haha lol. Leuk dat je die site linkt Kees ken ik persoonlijk, hij helpt mij ook bij mijn onderzoekje, en ik was laatst met hen op het KNMI meetveldquote:Op zondag 3 oktober 2004 20:09 schreef Steijn het volgende:
Gewoon een minilaagje. Polarlow is een depressie die vanaf de poolstreken over de atlantische oceaan aan komt zetten.
Voor wat meer info:
http://www.keesfloor.nl/artikelen/zenit/polarlow/
Mooie platen btw.
Dat was idd een flinke bui!quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:39 schreef Poerkie het volgende:
De lucht in Groningen is grijs geworden en de wind steekt wat op. Zie de (matige) strook al aankomen:
[afbeelding]
Edit: hij blijkt toch niet zo matig te zijn, het regent hier behoorlijk!
Is ook totaal geen aanleiding om om nu bliksemn te laten ontstaan. Alles is zo stabiel... Zuchtquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:29 schreef Shagadelic het volgende:
Ik heb alle bliksemdetectors online afgestruind, maar het zit er helaas vandaag echt niet in. Wel zware bewolking, maar geen spanning in de lucht.....
Wat onderzoek je dan?quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:32 schreef drelletje het volgende:
haha lol. Leuk dat je die site linkt Kees ken ik persoonlijk, hij helpt mij ook bij mijn onderzoekje, en ik was laatst met hen op het KNMI meetveld
Ik heb een weerstation opgezet in mijn achtertuin. En het onderzoek is om te kijken hoe betrouwbaar mijn metingen zijn. Dus heb je veel te maken met het tuineffect en dergelijken. Ik vergelijk neerslag en max temp en min temp en de actuele temp om 18:00 UTC en de actuele vochtigheid om 1800 UTC.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:23 schreef Steijn het volgende:
[..]
Wat onderzoek je dan?![]()
Beetje spanning en sensatie kan toch geen kwaad?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:32 schreef flugeltje het volgende:
Hopelijk is het stilte voor de storm... Als ik zie wat er de afgelopen tijd allemaal rondom de VS is gebeurd met de tropische stormen zou het zomaar eens kunnen dat we dit door kunnen trekken en we dus deze/volgende maand hier in NL weer een stormpje van het kaliber 27-10-02 krijgen...
fingers crossed...
Hoe harder hoe beter wat mij betreft!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:54 schreef Shagadelic het volgende:
[..]
Beetje spanning en sensatie kan toch geen kwaad?
Ten eerste is het al najaar, en ten 2e zitten we al ongeveer op de helft ervan..quote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoe harder hoe beter wat mij betreft!
Ik hoop dan ook echt dat komend najaar de boeken ingaat als zeer stormachtig....
Ik denk het niet, na de gouden jaren negentig, is het dit decennium allemaal wat minder. Die rot blokades ook altijd.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoe harder hoe beter wat mij betreft!
Ik hoop dan ook echt dat komend najaar de boeken ingaat als zeer stormachtig....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |