Nou, inderdaad. Van die lui zeggen dat je niet naar een grotere club moet gaan, omdat dat slecht is voor je carriere en je gelijk een stuk meer geld gaat verdienen.quote:
Van die lui die zeggen dat je NU moet gaan omdat hen dat het meeste oplevert.quote:Op maandag 19 december 2005 14:36 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Van die lui zeggen dat je niet naar een grotere club moet gaan, omdat dat slecht is voor je carriere en je gelijk een stuk meer geld gaat verdienen.
Ik denk eerlijk gezegd dat het voor die lui beter is wanneer 'ie er in de 2e seizoenshelft nog 14 goals in prikt.quote:Op maandag 19 december 2005 14:39 schreef SCH het volgende:
Van die lui die zeggen dat je NU moet gaan omdat hen dat het meeste oplevert.
Ajax is een mooiere club, historisch gezien. Een grotere club. Een Europese subtopper en qua historie zelfs een van de grootste clubs in Europa.quote:Ofhet goed is voor een carierre om naar een kwakkelende club te gaan waar je als een verlosser wordt gezien en de kans hebt de zoveelste falende spits te worden, is ook nog maar de vraag.
Ik vind Ajax nou niet per definitie een mooiere club dan Heerenveen. Dat betekent niet dat ik Heerenveen een mooie club vind, zegt dus ook wat over hoe mooi ik Ajax als club vindtquote:
Huntelaar komt bij Ajax wel in de basis lijkt me. Daarnaast heb je dat soort dingen in eigen hand. Als hij scoort bij Ajax zoals hij dat bij Heerenveen doet, dan speelt hij.quote:Op maandag 19 december 2005 14:48 schreef HeatWave het volgende:
SCH heeft een punt hoor.
Maar goed, voor Ajax is het wel een goeie zet. Wij Ajacieden lopen ook altijd zo te "miepen" als voor ons gevoel een speler weer te vroeg naar Italie vertrekt.
"Ja, kan ie op de bank bij Inter, bij Ajax zou hij spelen"
etc.....
idd maar daar bij is dit ook nog eens een overgang BINNEN dezelfde competitie, ik hoop dat Heerenveen gewoon voor de zomer gaat......quote:Op maandag 19 december 2005 14:48 schreef HeatWave het volgende:
SCH heeft een punt hoor.
Maar goed, voor Ajax is het wel een goeie zet. Wij Ajacieden lopen ook altijd zo te "miepen" als voor ons gevoel een speler weer te vroeg naar Italie vertrekt.
"Ja, kan ie op de bank bij Inter, bij Ajax zou hij spelen"
etc.....
Na de winterstop hoop ik dat Mitea weer terug is. Bovendien ligt het echt niet altijd aan de voorzet. De spitsen Rosenberg en Charisteas komen ook niet bepaald vaak naar de bal toe. En als ze hem eenmaal wel hebben, weten ze ook totaal niet wat ze ermee moeten doen.quote:Op maandag 19 december 2005 15:09 schreef rubbereend het volgende:
Huntelaar is zo goed in 433 wordt gezegd, Blind is net overgeschakeld naar 442, dus ik neem aan dat dat weer 433 gaat worden..... maarja dan moet Huntelaar nog steeds wel fatsoenlijk ballen van de vleugels krijgen en dat is nogal een probleem bij ajax
De man zonder actie buitenom en voorzet.........quote:Op maandag 19 december 2005 15:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Na de winterstop hoop ik dat Mitea weer terug is.
UIteraard, het is altijd een combinatie van factoren. Maar als je eens tijdens een wedstrijd gaat turven hoeveel bespeelbare ballen een willekeurige ajax spits nu krijgt, is het erg logisch dat deze niets laat zien. Huntelaar kan al het talent van de wereld hebben, zonder bruikbare bal zal hij ook snel tot miskoop gebombardeerd worden.....quote:Bovendien ligt het echt niet altijd aan de voorzet. De spitsen Rosenberg en Charisteas komen ook niet bepaald vaak naar de bal toe. En als ze hem eenmaal wel hebben, weten ze ook totaal niet wat ze ermee moeten doen.
Hiermee ben ik het in grote lijnen wel eens, behalve dan dat ik denk dat Ananas nog zeker waarde kan hebben voor ons. (Harry ook trouwens, maar er zal er toch eentje weg moeten als KJH komt).quote:Voor Rosenberg is er nog hoop, hij is jong en kan het 4-3-3 systeem wel leren, alleen dat kost tijd en die tijd had Blind niet, daarom is hij geswitched naar 4-4-2.
Als Huntelaar komt, moet hij natuurlijk in de basis. Rosenberg kan dan langzamer gebracht worden, zodat hij beter kan wennen aan het 4-3-3 systeem.
Charisteas moeten we verkopen en Anastasiou mag ook vertrekken. Die gekke grieken uit het tijdperk Koeman hebben we echt niet meer nodig.
Verder rest dan alleen nog het rechtervleugelprobleem. Laten we eerst maar eens kijken of we Rosales en Manucharyan ook echt al moeten afschrijven.
Maar dat zal niet lang meer durenquote:
Hopelijk nog een half jaarquote:Op maandag 19 december 2005 15:43 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Maar dat zal niet lang meer duren![]()
Daar geef ik je wel gelijk in. Vindt het ook een beetje crue als hij halverwege bij jullie weggaat. Hij mag best over een half jaar komen, áls hij maar komtquote:
Ik denk niet dat Blind definitief de huisstijl van FC Duivendrecht overboord wil gooien, maar bij gebrek aan geschikte spits is het tijdelijk even 442.quote:Op maandag 19 december 2005 15:09 schreef rubbereend het volgende:
Huntelaar is zo goed in 433 wordt gezegd, Blind is net overgeschakeld naar 442, dus ik neem aan dat dat weer 433 gaat worden..... maarja dan moet Huntelaar nog steeds wel fatsoenlijk ballen van de vleugels krijgen en dat is nogal een probleem bij ajax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |