abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 november 2005 @ 22:37:43 #211
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_32438665
arrogant ventje dat nog niet beseft wat zijn tekortkomingen zijn.

ik hoop dat hij Rosenberg zsm bij Ajax komt opvolgen
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
pi_32450427
quote:
Op zondag 20 november 2005 19:16 schreef fanneke het volgende:
wat een wijf die Gudde. matennaaier
Juist.

Als dit een schorsing wordt ...
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  maandag 21 november 2005 @ 20:17:11 #213
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_32461504
quote:
Op maandag 21 november 2005 13:04 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Juist.

Als dit een schorsing wordt ...
Vraag maar aan Yuri Rose hoe snel je een schorsing krijgt, hij mocht een paar wedstrijdjes vanaf de tribune toekijken. En vraag maar aan mantennaaier Kevin Bobson of hij er trots op is.

Tuurlijk wordt dit geen schorsing, zelfs Gudde en Vloet gaven toe dat er niet veel aan de hand was.

Maar als de KNVB consequent zou zijn............
pi_32461631
Er was ook helemaal niets aan de hand, maar de KNVB doet wel vaker rare dingen. Feher vrijspreken, Rose schorsen en Bobson niet eens onderzoeken bijvoorbeeld.
pi_32487130
Ik vond het ook erg overdreven inderdaad. KJ deed weinig, een vermanende oorvijg was het hooguit.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32655624
HSV dus in de race voor Huntelaar, zou een goede keuze zijn van KJ!
That's all folks!
  maandag 28 november 2005 @ 21:29:01 #217
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32655672
Kunnen we Charisteas niet aan HSV slijten? Of pikken ze dat niet in Hamburg, een speler die voor de buren heeft gespeeld?

Kan Klaas-Jan lekker bij ons komen voetballen.
pi_32655818
HSV is een grotere club dan Ajax, dus de verhoudingen zouden precies goed zijn als KJH naar HSV gaat en Charisteas de eerste spits van Ajax blijft.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 28 november 2005 @ 21:36:43 #219
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32655881
In omvang, ja
pi_32656548
Financieel ook.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32656650
ik vind dat ie naar ajax moet enzo
pi_32657874
quote:
Op zondag 20 november 2005 19:08 schreef DutchGooner het volgende:
En dat gaat een schorsing worden voor KJ
Ik heb hier nog niks van gehoord... ben ff een paar dagen weg geweest maar de KNVB heeft het (terecht) laten waaien?
pi_32658836
Klaas kies lekker voor Ajax. Over een paar jaar lach je van de interesse van HSV en ben je Ajax dankbaar.
pi_32658924
Klaas Jan Stuntelaar
pi_32659093
Godver Steijn. Jij moet cabaretier worden.
  maandag 28 november 2005 @ 23:26:16 #226
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_32659130
quote:
Op maandag 28 november 2005 23:15 schreef Nashje het volgende:
Klaas kies lekker voor Ajax. Over een paar jaar lach je van de interesse van HSV en ben je Ajax dankbaar.
Denk dat van der Vaart daar anders over denkt
quote:
Op maandag 28 november 2005 23:25 schreef Nashje het volgende:
Godver Steijn. Jij moet cabaretier worden.
Idd, die grap hadden we nog nooit gehoord!
  dinsdag 29 november 2005 @ 03:51:03 #227
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_32663179
quote:
Op maandag 28 november 2005 22:44 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Ik heb hier nog niks van gehoord... ben ff een paar dagen weg geweest maar de KNVB heeft het (terecht) laten waaien?
Blijkbaar,jammer.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_32671484
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 03:51 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Blijkbaar,jammer.
Wijf.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_32697973
Ik denk dat HSV beter bij Klaas Jan past dan Ajax eigenlijk. Dus zou geen rare keuze zijn.
www.thuisuiteten.nl
pi_32698114
quote:
Op woensdag 30 november 2005 15:28 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat HSV beter bij Klaas Jan past dan Ajax eigenlijk. Dus zou geen rare keuze zijn.
Ook Kalou, Koné, Tores, Shevchenko en Van Nistelrooy passen beter bij HSV dan bij Ajax.
pi_32699209
Ja en Sergej Barbarez ook.... Rare post van je, er is geen sprake van dat die spelers naar Ajax zouden gaan.
www.thuisuiteten.nl
pi_32699235
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:10 schreef methodmich het volgende:
Ja en Sergej Barbarez ook.... Rare post van je, er is geen sprake van dat die spelers naar Ajax zouden gaan.
Weet ik. Mijn punt is dat iedere goede spits beter bij HSV past dan bij Ajax. Ajax is een spitsenkerkhof.
pi_32699480
quote:
Op maandag 28 november 2005 22:02 schreef cultheld het volgende:
Financieel ook.
Qua historie en zelfs huidig succes nog lang niet. Mgoed, binnenkort regel jij even dat Ajax uit de G14 wordt geschopt en HSV haar plaats inneemt. Het is prima als je anti-fan bent van Ajax, maar ventileer dat niet constant.

Ontopic: Zou schitterend zijn mocht KJ Huntelaar naar Ajax komen, heb veel vertrouwen in hem. Kluivert zou nog beter zijn, maar of dat reeël is. Ook Rosenberg heb ik zeker nog niet opgegeven.
pi_32699594
KJH ondergaat morgen een MRI-scan, mogelijk lang uitgeschakeld...
pi_32699608
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:19 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Qua historie en zelfs huidig succes nog lang niet. Mgoed, binnenkort regel jij even dat Ajax uit de G14 wordt geschopt en HSV haar plaats inneemt. Het is prima als je anti-fan bent van Ajax, maar ventileer dat niet constant.

Ontopic: Zou schitterend zijn mocht KJ Huntelaar naar Ajax komen, heb veel vertrouwen in hem. Kluivert zou nog beter zijn, maar of dat reeël is. Ook Rosenberg heb ik zeker nog niet opgegeven.
Volgens mij zei ik ook niet dat HSV een grotere historie kent? HSV is financieel aantrekkelijker voor spelers dan Ajax.
pi_32699641
quote:
Op maandag 28 november 2005 21:34 schreef cultheld het volgende:
HSV is een grotere club dan Ajax, dus de verhoudingen zouden precies goed zijn als KJH naar HSV gaat en Charisteas de eerste spits van Ajax blijft.
pi_32699786
Denk je nou echt dat spelers heden ten dage nog naar historie kijken? Zij beschouwen een club als groter wanneer deze meer betaalt. Zie Chelsea, Corinthians en HSV ten opzichte van Arsenal, Santos en Borussia Dortmund.
pi_32699972
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:28 schreef cultheld het volgende:
Denk je nou echt dat spelers heden ten dage nog naar historie kijken? Zij beschouwen een club als groter wanneer deze meer betaalt. Zie Chelsea, Corinthians en HSV ten opzichte van Arsenal, Santos en Borussia Dortmund.
Bullshit, dan zou elke speler van een beetje kwaliteit nu in de EPL spelen. Ik denk inderdaad dat spelers naar historie kijken en naar het aanzien van een club. Het zal jou vast pijn doen, maar Ajax is internationaal altijd nog een grotere naam dan HSV. HSV mag dan misschien goed betalen ( heb overigens nergens wat gehoord over exorbitant hoge bedragen die HSV betaald), HSV zit op dit moment in een piek, dit is niet constant. HSV is gewoon absoluut (nog) geen topclub.
pi_32701344
MRI-scan was vandaag en KJH is 2 tot 3 weken uitgeschakeld.
pi_32701770
quote:
Op woensdag 30 november 2005 17:16 schreef MaxPower het volgende:
MRI-scan was vandaag en KJH is 2 tot 3 weken uitgeschakeld.
Zonde, maar misschien wel goed voor KJH zelf. Een tijdje rust. Voor Heerenveen is het natuurlijk zonde, al zou Samaras (mits in vorm) het prima kunnen opvangen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')