Waar de maan niet schijnt????quote:Op zondag 19 september 2004 14:12 schreef timbob het volgende:
ik dacht die fuifduif ergens anders in te steken eigenlijk..
+5 Terecht agressiefquote:Op zondag 19 september 2004 14:12 schreef timbob het volgende:
ik dacht die fuifduif ergens anders in te steken eigenlijk..
Niet doen joh gekkie... Dit is een FD fan topicquote:Op zondag 19 september 2004 14:13 schreef JasperE het volgende:
*Neersteekt*
mwahahaha, zeg es eerlijk, hoeveel wiet heb je gerookt om tot een fuifduif fan topic te komen ?quote:Op zondag 19 september 2004 14:13 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Niet doen joh gekkie... Dit is een FD fan topic
LOL![]()
Eeehhh 10 gram en 5 hosties!quote:Op zondag 19 september 2004 14:15 schreef Briefcase het volgende:
[..]
mwahahaha, zeg es eerlijk, hoeveel wiet heb je gerookt om tot een fuifduif fan topic te komen ?![]()
anders had ik nog wel wat voor jequote:Op zondag 19 september 2004 14:16 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Eeehhh 10 gram en 5 hosties!
Kommmaarkommaaar kommaaarquote:Op zondag 19 september 2004 14:19 schreef Briefcase het volgende:
[..]
anders had ik nog wel wat voor je
[afbeelding]
fuifgeval is tegen blowen heb ik me laten vertellen. Dus als dit een fantopic is van die debiel mag dat hier niet.quote:Op zondag 19 september 2004 14:20 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Kommmaarkommaaar kommaaar
Doe mij maar ff een hijssie!!!!
vriendquote:Op zondag 19 september 2004 14:19 schreef Briefcase het volgende:
[..]
anders had ik nog wel wat voor je
[afbeelding]
Oeps... Dan verdoesel ik t wel met wat wierook....quote:Op zondag 19 september 2004 14:21 schreef Briefcase het volgende:
[..]
fuifgeval is tegen blowen heb ik me laten vertellen. Dus als dit een fantopic is van die debiel mag dat hier niet.
En jij bent gewoon een of ander kutchristenmannetjequote:Op zondag 19 september 2004 14:30 schreef FuifDuif het volgende:
Het gaat weer prima met mij, mrSPLIFFY. Dank je voor de interesse. Het punt met die politiesnol is gewoon dat ze dom is en het metakarakter van de discussies die wij voeren niet begrijpt. Haar probleem, niet het mijne, hoewel, mijn bloeddruk lijdt er wel onder.
quote:Op zondag 19 september 2004 14:30 schreef FuifDuif het volgende:
Het gaat weer prima met mij, mrSPLIFFY. Dank je voor de interesse. Het punt met die politiesnol is gewoon dat ze dom is en het metakarakter van de discussies die wij voeren niet begrijpt. Haar probleem, niet het mijne, hoewel, mijn bloeddruk lijdt er wel onder.
quote:Op zondag 19 september 2004 14:30 schreef FuifDuif het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |