Ik hoorde idd iets met hal, .....quote:Op zondag 19 september 2004 14:26 schreef calvobbes het volgende:
Lijkt me de Music Hall dan.
Maar ook daar is geen bevestiging te vinden...
Je vond het slecht in de Statenhal en in Ahoy ?quote:Op zondag 19 september 2004 15:10 schreef StofjeB het volgende:
Hiphop in een grote zaal is doorgaans een zeer slechte combinatie. Jammer dat dat concert van ze in Paradiso zo snel uitverkocht was
Klopt ik hoorde iets van H&H en kon het niet plaatsen, suf zijn is oké.quote:Op zondag 19 september 2004 14:54 schreef XL het volgende:
op MTV vertelden ze inderdaad HMH, dat weet ik zeker
Het was toen zo snel uitverkocht omdat het grootste deel van de kaarten waren weggegeven aan platenmaatschappijen en pers etc.. wat resulteerde in maar 100/200 beschikbare kaartjes voor de fans.. (dacht ik..)quote:Op zondag 19 september 2004 15:10 schreef StofjeB het volgende:
Hiphop in een grote zaal is doorgaans een zeer slechte combinatie. Jammer dat dat concert van ze in Paradiso zo snel uitverkocht was
ja klopt, een stuk of 100.. geen doenquote:Op maandag 20 september 2004 23:39 schreef TastyMushroom het volgende:
Het was toen zo snel uitverkocht omdat het grootste deel van de kaarten waren weggegeven aan platenmaatschappijen en pers etc.. wat resulteerde in maar 100/200 beschikbare kaartjes voor de fans.. (dacht ik..)
Dan sta je toch gewoon beneden voor het podium, right? Of heb ik dan zitplaatsen boven (:{.).quote:Uw plaatsen:
Categoriën: ongenummerd zijn.
level: BB section: row:
seat: 445 to 446 (Staan-/zitplaatsen: vrije plaatskeuze)
Nu weer wel hoor. Er zijn gewoon kaarten verkrijgbaar. Alleen zit je inmiddels aan BB 213 en of je dan beter of slechter af bent weet niemand .....quote:Op vrijdag 24 september 2004 00:55 schreef keeper het volgende:
En nu kan je geen kaartjes meer kopen via die site opeens.
Ja toch ? Je bent toch niet gebonden aan een plek ofzo ? In Ahoy was dat in ieder geval niet, ik wil gewoon rondjes rennen en soms dichtbij en dan weer ver weg staan.quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:19 schreef Enzo500 het volgende:
Bij concerten in de HMH kun je altijd staan of zitten waar je wilt; staan in de zaal of zitten op het eerste of tweede balkon.
Geloof het wel.. Als het niet zo is, haal ik morgen meteen kaartjes!quote:Op zondag 10 oktober 2004 13:17 schreef TheSeeker_NL het volgende:
is t al uitverkocht dan?
http://www.okayplayer.com/dcforum/general1/39259.htmlquote:Tue - 12/14/2004 - Amsterdam, Netherlands @ Heineken Music Hall w/ Beastie Boys
Iddquote:Op maandag 22 november 2004 18:02 schreef Witchfynder het volgende:
Kon ik maar gaan.
Oh well
quote:Op woensdag 1 december 2004 16:22 schreef TheSeeker_NL het volgende:
wilt iemand 2 kaartjes aan mij geven? dank je.
Want ? Een beker bier in je nek gehad ?quote:Op woensdag 15 december 2004 10:48 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
.... Ik was niet altijd even enthousiast over het publiek trouwens.....
Ja klopt, ongeveer in het midden, 1 van de eerste dingen die ik zei was dat je toch veel kunt zien zo van achterin, lekkere ruimte die HMH. Ik heb flink zitten schreeuwen en lopen gebaren, maar ik denk niet dat dat erg opviel.quote:Op woensdag 15 december 2004 17:10 schreef keeper het volgende:
Maar elcastel, je zat dus begrijp ik? Was dat ook leuk? Want ik had echt niet willen zitten toen Sure Shot werd ingezet en de hele zaal begon te springen. Adrenaline-rush (net zoals bij Sabotage op het end btw).
Ik heb het Melkweg-optreden ook gezien op TV, en ik was deze keer echt onder de indruk van MCAquote:Op woensdag 15 december 2004 17:10 schreef keeper het volgende:
Zeker. Ik was er met een vriend die toen in wel in de Melkweg was geweest en die riep na 5 nummers al 'geloof me, dit is nu al vetter dan dat hele Melkweg-gebeuren'. Toen had MCA ook bijna geen stem.
quote:Op woensdag 15 december 2004 17:21 schreef Mar10Segovia het volgende:
Jeetje, wat had ik er graag bij willen zijn... helemaal nu ik jullie reacties lees![]()
Ik heb nog wel een zelfgemaakte intergalatic t-shirt die niet meer pastquote:Op woensdag 1 december 2004 11:16 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Is er wel iemand die zo lief wil zijn dan iig een t-shirt voor me mee te nemen? (ik betaal m wel zelf natuurlijk)
Halfquote:Op woensdag 15 december 2004 14:17 schreef elcastel het volgende:
[..]
Want ? Een beker bier in je nek gehad ?
Eeeeeh nou van achterin kon je dat prima zien, er werd NOGAL wat bier gegooid.quote:Op woensdag 15 december 2004 23:10 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
...
Al weet ik niet of ik de Beastie Boys nu zo snel zou asocieren met Biergooien? Wellicht in hun LTI tijdperk, maar volgens mij gaat dat nu niet meer zo op.
...
Absoluut. Ik vond het echt heel goed.quote:Op donderdag 16 december 2004 00:03 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik hoop dat je verder van de show hebt genoten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |