Daar heb je gelijk in. Maar feit blijft dat als een topclub aan de deur klopt (Ajax kan hem wel betalen), de speler weg zal willen. Dan kan je hem aan zijn contract willen houden, maar dan zit je met een ontevreden speler en laat je hem uiteindelijk toch maar gaan. Dus ik denk dat het niet veel verschil zal maken. Misschien een wat hogere transfesom, maar dat is dan ook alles.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:40 schreef MaxPower het volgende:
Er zal inderdaad altijd een bepaald verloop in spelers zijn. Maar Heerenveen is inmiddels van het beleid afgestapt om spelers een mooie transfer te 'gunnen'. Er zijn diverse spelers voor een appel en een ei naar de top drie gegaan omdat Riemer ze zo'n transfer niet wilde ontnemen. Inmiddels hoeft Heerenveen geen spelers meer te verkopen om de begroting rond te krijgen, en heeft Riemer in de media al aangegeven dat er bepaalde clubs naar Huntelaar hengelen die hem helemaal niet kunnen betalen. (Feyenoord dus). Dat is al een stap in de goede richting.
Na de missers in de wedstrijd in Slovenie sta je gewoon op het oude bedragquote:Op woensdag 16 november 2005 23:02 schreef MaxPower het volgende:
Weer een half miljoen bij de vraagprijs op na vanavond
quote:SC Heerenveen heeft een bod van Ajax op aanvaller Klaas Jan Huntelaar afgewezen. Het Amsterdamse bod was volgens VI zes miljoen euro.
Dat is op zijn minst een beetje opvallend, omdat zes miljoen euro afgelopen zomer nog de vraagprijs was. Zaakwaarnemer Arnold Oosterveer vond dat absurd hoog en protesteerde. Minder dan een half jaar later is de marktwaarde van de Heerenveen-spits blijkbaar nog behoorlijk opgeschroefd. Het is niet bekend of ook andere clubs een bod hebben uitgebracht.
Feyenoord leek te zijn afgehaakt in de race om het grootste spitsentalent van Nederland, maar doet mogelijk toch nog mee. Volgens het Algemeen Dagblad is er geen sprake van dat de Rotterdammers hun interesse op een laag pitje hebben gezet. Woensdag meldden diverse media dat Chelsea 18 miljoen euro heeft geboden voor Feyenoord-aanvaller Dirk Kuijt. In dat geval zouden de Kuip-bewoners binnenkort voldoende middelen moeten hebben om voorzitter Riemer van der Velde tevreden te stellen.
bron: Voetbal International, Algemeen Dagblad, abelenstra.com
Van Kluivert weet je dat hij kan ernderen in het systeem;quote:Op donderdag 17 november 2005 10:55 schreef Gunner het volgende:
Kluivert is vergane glorie
KJH niet
Trouwens, afschrijving op een speler van 29 is bij een investering van 6 miljoen toch een stukje groter.
Bij KJH is de kans groot dat je er nog meer voor gaat vangen bij verkoop, bij Kluivert weet je dat je er geen cent meer van terugziet.
Ik zou het wel weten als ik voorzitter van een club was....
Absoluut, en daar moet maar eens verandering in komen. De recente uitspraken van van Geel duiden erop dat men misschien eens van de gemaakte fouten gaat leren.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:55 schreef Gunner het volgende:
Ik zie vaak dat zakelijke aspect wel terugkomen (zeker bij Ajax)
4 wedstrijdjes.quote:Op zondag 20 november 2005 19:08 schreef DutchGooner het volgende:
En dat gaat een schorsing worden voor KJ
Slaande beweging == schorsing.quote:Op zondag 20 november 2005 19:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Een schorsing lijkt me echt onzin.
Het is ook meer dat Seedorf voor een kopduel een eis van 4 wedstrijden krijgt. Gelijke monikken gelijke kappen denk ik dan.quote:Op zondag 20 november 2005 19:22 schreef -Vaduz- het volgende:
We mogen blij zijn dat jij geen scheidsrechter bent dan.
Waarom?quote:Op zondag 20 november 2005 19:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Een schorsing lijkt me echt onzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |