Mij ex pakte wel eens de pot Duopenotti erbij....weirdquote:Op woensdag 15 september 2004 15:03 schreef Funksoldier het volgende:
TS begint.........
Kan er ook nix aan doen...zij mocht het eraf likkenquote:Op woensdag 15 september 2004 15:14 schreef SwiffMeister het volgende:
Duopenottie smeer ik meestal op mun brood :p
Euhhh druiven schieten..??quote:Op woensdag 15 september 2004 16:05 schreef erodome het volgende:
<...>
een voedsel trio film gemaakt, dat was wel lachen, druiven schieten en dat soort dingen,
<...>
De meeste mensen filmen het hier denk ik niet, dus of dat voorbeeld nou echt helemaal relevant is.quote:Op woensdag 15 september 2004 16:05 schreef erodome het volgende:
Een hele tijd geleden weleens een voedsel trio film gemaakt, dat was wel lachen, druiven schieten en dat soort dingen, is best een keer leuk om te hebben gedaan, maar niet iets waarvan ik zeg, kom schat laten we dat vaker doen...
De vraag was toch wat voor eten je gebruikt tijdens sex? Mag je dan niet reageren als je geen standaard seksleven hebt?quote:Op woensdag 15 september 2004 16:59 schreef ThE_ED het volgende:
De meeste mensen filmen het hier denk ik niet, dus of dat voorbeeld nou echt helemaal relevant is.
Jawel, maar het vult niet echt iets toe aan de discussie. Ik heb er verder toch ook geen waarde oordeel aan verbonden ofzo. (Buiten het feit dat je bij filmen volgens mij ook andere eisen hebt dan bij gewoon goede sex, althans dat heb ik mij eens laten vertellen door een docu.)quote:Op woensdag 15 september 2004 17:01 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
De vraag was toch wat voor eten je gebruikt tijdens sex? Mag je dan niet reageren als je geen standaard seksleven hebt?![]()
Wa lul je nou joh. De vraag is wat vor etenswaar gebruik je tijdens het sexen. De dame geeft antwoord. Hoezo voegt het niks toe (grappige verspreking type je daar trouwens)?quote:Op woensdag 15 september 2004 17:05 schreef ThE_ED het volgende:
Jawel, maar het vult niet echt iets toe aan de discussie. Ik heb er verder toch ook geen waarde oordeel aan verbonden ofzo. (Buiten het feit dat je bij filmen volgens mij ook andere eisen hebt dan bij gewoon goede sex, althans dat heb ik mij eens laten vertellen door een docu.)
quote:Op woensdag 15 september 2004 17:08 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Wa lul je nou joh. De vraag is wat vor etenswaar gebruik je tijdens het sexen. De dame geeft antwoord. Hoezo voegt het niks toe (grappige verspreking type je daar trouwens)?
Naast de sex vind ik drank ofzo wel kunnen, maar niet om gebruik bij de sex.quote:Op woensdag 15 september 2004 17:09 schreef wingerd het volgende:
Champagne, veel streekeigen delicatessen, olijven, ansjovis....het verschilt per seizoen. Als de R weer in de maand is een Portje toe![]()
Als erodome nou in een film anale seks heeft gehad kan ze daar toch ook over vertellen in een anale seks topic... Het gaat om de ervaringen, niet of het toevallig opgenomen werd. Dus als het over vingeren gaat telt mijn arvaring ineens niet mee als ik dat voor een webcam doe? Ik snap je redenatie niet zo... Tis niet zo dat een TS vraagt of ie wel normaal is en dat erodome het dan vergelijkt met seks films, het ging er simpelweg om wat je gebruikt had en niet of daar toevallig een camera bij aanwezig was. Degenen die het topic lezen kunnen zeker wat opsteken van haar ervaring of ie nou opgenomen werd of niet.quote:Op woensdag 15 september 2004 17:10 schreef ThE_ED het volgende:
Ik lul helemaal niet (om maar op sexgebied te blijven.) wat heeft de gemiddelde fokker er nou aan wat voor eten je tijdens filmsex gebruikt? In het dagelijks leven is veel filmsex uiterst onpractisch. Of haal jij ook steeds je haar uit beeld omdat dat leuker staat voor een derde?
Tijdens lange sensuele sessies kan een slok drank tussendoor geen kwaad.....een beetje eten erbij ook niet.quote:Op woensdag 15 september 2004 17:11 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Naast de sex vind ik drank ofzo wel kunnen, maar niet om gebruik bij de sex.
IK ben sowieso een eter, dus ik ga daar niets over zeggen, want dat maakt niet uit bij mijquote:Op woensdag 15 september 2004 17:14 schreef wingerd het volgende:
[..]
Tijdens lange sensuele sessies kan een slok drank tussendoor geen kwaad.....een beetje eten erbij ook niet.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |