abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 november 2005 @ 23:26:16 #226
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_32659130
quote:
Op maandag 28 november 2005 23:15 schreef Nashje het volgende:
Klaas kies lekker voor Ajax. Over een paar jaar lach je van de interesse van HSV en ben je Ajax dankbaar.
Denk dat van der Vaart daar anders over denkt
quote:
Op maandag 28 november 2005 23:25 schreef Nashje het volgende:
Godver Steijn. Jij moet cabaretier worden.
Idd, die grap hadden we nog nooit gehoord!
  dinsdag 29 november 2005 @ 03:51:03 #227
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_32663179
quote:
Op maandag 28 november 2005 22:44 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Ik heb hier nog niks van gehoord... ben ff een paar dagen weg geweest maar de KNVB heeft het (terecht) laten waaien?
Blijkbaar,jammer.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_32671484
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 03:51 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Blijkbaar,jammer.
Wijf.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_32697973
Ik denk dat HSV beter bij Klaas Jan past dan Ajax eigenlijk. Dus zou geen rare keuze zijn.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32698114
quote:
Op woensdag 30 november 2005 15:28 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat HSV beter bij Klaas Jan past dan Ajax eigenlijk. Dus zou geen rare keuze zijn.
Ook Kalou, Koné, Tores, Shevchenko en Van Nistelrooy passen beter bij HSV dan bij Ajax.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32699209
Ja en Sergej Barbarez ook.... Rare post van je, er is geen sprake van dat die spelers naar Ajax zouden gaan.
www.thuisuiteten.nl
pi_32699235
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:10 schreef methodmich het volgende:
Ja en Sergej Barbarez ook.... Rare post van je, er is geen sprake van dat die spelers naar Ajax zouden gaan.
Weet ik. Mijn punt is dat iedere goede spits beter bij HSV past dan bij Ajax. Ajax is een spitsenkerkhof.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32699480
quote:
Op maandag 28 november 2005 22:02 schreef cultheld het volgende:
Financieel ook.
Qua historie en zelfs huidig succes nog lang niet. Mgoed, binnenkort regel jij even dat Ajax uit de G14 wordt geschopt en HSV haar plaats inneemt. Het is prima als je anti-fan bent van Ajax, maar ventileer dat niet constant.

Ontopic: Zou schitterend zijn mocht KJ Huntelaar naar Ajax komen, heb veel vertrouwen in hem. Kluivert zou nog beter zijn, maar of dat reeël is. Ook Rosenberg heb ik zeker nog niet opgegeven.
pi_32699594
KJH ondergaat morgen een MRI-scan, mogelijk lang uitgeschakeld...
pi_32699608
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:19 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Qua historie en zelfs huidig succes nog lang niet. Mgoed, binnenkort regel jij even dat Ajax uit de G14 wordt geschopt en HSV haar plaats inneemt. Het is prima als je anti-fan bent van Ajax, maar ventileer dat niet constant.

Ontopic: Zou schitterend zijn mocht KJ Huntelaar naar Ajax komen, heb veel vertrouwen in hem. Kluivert zou nog beter zijn, maar of dat reeël is. Ook Rosenberg heb ik zeker nog niet opgegeven.
Volgens mij zei ik ook niet dat HSV een grotere historie kent? HSV is financieel aantrekkelijker voor spelers dan Ajax.
pi_32699641
quote:
Op maandag 28 november 2005 21:34 schreef cultheld het volgende:
HSV is een grotere club dan Ajax, dus de verhoudingen zouden precies goed zijn als KJH naar HSV gaat en Charisteas de eerste spits van Ajax blijft.
pi_32699786
Denk je nou echt dat spelers heden ten dage nog naar historie kijken? Zij beschouwen een club als groter wanneer deze meer betaalt. Zie Chelsea, Corinthians en HSV ten opzichte van Arsenal, Santos en Borussia Dortmund.
pi_32699972
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:28 schreef cultheld het volgende:
Denk je nou echt dat spelers heden ten dage nog naar historie kijken? Zij beschouwen een club als groter wanneer deze meer betaalt. Zie Chelsea, Corinthians en HSV ten opzichte van Arsenal, Santos en Borussia Dortmund.
Bullshit, dan zou elke speler van een beetje kwaliteit nu in de EPL spelen. Ik denk inderdaad dat spelers naar historie kijken en naar het aanzien van een club. Het zal jou vast pijn doen, maar Ajax is internationaal altijd nog een grotere naam dan HSV. HSV mag dan misschien goed betalen ( heb overigens nergens wat gehoord over exorbitant hoge bedragen die HSV betaald), HSV zit op dit moment in een piek, dit is niet constant. HSV is gewoon absoluut (nog) geen topclub.
pi_32701344
MRI-scan was vandaag en KJH is 2 tot 3 weken uitgeschakeld.
pi_32701770
quote:
Op woensdag 30 november 2005 17:16 schreef MaxPower het volgende:
MRI-scan was vandaag en KJH is 2 tot 3 weken uitgeschakeld.
Zonde, maar misschien wel goed voor KJH zelf. Een tijdje rust. Voor Heerenveen is het natuurlijk zonde, al zou Samaras (mits in vorm) het prima kunnen opvangen.
pi_32705047
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:28 schreef cultheld het volgende:
HSV kan zich qua historie eenvoudig meten met Dortmund natuurlijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_32827371
10 miljoen is de vraagprijs inmiddels... wie biedt?
  maandag 5 december 2005 @ 08:19:46 #243
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32827378
Laat 'm dan maar lekker in Heerenveen
pi_32827395
Dat is te veel inderdaad.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 5 december 2005 @ 08:27:07 #245
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32827436
quote:
Op maandag 5 december 2005 08:22 schreef Suijk het volgende:
Dat is te veel inderdaad.
6 miljoen is al teveel natuurlijk, maar dat is nog te overzien. Als 'ie echt 10 miljoen moet kosten kan van Geel beter even met Roda om de tafel gaan zitten om te vertellen dat hij 't geld wel tot z'n beschikking heeft
pi_32827463
HSV wil vast wel, die hebben nog wel wat budget over uit het Van der Vaart-potje.
pi_32827466
quote:
Op maandag 5 december 2005 08:19 schreef twi het volgende:
Laat 'm dan maar lekker in Heerenveen
Graag.
  zondag 18 december 2005 @ 15:54:18 #248
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_33192409
schop

je zou toch verwachten dat na 2x2 doelpunten tegen respectievelijk Willem II en FC Twente de fans weer op zouden staan?

Klaas-Jan Huntelaar, Huntelaar Klaas-Jan!!!
laat Klaas-Jan maar lekker in 't Friese Haagje blijven, nog een ronde verder in de UEFA-Cup is zeker mogelijk en daarna tegen AZ ben je toch zeker ook niet kansloos mits de selectie fit en compleet blijft.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_33212760
Ik heb hier nog nooit in gepost

Ben ook niet zo'n fan maar de goal van zaterdag was wel fraai.
pi_33212788
Zou leuk zijn als we eens een nationale topscorer in Heerenveen zouden hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')