De ene was naar Amerika gegaan, en dit was toch een andere of niet?quote:Op zondag 19 september 2004 19:12 schreef Partygurl het volgende:
Heeft ie een nieuwe dan? Hij heeft toch al lang een vriendin? Wow ik loop 8ter
hahahahaahahhaahahahhahahahhahaahahahhaahquote:Op zondag 19 september 2004 19:12 schreef knowall het volgende:
BOOOEEERRUUUUUHHHHHH!!!
Ja dat laat ik liever aan hem over, maar het is idd een nieuwe vriendin ja, blueman heeft daarin gelijkquote:Op zondag 19 september 2004 19:15 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Joehoe vertel t is![]()
DVDtje meenemen en wat chips mee, en dan ben je ook weer een avondje onder de pannen Feb!quote:Op zondag 19 september 2004 19:16 schreef Partygurl het volgende:
Jah kom gezellig langs
homo!quote:Op zondag 19 september 2004 19:12 schreef knowall het volgende:
BOOOEEERRUUUUUHHHHHH!!!
Ja heel leukquote:Op zondag 19 september 2004 19:16 schreef Partygurl het volgende:
Jah kom gezellig langs
de cassanovaquote:Op zondag 19 september 2004 19:17 schreef febster het volgende:
[..]
Ja dat laat ik liever aan hem over, maar het is idd een nieuwe vriendin ja, blueman heeft daarin gelijken die vriendin ken ik vrij goed aangezien ze al 5 jaar mijn collega is
![]()
Ze wilde met mij mee op stap, we gingen indrinken bij Okke en de rest is history
Hoe heet ze?quote:Op zondag 19 september 2004 19:17 schreef febster het volgende:
Ze wilde met mij mee op stap, we gingen indrinken bij Okke en de rest is history
Neem je toch een kladblok mee... schrijf je alles op!quote:Op zondag 19 september 2004 19:17 schreef febster het volgende:
[..]
Ja heel leuk, het enige dat ik aan geluid kan produceren zijn hele lage (sexy) tonen, ben namelijk mijn stem kwijt
Hey, wij als boeruh staan nu wel mooie 1e aangezien feyenoord vandaag verloren heeftquote:Op zondag 19 september 2004 19:17 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
homo!
Ze waren mee op stap, en ik ging ff wat lopen, ging ff aan de andere kant van de boston staan aangezien ik daar wat mensen zag die ik nog niet gezien had, en toen ben ik ze kwijt geraakt cq niet meer gezienquote:Op zondag 19 september 2004 19:18 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hoe heet ze?
En hoe brachten ze dat bij jou..
Uhh ja Ferry, we blijven hier met zijn tweeen.. en uhhhh....
hehehehe, leuk voor 'm!quote:Op zondag 19 september 2004 19:17 schreef febster het volgende:
[..]
Ja dat laat ik liever aan hem over, maar het is idd een nieuwe vriendin ja, blueman heeft daarin gelijken die vriendin ken ik vrij goed aangezien ze al 5 jaar mijn collega is
![]()
Heb je ook een foto van dat meisje?quote:Op zondag 19 september 2004 19:20 schreef febster het volgende:
Ze waren mee op stap, en ik ging ff wat lopen, ging ff aan de andere kant van de boston staan aangezien ik daar wat mensen zag die ik nog niet gezien had, en toen ben ik ze kwijt geraakt cq niet meer gezienen hij smste dat ze om 2 uur gingen...
dus ja, you do the math
Nope helaas niet, daar zul je toch echt voor bij Okkie moeten zijn.. en daarnaast ga een keer op stap, dikke kans dat je hun/haar zal zienquote:Op zondag 19 september 2004 19:21 schreef Blueman het volgende:
[..]
Heb je ook een foto van dat meisje?
Het is weer verjaardagtijd en gaan we een keer op stap wil de rest naar Helmondquote:Op zondag 19 september 2004 19:23 schreef febster het volgende:
Nope helaas niet, daar zul je toch echt voor bij Okkie moeten zijn.. en daarnaast ga een keer op stap, dikke kans dat je hun/haar zal zien
Hahahah dah d8 ik gister al een beetje te horen.quote:Op zondag 19 september 2004 19:17 schreef febster het volgende:
[..]
Ja heel leuk, het enige dat ik aan geluid kan produceren zijn hele lage (sexy) tonen, ben namelijk mijn stem kwijt
Hmm lastig te zeggen ivm haar rooster... en er hangt me iets van bij dat ze dit weekend naar Parijs gaat met der zus, dus volgens mij niet, maar pin me der niet op vastquote:Op zondag 19 september 2004 19:24 schreef gazylady2 het volgende:
komen ze donderdag?
ow, wij zaten donderdag trouwens na t stappen nog in de friettent, zaten er 2 doven jongens naast ons gebaren taal te doen. uiteindelijk hadden we er een heel 'gesprek' meequote:Op zondag 19 september 2004 19:18 schreef Blueman het volgende:
[..]
Neem je toch een kladblok mee... schrijf je alles op!
moet ik vrijdag vrijnemen?quote:Op zondag 19 september 2004 19:25 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Hahahah dah d8 ik gister al een beetje te horen.
Donderdag ga ik ook stappen, gaan we gezellig met de hele fokevhgang
Zelfde gedachte hier!quote:Op zondag 19 september 2004 19:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
moet ik vrijdag vrijnemen?
quote:Op zondag 19 september 2004 19:25 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Donderdag ga ik ook stappen, gaan we gezellig met de hele fokevhgang
Heel fijn van een collega'tje gekregenquote:Op zondag 19 september 2004 19:25 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Ik zal er iig wel zijn ergensquote:Donderdag ga ik ook stappen, gaan we gezellig met de hele fokevhgang
neuh, kben op t moment vrij blut eigenlijkquote:Op zondag 19 september 2004 19:28 schreef Blueman het volgende:
Artic carpoolen?
Hoezo was die de vorige keer niet bevallen danquote:Op zondag 19 september 2004 19:28 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
geen gangbang he
Als jij dan rijdt, hoef je ook niet zoveel te drinkenquote:Op zondag 19 september 2004 19:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
neuh, kben op t moment vrij blut eigenlijk
klote ib-groep met hun brieven dat je moet terugbetalen
zoals; stunt, boston (rozen!!), weekends, bar2alex, thomas zoiets meestal ( en nog danssalonquote:Op zondag 19 september 2004 19:26 schreef febster het volgende:
[..]
Hmm lastig te zeggen ivm haar rooster... en er hangt me iets van bij dat ze dit weekend naar Parijs gaat met der zus, dus volgens mij niet, maar pin me der niet op vast... maar jij bent dus ook regelmatig in het eindhovense te vinden? Zoals waar dan?
Was je weer met je grote lichaam tegen haar aan staan rijden dan?quote:Op zondag 19 september 2004 19:32 schreef febster het volgende:
[..]
Hoezo was die de vorige keer niet bevallen dan?
dat is wel waar jaquote:Op zondag 19 september 2004 19:33 schreef Blueman het volgende:
[..]
Als jij dan rijdt, hoef je ook niet zoveel te drinken
quote:Op zondag 19 september 2004 19:32 schreef febster het volgende:
[..]
Hoezo was die de vorige keer niet bevallen dan?
heuj!quote:Op zondag 19 september 2004 19:33 schreef Blueman het volgende:
[..]
Was je weer met je grote lichaam tegen haar aan staan rijden dan?
Sterk punt hequote:Op zondag 19 september 2004 19:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat is wel waar ja
uhuh..maarja...kmoet wel voorkomen dat ik echt helemaal blut ben straks...quote:Op zondag 19 september 2004 19:36 schreef Blueman het volgende:
[..]
Sterk punt he
Ehv-topic stappen is natuurlijk wel iets unieks.quote:Op zondag 19 september 2004 19:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
uhuh..maarja...kmoet wel voorkomen dat ik echt helemaal blut ben straks...
Ik heb haar nog nooit gezienquote:Op zondag 19 september 2004 19:33 schreef Blueman het volgende:
[..]
Was je weer met je grote lichaam tegen haar aan staan rijden dan?
Dan ben je er vroeg bij aangezien de eerste 200 vrouwen altijd een roos krijgenquote:Op zondag 19 september 2004 19:33 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
zoals; stunt, boston (rozen!!), weekends, bar2alex, thomas zoiets meestal ( en nog danssalon)
alles behalve klassiekquote:Op zondag 19 september 2004 19:38 schreef gazylady2 het volgende:
van wat voor soort muziek houden jullie zo ongeveer eik?
Van bijna alles behalve van de wat hardere stijlen (hardcore, slipnot zooi etc)quote:Op zondag 19 september 2004 19:38 schreef gazylady2 het volgende:
van wat voor soort muziek houden jullie zo ongeveer eik?
vind ik echt te laat.....2300 is altijd wel een mooie tijd, kan je lekker doorgaan tot de deuren dichtgaanquote:Op zondag 19 september 2004 20:01 schreef febster het volgende:
WowOkke en ik zijn er meestal pas rond half 1...
How do you know?quote:Op zondag 19 september 2004 19:39 schreef febster het volgende:
[..]
Ik heb haar nog nooit gezienweet wel dat ze niet zo groot is
ook van alles een beetje wel eigenlijk.. maar ga dus NIET naar Qlimax iigquote:Op zondag 19 september 2004 19:56 schreef febster het volgende:
[..]
Van bijna alles behalve van de wat hardere stijlen (hardcore, slipnot zooi etc)
Over het algemeen de wat oudere nummers, en zoals ik het noem ID&T radio muziekdus beetje dance/trance/house gebeuren waarbij vooral de wat "groovy/latin" house me altijd erg goed bevallen
En jij?
Die wil ik ook nog wel eens zien aangezien ik die ook erg goed vindquote:Op zondag 19 september 2004 20:09 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
ook van alles een beetje wel eigenlijk.. maar ga dus NIET naar Qlimax iig![]()
maar ben wel naar concert van eminem geweest bv en voor de rest best veel verder istijdens uitgaan..
maar ben eten en nog ff wat drinken strax![]()
![]()
quote:Hehehe jah gazy soms heb ik zelfs geen power
Okke was gister neuken zei febster, hij nam iig zn telefoon niet meer op
Nee, jij mag bij mij slapenquote:Op zondag 19 september 2004 19:28 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
geen gangbang he
Dat hebben wij eens met onze hele projectgroep gedaan in dat fontys studiezaalding met al die boeken en PC's....waren ze niet zo blij meequote:Op zondag 19 september 2004 20:46 schreef FlowDesign het volgende:
Ik ging echt kapot van het lachen![]()
[afbeelding]
Okke heeft ooit zoiets gezegd als ik me niet vergisquote:Op zondag 19 september 2004 20:07 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
How do you know?
hehe.. hij is dan ook best lang hequote:Op zondag 19 september 2004 22:43 schreef febster het volgende:
[..]
Okke heeft ooit zoiets gezegd als ik me niet vergis![]()
zag deze reactie nu pas
kom je ook?quote:Op zondag 19 september 2004 22:40 schreef Inu het volgende:
sow, ik ben ff niet online en meteen nieuw topic + meet![]()
ik ben nog wel een stukje langer dan Okkequote:Op zondag 19 september 2004 22:45 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
hehe.. hij is dan ook best lang he
FF op en neer tijdens een meet?quote:Op zondag 19 september 2004 22:46 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
kom je ook?FF op en neer.... is te doen..
Zo is hij de eeuwige vrijgezel, en zo haalt hij de schade inquote:Op zondag 19 september 2004 19:17 schreef febster het volgende:
[..]
![]()
nee even Op en Neer voor de meet, snappie?quote:Op maandag 20 september 2004 07:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
FF op en neer tijdens een meet?
Mooie tijd...quote:Op zondag 19 september 2004 20:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vind ik echt te laat.....2300 is altijd wel een mooie tijd, kan je lekker doorgaan tot de deuren dichtgaan
Stratum, nog geen plaats/tijd geplant!quote:Op maandag 20 september 2004 11:33 schreef Inu het volgende:
Uhm, ik ben als het goed is donderdag wel in HelmondKan ik op zich wel ff langskomen met vriendjeliev
Waar? zal vast wel ergens staan mja
Lekker uitgeslapen ?quote:Op maandag 20 september 2004 13:11 schreef daNpy het volgende:
Goedemorgen
Ik was gisteren bezig met andere activiteitenquote:Op maandag 20 september 2004 07:34 schreef gazylady2 het volgende:
en zo is hij zelf de grote afwezige....
Ehm... jij bent zeker nog nooit op mijn kamer geweestquote:Op maandag 20 september 2004 12:12 schreef Blueman het volgende:
[..]
Stratum, nog geen plaats/tijd geplant!
Indrinken bij BB is ook nog niet geopperd, aangezien BB nog niet online is geweest na zijn date met dat meiske
Gewoon meegaan man!quote:Op maandag 20 september 2004 14:27 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ehm... jij bent zeker nog nooit op mijn kamer geweest.
Maar ik vindt het prima hoor.
Ik weet alleen niet zeker of ik donderdag meega, want ze gaat komend weekend naar Parijs, en donderdag is de laatste dag dat ik haar zie. Dus ze vroeg al of ik weer bij der bleef slapen.
Hier ben je offlinequote:Op maandag 20 september 2004 14:28 schreef Blueman het volgende:
[..]
Gewoon meegaan man!
Moet zelf ook nog even kijken of ik mee ga maargoed
Maar je zou nog een fototje mailen van der...
Maar het is dus weer dikke mikkie?
Geregeld!quote:Op maandag 20 september 2004 14:30 schreef blieblie het volgende:
[..]
Hier ben je offline
Maar ik heb alleen maar eeuwenoude foto's.
ik heb webcam foto's!!quote:Op maandag 20 september 2004 15:55 schreef Blueman het volgende:
[..]
Geregeld!
Maar misschien moet je eens nieuwe foto's maken!
daarom...quote:Op maandag 20 september 2004 14:29 schreef blieblie het volgende:
Alsof ze niet 3 dagen zonder me kan.
idd, weirdquote:Op maandag 20 september 2004 17:55 schreef FlowDesign het volgende:
btw: Volgende topic moet zijn nummertje 671 !!!
Debje had een nummertje overgeslagen.quote:Op maandag 20 september 2004 17:57 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
idd, weird![]()
Ik zie het al voor me, gaan we eerst allemaal naar Helmond fietsen om daarna weer terug naar stratum te gaanquote:Op maandag 20 september 2004 17:51 schreef FlowDesign het volgende:
Inzuipen moet dicht bij Stratumseind gebeuren want ik ga niet een pokkeëind fietsen
Naar Utrecht fietsen is verderquote:Op maandag 20 september 2004 18:07 schreef febster het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, gaan we eerst allemaal naar Helmond fietsen om daarna weer terug naar stratum te gaan
heet ik bob?quote:Op maandag 20 september 2004 09:57 schreef Blueman het volgende:
[..]
Mooie tijd...
Hoelaat pik je me op?
Jij wou niet veel geld kwijt zijnquote:Op maandag 20 september 2004 18:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
heet ik bob?
Dat is wel gaaf ja!quote:Op maandag 20 september 2004 18:26 schreef Partygurl het volgende:
Bij mij indrinken kan best
Moet ik een sticker opplakken met mn naam of herkennen jullie me wel
Ooh god, please niet, iedereen weet toch al hoe de meesten heettenquote:Op maandag 20 september 2004 18:31 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dat is wel gaaf ja!
Stickeren
Waarom niet...quote:Op maandag 20 september 2004 18:49 schreef amaranta het volgende:
zo zo en is iedereen welkomme ?
quote:Op maandag 20 september 2004 16:48 schreef blieblie het volgende:
en ik heet geen Okki![]()
Als oprichter van deze reeks moet dat wel jaquote:Op maandag 20 september 2004 19:43 schreef febster het volgende:
Ooh als het indrinken/meeten/stappen doorgaat vind ik imho dat meneer laag niveau aka Joost er ook bij moet zijn
quote:Op maandag 20 september 2004 20:18 schreef Blueman het volgende:
Nuchter zijn op meets is not cool!
Hey don;t blame us, we didn't name you!quote:Op maandag 20 september 2004 19:41 schreef blieblie het volgende:
Ja maar ik niet zo.... het klinkt zo knullig, zo Jack & Jones.
I know, I know... Ik heb de verantwoordelijken er al op aangesprokenquote:Op maandag 20 september 2004 20:53 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hey don;t blame us, we didn't name you!
en daarom moet artic maar lekker nuchter blijven ?????quote:Op maandag 20 september 2004 20:18 schreef Blueman het volgende:
Eens kijken hoe ik ga komen als Artic niet wil...
Nuchter zijn op meets is not cool!
Okkyquote:Op maandag 20 september 2004 20:58 schreef blieblie het volgende:
[..]
I know, I know... Ik heb de verantwoordelijken er al op aangesproken.
Anders neem je em mee en flikker je em in Geldrop gewoon uit de autoquote:Op maandag 20 september 2004 21:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en daarom moet artic maar lekker nuchter blijven ?????
bedankt roellie..ik weet waar je huis woont
Goedeavond Robjequote:Op maandag 20 september 2004 21:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Okky![]()
jouw huis of het mijne?quote:Op maandag 20 september 2004 21:22 schreef blieblie het volgende:
[..]
Goedeavond Robje![]()
Zullen we?
hebben we zoveel ruimte nodig?quote:Op maandag 20 september 2004 22:02 schreef blieblie het volgende:
Heb jij een 2persoonbed?
Die stond 11 september bij Flow op de stoepquote:Op maandag 20 september 2004 23:25 schreef daNpy het volgende:
Wil ik me auto parkeren... staat er zo'n Zweedse hoop roest in de weg
[afbeelding]
Superturismo WRC. Ubergeil. En ontzettend duurquote:Op maandag 20 september 2004 23:34 schreef blieblie het volgende:
Wel mooie velgen trouwens. Gesoept onder de Volvo.
Welke zijn dat?
Het lijkt wel de GT Turismo van OZ, die komen ook onder mijn MX5![]()
Dude... zie jij het verschil tussen een Corsa en een Twingo niet?quote:Op maandag 20 september 2004 23:31 schreef blieblie het volgende:
[..]
Die stond 11 september bij Flow op de stoep.
Naast de mintgroene Twingo.
Hmmm okee geen optie meer..quote:Op maandag 20 september 2004 21:06 schreef ArTiC het volgende:
en daarom moet artic maar lekker nuchter blijven ?????
bedankt roellie..ik weet waar je huis woont
Als ik een auto krijg wil ik best wat doen hoorquote:Op dinsdag 21 september 2004 01:19 schreef daNpy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wil je geen promo-babe worden van AutoFans Inu?
Die bedoelde ik....quote:Op dinsdag 21 september 2004 00:37 schreef FlowDesign het volgende:
Doe mij deze maar of die witte:
[afbeelding]
Dat is toch voor de internationale studenten?quote:Op dinsdag 21 september 2004 00:52 schreef Inu het volgende:
Ga eens slapen jullie
wiew* Inu wordt promo-meisje voor AEGEE waarschijnlijk
Witte staan alleen leuk onder bepaalde auto's... Ibiza Cupra ofzo.quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:21 schreef blieblie het volgende:
[..]
Die bedoelde ik.....
En niet in het wit. Dat ziet er zo kansloos uit.
Juist, maar niet onder een Hyundai Scoupe ofzo.quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:25 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Witte staan alleen leuk onder bepaalde auto's... Ibiza Cupra ofzo.
ik doe het voor de helft van de prijsquote:Op dinsdag 21 september 2004 13:56 schreef blieblie het volgende:
Is het trouwens zo onmogelijk om een bodykit te monteren? Ze vragen ergens 3700euro voor een bodykit, en incl. montage en overspuiten issie 8300 euro + dat ze de onderdelen houden die ze er vanaf schroeven.
En dan zullen ze waarschijnlijk alleen de bodykit overspuiten, niet de hele auto.
Moeten we nou gaan raden van wie je een kloon bent ofzo?quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:51 schreef knowall het volgende:
BOERRUUUUUHHHH!
Zijn jullie echt zo slecht in faken allemaal?quote:Op dinsdag 21 september 2004 14:11 schreef gazylady2 het volgende:
middag!![]()
gister iemand When Harry met Sally gezien?![]()
die ene scene is echt geniaal...
Echt hoe ze dat doet in dat restaurant!quote:Op dinsdag 21 september 2004 14:12 schreef blieblie het volgende:
[..]
Zijn jullie echt zo slecht in faken allemaal?.
En dan denken dat we dat niet merken.
quote:Op dinsdag 21 september 2004 14:20 schreef gazylady2 het volgende:
klote, moet nog verschillende cadeautje kopen:
- vriendin : zonnehemel
- paps : nieuwe auto
- ouders van een vriendin : nieuwe keuken
- nichtje : een pony
- en dan nog een heel klein bij-cadeautje voor een vriendin : mini-dildo
iemand inspiratie??
okee, jij sponserd mij?quote:Op dinsdag 21 september 2004 14:43 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
:')
Veel plezier met kleren kijken!!quote:Op dinsdag 21 september 2004 14:50 schreef gazylady2 het volgende:
waarom doet ie zo raar met reageren en waarom quote ie niet fatsoenlijk??
naja, ga toch kleren kijken... Laturrss
Alst goed is wel...quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:05 schreef FlowDesign het volgende:
Houden we nou een meet donderdag of niet?
't gaat ons alleen om de tie promotiequote:Op dinsdag 21 september 2004 10:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Als ik een auto krijg wil ik best wat doen hoor![]()
ben niet sown auto-fan...
En ik danquote:Op dinsdag 21 september 2004 14:20 schreef gazylady2 het volgende:
klote, moet nog verschillende cadeautje kopen:
- vriendin
- paps
- ouders van een vriendin
- nicht
- en dan nog een heel klein bij-cadeautje voor een vriendin....![]()
iemand inspiratie??
nej hoor...ik ben er ook geen tegengekomen tot nu toe...Het is alleen allemaal heel vrijblijvend en er worden veel hele goedkope reisjes georganiseerdquote:Op dinsdag 21 september 2004 13:22 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dat is toch voor de internationale studenten?
Ow ok, er is nml. hier in Eindhoven een AEGEE (of hoe ja dat ook spelt) en dat is de vereniging voor internationale studentenquote:Op dinsdag 21 september 2004 17:40 schreef Inu het volgende:
[..]
nej hoor...ik ben er ook geen tegengekomen tot nu toe...Het is alleen allemaal heel vrijblijvend en er worden veel hele goedkope reisjes georganiseerd
jaja, ik rij wel (als je maar meebetaald in de kosten van de parkeergaragequote:Op dinsdag 21 september 2004 15:42 schreef Blueman het volgende:
Ik ben nog met vervoer bezig
Moi.quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:43 schreef blieblie het volgende:
Wie heeft er voor mij een DoomIII Crack?.
Er is in bijna elke Europese studentenstad een AEGEE, maar die is niet voor internationale studenten. Hij is gewoon voor iedereen, maar vaak zitten er mensen bij die iets met taal of cultuur doen en die van reizen houden en als je naar het buitenland gaat en je gaat bij een internationale studentenvereniging is dat misschien wel makkelijkerquote:Op dinsdag 21 september 2004 18:13 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ow ok, er is nml. hier in Eindhoven een AEGEE (of hoe ja dat ook spelt) en dat is de vereniging voor internationale studenten
Tis al opgelost... conclusie, ontzettend mooi spel, maar iets te eng voor mijquote:Op dinsdag 21 september 2004 18:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Moi.
nee, ging niet over jou maar over die computer!!quote:Op dinsdag 21 september 2004 14:57 schreef FlowDesign het volgende:
Omdat ik geen zin heb om alles over te typen
kon het toch niet laten om een heeel leuk rokje te kopen..quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:02 schreef blieblie het volgende:
[..]
Veel plezier met kleren kijken!!
aandoen en foto's showen danquote:Op dinsdag 21 september 2004 19:58 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
kon het toch niet laten om een heeel leuk rokje te kopen..
JIJ BENT JARIG VANDAAG!!quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:05 schreef daNpy het volgende:
[..]
En ik dan
quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
aandoen en foto's showen dan![]()
Ach kijk nou die lieve meneer Wilders...extreem rechts in zijn zachtste vorm: u bent Pool/Bulgaar/Belg/Monegask/Amerikaan? welkom in Nederland...u bent Japanner/Turk/Afghaan/Braziliaan? U mag niet binnen hoor, nee echt niet, u ziet er zo raar uit!quote:Wilders: Grens moet dicht voor allochtonen
Het onafhankelijke Kamerlid Geert Wilders - hij stapte onlangs uit de VVD-fractie - wil dat er per onmiddellijk een immigratiestop wordt ingevoerd voor alle niet-westerse allochtonen die naar familie in Nederland willen verhuizen. In het Algemeen Dagblad (AD) noemt Wilders vandaag de problemen met de integratie zo ''immens en acuut'', dat meteen moet worden ingegrepen. ''Alle aandacht moet worden gericht op de allochtonen die hier al wonen.'' De stop moet zeker voor 5 jaar gelden, en zal vooral Marokkanen en Turken treffen zo denkt hij.
Verder wil Wilders allochtonen die al een Nederlands paspoort hebben, maar weigeren de Nederlandse taal te leren, hun Nederlanderschap afpakken en uitzetten. Hetzelfde moet gelden voor allochtonen die misdaden plegen of de openbare orde verstoren. Imams die haat zaaien of aanzetten tot geweld, moeten ook Nederland worden uitgezet.
In het AD zegt Wilders verder dat zware misdadigers en geweldplegers levenslang de cel in moeten bij een derde veroordeling. De politie moet verder de burgers niet lastig vallen als ze de maximumsnelheid slechts een paar kilometer overtreden.
Ten slotte wil Wilders meer geld voor de verzorging van ouderen die dit land hebben opgebouwd en nu in verpleeg- en bejaardenhuizen zitten. Daartoe wil Wilders alle ontwikkelingssamenwerking opheffen. ''Dat levert zo'n 3,8 miljard euro per jaar op. Hulp aan Afrika is prachtig, maar problemen met veiligheid en zorg in ons eigen land verdienen voorrang'', aldus het Kamerlid.
Wilders zit wat betreft zijn plannen over een immigratiestop op één lijn met wijlen Pim Fortuyn. Die zei eerder dat als het aan hem lag er geen islamiet meer Nederland binnen mocht voordat de integratie hier goed op orde is. Overigens pleit Wilders meer voor assimilatie dan voor integratie. Het Kamerlid denkt niet dat hij momenteel op veel steun in de Kamer kan rekenen. Alleen van de LPF en een deel van de VVD valt volgens hem iets te verwachten in die richting.
had je vehaal nog niet gelezen articquote:Op dinsdag 21 september 2004 20:33 schreef ArTiC het volgende:
Zijn we er weer klaar voor: discussie tijd (Joost, doe je ook gezellig mee, dit is hoger niveau):
[..]
Ach kijk nou die lieve meneer Wilders...extreem rechts in zijn zachtste vorm: u bent Pool/Bulgaar/Belg/Monegask/Amerikaan? welkom in Nederland...u bent Japanner/Turk/Afghaan/Braziliaan? U mag niet binnen hoor, nee echt niet, u ziet er zo raar uit!
Natuurlijk moeten we niet iedereen zomaar naar binnen laten lopen, criminelen en mensen die geen Nederlands spreken hebben we al genoeg maar nee Mevrouw Kim Ho Pang die graag in NL komt wonen en werken in de keuken van haar zoon's Chinees restaurant mag Nederland niet in! Maal ik spleek toch vlij goed Nedellands?: Sorry mevrouw u bent niet westers, ga weg met die enge spleetogen! Meneer George W. Bush die geen woord Nederlands begrijpt of spreekt zou graag dichterbij zijn dochter komen wonen: Hey folks, where can I get a 'oetke-ring?' Ah meneer Bush, u bent westers, u spreekt geen Nederlands?, geeft toch niet, hier heeft u een engelstalige folder, vul maar in en het geld verschijnt direct op uw rekening.
Ja meneer Wilders, we zien wel weer: u heeft er lang en goed over nagedacht![]()
allochtonen (zowel westers en niet-westers dus) die zware delicten begaan mogen direct hun pas inleveren en vertrekken, voor kleine vergrijpen voeren we wel het puntenpaspoort ofzo in.
Zware midadigers moeten bij een derde overtreding levenslang de gevangenis in..oh ik mag dus 3 mensen vermoorden voordat ik levenslang krijg? goed idee zeg meneer Wilders...kan iemand meneer van der G. loslaten? deze meneer mag nog 2 mensen neerknallen.
Meer geld naar de verzorging van ouderen, ik zeg meer geld naar de algemen zorg en naar het onderwijs maar waar halen we dat geld vandaan? oh we geven niks meer aan ontwikkelingshulp, kan iemand even meneer Wilders vertellen dat Nederland in 1946 net zo goed een derdewereldland was?..volledig kaalgeroofd door de duitsers en platgegooid door de allies...en hoe hebben we Nederland toen kunnen opbouwen? jawel met ontwikkelingshulp! maar nee, laten we niks terug doen aan de wereld, we laten soedan lekker stikken zodat daar over 60 jaar nog steeds kinderen met mitrailleurs rondlopen (waarom denk ik nu aan Ali B?) in plaats van dat er een basis is gelegd voor een goede beschaving. Ja meneer wilders is een mislukte kopie van Robin Hood, Robin Wilders steelt van de armen en geeft aan de rijken.
Wanneer staat er nou eens een Robin Hood op hier in Nederland die wel het juiste pad kiest, dat pad ligt ergens midden tussen dat zogenoemde rechts en links in, het pad van de meerderheid van het Nederlandse volk...meneer Wilders houdt u wel de grens voor mij open wanneer u eenmaal premier bent..ik zou graag asiel aanvragen...in Soedan ofzo
en nu krijg ik waarschijnlijk 75% van dit topic weer over me heen maar hej, dit is mijn mening en als je dat niet bevalt..jammer dan, ieder zijn mening, ja ook de jouwe telt
Jah, kvin reizen wel leuk. Ben nog niet echt super veel op reis geweest, alleen op vakantie met ouders en op kamp en met mn vriend op vakantie...Vooral dus Frankrijk, Italië ensowquote:Op dinsdag 21 september 2004 19:04 schreef blieblie het volgende:
Ben je heel reizerig aangelegd Inu?
Heb je al veel gezien van de wereld?
Die 2 cents zijn voor ontwikkelingshulp?quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:37 schreef febster het volgende:
Ik wil alleen ff ingaan op dat ontwikkelingshulp stukje van je. Ik snap je punt, maar ondertussen wordt er sinds de jaren 50 geld in dat continent gestopt en eerlijk gezegd heb ik niet het idee dat het echt helpt. Dan vind ik het een beter plan als je daar mee stopt en eens echt gaat uitzoeken wat nu WEL echt helpt om dat continent er boven op te helpen.
My 2 cents
Zolang het een bodemloze put is en er teveel aan de strijkstok blijft zitten bij bepaalde mensen/heren, zelfs dat nietquote:Op dinsdag 21 september 2004 22:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die 2 cents zijn voor ontwikkelingshulp?
oh net zoiets als je werkgever bedoel jequote:Op dinsdag 21 september 2004 22:59 schreef febster het volgende:
[..]
Zolang het een bodemloze put is en er teveel aan de strijkstok blijft zitten bij bepaalde mensen/heren, zelfs dat niet
Non argument en dat weet je. AH/Ahold is geen organisatie die probeert 3e wereld landen te helpen maar om zoveel mogelijk winst te maken. Groot verschil.quote:Op dinsdag 21 september 2004 23:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh net zoiets als je werkgever bedoel je
Ik ga mss naar Zwedenquote:Op woensdag 22 september 2004 00:44 schreef r8ality het volgende:
Ik ben het geheel eens met Blieblie (hoe is het mogelijk). Ik zou echter naar Zweden emigreren. VOORdat ik daar naartoe zou gaan zou ik zorgen dat ik Zweeds kan. Zodat ik me daar verstaanbaar kan maken. Zodat ik een baan kan zoeken. En kan lachen om het afglijdende miezerige stuk poldergebiedje "down south".
Maar we zien Wilders waarschijnlijk wel weer terug in het 6-uur-nieuws. Achter een haag Emergency-Sprinters en Space Stars.
Watjequote:Op dinsdag 21 september 2004 19:01 schreef blieblie het volgende:
[..]
Tis al opgelost... conclusie, ontzettend mooi spel, maar iets te eng voor mij
He-le-maal mee eensquote:Op dinsdag 21 september 2004 23:23 schreef blieblie het volgende:
Wat ik hiermee bedoel is: We moeten niet een verschil maken tussen mensen uit welk land ze komen. Neej een verschil maken wat ze kunnen betekenen voor Nederland.
ook goed stukquote:Op dinsdag 21 september 2004 23:23 schreef blieblie het volgende:
Waar wij momenteel mee bezig zijn als land is onszelf uit te schakelen. Heel simpel. Er zijn zoveel regels dat de ene regel van de ene bond de andere regel van de andere dienst tegenspreekt. Er zijn zoveel wetten dat de bedrijven van ellende niet meer weten wat ze doen.
tja, hard maar waar, daarom heet het nou eenmaal een verzorgingsstaat hequote:Op dinsdag 21 september 2004 23:23 schreef blieblie het volgende:
Als mijn ouders komen te overlijden, moet ik meer dan de helft van het gene dat ik erf over maken aan meneer en mevrouw belastingdienst. Geld wat mijn ouders hebben verdient! Als ik een auto koop komt er 30% (ik gok maar wat) BPM bovenop. Wat zijn dat voor achterlijke dingen!!!
quote:Op dinsdag 21 september 2004 23:23 schreef blieblie het volgende:
En die twee centen hou ik mooi in de pocket.
Of ik maak er 2 euro van en doneer het aan het kankerfonds, heb ik er zelf tenminste nog ooit profijt van.
ahhh, beterschap! wat heb je? toch geen herfstdepressie he?;)quote:Op woensdag 22 september 2004 10:41 schreef Inu het volgende:
shit....ben ziek
ik zou graag mee discussiëren, maar kben n btje te gaar om al die lappen tekst te lezen
nej hoorquote:Op woensdag 22 september 2004 10:45 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
ahhh, beterschap! wat heb je? toch geen herfstdepressie he?;)
Uhuhquote:Op woensdag 22 september 2004 10:53 schreef blieblie het volgende:
Ik wilde die ook nog net posten.
Mijn hoogste plek ooit was 34.... Toen zakte ik weer naar beneden.
Volgens mij sta ik nu niet eens meer in de top500.
Neem op sletquote:Op woensdag 22 september 2004 11:45 schreef febster het volgende:
[..]
Uhuh
0062. (0062) blieblie 34225
Juup is trouwens ook gezakt: 0117. (0117) Juup© 24548
En ik bungel al jaren tussen de 200 en 300 in: 0287. (0283) febster 14042
(hoogste plek ergens rond de 125, was rond het Crash gebeuren)
Dan nog loop je maar 1500 posts inquote:Op woensdag 22 september 2004 12:53 schreef Inu het volgende:
Ik ga jullie allemaal echt zwaar hard inhalen
als jullie nou ff een week op non-actief gaan, zorg ik wel dat er 5 nieuwe Eindhoven-topics vol komen
Check!quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jaja, ik rij wel (als je maar meebetaald in de kosten van de parkeergarage)
quote:Op woensdag 22 september 2004 12:49 schreef blieblie het volgende:
0357. (0356) FlowDesign 12017
PG haalt Febster in![]()
0287. (0283) febster 14042
0288. (0285) E_Motion 14021
0289. (0289) Partygurl 13893
Woei woei woei!quote:Op woensdag 22 september 2004 15:07 schreef Partygurl het volgende:
Ik heb wel zin in morgenWoehoe
Waar gaan we nou afspreken en hoe laat?quote:Op woensdag 22 september 2004 15:07 schreef Partygurl het volgende:
Wat is dat voor kromme zin
Ik heb wel zin in morgenWoehoe
0269. (0266) r8ality 14374quote:Op woensdag 22 september 2004 12:49 schreef blieblie het volgende:
0357. (0356) FlowDesign 12017
PG haalt Febster in![]()
0287. (0283) febster 14042
0288. (0285) E_Motion 14021
0289. (0289) Partygurl 13893
Jaquote:Op woensdag 22 september 2004 16:31 schreef gazylady2 het volgende:
doet ie bij jullie ook zo raar bij posten???
Indrinken bij Okke past niet...quote:Op woensdag 22 september 2004 16:22 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Waar gaan we nou afspreken en hoe laat?
En wel of niet ergens indrinken?
hehe, mijn vriendinnetje geeft nog een leuk feestje...quote:Op woensdag 22 september 2004 16:34 schreef Blueman het volgende:
[..]
Indrinken bij Okke past niet...
Helmond was geen optie...
verder ???
Oe oe oe... wat voor ietsquote:Op woensdag 22 september 2004 16:35 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
hehe, mijn vriendinnetje geeft nog een leuk feestje...![]()
hahahhaquote:Op woensdag 22 september 2004 16:56 schreef FlowDesign het volgende:
Ponggggg....
Hier volgt een huishoudelijke mededeling:
Het volgende topic moet nummer 671 zijn.
Dank voor uw aandacht.
Ponggggg....
oe oe oe een verjaardagsfeestjequote:Op woensdag 22 september 2004 16:35 schreef Blueman het volgende:
[..]
Oe oe oe... wat voor iets
10 uur doen? (Dan is het nog niet zo druk)quote:Op woensdag 22 september 2004 17:12 schreef blieblie het volgende:
Ik ben niet gezegend met een huge ass kamer.
Maar ik vind het kroegverhaal prima.
10 uur??quote:Op woensdag 22 september 2004 17:14 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
10 uur doen? (Dan is het nog niet zo druk)
En in welke kroeg?
Klopt, vorige week al gezien in de bios en gisteren Collateral gezien in de sneak previewquote:Op woensdag 22 september 2004 17:17 schreef blieblie het volgende:
The Bourne Supremacy is best okee trouwens.
En... was het iets?quote:Op woensdag 22 september 2004 17:18 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Klopt, vorige week al gezien in de bios en gisteren Collateral gezien in de sneak preview
11 uur dan?quote:Op woensdag 22 september 2004 17:17 schreef blieblie het volgende:
[..]
10 uur??
Das veels te vroeg.
Vind ik dan...
quote:Op woensdag 22 september 2004 10:31 schreef blieblie het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Ik ben bezig gazy, ik ben bezig.
boston!!quote:Op woensdag 22 september 2004 17:30 schreef blieblie het volgende:
Mwah... kweenie, vraag maar aan de rest...
Ik zelf vote voor 12 uur... Helemaal in een lege kroeg staan is ook niets. Of we moeten ergens heen kunnen waar we met z'n allen kunnen zitten om te kletsen & te drinken.
Maar ik weet daar zo geen tent voor.
Wat saaaaaaaaaaaai.....quote:Op woensdag 22 september 2004 17:42 schreef Inu het volgende:
Ik denk niet dat ik kom...iets teveel te doen dit weekend
Vinnik ookquote:Op woensdag 22 september 2004 17:47 schreef blieblie het volgende:
[..]
Wat saaaaaaaaaaaai.....
Is toch leuk!!! Als je langskomt.
JA VERZAMELEN BIJ FEBBIE !!!!quote:Op woensdag 22 september 2004 18:14 schreef febster het volgende:
[..]
Morgen nieuwe TV+Xbox
Nou ja zodra ik hem heb geef ik een belletje, hoop alleen wel dat ze daar nog een officiele Xbox controller S verkopen... Anders moet jij die in de stad maar 1 kaufen krijg je het geld wel terugquote:Op woensdag 22 september 2004 18:20 schreef blieblie het volgende:
+ burnout3 toch?
Vanaf hoe laat kan ik komen gamen?
En schaf je ook een extra controller aan aub.
Ja knaas... ik zit dan bij Bregjequote:Op woensdag 22 september 2004 18:23 schreef febster het volgende:
[..]
Nou ja zodra ik hem heb geef ik een belletje, hoop alleen wel dat ze daar nog een officiele Xbox controller S verkopen... Anders moet jij die in de stad maar 1 kaufen krijg je het geld wel terug
de jeugd van tegenwoordigquote:Op woensdag 22 september 2004 18:24 schreef Inu het volgende:
En ik ga vrijdag en zaterdag ook al uit...
Dat is juist het idee van indrinken, dat het nog lekker rustig enzo.quote:Op woensdag 22 september 2004 17:17 schreef blieblie het volgende:
[..]
10 uur??
Das veels te vroeg.
Vind ik dan...
Jah sorry hoor, maar ik ben dus al sinds 20 juni geen jeugd meerquote:Op woensdag 22 september 2004 18:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
de jeugd van tegenwoordig
Ja ik wist ff niet wanneer Bregje weer uit der huis zou schoppen enzoquote:Op woensdag 22 september 2004 18:24 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ja knaas... ik zit dan bij Bregje.
Ga ik echnie ff op en neer.
weer niet goed genoeg?quote:Op woensdag 22 september 2004 19:02 schreef febster het volgende:
[..]
Ja ik wist ff niet wanneer Bregje weer uit der huis zou schoppen enzo(ze heeft morgen gesprek met Stefan wens der succes en laat der mij ff inlichten waar daar uitkomt
)
Maar goed dan hoop ik dat ze bij de Bart Smit nog een Sje hebben want zo'n nep ding (die er wel lagen) hoef ik niet hoor
Indrinken in een kroeg?quote:Op woensdag 22 september 2004 18:29 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat is juist het idee van indrinken, dat het nog lekker rustig enzo.
Dat kom je echt wel door
Vind ik dan...
Inside trouble bij de AH?quote:Op woensdag 22 september 2004 19:02 schreef febster het volgende:
[..]
Ja ik wist ff niet wanneer Bregje weer uit der huis zou schoppen enzo(ze heeft morgen gesprek met Stefan wens der succes en laat der mij ff inlichten waar daar uitkomt
)
Maar goed dan hoop ik dat ze bij de Bart Smit nog een Sje hebben want zo'n nep ding (die er wel lagen) hoef ik niet hoor
Nope, das van dat chinees plastic zooi, die valt na 2x gebruiken in je handen uit elkaar, mot ik niet hebbenquote:Op woensdag 22 september 2004 19:12 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
weer niet goed genoeg?![]()
Nou ze hadden gewone controllers maar al snel na de launch bleek dat alleen basketballspelers uit de VS van 2 meter 20 die dingen fijn vondenquote:Op woensdag 22 september 2004 19:21 schreef blieblie het volgende:
Sjes? Sinds wanneer zijn controllerts ook in maten .
ik vind de grote ook fijner :pquote:Op woensdag 22 september 2004 19:27 schreef febster het volgende:
[..]
Nou ze hadden gewone controllers maar al snel na de launch bleek dat alleen basketballspelers uit de VS van 2 meter 20 die dingen fijn vonden![]()
En ze hadden voor Japan wel een kleine lading Controller Sjes gemaakt, alleen plots bleek dat de halve wereld die dingen fijn vond, en dus hebben ze die maat maar de standaard gemaakt
Vind ik dus ookquote:Op woensdag 22 september 2004 19:28 schreef blieblie het volgende:
Oh... die grote ken ik wel ja, waardeloze dingen.
remember he voor over een paar berichtjes...quote:Op woensdag 22 september 2004 16:56 schreef FlowDesign het volgende:
Ponggggg....
Hier volgt een huishoudelijke mededeling:
Het volgende topic moet nummer 671 zijn.
Dank voor uw aandacht.
Ponggggg....
Kunnen ook naar PG gaan of is dat ook te ver of pakken we meteen een kroeg?quote:Op maandag 20 september 2004 18:26 schreef Partygurl het volgende:
Bij mij indrinken kan best
Ik vind het prima, is voor mij lekker dichtbijquote:Op woensdag 22 september 2004 19:57 schreef Blueman het volgende:
[..]
Kunnen ook naar PG gaan of is dat ook te ver of pakken we meteen een kroeg?
Al noem ik in een kroeg niet indrinken maar toch
doe es niet afwezig zijn op msn en geef me je nummer ffquote:Op woensdag 22 september 2004 19:57 schreef Blueman het volgende:
[..]
Kunnen ook naar PG gaan of is dat ook te ver of pakken we meteen een kroeg?
Al noem ik in een kroeg niet indrinken maar toch
Done!quote:Op woensdag 22 september 2004 20:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
doe es niet afwezig zijn op msn en geef me je nummer ff
klopt!quote:Op woensdag 22 september 2004 20:06 schreef Blueman het volgende:
[..]
Done!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |