ohhhh die is lekker!!!quote:Op maandag 20 september 2004 13:20 schreef ijsmeis het volgende:
Broodje bokworst
ieuw Marq! Wat voor rare dingen verkopen ze bij jou op school?quote:Op maandag 20 september 2004 15:03 schreef marq het volgende:
broodje hamburger hawaii
en vandaag weerquote:Op maandag 20 september 2004 14:05 schreef kaputwiehund het volgende:
Bammetje met worst, bammetje met komijnenkaas, bakje yoghurt, glas water. en kunnen er weer een paar uur tegen
Hmmmm, een bioscoop op je brood! mjam mjam!quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:42 schreef renz0r het volgende:
1x pathe met ketchup
Kaakproblemen en de kaakchirurg zei gister dat ik harde, taaie dingen etc. even links moest laten liggen om mijn kaak tot rust te krijgen...quote:Op woensdag 22 september 2004 15:18 schreef Robertje het volgende:
Waarom mag je dat dan niet?
ook weer zelfde als gisteren. Morgen tijd voor wat variatie (bammetje hageslag of zoquote:Op dinsdag 21 september 2004 12:48 schreef kleinmeiske het volgende:
3 boterhammetjes sovital. Eentje met sandwichspread, eentje met pittig belegend kaas (veel) en tomaat (veel) en eentje met gebraden gehakt. Bakkie cafeïnevrije leut erbij. Eet smakelijk!
OK...dan mag ik je wel beterschap wensen.quote:Op woensdag 22 september 2004 15:29 schreef melismay het volgende:
[..]
Kaakproblemen en de kaakchirurg zei gister dat ik harde, taaie dingen etc. even links moest laten liggen om mijn kaak tot rust te krijgen...
Wat zat er dan wel op?...behalve Jill?quote:Op maandag 27 september 2004 12:59 schreef Oblivion het volgende:
Broodje Jill...Zonder ham, want dat was er niet meer...
![]()
Jill is de vrouw waar het van komt...quote:Op maandag 27 september 2004 14:20 schreef Robertje het volgende:
[..]
Wat zat er dan wel op?...behalve Jill?
Bezorg je ook thuis?quote:Op maandag 27 september 2004 14:38 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Jill is de vrouw waar het van komt...![]()
Je neemt een ovenvast schaaltje, (doorsnee cm of 10 tot 15) doe hier een plakje ham in, dan een rauw ei, EIGEEL kapot prikken, (is heel belangrijk, anders ploft het ei) daarna kaas eroverheen.
Dit zet je 1minuut .20 sec. tot 1minuut .30 sec. in de magnetron!
Op een zacht broojdje, en voila, een broodje Jill.![]()
Het is dat ik geen eieren en ham in huis heb, anders had ik gezegd: Kom maar halen...quote:Op maandag 27 september 2004 14:59 schreef Robertje het volgende:
Bezorg je ook thuis?
Dat heb ik nog welquote:Op maandag 27 september 2004 15:01 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Het is dat ik geen eieren en ham in huis heb, anders had ik gezegd: Kom maar halen...![]()
Dan kan je het zelf maken...quote:Op maandag 27 september 2004 15:04 schreef Robertje het volgende:
[..]
Dat heb ik nog wel![]()
Anders ga je toch ff langs de Hoogvliet...kom ik hem vanavond wel ff ophalen.quote:Op maandag 27 september 2004 15:06 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dan kan je het zelf maken...![]()
Succes!!![]()
Pfff, luie man!quote:Op maandag 27 september 2004 15:09 schreef Robertje het volgende:
[..]
Anders ga je toch ff langs de Hoogvliet...kom ik hem vanavond wel ff ophalen.![]()
Ben aan het werk... offtopicquote:Op maandag 27 september 2004 15:12 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Pfff, luie man!
Ga zelf!![]()
Lekker offtopic vandaag..![]()
Geen taartquote:Op maandag 4 oktober 2004 14:21 schreef renz0r het volgende:
MAANDAG 4-10-2004 (Tevens mijn 19de verjaardag!)
4 witte boterhammen met
salami en kaas en dat gesmolten
2 mokken melk
Jawel!quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:34 schreef Robertje het volgende:
[..]
Geen taart![]()
quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:35 schreef renz0r het volgende:
[..]
Jawel!
Als verassinf hadden ze een taart in de vorm van een grootte bor gedaan met daarop marsepijne frolic brokken
De taart is zeker 60cm bij 20cm
Naja was.....er is ondertussen veel van gegeten. Veel zwitserse 'gele' slagroom (vanilleslagrooom is dat) daaromheen cake met een dikke laag marsepijn![]()
OK....ik dacht al aan dit Wat smeren we erop.....quote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:51 schreef Stiffmaster het volgende:
Ik heb voor de middag twee broodjes met hazelnootpasta, en we hebben verse notenkoek hier!!
Op dit moment ff nix...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:25 schreef Robertje het volgende:
[..]
OK....ik dacht al aan dit Wat smeren we erop.....
Very hot...ik laat straks hete scheetjesquote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:43 schreef Robertje het volgende:
Turkse pizza...gehaald door mijn collega (v)
Ben ik blij dat we ver bij elkaar vandaan wonen....damnquote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:14 schreef Robertje het volgende:
[..]
Very hot...ik laat straks hete scheetjes
Moet jij zeggen met je rijst met spekjes....wel lekker maar wat kan jij schijten zegquote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:50 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
Ben ik blij dat we ver bij elkaar vandaan wonen....damn![]()
Ik heb net een scheet gelaten....quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:55 schreef Robertje het volgende:
Weet ik niet...ik ga zo naar ons overheerlijk restaurant
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:08 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
Ik heb net een scheet gelaten....![]()
Ik stink nu uit me bek as een beer uit ze reetquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:20 schreef Doekes het volgende:
Ik heb net kibbeling met knoflooksaus, een broodje makreel en een harinkje met lekker veel uitjes op![]()
Dat je weet hoe een beer uit zijn ass stinkt is wel zorgwekkendquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:21 schreef Doekes het volgende:
[..]
Ik stink nu uit me bek as een beer uit ze reet![]()
![]()
Bij wijze van sprekenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:29 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
Dat je weet hoe een beer uit zijn ass stinkt is wel zorgwekkend![]()
jaaaaaaaaaajaquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:48 schreef Doekes het volgende:
[..]
Bij wijze van spreken![]()
Ben je op dieet dikzakje?quote:Op zondag 26 december 2004 15:17 schreef Faithy het volgende:
niets
Ik wil ook zo'n kantine op mijn werkquote:Op maandag 24 januari 2005 14:00 schreef Epsilux het volgende:
wij hadden vandaag:
• Aspergesoep
• Juliennesoep
• Rookvlees/ei gegarneerd
• Kipsate met stokbrood en atjar
Ik hoop voor je collega's dat je een hok appart hebtquote:Op maandag 24 januari 2005 12:28 schreef Oblivion het volgende:
Stokbrood, met knoflook en chilipasta...![]()
Om kwart over 8...?quote:
WTF zijn schuddebuikjes?quote:
Uit een pakje?quote:Op maandag 4 april 2005 17:02 schreef BBQ-kip het volgende:
Dat zijn hele kleine mini-speculaasjes.
[afbeelding]
Dan wil jij vast boer worden!quote:
* BBQ-kip zet Ome Henk in:quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:58 schreef Doekes het volgende:
Kaascroissant en twee bruine pistoletjes met Coburger rauwe ham
Geen emmer?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:03 schreef BBQ-kip het volgende:
een kom cappuccino
Lekkah.... alleen past niet in mijn trainingsprogrammaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:22 schreef Doekes het volgende:
Lahmacun met shoarma en veel knoflooksaus!![]()
![]()
![]()
Die calorietjes kan je er dan toch weer mooi aftrainen?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:25 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Lekkah.... alleen past niet in mijn trainingsprogramma
Strand in Frankrijkquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:42 schreef i-spy24 het volgende:
Update:
[afbeelding]
simpel en eenvoudig en net 10 minuten geleden geschoten en online gezet dankzij
een vrije wireless Netwerk in de buurt.(en ja je kunt al stiekum zien waar ik ongeveer
moet zitten--hint--aardig prijzig en 1x per jaar zeer populair bij film-bezoekers)![]()
Ja hallo zeg, daar train ik niet voor... dr op gaat makkelijker dan dr afquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:32 schreef Doekes het volgende:
[..]
Die calorietjes kan je er dan toch weer mooi aftrainen?![]()
Ik ben zooooooo jaloersquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:42 schreef i-spy24 het volgende:
Update:
[afbeelding]
simpel en eenvoudig en net 10 minuten geleden geschoten en online gezet dankzij
een vrije wireless Netwerk in de buurt.(en ja je kunt al stiekum zien waar ik ongeveer
moet zitten--hint--aardig prijzig en 1x per jaar zeer populair bij film-bezoekers)![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:32 schreef 'renz0r' het volgende:
Strand in Frankrijk
[offtoptic]quote:Op maandag 4 april 2005 17:08 schreef SHE het volgende:
dat ga ik doen door een stokbrood door de helft te snijden.
Cannesquote:
Als lunch?!quote:
Goeie lunch , verkeerde tijd overigens om ze te eten.(qua maand)quote:
ik welquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:55 schreef Oblivion het volgende:
Zit ik nu gewoon in het verkeerde topic te posten?![]()
![]()
Als avond eten dus, enne ik doe niet aan verkeerde maand etc etc om iets te eten ja ofte nee...![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:45 schreef 'Joene' het volgende:
Cannes![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:32 schreef i-spy24 het volgende:
* DING *
[afbeelding]
Zojuist op als lunch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |