quote:op zondag 19 september 2004 13:07 schreef tessje het volgende:
[afbeelding]
nu moet ik eerlijk zeggen tonyquote:op zondag 19 september 2004 13:18 schreef tonymalony het volgende:
[afbeelding]
just die itquote:op zondag 19 september 2004 13:20 schreef knowall het volgende:
[..]
nieuw bewijsmateteriaal voor de zaak![]()
zn lul is zwartquote:op zondag 19 september 2004 13:20 schreef tessje het volgende:
[afbeelding]
jij hebt op nerd gezochtquote:op zondag 19 september 2004 13:21 schreef cerror het volgende:
[afbeelding]
gooi er een kerk en een kerk aan een kruis bijquote:
you shall burn in hellquote:op zondag 19 september 2004 13:37 schreef tessje het volgende:
[..]
gooi er een kerk en een kerk aan een kruis bij
quote:op zondag 19 september 2004 13:37 schreef tessje het volgende:
[..]
gooi er een kerk en een kerel aan een kruis bij
quote:op zondag 19 september 2004 13:46 schreef tessje het volgende:
[..]
bwhahahahahahaquote:
zie onderin de fotoquote:op zondag 19 september 2004 14:02 schreef tessje het volgende:
[..]
bwhahahahahaha![]()
waar is die kneus eigenlijk?
classic....quote:op zondag 19 september 2004 14:07 schreef qwea het volgende:
[afbeelding]
quote:op zondag 19 september 2004 14:07 schreef qwea het volgende:
[afbeelding]
je ziet hem niet...quote:op zondag 19 september 2004 14:08 schreef tessje het volgende:
[..]
ik zie toch echt een geslachtsdeel
dat mag niet van den here
ik zou het toch raar vinden als jij fd toch ziet als een van de belangrijkste personen uit het gristendom..quote:op zondag 19 september 2004 14:08 schreef #ANONIEM het volgende:
[afbeelding]
hij isser weerquote:op zondag 19 september 2004 14:21 schreef fuifduif het volgende:
jullie zitten er warmpjes bij hoor. chapeau!
maak jij eens nog zo een avater en dan vervang je dat plaatje van een jezus door een minaret (dan verlies je idd de context maar daar gaat het nu even niet om).quote:op zondag 19 september 2004 15:24 schreef jaspere het volgende:
hier dus
alsjeblieft.. nikky heeft de vorige ook al gesloten. houd er over op en laten we gezellig weer gaan onzinnen...quote:op zondag 19 september 2004 15:28 schreef knowall het volgende:
[..]
maak jij eens nog zo een avater en dan vervang je dat plaatje van een jezus door een minaret (dan verlies je idd de context maar daar gaat het nu even niet om).
ik ben ervan overtuigd dat je dan binnen korte tijd een ban hebt, of tenminste de mededeling dat je je avater moet veranderen
maar deze is toch veel leuker ?quote:op zondag 19 september 2004 15:28 schreef knowall het volgende:
[..]
maak jij eens nog zo een avater en dan vervang je dat plaatje van een jezus door een minaret (dan verlies je idd de context maar daar gaat het nu even niet om).
ik ben ervan overtuigd dat je dan binnen korte tijd een ban hebt, of tenminste de mededeling dat je je avater moet veranderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |