Waar de maan niet schijnt????quote:Op zondag 19 september 2004 14:12 schreef timbob het volgende:
ik dacht die fuifduif ergens anders in te steken eigenlijk..
+5 Terecht agressiefquote:Op zondag 19 september 2004 14:12 schreef timbob het volgende:
ik dacht die fuifduif ergens anders in te steken eigenlijk..
Niet doen joh gekkie... Dit is een FD fan topicquote:Op zondag 19 september 2004 14:13 schreef JasperE het volgende:
*Neersteekt*
mwahahaha, zeg es eerlijk, hoeveel wiet heb je gerookt om tot een fuifduif fan topic te komen ?quote:Op zondag 19 september 2004 14:13 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Niet doen joh gekkie... Dit is een FD fan topic
LOL![]()
Eeehhh 10 gram en 5 hosties!quote:Op zondag 19 september 2004 14:15 schreef Briefcase het volgende:
[..]
mwahahaha, zeg es eerlijk, hoeveel wiet heb je gerookt om tot een fuifduif fan topic te komen ?![]()
anders had ik nog wel wat voor jequote:Op zondag 19 september 2004 14:16 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Eeehhh 10 gram en 5 hosties!
Kommmaarkommaaar kommaaarquote:Op zondag 19 september 2004 14:19 schreef Briefcase het volgende:
[..]
anders had ik nog wel wat voor je
[afbeelding]
fuifgeval is tegen blowen heb ik me laten vertellen. Dus als dit een fantopic is van die debiel mag dat hier niet.quote:Op zondag 19 september 2004 14:20 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Kommmaarkommaaar kommaaar
Doe mij maar ff een hijssie!!!!
vriendquote:Op zondag 19 september 2004 14:19 schreef Briefcase het volgende:
[..]
anders had ik nog wel wat voor je
[afbeelding]
Oeps... Dan verdoesel ik t wel met wat wierook....quote:Op zondag 19 september 2004 14:21 schreef Briefcase het volgende:
[..]
fuifgeval is tegen blowen heb ik me laten vertellen. Dus als dit een fantopic is van die debiel mag dat hier niet.
En jij bent gewoon een of ander kutchristenmannetjequote:Op zondag 19 september 2004 14:30 schreef FuifDuif het volgende:
Het gaat weer prima met mij, mrSPLIFFY. Dank je voor de interesse. Het punt met die politiesnol is gewoon dat ze dom is en het metakarakter van de discussies die wij voeren niet begrijpt. Haar probleem, niet het mijne, hoewel, mijn bloeddruk lijdt er wel onder.
quote:Op zondag 19 september 2004 14:30 schreef FuifDuif het volgende:
Het gaat weer prima met mij, mrSPLIFFY. Dank je voor de interesse. Het punt met die politiesnol is gewoon dat ze dom is en het metakarakter van de discussies die wij voeren niet begrijpt. Haar probleem, niet het mijne, hoewel, mijn bloeddruk lijdt er wel onder.
quote:Op zondag 19 september 2004 14:30 schreef FuifDuif het volgende:
Vergeet niet zeikerd!quote:Op zondag 19 september 2004 14:32 schreef Tessje het volgende:
[..]
En jij bent gewoon een of ander kutchristenmannetje
quote:Op zondag 19 september 2004 14:34 schreef mrSPLIFFY het volgende:
En dan zeker als iemand die bij de jooden werk / sorry bij de pliesie, die moet toch iets meer respect tonen voor andere meningen in deze samenleving....
Volgens mij is t zo'n agentje wat met 10 man iemand een half uurtje met knuppels bewerkt, maar alleen schijt ze BAGGER......
Hehe, ik moet je toch weer wijzen op mijn verbazing vanwege het feit dat jij ooit de politieschool hebt gehaald. Je kunt echt merken dat de overheid meer mensen wil aantrekken voor het blauwe vak. Ze laten zelfs debielen door.quote:Op zondag 19 september 2004 14:32 schreef Tessje het volgende:
En jij bent gewoon een of ander kutchristenmannetje
quote:Op zondag 19 september 2004 14:35 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Hehe, ik moet je toch weer wijzen op mijn verbazing vanwege het feit dat jij ooit de politieschool hebt gehaald. Je kunt echt merken dat de overheid meer mensen wil aantrekken voor het blauwe vak. Ze laten zelfs debielen door.
Sorryquote:Op zondag 19 september 2004 14:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Vergeet niet zeikerd!
Daar zit ik toch al?quote:Op zondag 19 september 2004 14:35 schreef JasperE het volgende:
FD kom eens naar #onz
wat heeft haar beroep te maken met haar aanwezigheid en gedrag hier ? Over verbazing gesproken; Ik heb weinig mensen gezien die zo wereldvreemd als jij zijn.quote:Op zondag 19 september 2004 14:35 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Hehe, ik moet je toch weer wijzen op mijn verbazing vanwege het feit dat jij ooit de politieschool hebt gehaald. Je kunt echt merken dat de overheid meer mensen wil aantrekken voor het blauwe vak. Ze laten zelfs debielen door.
Ohw nee hier is ons leuke econoompje.. Get a real job vuile egocentrische klootzak.. Ik hoop dat je snel onder een auto loopt of zoquote:Op zondag 19 september 2004 14:35 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
ircquote:Op zondag 19 september 2004 14:37 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Daar zit ik toch al?
Ga jij es weg hier..... Geen joden (pliesie dan) in mijn FD Adoratie topicquote:Op zondag 19 september 2004 14:37 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ohw nee hier is ons leuke econoompje.. Get a real job vuile egocentrische klootzak.. Ik hoop dat je snel onder een auto loopt of zo
Gelukkig heb ik enige kennis van het gedrag van mensen en zie ik hier hoofdzakelijk schijtluizen die zich achter elkander scharen om sterker te zijn. Neem die politiesnol nou. Ze wil me niet toevoegen aan haar MSN. Waarom niet? Omdat ze dan alleen met mij moet praten en ze dan opeens alleen komt te staan. Dan zijn haar vriendjes en haar vriendinnetjes er niet meer om die overige 99% van haar redeneervermogen aan te vullen.quote:Op zondag 19 september 2004 14:34 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Nou ik kan jullie allebei wel volgen ( tot op zekere hoogte )
maar ik kan er niet zo goed tegen dat t 1 tegen 100 is...
Ik moest vroeger op school ook altijd t jongetje helpen dat in elkaar werd geslagen omdat ik niet zo goed tegen onrecht kan...
En dan zeker als iemand die bij de jooden werk / sorry bij de pliesie, die moet toch iets meer respect tonen voor andere meningen in deze samenleving....
Volgens mij is t zo'n agentje wat met 10 man iemand een half uurtje met knuppels bewerkt, maar alleen schijt ze BAGGER......
Hoerige moraal ridderquote:Op zondag 19 september 2004 14:34 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Nou ik kan jullie allebei wel volgen ( tot op zekere hoogte )
maar ik kan er niet zo goed tegen dat t 1 tegen 100 is...
Ik moest vroeger op school ook altijd t jongetje helpen dat in elkaar werd geslagen omdat ik niet zo goed tegen onrecht kan...
Wereldvreemd is een relatief begrip lulletje. Ik noem jou ook wereldvreemd. Klaar, wie heeft er gelijk?quote:Op zondag 19 september 2004 14:37 schreef Briefcase het volgende:
[..]
wat heeft haar beroep te maken met haar aanwezigheid en gedrag hier ? Over verbazing gesproken; Ik heb weinig mensen gezien die zo wereldvreemd als jij zijn.
Aan jou voortdurende doodsverwensingen te merken, lijkt me dit subforum beter geschikt voor jou: Relaties & Psychologiequote:Op zondag 19 september 2004 14:37 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ohw nee hier is ons leuke econoompje.. Get a real job vuile egocentrische klootzak.. Ik hoop dat je snel onder een auto loopt of zo
je moederquote:Op zondag 19 september 2004 14:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoerige moraal ridder
Misschien is het beter om racisme buiten FOK! te houden. Ik zie er het nut ook niet zo van in.quote:Op zondag 19 september 2004 14:38 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Ga jij es weg hier..... Geen joden in mijn FD Adoratie topic
Hahahaha, je bent inferieur aan mij. Jij nietig schepseltje. Ik kom straks boven jou te staan in de bureaucratische pyramide, dus pas maar op. You might need me some dayquote:Op zondag 19 september 2004 14:37 schreef Tessje het volgende:
[..]
Tja, mijn inziens wel een beetje het eigenschuld dikke bult verhaal. Als je je prominent op de voorgrond stelt, moet je ook prominent op je bek kunnen gaan.quote:Op zondag 19 september 2004 14:40 schreef Skaai het volgende:
Ik vindt het wel schattig, dat de helft gewoon niet mee heeft gelezen, en dus half weet wat er aan de hand is, maar toch bash topics opent.
Dat is dan wel weer minder.
Heeft niks met racisme te maken... Hier in de randstad noemt men de pliesie joden....quote:Op zondag 19 september 2004 14:40 schreef Briefcase het volgende:
[..]
Misschien is het beter om racisme buiten FOK! te houden. Ik zie er het nut ook niet zo van in.
Zielige chatzooi van fok!quote:Op zondag 19 september 2004 14:41 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Wat is dat?
quote:Op zondag 19 september 2004 14:38 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik enige kennis van het gedrag van mensen en zie ik hier hoofdzakelijk schijtluizen die zich achter elkander scharen om sterker te zijn. Neem die politiesnol nou. Ze wil me niet toevoegen aan haar MSN. Waarom niet? Omdat ze dan alleen met mij moet praten en ze dan opeens alleen komt te staan. Dan zijn haar vriendjes en haar vriendinnetjes er niet meer om die overige 99% van haar redeneervermogen aan te vullen.
Tussen het pychiatrisch ziekenhuis en de kerk in. Als je nog een metertje naar links gaat ben je er.quote:Op zondag 19 september 2004 14:41 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Wat is dat?
Klopt.En die van jouw is cker slet?quote:Op zondag 19 september 2004 14:39 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
je moeder
quote:Op zondag 19 september 2004 14:41 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Heeft niks met racisme te maken... Hier in de randstad noemt men de pliesie joden....
Maar ik zal t niet meer doen okay?
WHAHAHAHHAHAHAquote:Op zondag 19 september 2004 14:42 schreef Tessje het volgende:
[..]
Jij kan echt niet lezen.. Je bent een vuile mongool.. Je bent een kankergezwel op jou kutgeloof.. De wereld zou beter af zijn zonder jou. Je hebt geen mensen kennis. Je hebt alleen kennis van wat er in jou kleine rechtgeschapen wereldje gebeurd... Ik kots op mensen zoals jij
Zo zo ruige taal!quote:Op zondag 19 september 2004 14:42 schreef Tessje het volgende:
[..]
Jij kan echt niet lezen.. Je bent een vuile mongool.. Je bent een kankergezwel op jou kutgeloof.. De wereld zou beter af zijn zonder jou. Je hebt geen mensen kennis. Je hebt alleen kennis van wat er in jou kleine rechtgeschapen wereldje gebeurd... Ik kots op mensen zoals jij
Ja ze is stoerquote:Op zondag 19 september 2004 14:44 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Zo zo ruige taal!
Place your bets!
Ik denk dat jij eens flink in je reet geneukt moet worden en vervolgens aan de hoogste boom word opgehangenquote:Op zondag 19 september 2004 14:43 schreef knowall het volgende:
[..]
WHAHAHAHHAHAHA![]()
![]()
Je moet echt eens hulp gaan zoeken![]()
Schelden is HET teken van onmachtquote:Op zondag 19 september 2004 14:42 schreef Tessje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 september 2004 14:45 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik denk dat jij eens flink in je reet geneukt moet worden en vervolgens aan de hoogste boom word opgehangen
Hahahahahaha inferieur ambtenaartje. Ik kijk op jou neer, gore tiefushoer!quote:Op zondag 19 september 2004 14:42 schreef Tessje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 september 2004 14:40 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Hahahaha, je bent inferieur aan mij. Jij nietig schepseltje. Ik kom straks boven jou te staan in de bureaucratische pyramide, dus pas maar op. You might need me some day.
Oeps, had ik dit maar even eerder gelezenquote:Op zondag 19 september 2004 14:45 schreef neo567 het volgende:
[..]
Schelden is HET teken van onmacht![]()
Als jij geloofde dan was je nu misschien niet zo verbitterd geweestquote:Op zondag 19 september 2004 14:46 schreef Tessje het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat alles wat jij zegt rchtgeschapen is en boven de mening van anderen staat. Ik hoop dat je snel inziet dat er niets is en dat je je hele leventje al aan een of ander geloof hebt gehangen wat niet eens bestaat
![]()
Zielig teringmannetje.
LOL je hebt nog gelijk ook hahahaha wat een muts is dat zeg...quote:Op zondag 19 september 2004 14:45 schreef neo567 het volgende:
[..]
Schelden is HET teken van onmacht![]()
Hehehehehe, de heerlijkheid ditquote:Op zondag 19 september 2004 14:46 schreef Tessje het volgende:
Jij denkt echt dat alles wat jij zegt rchtgeschapen is en boven de mening van anderen staat. Ik hoop dat je snel inziet dat er niets is en dat je je hele leventje al aan een of ander geloof hebt gehangen wat niet eens bestaat
![]()
Zielig teringmannetje.
Heeft ze dan van je ma cker? Dat was dr toch ook zo 1 ?quote:Op zondag 19 september 2004 14:46 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
gore tiefushoer!
Heerlijk, ik pak er alvast de foto met een politieagente die gisteren in de krant stond erbij, dat wordt feest.quote:Op zondag 19 september 2004 14:48 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
LOL je hebt nog gelijk ook hahahaha wat een muts is dat zeg...
Ik denk toch dat met dit soort uitspraken Sletje uuhh Tessje toch aan t kortste eind gaat trekken...
Dus FD haal em vast uit je broek, er word toch nog wat getrokken vadaag
Je ouders zullen wel spijt van je hebben...quote:Op zondag 19 september 2004 14:48 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Hehehehehe, de heerlijkheid dit. Ik stel mijn mening boven die van niemand, behalve die van jou. Jij praat poep. Oh wacht, er heeft weer een duif op je mooie politiepet gescheten.
He, hou mijn moeder er buiten he. Dat is pas een teken van zwakheid!quote:Op zondag 19 september 2004 14:49 schreef Qwea het volgende:
Heeft ze dan van je ma cker? Dat was dr toch ook zo 1 ?
Neuh.quote:Op zondag 19 september 2004 14:49 schreef Tessje het volgende:
Je ouders zullen wel spijt van je hebben...
Vraag es of die kloten god van je je niet ff een hartaanval kan bezorgen.Hebben we weer 1 kanker gezwel minder op deze wereldquote:Op zondag 19 september 2004 14:48 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Hehehehehe, de heerlijkheid dit. Ik stel mijn mening boven die van niemand, behalve die van jou. Jij praat poep. Oh wacht, er heeft weer een duif op je mooie politiepet gescheten.
Ach, je ouders zaten cker vet aan de LSD toen ze je hebben verwektquote:Op zondag 19 september 2004 14:50 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
He, hou mijn moeder er buiten he. Dat is pas een teken van zwakheid!
Alweer een zwakkeling erbij!quote:Op zondag 19 september 2004 14:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vraag es of die kloten god van je je niet ff een hartaanval kan bezorgen.Hebben we weer 1 kanker gezwel minder op deze wereld
Al jou persoonlijke aanvallen dan nietquote:Op zondag 19 september 2004 14:50 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
En jij bent de hoofd josti van dit forum?quote:Op zondag 19 september 2004 14:51 schreef knowall het volgende:
[..]
Alweer een zwakkeling erbij!![]()
ruige taal hoor voor een brugklasser uit 1985...quote:Op zondag 19 september 2004 14:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vraag es of die kloten god van je je niet ff een hartaanval kan bezorgen.Hebben we weer 1 kanker gezwel minder op deze wereld
Je staat dankzij je moeder op deze planeet.. Zegt genoeg over haar denk ikquote:Op zondag 19 september 2004 14:50 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
He vies pubertje, heerlijk he schoppen tegen het geloof. Denk je dat je mij daarmee raakt? Wat heb ik met jou infantiel ziek brein te maken? Scheer je weg, ga naar de speeltuin.quote:Op zondag 19 september 2004 14:50 schreef Qwea het volgende:
Idd, ze is samen met jouw moeder het tippelhoertje aan het uithangenquote:Op zondag 19 september 2004 14:52 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ruige taal hoor voor een brugklasser uit 1985...
Mag je wel zo lang achter je pc zitten van je moeder?
OOh ze is op straat aan t werk en je vader is dronken je broertje in mekaar aan t slaan... ach gossie toch
Nee ik ben Erelidquote:Op zondag 19 september 2004 14:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
En jij bent de hoofd josti van dit forum?
Ja, ik prijs haar er iedere dag weer om. Wat een moordwijf.quote:Op zondag 19 september 2004 14:52 schreef Tessje het volgende:
[..]
Je staat dankzij je moeder op deze planeet.. Zegt genoeg over haar denk ik
Die van mij krijgt er tenminste nog geld voor....quote:Op zondag 19 september 2004 14:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Idd, ze is samen met jouw moeder het tippelhoertje aan het uithangen
Ja.. Een ongeluk zit in een klein hoekje.. Ik denk dat zij dat toen ook dachtenquote:Op zondag 19 september 2004 14:53 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja, ik prijs haar er iedere dag weer om. Wat een moordwijf.
idd heerlijk om te schoppen tegen dat kut geloof van je.En mijn brein is ziek? Dan zit er in die van jouw cker een zeer kwaadaardig gezwel.Sodekanker zelf ff lekker op.Je snapt het niet he? je bent ongewenst.net zoals bij je moeder toen ze je kreegquote:Op zondag 19 september 2004 14:52 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
He vies pubertje, heerlijk he schoppen tegen het geloof. Denk je dat je mij daarmee raakt? Wat heb ik met jou infantiel ziek brein te maken? Scheer je weg, ga naar de speeltuin.
Vandaar dat ze de grootste hoer isquote:Op zondag 19 september 2004 14:54 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Die van mij krijgt er tenminste nog geld voor....
Mensen die denken dat ze oppergod zijn en dat hun mening boven die van anderen staat ook.quote:Op zondag 19 september 2004 14:55 schreef knowall het volgende:
Mensen die niet geloven zijn okay
Maar mensen die het leuk vinden om mensen die wel geloven af te zeiken of te kwetsen in hun geloof zijn erg zielig![]()
Kutnewbies die de pater familias uit gaan hangen zijn erg kansloosquote:Op zondag 19 september 2004 14:55 schreef knowall het volgende:
Mensen die niet geloven zijn okay
Maar mensen die het leuk vinden om mensen die wel geloven af te zeiken of te kwetsen in hun geloof zijn erg zielig![]()
Altijd beter dat, dan papa's lekker dingetje te zijn. Heb je vaak bij hem op de knie mogen zitten?quote:Op zondag 19 september 2004 14:54 schreef Tessje het volgende:
Ja.. Een ongeluk zit in een klein hoekje.. Ik denk dat zij dat toen ook dachten
quote:Op zondag 19 september 2004 14:56 schreef Briefcase het volgende:
[..]
Kutnewbies die de pater familias uit gaan hangen zijn erg kansloos![]()
Voelt heerlijk.Moet je echt een proberen.Als jij ooit die microsopische kolere pik van je in iemands zn kut krijgt. Ik denk dat 100% van alle vrouwen liever hartsikke dood gaat dan dat ze jou aan hun lijf hebbenquote:Op zondag 19 september 2004 14:56 schreef FuifDuif het volgende:
Qwea, hoe voelt het nu om door alle gorilla's in het Noorder Dierenpark (te Emmen) genomen te zijn? Is het waar wat ze zeggen over gorilla's? Dat ze maar een heel kleintje hebben? Precies voldoende om jouw maagdelijk kutje te bevredigen dan.
Hahahahaha, ga zelf maar weg als het je niet bevalt. Ik vermaak mij prima zo. Ga maar naar je zwakzinnige vriendjes en vriendinnetjes. Daar is het een Walhalla voor jou.quote:Op zondag 19 september 2004 14:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
idd heerlijk om te schoppen tegen dat kut geloof van je.En mijn brein is ziek? Dan zit er in die van jouw cker een zeer kwaadaardig gezwel.Sodekanker zelf ff lekker op.Je snapt het niet he? je bent ongewenst.net zoals bij je moeder toen ze je kreeg
Komen de trauma's uit je jeugd weer terug? Die tijd dat je vader je zo hard nam dat je kringspier nou nog steeds niet normaal wil sluiten? Ach arm jochie toch...vraag eens of die god van je je wil helpen.Of heeft hij je soms ook al in je reet lopen neuken?quote:Op zondag 19 september 2004 14:57 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Altijd beter dat, dan papa's lekker dingetje te zijn. Heb je vaak bij hem op de knie mogen zitten?
LOL ik dacht dat net ook al....quote:Op zondag 19 september 2004 14:57 schreef knowall het volgende:
Qwea is een kloon van Tessje...
Ik kan me anders niet voorstellen dat er 2 mensen zijn die zo dom zijn![]()
Hard is het he? Om de waarheid aan te moeten horen?quote:Op zondag 19 september 2004 14:58 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
LOL ik dacht dat net ook al....
Maar volgens mij is de maagd qwea nog net iets dommer
Ze doen iig erg hun best om de ander in domheid te overtreffenquote:Op zondag 19 september 2004 14:58 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
LOL ik dacht dat net ook al....
Maar volgens mij is de maagd qwea nog net iets dommer
Daar ben ik het ook mee eens..quote:Op zondag 19 september 2004 14:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Voelt heerlijk.Moet je echt een proberen.Als jij ooit die microsopische kolere pik van je in iemands zn kut krijgt. Ik denk dat 100% van alle vrouwen liever hartsikke dood gaat dan dat ze jou aan hun lijf hebben
Ja inderdaad. Ze vullen elkaar niet aan, ze vervangen elkaar; dat moet een kloon zijn. Die ene procent in die schrinkende grijze massa die het hen mogelijk maakt om nog iets van een zin te formuleren.quote:Op zondag 19 september 2004 14:57 schreef knowall het volgende:
Qwea is een kloon van Tessje...
Ik kan me anders niet voorstellen dat er 2 mensen zijn die zo dom zijn![]()
Dies leuk jaquote:Op zondag 19 september 2004 14:59 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[afbeelding]
Jij moet stand-up comedian worden zeg. Mag ik dan komen naar je eerste optreden. Koop ik alvast een paar tomaten en eieren. Die zijn dan tegen die tijd wel lekker rot.quote:Op zondag 19 september 2004 14:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Komen de trauma's uit je jeugd weer terug? Die tijd dat je vader je zo hard nam dat je kringspier nou nog steeds niet normaal wil sluiten? Ach arm jochie toch...vraag eens of die god van je je wil helpen.Of heeft hij je soms ook al in je reet lopen neuken?
Spotten met de paus is okayquote:Op zondag 19 september 2004 15:00 schreef mrSPLIFFY het volgende:
sorry FD deze moest ff;
[afbeelding]
LOL
Biertje dan maar ?quote:Op zondag 19 september 2004 15:00 schreef cerror het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in te bashen...
Nergens voor nodig...
FuifDuif heeft een mening, ik heb een mening, we zijn het niet met elkaar eens..
Jammer maar meer is er ook niet te zeggen...
En flikker op met je tessje/politie bash want zonder politie was jij allang anaal vernederd door een junkquote:Op zondag 19 september 2004 14:59 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[afbeelding]
Dit zegt genoeg over de intelligentiegraad die jij bemachtigd hebt nadat je moeder je het leven heeft geschonken.. Heel die hoerenfamilie van jou kan opkrassen richting onbewoond eilandquote:Op zondag 19 september 2004 15:00 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ze vullen elkaar niet aan, ze vervangen elkaar; dat moet een kloon zijn. Die ene procent in die schrinkende grijze massa die het hen mogelijk maakt om nog iets van een zin te formuleren.
Als JIJ dan aan komt lopen stuur ik je weg en vraag ik voor een agent MET hersensquote:Op zondag 19 september 2004 15:00 schreef Tessje het volgende:
Wacht maar tot je de politie echt een keer nodig hebt
Sorry, ik heb liever geen kankergewel bij mn actsquote:Op zondag 19 september 2004 15:01 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Jij moet stand-up comedian worden zeg. Mag ik dan komen naar je eerste optreden. Koop ik alvast een paar tomaten en eieren. Die zijn dan tegen die tijd wel lekker rot.
Je en dan? Dan zijn ze er nooit. Voor niemand niet. Een nutteloze kostenpost van deze samenleving. Laat ze die selectieprocudure eens aanpassen en dan met terugwerkende kracht. Zijn we ook van jou af in je blauwe uniformpje.quote:Op zondag 19 september 2004 15:00 schreef Tessje het volgende:
[..]
Dies leuk ja![]()
Denk je nou echt dat dat me raakt![]()
quote:Op zondag 19 september 2004 15:01 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Jij moet stand-up comedian worden zeg. Mag ik dan komen naar je eerste optreden. Koop ik alvast een paar tomaten en eieren. Die zijn dan tegen die tijd wel lekker rot.
Net alsof iemand JOU wil redden van de helquote:Op zondag 19 september 2004 14:59 schreef Tessje het volgende:
[..]
Het valt me mee dat die teringkneus nog geen knokploeg van priesters langs heeft gestuurd om zo mijn zieltje te redden van de ondergang die hel heet..
Ow je hebt zat goeie hoor... maar op dit moment zie ik alleen een paar ROTTE....quote:Op zondag 19 september 2004 15:00 schreef Tessje het volgende:
[..]
Dies leuk ja![]()
Denk je nou echt dat dat me raakt![]()
Mhaw, zn moeder valt toch ook onder een junk?quote:Op zondag 19 september 2004 15:02 schreef cerror het volgende:
[..]
En flikker op met je tessje/politie bash want zonder politie was jij allang anaal vernederd door een junk
Ben ik het ook mee eens.quote:Op zondag 19 september 2004 15:00 schreef cerror het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in te bashen...
Nergens voor nodig...
FuifDuif heeft een mening, ik heb een mening, we zijn het niet met elkaar eens..
Jammer maar meer is er ook niet te zeggen...
Laat ze dan ook met terugwerkende kracht dat GODVERGETENSETERINGGELOOF van jou afschaffenquote:Op zondag 19 september 2004 15:02 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Je en dan? Dan zijn ze er nooit. Voor niemand niet. Een nutteloze kostenpost van deze samenleving. Laat ze die selectieprocudure eens aanpassen en dan met terugwerkende kracht. Zijn we ook van jou af in je blauwe uniformpje.
Hoi Tessjequote:Op zondag 19 september 2004 15:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sorry, ik heb liever geen kankergewel bij mn acts
quote:Op zondag 19 september 2004 15:04 schreef JasperE het volgende:
zullen we alles maar afkappen en een biertje nemen?!
iid HILARISCH een kankergezwel dat tijd heeft om te praten.quote:Op zondag 19 september 2004 15:03 schreef FuifDuif het volgende:
HILARISCH dit!!!!
De domheid van die twee viswijven.!
Twee?quote:Op zondag 19 september 2004 15:03 schreef FuifDuif het volgende:
HILARISCH dit!!!!
De domheid van die twee viswijven.!
quote:Op zondag 19 september 2004 15:04 schreef knowall het volgende:
[..]
Hoi Tessje
Stomme randmongoolquote:Op zondag 19 september 2004 15:04 schreef knowall het volgende:
[..]
Hoi Tessje
www.professionele_hulp.nlquote:Op zondag 19 september 2004 15:05 schreef Qwea het volgende:
[..]hey, jij was toch die helm josti die anaal door zn hond werdt genomen?
Blijkbaar zie jij nietsquote:Op zondag 19 september 2004 15:05 schreef knowall het volgende:
[..]
Twee?
Ik zie er maar 1 met 2 accounts![]()
Het zit diep he? Die keer dat je de trouwkaars van een familielid van de pastoor in je reet moest douwen toen iedereen de kerk al uit was.quote:Op zondag 19 september 2004 15:04 schreef Tessje het volgende:
Laat ze dan ook met terugwerkende kracht dat GODVERGETENSETERINGGELOOF van jou afschaffen
Goed plan! Al ben ik nog niet helemaal *kuch* hersteld van gisteren....quote:Op zondag 19 september 2004 15:04 schreef JasperE het volgende:
quote:Op zondag 19 september 2004 15:05 schreef Tessje het volgende:
[..]
Stomme randmongoolWie zegt dat ik naar dat optreden ga
Je bent nog dommer dan ik dacht.
Het zit je dwars dat sommige mensen wel zin in hun leven zien he?quote:Op zondag 19 september 2004 15:05 schreef Tessje het volgende:
Ben jij ook een van Gristen vriendjes van die kruisduif? Go to hell .. All of you.. En neem meteen dat kutgeloof mee met je..
Net zo diep als die penis van je pa die je moest verwerken in je jeugdquote:Op zondag 19 september 2004 15:07 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Het zit diep he? Die keer dat je de trouwkaars van een familielid van de pastoor in je reet moest douwen toen iedereen de kerk al uit was.
gewoon doortanken!quote:Op zondag 19 september 2004 15:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Goed plan! Al ben ik nog niet helemaal *kuch* hersteld van gisteren....
Ik dacht ik leg het nog even uit.. Ze zouden jou ritueel moeten slachtenquote:Op zondag 19 september 2004 15:07 schreef knowall het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Het zit je dwars dat sommige mensen wel zin in hun leven zien he?
Mag ik even over je avater beginnen?quote:Op zondag 19 september 2004 15:08 schreef JasperE het volgende:
[..]
gewoon doortanken!
Tering! Ik ben net wakker en word op dit topic gewezen..... ik lees het selectief, en kom deze reactie tegen..... van een christen!quote:Op zondag 19 september 2004 14:56 schreef FuifDuif het volgende:
Qwea, hoe voelt het nu om door alle gorilla's in het Noorder Dierenpark (te Emmen) genomen te zijn? Is het waar wat ze zeggen over gorilla's? Dat ze maar een heel kleintje hebben? Precies voldoende om jouw maagdelijk kutje te bevredigen dan.
Ik heb er anders mooie herinneringen aan hoor.quote:Op zondag 19 september 2004 15:08 schreef Qwea het volgende:
Net zo diep als die penis van je pa die je moest verwerken in je jeugd
Oke je hebt het niveau bereikt dat ik niet meer op je in gaquote:Op zondag 19 september 2004 15:08 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik dacht ik leg het nog even uit.. Ze zouden jou ritueel moeten slachten
pijpsletquote:Op zondag 19 september 2004 15:09 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik heb er anders mooie herinneringen aan hoor.
Tja, wat wil je als mannetjes zoals jij geilen op de pik van hun pa.heb je ook zulke mooier herinneringen eraan toen je ma zei dat je een ongewenste kut neukfout was?quote:Op zondag 19 september 2004 15:09 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik heb er anders mooie herinneringen aan hoor.
Tja zoveel domheid kan je nog maar 1 ding tegen doen he.....quote:Op zondag 19 september 2004 15:09 schreef knowall het volgende:
[..]
Oke je hebt het niveau bereikt dat ik niet meer op je in ga
Proficiat
Mail ze!!quote:Op zondag 19 september 2004 15:10 schreef FuifDuif het volgende:
Zeg JasperE, weg met die avatar, ik ga serieus een mail sturen. Jij doet het ongetwijfeld opzettelijk.
Gave avatar!!!quote:Op zondag 19 september 2004 15:04 schreef JasperE het volgende:
quote:Op zondag 19 september 2004 15:10 schreef FuifDuif het volgende:
Zeg JasperE, weg met die avatar, ik ga serieus een mail sturen. Jij doet het ongetwijfeld opzettelijk.
*slurp**slurp*quote:Op zondag 19 september 2004 15:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tja, wat wil je als mannetjes zoals jij geilen op de pik van hun pa.heb je ook zulke mooier herinneringen eraan toen je ma zei dat je een ongewenste kut neukfout was?
als jij voortaan geen kruizen meer in jouw avatars zetquote:Op zondag 19 september 2004 15:10 schreef FuifDuif het volgende:
quote:Op zondag 19 september 2004 15:12 schreef knowall het volgende:
FuifDuif anders start je een rechtszaak tegen Tessje:
art. 147 Strachrecht: "Met gevangenisstraf van ten hoogste drie maanden of geldboete van de tweede categorie wordt gestraft:
1: hij die zich in het openbaar, mondeling of bij geschrift of afbeelding, door smalende godslasteringen op voor godsdienstige gevoelens krenkende wijze uitlaat."
art 147a SR:: "Hij die een geschrift of afbeelding waarin uitlatingen voorkomen die, als smakende lasteringen, voor godsdienstige gevoelens krenkend zijn, verspreidt, openlijk tentoonstelt of aanslaat of, om verspreid, openlijk tentoongesteld of aangeslagen te worden, in voorraad heeft, wordt, indien hij weet of ernstige reden heeft om te vermoeden dat in het geschrift of de afbeelding zodanige uitlatingen voorkomen, gestraft met een gevangenisstraf van maximaal 2 maanden of een geldstraf van de tweede categorie"
Maak je nou eens een keer niet zo drukquote:Op zondag 19 september 2004 15:10 schreef FuifDuif het volgende:
quote:Op zondag 19 september 2004 15:12 schreef knowall het volgende:
art. 147 Strachrecht: "Met gevangenisstraf van ten hoogste drie maanden of geldboete van de tweede categorie wordt gestraft:
1: hij die zich in het openbaar, mondeling of bij geschrift of afbeelding, door smalende godslasteringen op voor godsdienstige gevoelens krenkende wijze uitlaat."
art 147a SR:: "Hij die een geschrift of afbeelding waarin uitlatingen voorkomen die, als smakende lasteringen, voor godsdienstige gevoelens krenkend zijn, verspreidt, openlijk tentoonstelt of aanslaat of, om verspreid, openlijk tentoongesteld of aangeslagen te worden, in voorraad heeft, wordt, indien hij weet of ernstige reden heeft om te vermoeden dat in het geschrift of de afbeelding zodanige uitlatingen voorkomen, gestraft met een gevangenisstraf van maximaal 2 maanden of een geldstraf van de tweede categorie"
Ik meen het serieus hoorquote:Op zondag 19 september 2004 15:12 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ja.. Doe dat.. Of stuur een knokploeg
Andere wang toekeren en dergelijke....quote:Op zondag 19 september 2004 15:13 schreef DePresident het volgende:
Slapen de modjes trouwens? Of staan ze het oogluikend toe dat een christen zo over de schreef gaat? Wat stond er ook alweer in de bijbel? Naastenliefde ofzo?
quote:Op zondag 19 september 2004 15:14 schreef knowall het volgende:
[..]
Ik meen het serieus hoor![]()
Als er een rechtszaak komt hang je![]()
Dus hij mag niet zelf weten wat voor icon hij neemt?quote:Op zondag 19 september 2004 15:10 schreef FuifDuif het volgende:
mwa..paar honderd jaar geleden werden mensen met geweld bekeerd...dus...dit is een vergelijkbare kruistochtquote:Op zondag 19 september 2004 15:13 schreef DePresident het volgende:
Slapen de modjes trouwens? Of staan ze het oogluikend toe dat een christen zo over de schreef gaat? Wat stond er ook alweer in de bijbel? Naastenliefde ofzo?
Is het ook maar zijn geloofsovertuiging waarmee gespot wordt?quote:Op zondag 19 september 2004 15:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
het is maar internet man...
Dat alle mensen die fuifduif als nick hebben dood mogenquote:Op zondag 19 september 2004 15:13 schreef DePresident het volgende:
De vergevingsgezindheid van de ware Christen steekt hier weer duidelijk de kop op...quote:Op zondag 19 september 2004 15:14 schreef FuifDuif het volgende:
Ik heb gisteren inderdaad overwogen, knowall, om juridische stappen te nemen. Ook content op het internet kan strafbaar gesteld worden. Uiteraard pak ik dan vooral dat van een Tessje aan. Die moet ontslagen worden, daar sta ik op.
DOEN! Serieus! Ze denkt dat ze hier alles kan maken omdat het 'maar' internet is, maar het blijft godslastering!quote:Op zondag 19 september 2004 15:14 schreef FuifDuif het volgende:
Ik heb gisteren inderdaad overwogen, knowall, om juridische stappen te nemen. Ook content op het internet kan strafbaar gesteld worden. Uiteraard pak ik dan vooral dat van een Tessje aan. Die moet ontslagen worden, daar sta ik op.
quote:Op zondag 19 september 2004 15:14 schreef FuifDuif het volgende:
gelukkig hoef ik niet te werken zegquote:Op zondag 19 september 2004 15:14 schreef FuifDuif het volgende:
[HYPE] Klaag hier Fok! aan!quote:Op zondag 19 september 2004 15:12 schreef knowall het volgende:
*tril*quote:Op zondag 19 september 2004 15:14 schreef FuifDuif het volgende:
Ik heb gisteren inderdaad overwogen, knowall, om juridische stappen te nemen.
Denk je nou echt dat een rechter je serieus neemt?quote:Ook content op het internet kan strafbaar gesteld worden. Uiteraard pak ik dan vooral dat van een Tessje aan. Die moet ontslagen worden, daar sta ik op.
Ga jij ook eens terug naar je makerquote:Op zondag 19 september 2004 15:16 schreef knowall het volgende:
[..]
DOEN! Serieus! Ze denkt dat ze hier alles kan maken omdat het 'maar' internet is, maar het blijft godslastering!
Ik sta erop dat jij gewoon direct sterftquote:Op zondag 19 september 2004 15:14 schreef FuifDuif het volgende:
Fok! wordt niet aangeklaagd maar een fok!user (Tessje)quote:Op zondag 19 september 2004 15:16 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
[HYPE] Klaag hier Fok! aan!
Het recht staat aan zijn kant.quote:Op zondag 19 september 2004 15:16 schreef DePresident het volgende:
Denk je nou echt dat een rechter je serieus neemt?
Dat zei ik ook alquote:Op zondag 19 september 2004 15:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik sta erop dat jij gewoon direct sterft
Ohw ohw ohw... Sidder, tril, beef..quote:Op zondag 19 september 2004 15:18 schreef knowall het volgende:
[..]
Het recht staat aan zijn kant.
Veel rechters zijn gelovig...dus ik zie inderdaad potentie in deze zaak
Denk je nou echt dat Tessje, stiekem verborgen achter haar computertje (quote:Op zondag 19 september 2004 15:18 schreef knowall het volgende:
[..]
Je eigen kloon quoten is zoooo not done!quote:Op zondag 19 september 2004 15:18 schreef Tessje het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al
Precies, de avatar van die kut Tessje en die loser van een JasperE zijn overduidelijk beledigend bedoeld tegenover een grote groep mensen. Ik krijg absoluut het recht aan mijn zijde.quote:Op zondag 19 september 2004 15:18 schreef knowall het volgende:
[..]
Zo zielig zijn als jij is zoooo 2003quote:Op zondag 19 september 2004 15:19 schreef knowall het volgende:
[..]
Je eigen kloon quoten is zoooo not done!![]()
omfg wat zijn we nu bang *ril*quote:Op zondag 19 september 2004 15:18 schreef knowall het volgende:
[..]
Het recht dat in jou kleine misvormde wereldje geld jaquote:Op zondag 19 september 2004 15:20 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Precies, de avatar van die kut Tessje en die loser van een JasperE zijn overduidelijk beledigend bedoeld tegenover een grote groep mensen. Ik krijg absoluut het recht aan mijn zijde.
Waarschijnlijk niet, haar elementaire justitionele opleiding zal haar op dit gebeid (wat toch enige intellect en kennis van het strafrechtelijk wetboek vereist) niet veel onderwezen hebben. Met andere woorden: de mens is niet bang voor datgene wat hij niet kent.quote:Op zondag 19 september 2004 15:19 schreef DePresident het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat Tessje, stiekem verborgen achter haar computertje () onder de indruk is van deze verschrikkelijke dreigementen?
Die kutkop van jou, is beledigend bedoelt naar de rest van de wereld.quote:Op zondag 19 september 2004 15:20 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Precies, de avatar van die kut Tessje en die loser van een JasperE zijn overduidelijk beledigend bedoeld tegenover een grote groep mensen. Ik krijg absoluut het recht aan mijn zijde.
Jij mag trouwens ook dood :wquote:Op zondag 19 september 2004 15:21 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ik vraag me af hoeveel bans dit topic gaat opleveren....
Ik tel al meer dan 20 doodsverwensingen..... de kankergezwellen maar even niet mee gerekend
Waar moet ik jou dan van beschuldigen?quote:Op zondag 19 september 2004 15:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
omfg wat zijn we nu bang *ril*
Doe je best.En dan verzoek ik je vriendelijk mij ook ff een dagvaarding te sturenkanker nu maar op dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |