleden, kan best zijn dat 't nu anders is.. volgens mij veranderen zulke dingen per persoon en zowieso van tijd tot tijd)
_ O -quote:Op maandag 20 september 2004 18:43 schreef Justy_ het volgende:
(ff offtopic, maar hoe krijg je dat schuddesmileytje?, die met zijn handje op de grond slaat van het lachen..?! einde offtopic.
Ik mag toch hopen van wel zeg, anders houden wij geen nagels meer over.quote:Op maandag 20 september 2004 22:21 schreef Pizzakoeriertje het volgende:
Heavenswomen je post de uitslag ook zo snel mogelijk?
Kan me hier alleen maar bij aansluiten!quote:Op dinsdag 21 september 2004 08:27 schreef Merisse het volgende:
Dames HW & PK, waar blijven de testresultaten![]()
Slaapmeisje & Slaapvriendje: veel succes![]()
PK!quote:Op dinsdag 21 september 2004 09:27 schreef Pizzakoeriertje het volgende:
Nou sorry meiden maar ik geef het op! Nu 1 streepje gepiest
Ik heb gewoon zin om keihard in mijn buik te slaan misschien dat het helpt en dat ik dan ongesteld word want hier kan ik dus echt niet tegen!
Ik ga even nieuwsgierig zijn, over een uur de IUI... Ik snap alleen nooit zo goed wat dat in houdt.quote:Op dinsdag 21 september 2004 09:35 schreef Slaapmeisje het volgende:Slaapzaadjes zijn ingeleverd
Ik heb ze nog eens streng maar vriendelijk toegesproken dat ze goed hun best moeten doen strakkies. Over een uur de IUI
quote:Op dinsdag 21 september 2004 09:47 schreef Brighteyes het volgende:
*ziet een horde zeeuwse garnalenpelsters voor zich die daar een voor een al die zaadjes uitpellen.
En tellen natuurlijk hè?quote:Op dinsdag 21 september 2004 09:47 schreef Brighteyes het volgende:
Helemaal duidelijk hoor!
*ziet een horde zeeuwse garnalenpelsters voor zich die daar een voor een al die zaadjes uitpellen.
Och Pizzameisje toch!quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:01 schreef Pizzakoeriertje het volgende:
Ik zit hier gewoon te huilen en te balen....krijg steeds meer het gevoel of ben ik een gestoorde gek! Moet zo ook nog naar school heb er helemaal geen zin meer in... Ik heb op dit moment zin om op bed te gaan en te gaan slapen en de eerst komende maanden niet meer wakker te worden..
Jee, zit ik net een opbeurend stukje te typen.....lees ik dat je het topic wil verlatenquote:Op dinsdag 21 september 2004 10:08 schreef Pizzakoeriertje het volgende:
Sorry dames maar ik ga het 2de streepjestopic verlaten jullie kunnen mijn NOD nu ook wel uit het lijstje halen. Ik kan er niet meer tegen ik word gewoon helemaal knettergek!
Slaapmeisje veel succes en de rest natuurlijk ook....
dat zag ik ook al voor me!quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:36 schreef Merisse het volgende:
Garnalenpelstersdoet met denken aan die reclame "type niet lullen, pellen". En dan die volle schepen die je aan ziet komen varen!
Dat is netjes!quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:02 schreef Slaapmeisje het volgende:11 miljoen zwemmertjes zijn gearriveerd
... is meer dan de vorige keer (9,6 milj.)
Het ging weer prima en dit keer mocht Slaapvriendje zelfs meehelpen
Lieve heavenswoman, daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen?quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:13 schreef heavenswoman het volgende:
Sorry voor al die langer bezig zijn dan ik, maar als je overtijd bent dan hoop je gewoon zó en zolang je in die roes blijft is dat spannende vreselijk en vreselijk heerlijk.
Inderdaad, had ik toch maar zoals ik in eerdere post zei tot woensdag gewachtquote:Op dinsdag 21 september 2004 14:27 schreef minoes1967 het volgende:
HW....ook al zo'n vervelend nieuwsIk weet precies hoe je je voelt,je kunt die test wel door t raam naar buiten kijlen,argggg
En altijd dat gevoel:had ik nou nog maar 1 dagje langer gewacht met testen.........
![]()
Een hele dikke troostknuf en klets en mopper maar van je af,daar zijn we voor![]()
Groetjes,Minoes![]()
Dat naar de huisarts gaan vind ik eigenlijk een naar idee omdat ik bang ben dat hij me te jong vind enzoow misschien is dat mijn gevoel alleen wel ik weet het niet.quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:05 schreef Slaapmeisje het volgende:
PK en heavenswoman dikke kushet is niet mis om een negatieve test te hebben. Je zit dan zo'n beetje tussen wal en schip bah!
PK misschien een goed idee om even langs de huisarts te gaan? Je bent nu al zolang overtijd en blijkbaar niet zwanger. Dat had ik ook nadat ik een half jaar was gestopt met de pil. Ben toen 3 maanden niet meer ongesteld geworden omdat mijn eitjes niet groot genoeg groeiden en niet wilden springen. Neem je tijd en je rust en als je er weer aan toe bent dan zien we je hier weer verschijnen hoop ik
Las ik ook net ergens jaquote:Op dinsdag 21 september 2004 15:18 schreef jolene het volgende:
Zag net dat we binnenkort een nieuwe krijgen...
De huisarts mag jou helemaal niet te jong vinden, dat is namelijk niet aan hem, hij moet jou gewoon zo goed mogelijk helpen en zijn eigen mening voor zich houden. Succesquote:Op dinsdag 21 september 2004 14:45 schreef Pizzakoeriertje het volgende:
Dat naar de huisarts gaan vind ik eigenlijk een naar idee omdat ik bang ben dat hij me te jong vind enzoow misschien is dat mijn gevoel alleen wel ik weet het niet.
11 miljoen!!! zat ik er toch niet ver naast!quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:02 schreef Slaapmeisje het volgende:11 miljoen zwemmertjes zijn gearriveerd
... is meer dan de vorige keer (9,6 milj.)
Het ging weer prima en dit keer mocht Slaapvriendje zelfs meehelpen
ff gegoogled.quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:00 schreef heavenswoman het volgende:
vraagje??
Ik lees over Verity-test, waar kan je die kopen
Deze schijnt betrouwbaarder te zijn dan predictor en al heel snel resultaat te geven omdat hij al veel eerdert zwangerschapshormoon detecteerd.
Iemand ervaring hiermee?
LW, de verpleegkundige zette de spuit en Slaapvriendje mocht hem indrukken zeg maar. Het was niet echt veel qua helpen maar ik vond het toch leuk dat ze aan hem dacht. Tijdens het wachten op de IUI moest ik wel denken aan die malle garnalenpelsters van de reclame (bejaarden ofzo?).quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:28 schreef LittleWoodstock het volgende:
[..]
11 miljoen!!! zat ik er toch niet ver naast!![]()
Misschien een vreemde vraag...maar in hoeverre mocht hij meehelpen? Pellen? Wassen? Sorteren?(bij sorteren zie ik dan die reclame van vroeger voor me waarbij er pinda's gekeurd werden, per stuk kregen ze dan een stempeltje op de schil ''OK''!
)
dat waren herintreders Slaapmeisjequote:Op dinsdag 21 september 2004 16:47 schreef Slaapmeisje het volgende:
die malle garnalenpelsters van de reclame (bejaarden ofzo?).
Bij mij gaven de testen 4 dagen achter elkaar aan dat er een ei op springen stond. De uiteindelijke eisprong was een hele week daarna pasquote:Op dinsdag 21 september 2004 21:04 schreef heavenswoman het volgende:
Ik dacht er aan zo'n ovulatietest te nemen deze maand.... iemand enig ervaring?
Ja medicatie zei de gyn, wat dan evt wel een verhoogde kans op meerlingen geeft zei zequote:Op dinsdag 21 september 2004 22:43 schreef Merisse het volgende:
Joh Igraine, wat balen zeg, jij waarschijnlijk ook al PCO. Wat kunnen ze daaraan doen eigenlijk, hormonale stimulatie geloof ik he?
Hoi,quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:00 schreef Pizzakoeriertje het volgende:
Hallo Meiden ik ben 19 en mijn vriend is 27 en we zijn er beiden aan toe ik denk dat ik morgen toch maar eens contact opneem met de huisarts en anders vrijdag hangt er vanaf wanneer ik tijd heb
Ga je daar heen?quote:Op woensdag 22 september 2004 11:02 schreef Beaker12345.....etc het volgende:
MALLEMEID 10 oktober is er in Ter-Apel een sprintdag met allemaal 4tjesop een circuit racen met je koekblik!
quote:Op woensdag 22 september 2004 11:43 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Ga je daar heen?
Dat is niet zo erg ver bij mij uit de buurt....
That's the Spirit.quote:Op woensdag 22 september 2004 07:39 schreef Pizzakoeriertje het volgende:
Dreamgirl van andere mensen trek ik mij sowiezo al niet zo veel aan het zoiets van sta ik je niet aan dan kijk je toch lekker de andere kant uit
Ik ben nog steeds niet ongi het word afwachten *pffff*
quote:Op woensdag 22 september 2004 15:38 schreef Slaapmeisje het volgende:
Hey ik zie hier allemaal nieuwsgierige AagjesEr valt nog heel weinig over te zeggen zo 1 dag na de IUI. Natuurlijk heb ik nu al tieten als konijnen en heb ik af en toe een krampje hier en een steekje daar in mijn buik en in de nog lagere regionen. Voor mij een teken dat de PMS weer van zich laat horen en mijn duiveltje alweer op mijn schouder dingetjes in mijn oor fluistert
Spannend! Ik duim voor je!quote:Op donderdag 23 september 2004 17:47 schreef Justy_ het volgende:
update: vaag positef is: een clearblue test geen digi, met een schermpje met controle streep, en in het resultaat venster een min met een heel licht streepje verticaal erdoorheen.
heb de langste cyclus gebruikt deze maand, die van 29 dagen.
heb mn nod daarom later gezet, op de 22e.
denk dat ik te vroeg heb getest, wacht het weekend nog even af, en dan weer testenvind het wel spannend, maar goed afgaande op de symptomen, zou het kunnen...maar toch nog maar even afwachten
officieel zitten er nu 16 dagen tussen conceptie, maar aangeraden word om er 19 dagen achter aan te plakken, de 25ste dus...
*kon me alleen nie meer inhouden![]()
*
*voor degenen die zich afvragen waarom er deze maand weer een nod was: omdat ik augustus nodig had om bij te komen en er in september weer voor wou gaan, en om dat ik het nu liever op gevoel wil doen, dan anders*
Dus, na t weekend weet ik hier hopelijk meer...
liefs,
saar
dat zei ik ook al tegen haar.. ik heb dit dus ook een keer meegemaakt en bleek ook zwanger.. dus bij deze test is het gewoon snel duidelijk al.quote:Op donderdag 23 september 2004 18:24 schreef heavenswoman het volgende:
Ik wed dat Justy hartstikke zwanger is
Ik heb ook die clearblue gedaan en er komt echt geen vaag streepje verticaal als je niet zwanger bent
Clearblue is volgens mij wel een van de betere jaquote:Op donderdag 23 september 2004 18:27 schreef Girly het volgende:
[..]
dat zei ik ook al tegen haar.. ik heb dit dus ook een keer meegemaakt en bleek ook zwanger.. dus bij deze test is het gewoon snel duidelijk al.
Hooooooiquote:Op donderdag 23 september 2004 22:10 schreef Githa het volgende:
Beakerlong time no see
![]()
Je brengt precies onder woorden wat ik bedoel en da's ook heel fijn hoor. Ik ga in ieder geval zeker niet voor morgenvroeg testen en dan zie ik wel. Ook even kijken wat J. vindt.quote:Op vrijdag 24 september 2004 11:55 schreef miss_sly het volgende:
eigenlijk wil je niet (postief) testen omdat je bang bent dat je verdriet groter is als je dan alsnog een bloeding krijgt? bedoel je dat? want zoiets zou ik zeker voelen!
Gekkiequote:Op vrijdag 24 september 2004 12:22 schreef Merisse het volgende:
Snoopyje bent een lieverd!
had ik dat beter niet kunnen zeggen? sorry als ik er iets uitgefloept hebt, wat je liever niet zo op papier (beeldscherm) had willen zienquote:Op vrijdag 24 september 2004 12:22 schreef Merisse het volgende:
[..]
Je brengt precies onder woorden wat ik bedoel en da's ook heel fijn hoor. Ik ga in ieder geval zeker niet voor morgenvroeg testen en dan zie ik wel. Ook even kijken wat J. vindt.
* Lois ookquote:Op vrijdag 24 september 2004 16:52 schreef phluphy het volgende:
* Lois duimt zich helemaal suf voor Merisse![]()
![]()
![]()
Nee fijn juist miss_sly, feedback van jou/jullie zorgt er vaak voor dat ik zaken voor mezelf duidelijker krijg en da's prettig.quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:24 schreef miss_sly het volgende:
had ik dat beter niet kunnen zeggen? sorry als ik er iets uitgefloept hebt, wat je liever niet zo op papier (beeldscherm) had willen zien
Hè verdarrie, misschien bestaat er een duimcursus ergens want blijkbaar doe ik iets foutquote:Op zaterdag 25 september 2004 11:17 schreef Merisse het volgende:
Bedankt voor het duimen. Gisterenavond is het helaas in volle hevigheid losgebarsten toen we in auto zaten op weg naar borrel en aansluitend concert. Wat voelde ik me beroerd. Op te terugweg in de file terechtgekomen en pas om 2 uur thuis (vandaar dat ik nu pas iets laat horen).
Mijn nieuwe NOD is 21 oktober. Maar ik ga wel naar Parijs over 2 weken hoor. Dan maar een maand niet zwanger worden, dat scheelt ook weer een hoop verdriet.
Justy, wat *piep* dat die test het niet deed! Nu weet je nog niks.quote:Op zaterdag 25 september 2004 17:56 schreef Justy_ het volgende:
Hier valt nog even weinig te melden.
Had een 2de test, maar die deed het nietstom ding!
verscheen helemaal niets, in beide vensters
pwft, nou dan na t weekend maar weer, er is hier nog niets te zien en/of te merken blijft nog even spannend dus.
Pk:gefeliciteerd met t 5jarig samenzijn, en succes met het testen!![]()
minoes bedoel je mij ?? want ik ben soms in de war omdat jullie die andere ook weleens girl noemenquote:Op zaterdag 25 september 2004 22:58 schreef minoes1967 het volgende:
GIRLY....hoe is t met jouw meis,alles ok?.
![]()
Dreamgirl, ik heb afgelopen vrijdag gebeld. Uitslag was binnen (zowaar!), de polimuts was er zelfs verbaasd over, omdat de scan nog maar een week geleden is.quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:52 schreef Dreamgirl het volgende:
LittleWoodstock. Al de uitslag gekregen?
Well, lovely lady from Down Under, voor mijn gevoel heb ik niet veel productie. Ik heb in het verleden (en ook niet sinds ik weet dat het prolactine te hoog is) nog nooit melkachtige afscheiding of iets dergelijks uit mijn tepels gehad.quote:Op maandag 27 september 2004 09:28 schreef Mistress_Dodo het volgende:
LW..... Ik vroeg me zo af of jij een hoop productie hebt? Ik heb al bijna 3 maanden dat ik redelijk gemakkelijk melkachtig vocht uit mijn beide tepels kan drukken. Mijn Gyn heeft bloedonderzoek gedaan maar geen extreem prolactine gevonden. Ze zeggen nu dat dit komt door de hormonen die ik slik als ik een FRET doe.....Ben het onderhand wel zat eigenlijk.
quote:Op maandag 27 september 2004 15:04 schreef Slaapmeisje het volgende:
Je moet zeker ongesteld worden
Voor jou ook spannend morgen! Suc6 met testen, hopelijk doet de test het nu wel!quote:Op maandag 27 september 2004 17:12 schreef Justy_ het volgende:
ow slaapmeisje:spannend!!!k duim hard voor je!!!
PK:succes bij de HA!
HIernog steeds tzelfde, morgen testenen dokterbellen.
liefs,
saar
ik ookquote:Op maandag 27 september 2004 23:12 schreef Anitra het volgende:
Minoes heel veel sterkte morgen, ik denk aan je
geen verschilquote:Op dinsdag 28 september 2004 10:26 schreef Justy_ het volgende:
*misschien een erg stomme vraag: maar was nuhet verschil tussen een thuis test en een test bij de ha?*
Hier is ie niet gratisquote:Op dinsdag 28 september 2004 10:34 schreef hartje het volgende:
die bij de ha is gratis![]()
niet gevoeliger wat ik er van weet, de reden dat het daar wel een vette plus kan zijn is de tijd die er tussen de testen heeft gezeten. Waarschijnlijk is toen he HCG hoger geworden en dus heb je een duidelijkere test een uur kan het verschil al maken zeggen zequote:volgens mij is 'ie ook wel gevoeliger: ik had vorige keer thuis 2x een wazig streepje & bij de ha een vette plus.
FF ge-google-ed en we hebben het wel over hetzelfde nl. Candida albicans en het is inderdaad een gist maar het wordt hier schimmelinfectie genoemd.quote:Op dinsdag 28 september 2004 10:24 schreef Mistress_Dodo het volgende:
Uhm Merisse.....ik ga ff piet-lutten. Er zit een groot verschil tussen een gist infectie en een schimmel infectie. Gisten en Schimmels zijn twee totaal verschillende organismes. In het betreffende gebied is het een gist infectie, veroorzaakt door (meestal) Candida Albicans. Deze infectie kan jeuken, maar dat hoeft niet, is wel over het algemeen wittig, maar kan ook melkachtig wit zijn, en hoeft niet te vlokken.
Voor ik de IT in ging heb ik jaren in het lab gewerkt in de Klinische Microbiologie
Groetjes,
Agnes
bandoh at home punt nl (ander emailadres)quote:Op dinsdag 28 september 2004 10:48 schreef Justy_ het volgende:
*ff uitlurk* martineke: zou ik je even kunnenmailen?
*terug in lurk*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |