Jeuh, de winnares is gearriveerdquote:Op zaterdag 18 september 2004 17:48 schreef Tessje het volgende:
Zet geld in zet geld in
nou, haal je gulp dan maar naar beneden en vraag eens lief. jij liever dan ikquote:Op zaterdag 18 september 2004 17:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
prima eigenschap!
Niet over dit soort zaken. Overigens staat God hier buiten. Het gaat over het beledigen van een groep mensen op dit forum, waar andere mensen verantwoordelijk voor zijn.quote:Op zaterdag 18 september 2004 17:50 schreef Tessje het volgende:
Maar FD.. God beslist toch uiteindelijk?
Mee eensquote:Op zaterdag 18 september 2004 17:51 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Niet over dit soort zaken. Overigens staat God hier buiten. Het gaat over het beledigen van een groep mensen op dit forum, waar andere mensen verantwoordelijk voor zijn.
Mens of dier, waar kies jij voor?quote:Op zaterdag 18 september 2004 17:52 schreef Renmaestro het volgende:
Waar gaat dit over?
Hahaha, alsof jij er ook maar één minuut aan gedacht hebt om hem vrijwillig te verwijderen. Kom nou zeg, ik heb je een aantal keren vriendelijk verzocht om dat te doen, maar nee hoor.quote:Op zaterdag 18 september 2004 17:52 schreef Tessje het volgende:
Grapjas... Welkom in onzin
![]()
Als je er nou niet zo'n punt van had gemaakt.. Had ik hem vanzelf weggehaald.. Nu maak je er een punt van en nu hoop ik echt dat hij van Danny mag blijven staan.. Zo niet, helaasch.. Zo wel.. Kut voor jou
Jij bent zeker vroeger als koorknaapje regelmatig betast door je pastoor of nietquote:Op zaterdag 18 september 2004 17:53 schreef Varr het volgende:
dus niet zo zeuren koorknaapje.
Zegt dus genoeg over dat geloof van jouquote:Op zaterdag 18 september 2004 17:55 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Jij bent zeker vroeger als koorknaapje regelmatig betast door je pastoor of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |