Nou, ik ben het vrijwel nooit met hem eens maar hij besteed wel veel zorg aan zijn topics.quote:Op zondag 19 september 2004 04:10 schreef Stuart het volgende:
Fuifduif kan leuk zijn![]()
Ik zeg nietsquote:Op zondag 19 september 2004 09:32 schreef JasperE het volgende:
uiteraard zijn een boel mensen het hier niet mee eens, dus nu nog wachten tot ''zij'' komt
you're herequote:Op zondag 19 september 2004 09:33 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik zeg niets![]()
I'm always watchingquote:Op zondag 19 september 2004 09:35 schreef JasperE het volgende:
[..]
you're here
Hmmmm so you like to watch, eh ?quote:Op zondag 19 september 2004 09:36 schreef Tessje het volgende:
[..]
I'm always watching
quote:Op zondag 19 september 2004 09:36 schreef ChOas het volgende:
[..]
Hmmmm so you like to watch, eh ?
quote:Op zondag 19 september 2004 09:37 schreef Het_Biertje het volgende:
[afbeelding]
Would love to take come over your world!quote:Op zondag 19 september 2004 09:37 schreef Tessje het volgende:
[..]
Lieverd.. Did you come to take over the world with me?
Waarom maak jij van de meeste simpele zin die er is een foute zin?quote:Op zondag 19 september 2004 09:38 schreef ChOas het volgende:
[..]
Would love to take come over your world!
(ik lees soms wat moeilijk)
Kom op zeg.. Houd gewoon op.. Een nieuwe dag, een nieuw iets voor jou om je druk over te maken.. Stel je gewoon niet aan... Houd er vandaag gewoon over op. Ik denk dat heel fok je dankbaar zou zijn..quote:Op zondag 19 september 2004 09:39 schreef FuifDuif het volgende:
Leuk topic, alleen jammer dat het vervuild wordt door Tessje.
Tessje, ik hoop serieus dat jij je avatar moet verwijderen. Gerechtigheid geschied!
*popcorn weer wegzet*quote:Op zondag 19 september 2004 09:40 schreef Tessje het volgende:
[..]
Kom op zeg.. Houd gewoon op.. Een nieuwe dag, een nieuw iets voor jou om je druk over te maken.. Stel je gewoon niet aan... Houd er vandaag gewoon over op. Ik denk dat heel fok je dankbaar zou zijn..
zeer onwaarschijnlijkquote:Op zondag 19 september 2004 09:41 schreef ChOas het volgende:
[..]
*popcorn weer wegzet*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |