abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24001415
quote:
Op woensdag 15 december 2004 14:17 schreef elcastel het volgende:

[..]

Want ? Een beker bier in je nek gehad ?
Half . Nee, het viel ook wel mee hoor. Ik hou gewoon niet zo van die gasten die constant in je rug springen. Ik vind het ook suf als het publiek maar een beetje stilstaat, maar moshen ed hoeft van mij ook niet zo nodig. Ik kom daar om de Beastie Boys te zien, en niet om telkens constant knus een achterbuurman in mijn rug te krijgen. Ik word oud waarschijnlijk. .

Al weet ik niet of ik de Beastie Boys nu zo snel zou asocieren met Biergooien? Wellicht in hun LTI tijdperk, maar volgens mij gaat dat nu niet meer zo op.

Volgens mij sta ik trouwens ook op een van de geposte foto's . Van achteren weliswaar, dus weet niet zeker of ik het ben. Maar grote kans.. die goeie foto's komen toch van iemand van het Beastie Boys MSB?
pi_24002722
quote:
Op woensdag 15 december 2004 23:10 schreef Man_in_a_Shed het volgende:

...

Al weet ik niet of ik de Beastie Boys nu zo snel zou asocieren met Biergooien? Wellicht in hun LTI tijdperk, maar volgens mij gaat dat nu niet meer zo op.

...
Eeeeeh nou van achterin kon je dat prima zien, er werd NOGAL wat bier gegooid. . Verder was het mooi om te zien hoe honderden telefoontje in de lucht gingen toen die 'kerststal' erin draaide.
.
Ik hoop dat je verder van de show hebt genoten.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_24005919
quote:
Op donderdag 16 december 2004 00:03 schreef elcastel het volgende:

[..]
Ik hoop dat je verder van de show hebt genoten.
Absoluut. Ik vond het echt heel goed.
  vrijdag 17 december 2004 @ 23:31:14 #79
106918 Mike-Diamond
FRESSSSSSSSSSSSSHHHHH
pi_24048717
SJEZUSSSSSS wat was het een gaaf concert, vele malen beter dan destijds in Ahoy ondanks dat de HMH zwaar zuigt! Helemaal uit m'n dak gegaan, steeds dacht je; nu zal het wel afgelopen zijn gingen ze toch weer door. Iemand trouwens die shirtjes van ze opgevallen? beaTSie boys .

FRESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Life is hard life is short pained by laws like Billy Club
pi_24049473
Ja dat viel me op ja en wat ook op viel was dat ze niet te koop waren. En juist die oranje krengen lijken me top !
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')