Nog niet zo lang. Ik heb wel het gevoel dat het hier wat vaker harder regent enzo dan in groningenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 02:28 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Sinds wanner vertoef jij in Leeuwarden ?
Acht misschien heb je daar meer geluk dan in Goningenland !
dat kan hier toch ookquote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:33 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik zou zeggen lees het weerbericht.![]()
Wat jij denkt doet er niet toe.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:41 schreef JPM01 het volgende:
[..]
dat kan hier toch ook![]()
35 mm...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
OMG gister avond en vanacht heeft me het toch een partij geplenst!!!!!!
Daarbij dikke donderslagen.
Intotaal 35 mm gevallen
Vandaag prachtige wolken![]()
wat een vreemd kaartje eigenlijk... De metingen zijn namelijk om 18:00UT en 6:00UT. Dit is dan ook te lezen in de synop. En dan heb je ook metingen van 0;00 tot0;00 UT Die die je bij het dag gegevens van het KNMI. En dan hebben ze nu opeens een kaartje van 8;00 UTC. Lekker verwarrend als je dingen wil vergelijkenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:35 schreef Againzender het volgende:
Er trokken aardige buien over het noorden gisteren zag ik.
Neerslagkaartje valt eigenlijk wel mee:
[afbeelding]
Tip: maak een regenmeter zoals ik heb, naar bouwtekeningen van gerrit hiemastraquote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hmmz ik heb gewoon een regen meter thats it.
Ik heb mijn moeder gevraagt of ze dat ding ook geleegd had.
Nee duspffffffffff logisch
-dag mail-quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:05 schreef drelletje het volgende:
[..]
Tip: maak een regenmeter zoals ik heb, naar bouwtekeningen van gerrit hiemastraIs echt goed ding. Als je het wilt of iemand anders paint ik het wel even en mail ik het wel naar diegene
Ik ben altijd een groot voorstander van standaarden, zal eens kijken naar die synop als ik wat helderder ben.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:54 schreef drelletje het volgende:
[..]
wat een vreemd kaartje eigenlijk... De metingen zijn namelijk om 18:00UT en 6:00UT. Dit is dan ook te lezen in de synop. En dan heb je ook metingen van 0;00 tot0;00 UT Die die je bij het dag gegevens van het KNMI. En dan hebben ze nu opeens een kaartje van 8;00 UTC. Lekker verwarrend als je dingen wil vergelijken. Maarja daarom doe ik ook alles met synop code!
Synop leren?
Hier een leer iets: http://meteonet.nl/educatief/synopcode.htm
En hier de codes: http://131.54.133.44/cgi-(...)8834;=S&icao=062+063
Erg handig als je dingen wilt weten van warnemingen. Uiteraard is alles in UTC maar dat lijkt mij logisch.
Hoe lees je de meter af?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:05 schreef drelletje het volgende:
[..]
Tip: maak een regenmeter zoals ik heb, naar bouwtekeningen van gerrit hiemastraIs echt goed ding. Als je het wilt of iemand anders paint ik het wel even en mail ik het wel naar diegene
Als je er dan vragen over hebt voeg je me maar toe op msn. Ben er nu ook even mee bezig en weet er al wat van... Maar de uitleg zal genoeg zijnquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik ben altijd een groot voorstander van standaarden, zal eens kijken naar die synop als ik wat helderder ben.
OK!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:34 schreef drelletje het volgende:
[..]
Als je er dan vragen over hebt voeg je me maar toe op msn. Ben er nu ook even mee bezig en weet er al wat van... Maar de uitleg zal genoeg zijn
Zou je misschien het ook bij kunnen zeggen wat ik allemaal voor nodig moet hebben? Liefst met foto's als dat kan.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:31 schreef drelletje het volgende:
[afbeelding]
Beetje duidelijk? Mijn paintskills zijnniet meer wat het ooit geweest is
Een oosterstorm? Zou wel apart zijnquote:Op maandag 11 oktober 2004 11:51 schreef flugeltje het volgende:
Het waait nu toch al twee dagen behoorlijk... Misschien een voorbode voor storm????
*blijft hoop houden op fikse storm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |