abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 september 2004 @ 22:21:08 #51
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_22092987
quote:
Op maandag 20 september 2004 22:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Volgens MM, ja. Maar goed, de tijd dat ik MM serieus nam is loong gone. Drenthe een gemeente? You wish and dream on.
ja eh... foutje... weer een reden om TT-wijzigingen ook door de TS mogelijk te maken
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_22093267
Komt wel vaker voor bij Randstedelingen, en vooral Amsterdammers. Dat meen ik serieus, MM. Ze komen zelden buiten de Randstad en hebben er meestal vrij weinig interesse voor.

Tsja, dan krijg je suprematieve gevoelens....maar da's logisch.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_22093320
Overigens, verklaar dit. Ik woon samen met mijn ouders in Nieuwegein, zeg maar het Diemen van Utrecht. Mijn moeder werkt in Overvecht, een wijk die bekend staat als een wijk die nog al eens problemen geeft. Vertel mij dan eens waarom mijn moeder toch GL blijft stemmen?

En bij mezelf. Ik ben vaak genoeg indirect lastig gevallen door allochtonen, ook direct af en toe. Toch zou ik 'links' stemmen. Hoe komt dat dan?
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_22094302
quote:
Op maandag 20 september 2004 13:30 schreef MikeyMo het volgende:
Wat dat betreft is het raar dat mensen zoals Gelly (woonachtig in Drenthe) of SCH (woonachtig in Groningen als ik mij niet vergis) zo hoog van de toren blazen met hun politiek correcte denkbeelden.
Ik woon tussen de torens, je vergist je inderdaad weer eens in hoge mate. Voor de rest een baggertopic zoals ik van mijn vriendje Mikey gewend ben, wat een SCHatje is het toch ook.
pi_22094370
quote:
Op maandag 20 september 2004 21:17 schreef Sidekick het volgende:
SCH woont al een tijdje in Utrecht, en toch is zijn politieke mening niet echt veranderd.

Maw: wat een lulkoek.
Inderdaad, en dat tijdje is langer dan dat vriendje Mikey op deze aardkloot rondloopt. En trouwens: ik ben in Friesland in een middelgrote gemeente opgegroeid en er woonden toch aardig wat allochtonen. Of ze moslim waren weet ik niet, dat stempel werd toen nog niet zo geplakt.
pi_22094415
quote:
Op maandag 20 september 2004 23:10 schreef SCH het volgende:
Inderdaad, en dat tijdje is langer dan dat vriendje Mikey op deze aardkloot rondloopt. En trouwens: ik ben in Friesland in een middelgrote gemeente opgegroeid en er woonden toch aardig wat allochtonen. Of ze moslim waren weet ik niet, dat stempel werd toen nog niet zo geplakt.
Allochtonen zijn niet per definitie moslim en dat 'geloof' is al helemaal geen stempel.
pi_22094641
quote:
Op maandag 20 september 2004 23:12 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Allochtonen zijn niet per definitie moslim en dat 'geloof' is al helemaal geen stempel.
Precies maar maak dat het domme rechtse gepeupel maar eens duidelijk.
pi_22098305
quote:
Dit regeltje viel mij laatst op in het echt. Ik ben een tijdje geleden op vakantie geweest in Drenthe en idd, je hebt daar verdomd weinig allochtonen rondlopen op straat. Moslims, Sikhs, Hare Krishna's e.d. zie je daar ook al helemaal niet. Stap je in A'dam uit dan kom je alleen al als je vanaf CS naar de Dam loopt tientallen Marokkanen, Turken, Antillianen e.d. tegen. Een wereld van verschil dus. Waar geen allochtonen zijn is ook geen overlast verzorgd door allochtonen natuurlijk. Als ik m'n flat uitloop en even 5 minuten wandel sta ik midden in the ghetto waar antillianen voor drugs overlasat zorgen met bijbehorende schietpartijen. Als een Gelly 5 minuten loopt vanaf zijn huis staat er hij in een weiland bij wijze van spreken
Klopt helemaal!
Ik kom uit Assen en ik moet elke keer weer wennen aan het "allochtonengehalte" in het westen.
Elke keer als ik in A'dam ben kijk ik mijn ogen uit naar al die verschillende kleuren mensen en al die verschillende kleren die ze dragen. Vooral die joden met enorme baarden en zo'n hoed op vind ik prachtig.
Dat hebb'n wie hier nait.

Aan de ander kant zit het Noorden wel vol met mensen met vooroordelen over de allochtone medemens in Nederland. Gewoon omdat je ze hier (relatief dan) niet zo veel tegenkomt.
Dus wat dat betreft valt het wel mee met die politiek correcte denkbeelden....
"The greatest thing you'll ever learn, is just to love and be loved in return"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')