quote:Op maandag 20 september 2004 11:26 schreef yvonne het volgende:
O, en verwijderen...tis met een "d"
Nou ja, wat zij zegt dus.quote:Op maandag 20 september 2004 11:25 schreef yvonne het volgende:
Ik wilde even zeggen dat jullie het HEEL goed doen, en om dit topic in MyAT te krijgen natuurlijk
Idd. :'(quote:Op maandag 20 september 2004 12:14 schreef Tranceptor het volgende:
Jullie doen het echt geweldig hoor, petje af. Soms als ik even zit en er over nadenk, schieten de woorden me te kort en de tranen in mijn ogen.
Hey.. je kan het wel.. een keer een topic niet over je zelf lullen.. Geen verhalen over je onzekerheden mbt meisjes hier.. wat heerlijkquote:Op maandag 20 september 2004 12:14 schreef Tranceptor het volgende:
Jullie doen het echt geweldig hoor, petje af. Soms als ik even zit en er over nadenk, schieten de woorden me te kort en de tranen in mijn ogen.
Hey,...ja dat hierboven zeker!quote:Op maandag 20 september 2004 11:25 schreef yvonne het volgende:
Ik wilde even zeggen dat jullie het HEEL goed doen, en om dit topic in MyAT te krijgen natuurlijk
Dus jij bent het zoveelste "klik"-meisje van Tranciequote:Op maandag 20 september 2004 20:18 schreef striker06 het volgende:
[..]
Hey,...ja dat hierboven zeker!
Bedankt nog voor het slotje enne...geduld is ook niet mijn schoonste zaak![]()
Tranceptor jij ook nog bedankt..mijn prins![]()
Was idd gezellig zaterdag, ben bang dat ik je nog veel vaker (moet) gaan zien de komende tijd??
quote:Op maandag 20 september 2004 20:27 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Dus jij bent het zoveelste "klik"-meisje van Trancie
Wel goed van je dat hij voor jou zijn frustraties even opzij heeft gezet
Yv, meid, je kúnt het wel!!!quote:Op maandag 20 september 2004 11:25 schreef yvonne het volgende:
Ehm.. ja... ik was dequote:Op dinsdag 21 september 2004 10:05 schreef MikeyMo het volgende:
(waarop ik zelfs gecomplimenteerd werd door Moonah, dat wil wat zeggen)
nou ik vond het voor mij doen een zeer nette OPquote:Op dinsdag 21 september 2004 10:08 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ehm.. ja... ik was devergeten...
Sorry...![]()
Man, die discussie is alquote:Op dinsdag 21 september 2004 10:05 schreef MikeyMo het volgende:
ipv er lacherig over te doen en de discussie in de kiem te smoren dmv een slotje
dat is dus de kern van wat ik schreef:quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:10 schreef Moonah het volgende:
[..]
Het verschil met de andere fora is dat men zich in R&P kwetsbaar opstelt. Beetje lullig als daar continu luchtig en grappig over wordt gedaan? Toch?
kennelijk leren ze er niets vanquote:Op dinsdag 21 september 2004 10:10 schreef Moonah het volgende:
[..]
Man, die discussie is alzoooo
vaak
gevoerd...
Duh. Of jíj leert er niets van.quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:12 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
kennelijk leren ze er niets van
ach dat gebeurt ook in SEX als iemand weer eens een "suf probleem" heeft.quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat is dus de kern van wat ik schreef:
lachen is leuk maar op de een of andere manier moeten "grappige" mensen in R&P altijd op de man spelen, aanvallend zijn, ronduit grof en kwetsend zijn...
als dat als leuk wordt gezien..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |