ik krijg nog liever grafkankerquote:op zondag 19 september 2004 14:18 schreef #ANONIEM het volgende:
of gaat het erom waarvoor hij staat? uren en uren steekt hij erin om jullie schorriemorrie wat dingen bij te brengen, de ethiek van het leven. normen en waarden, liefde kennen en geven, teksten begrijpen, jullie in verband brengen met hogere machten, en wat krijgt hij ervoor terug?
een paar topics die over hem gaan en hem in de belangstelling zetten... heeft hij niet meer verdient?
precies, daarom stel ik voor dat we een groep samenstellen die bloemen voor hem gaat kopen, zijn was gaat doen en hem in zijn bed stoppen... vrijwilligers?![]()
zoals ik zei : ik krijg nog liever grafkankerquote:op zondag 19 september 2004 14:20 schreef fuifduif het volgende:
ik zou liever zien dat jullie mij gewoon gelijk geven. dat zou het ultieme cadeau zijn.
ik zou liever zien dat je gewoon met je kop in de wasmachine gaat hangen en hem op witte/bonte-was 95graden en extra centrifugeren, zet.quote:op zondag 19 september 2004 14:20 schreef fuifduif het volgende:
ik zou liever zien dat jullie mij gewoon gelijk geven. dat zou het ultieme cadeau zijn.
quote:op zondag 19 september 2004 14:23 schreef briefcase het volgende:
[..]
ik zou liever zien dat je gewoon met je kop in de wasmachine gaat hangen en hem op witte/bonte-was 95graden en extra centrifugeren, zet.
the crowd loves me!quote:op zondag 19 september 2004 14:19 schreef croupouque het volgende:
waarom al die aandacht?
quote:op zondag 19 september 2004 14:30 schreef fuifduif het volgende:
[..]
the crowd loves hate's me!
ik moet idd zeggen dat ik er wel op kick. ik opende onz en ik zag wel 4 topics over mij. als de dames hier mijn telefoonnummer willen hebben, moeten ze maar roepen. naast een oprechte gesprekspartner ben ik ook een geweldige minnaar... denk ik.quote:op zondag 19 september 2004 14:31 schreef jaspere het volgende:
als die fd topics.......wordt ie alleen maar mediageiler van
ik snap dat gedoe rond die hufterige kut newbie nietquote:op zondag 19 september 2004 14:31 schreef jaspere het volgende:
als die fd topics.......wordt ie alleen maar mediageiler van
sex voor het huwelijkquote:op zondag 19 september 2004 14:32 schreef fuifduif het volgende:
[..]
ik moet idd zeggen dat ik er wel op kick. ik opende onz en ik zag wel 4 topics over mij. als de dames hier mijn telefoonnummer willen hebben, moeten ze maar roepen. naast een oprechte gesprekspartner ben ik ook een geweldige minnaar... denk ik.
nozem, als je meer van mij hebt gelezen weet je dat ik helemaal niet tegen seks voor het huwelijk bent. kortzichtige droplul.quote:op zondag 19 september 2004 14:34 schreef jaspere het volgende:
[..]
sex voor het huwelijk![]()
hoe droogquote:op zondag 19 september 2004 14:19 schreef qwea het volgende:
[..]
ik krijg nog liever grafkanker
ik neuk nog liever met mn hond dan met jouquote:op zondag 19 september 2004 14:32 schreef fuifduif het volgende:
[..]
ik moet idd zeggen dat ik er wel op kick. ik opende onz en ik zag wel 4 topics over mij. als de dames hier mijn telefoonnummer willen hebben, moeten ze maar roepen. naast een oprechte gesprekspartner ben ik ook een geweldige minnaar... denk ik.
en dat moeten we geloven?quote:op zondag 19 september 2004 14:46 schreef qwea het volgende:
ik neuk nog liever met mn hond dan met jou
ik zal heel eerlijk zijn: dat icon van jou met dat kruis op het voetbalveld irriteerde mij mateloos. maar liep ik erover te kankeren?quote:op zondag 19 september 2004 14:42 schreef fuifduif het volgende:
[..]
nozem, als je meer van mij hebt gelezen weet je dat ik helemaal niet tegen seks voor het huwelijk bent. kortzichtige droplul.
beledigde ik jou daarmee dan, zeikerd?quote:op zondag 19 september 2004 14:57 schreef jaspere het volgende:
[..]
ik zal heel eerlijk zijn: dat icon van jou met dat kruis op het voetbalveld irriteerde mij mateloos. maar liep ik erover te kankeren?
tis hier toch geen pimp my ridequote:op zondag 19 september 2004 15:05 schreef fuifduif het volgende:
[..]
beledigde ik jou daarmee dan, zeikerd?
alweer zo'n reltopic van je fdquote:op zondag 19 september 2004 15:05 schreef fuifduif het volgende:
[..]
beledigde ik jou daarmee dan, zeikerd?
rellen is ok, maar houd het aub binnen 1 topic...quote:op zondag 19 september 2004 15:36 schreef fuifduif het volgende:
rellen met fuifduif, het zou verboden moeten worden.
mee eens, ik snap ook niet waarom er zoveel topics geopend worden.quote:op zondag 19 september 2004 15:38 schreef grrrrrrrr het volgende:
[..]
rellen is ok, maar houd het aub binnen 1 topic...
quote:op zondag 19 september 2004 15:48 schreef varr het volgende:
jezus christus...
hé, een keer een andere piquote:op zondag 19 september 2004 14:19 schreef croupouque het volgende:
waarom al die aandacht?
slechte kloon fd..quote:op zondag 19 september 2004 14:18 schreef #ANONIEM het volgende:
of gaat het erom waarvoor hij staat? uren en uren steekt hij erin om jullie schorriemorrie wat dingen bij te brengen, de ethiek van het leven. normen en waarden, liefde kennen en geven, teksten begrijpen, jullie in verband brengen met hogere machten, en wat krijgt hij ervoor terug?
een paar topics die over hem gaan en hem in de belangstelling zetten... heeft hij niet meer verdient?
precies, daarom stel ik voor dat we een groep samenstellen die bloemen voor hem gaat kopen, zijn was gaat doen en hem in zijn bed stoppen... vrijwilligers?![]()
hoogheidswaanzin.quote:op zondag 19 september 2004 14:20 schreef fuifduif het volgende:
don quichot.quote:op zondag 19 september 2004 14:30 schreef fuifduif het volgende:
[..]
the crowd loves me!
tuurlijk, en al die miezige mensjes hier gaan er altijd zo heerlijk op in.quote:op maandag 20 september 2004 18:28 schreef stuart het volgende:
het gaat fuifduif om het rellen, en dat lukt aardig![]()
fokkers zijn ook eenvoudig prooi hoorquote:op maandag 20 september 2004 21:49 schreef fuifduif het volgende:
[..]
tuurlijk, en al die miezige mensjes hier gaan er altijd zo heerlijk op in.
je hebt gelijkquote:op zondag 19 september 2004 14:20 schreef fuifduif het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |