Opzich is dat ook wel, toch? De fans zijn d'r wel beu. Ze zei haar halve tournee af. Ze trouwt met een foute vent. Enzovoorts.quote:Op zondag 19 september 2004 16:17 schreef Zander het volgende:
Nu al een greatest hits-plaat? Die brengen ze meestal uit als de platenmaatschappij inziet dat de carriere een aflopende zaak aan het worden is... (ik moet toegeven: de wens is de vader van de gedachte, hier).
Nou dat had ik juist niet...quote:Op zondag 19 september 2004 16:26 schreef Mark het volgende:
Eigenlijk haakte men massaal af toen bleek dat ze geen maagd meer was. Hmmmmm
Nouja, ik ben geen Britneyfan, maar de gemiddelde popartiest brengt toch wel na 3 of 4 albums een GreatestHits-cdtje uit. Britney dus na 4, en daarmee is ze nog altijd minder snel dan een Westlife, Ronan Keating, Steps, Kylie (heeft er al een stuk of 6 uitgebracht), en nog veel meer plastic pop artiesten.quote:Op zondag 19 september 2004 16:17 schreef Zander het volgende:
Nu al een greatest hits-plaat? Die brengen ze meestal uit als de platenmaatschappij inziet dat de carriere een aflopende zaak aan het worden is... (ik moet toegeven: de wens is de vader van de gedachte, hier).
Laat maar.quote:Op zaterdag 25 september 2004 12:29 schreef pfaf het volgende:
Nu ben ik ook nog benieuwd. Naar een BS nummer!
Als ik zo geluid heb eens luisteren.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:13 schreef DusDat het volgende:
Oh my god, de album cover !!!
http://www.britneyspears.org/news/images/greatesthits.jpg
De song is geweldig, de clip ook, goed produceer werk [ Bloodshy?] & de tekst past bij d'r.
Hit !
idd ik ookquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:26 schreef Theeboon het volgende:
Overgeproduceerd (wauw! allemaal gekke geluidjes!). En ondertussen hele volksstammen het woordenboek onder het stof vandaan halen om 'prerogative' op te zoeken.
Zou ik wel dom vinden van hem, zou eerst wat anders doen..quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:04 schreef Swetsenegger het volgende:
My perogative gecovered door britney...
Als bobby haar te pakken krijgt slaat ie 'r de tyfus (net als zijn vrouw)
Let ook op het feit dat ze compleet is geairbrushed en dat haar vetkwabben weggesoept zijn. Wat een wereldquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 05:15 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[afbeelding]
hoezo stijlloos ? uch... keileweg *kuch*
Ach, meestal is het andersomquote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:17 schreef Together-Alone het volgende:
T liedje is leuk, alleen jammer dan weer van die cover.
In de clip zelf vind ik dat zwarte geval best leuk!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 09:22 schreef Copycat het volgende:
Kan iemand de stylist(e) van Britney ontslaan?
Dat moet na 6 jaar nog steeds leuk zijn, zeker?quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:27 schreef danni het volgende:
ik noem er ook altijd Trutje Spears
Ik wist niet dat ik niet de enige was die er zo noemde.quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:32 schreef BGN het volgende:
[..]
Dat moet na 6 jaar nog steeds leuk zijn, zeker?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |