En nu ga ik slaappie doenquote:PatrickM - BMW K1100LT - 88,5 pk / 95,6 Nm / 240 km p/h
Patrick281 - BMW R1100S - 95,1 pk / 95,8 Nm / 225 km p/h
ZX9R - Kawasaki ZX9R - 126,4 pk / 91,7 Nm / 285 km p/h
Hollander172 - Kawasaki ZXR400 - 63,8 pk / 36,7Nm / 225 km/h
OPM - Kawasaki ZXR400 -
RB - Yamaha Fazer 600 - 86,3 pk / 58,1 Nm / 220 km p/h
Raus - Honda CBR600F -
Rietvaerder - Suzuki Bandit 600N (25 Kw) - 41,3 pk / ? Nm / 175 km p/h
truste watje!quote:Op zondag 19 september 2004 00:19 schreef PatrickM het volgende:
[..]
En nu ga ik slaappie doen![]()
OPM had 65quote:Op zondag 19 september 2004 00:19 schreef PatrickM het volgende:
[..]
En nu ga ik slaappie doen![]()
Ik ben vanmorgen veelstevroeg wakker geworden... toen had ik nog de ijdele hoop om nog een paar uurtjes te maken op m'n werk, tot ik erachter kwam het best lekker vond om op het gemakkie wakker te worden en op te staan en dus zeker geen zin had om nog voor een uur of twee werken me rot te gaan haasten. Is me prima bevallen...quote:Op zondag 19 september 2004 00:20 schreef ZX9R het volgende:
[..]
truste watje!
En ik was vanochtend om 8 uur al een wasmachine aan het verhuizenquote:Op zondag 19 september 2004 00:22 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen veelstevroeg wakker geworden... toen had ik nog de ijdele hoop om nog een paar uurtjes te maken op m'n werk, tot ik erachter kwam het best lekker vond om op het gemakkie wakker te worden en op te staan en dus zeker geen zin had om nog voor een uur of twee werken me rot te gaan haasten. Is me prima bevallen...
quote:Op zondag 19 september 2004 00:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Dit is toch gewoon een chopper![]()
[afbeelding]
quote:PatrickM - zondag 19 september 2004 @ 00:19 dé bandiet jager
BMW K1100LT - 88,5 pk / 95,6 Nm / 240 km p/h
Patrick281 - BMW R1100S - 95,1 pk / 95,8 Nm / 225 km p/h
ZX9R - Kawasaki ZX9R - 126,4 pk / 91,7 Nm / 285 km p/h
Hollander172 - Kawasaki ZXR400 - 63,8 pk / 36,7Nm / 225 km/h
OPM - Kawasaki ZXR400 -
RB - Yamaha Fazer 600 - 86,3 pk / 58,1 Nm / 220 km p/h
Raus - Honda CBR600F -
Rietvaerder - Suzuki Bandit 600N (25 Kw) - 41,3 pk / ? Nm / 175 km p/h
quote:Op zondag 19 september 2004 09:15 schreef hollander172 het volgende:
Mogguh.
Ik weet nu echt zeker dat ik geen kinderen wil, vanmorgen om 7:15!!! hoorde ik al "Larsie?"
7:20 was ik de hond al aan het uitlaten, nou ja ik niet zo zeer maar die kleine.
Men, wat ben ik moe en dan moeten we de hele dag nog.........![]()
![]()
quote:Op zondag 19 september 2004 09:40 schreef PatrickM het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/002624.html
daarom...
quote:Het motorjachtseizoen is geopend!
We blijven even bij het verkeer. Altijd al eens een motorrijder van de snelweg willen drukken? U heeft nu het perfecte excuus! Kijk uit naar deze randdebiel die wheelies doet op de snelweg (52mb filmpje). De 22-jarige Jeremy uit Ede vindt het cool om speciaal aan u, internetbezoeker, te laten zien hoe goed hij op zijn achterwiel kan rijden op de A1. Helemaal grappig is dat deze gast rij-instructeur schijnt te zijn! Dus: ziet u een motorrijder op een CBR met een zwart/rood jasje op zijn achterwiel? Rij hem rustig in de vangrail, u bewijst uw medeweggebruikers een dienst en met dit filmpje als bewijs krijgt hij toch de schuld. De wegpiraat is samen met zijn motorvrienden trouwens erg actief in brommerfora. De maker van het filmpje vindt dood gaan ook niet erg, zijn tagline is: "Als je doodgaat, zorg dat je rood staat". Maar zou hij echt ambulancechauffeur van beroep zijn? Wie ontslaat deze gekken even! Check ook deze plek. Opvallend dat zo veel van de gesprekken in dat forum over ongelukken gaan. Spee, kijkt u even mee?
UPDATE: mirror 1, mirror 2 (rechtsklikken en saven), torrent 1, torrent 2.
UPDATE 2:De maatschappij dat zijn wij. Daarnaast kregen we een ingezonden mededeling, waarin een nette motorrijder aanstipt dat er inderdaad automobilisten zijn die 'leuk doen' tegen motorrijders. Dat stukje harde realiteit van deze automongolen nemen we toch graag even mee.
De brief leest u hier.
Dit ventje is dus ook 2,5.quote:Op zondag 19 september 2004 10:07 schreef Patrick281 het volgende:
Maar kinderen worden groot en dan zijn die opstaan problemen wel voorbij.
Er komen alleen weer andere grote grow up problemen bij.![]()
Luc werd trouwens nog aangehaald door een ventje van 2.5 jaar bij de Mac.
Knaapje ging zelfs aan Luc zijn broek zitten voelen van welk materiaal het nou was.
Hij heeft het duidelijk in zich het vaderschap...of is het iets anders....
Geef nou maar toe dat je het fantastisch vind.quote:Op zondag 19 september 2004 10:33 schreef hollander172 het volgende:
Dit ventje is dus ook 2,5.
We zijn nu de hele tijd al met hem in de weer, naar binnen, naar buiten, naar binnen, DVD kijken, andere DVD kijken, weer een andere DVD kijken, weer naar buiten, naar binnen, naar buiten, bij de vijver kijken, bloemen plukken.![]()
Damn heb het drukker dan dat ik aan het werk zou zijn.![]()
![]()
Nu zit ie achter de pcen hij mag even in bad.
Leuk die leasekinderen, vooral fijn dat ie vanavond weer thuis slaapt.
Net zoiets als dat mijn buurjongetje jackass gekeken heeft en alles na wil doen.quote:Op zondag 19 september 2004 10:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Laat hem Mach2 kijken Lars !
quote:Op zondag 19 september 2004 10:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Die vrouw van de FJR Club met 147pk aan het achterwiel weet nog steeds niet wat er aan gedaan is
Ik heb haar gevraagd of ze date uitdraai kan plaatsen.... mailen?
Helaas is al ze getrouwd en te oudquote:Op zondag 19 september 2004 10:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 september 2004 10:40 schreef Rietvaerder het volgende:
PLAATSEN
Op het FJR forum
Wat zit jij nu weer vaag te doen, beetje mijn quotes veranderenquote:Op zondag 19 september 2004 10:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
FJR forum ..
quote:Op zondag 19 september 2004 10:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat zit jij nu weer vaag te doen, beetje mijn quotes veranderen
Harder optreden Mark !quote:Op zondag 19 september 2004 10:42 schreef Makster het volgende:
Altijd weer een kusnt wakker worden uit een Coma.
En ALTIJD flikt er wel iemand het om me wakker te bellen op de zondagochtendMoet toch echt is afgelopen zijn met die onzin.
Daar zit ik al langer dan MF ÉN Fok bij elkaarquote:Op zondag 19 september 2004 10:43 schreef Patrick281 het volgende:Heb je dat nu als alternatief voor motorforum.
Hapquote:Op zondag 19 september 2004 10:43 schreef Patrick281 het volgende:
Volgens mij doet jij dat in je 2'de voorgaande post.
Ik kijk alleen maar sip bij het noem van het FJR forum.![]()
quote:Op zondag 19 september 2004 10:43 schreef Rietvaerder het volgende:
Daar zit ik al langer dan MF ÉN Fok bij elkaar![]()
Volgens mij kan hij beter eerst een VRO gaan doen met defecte ABS.quote:Op zondag 19 september 2004 10:43 schreef Rietvaerder het volgende:
PatM, hoelang denk jij met je bandjes te gaan doen zolang je ABS defect is
hoe is het met je andere vriendjuh, Eugenequote:Op zondag 19 september 2004 10:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Hallo vriendjuhs
quote:Op zondag 19 september 2004 10:46 schreef Makster het volgende:
Advies gevraagd....
ZXR verkopen voor ZX7R of niet?
Zit echt zwaar te twijfelen, aan de ene kant vind ik de ZXR een waanzinnig mooie en relaxde fiets. Maar de ZX7R is natuurlijk ook NIKS mis mee.
Altijd weer die keuzes.....
Die is al lang weer naar huisquote:Op zondag 19 september 2004 10:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hoe is het met je andere vriendjuh, Eugene![]()
?
Volgende meet: met zijn allen proefrijden op een ZX7R bij de plaatselijke motorzaak.quote:Op zondag 19 september 2004 10:46 schreef Makster het volgende:
Advies gevraagd....
ZXR verkopen voor ZX7R of niet?
quote:Op zondag 19 september 2004 10:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Volgende meet: met zijn allen proefrijden op een ZX7R bij de plaatselijke motorzaak.
Alleen PatM niet want die kan niet remmen.quote:Op zondag 19 september 2004 10:51 schreef Rietvaerder het volgende:![]()
![]()
![]()
Zoals gisteren vrees ik niet langquote:Op zondag 19 september 2004 10:43 schreef Rietvaerder het volgende:
PatM, hoelang denk jij met je bandjes te gaan doen zolang je ABS defect is
Hij is een heel klein beetje bang voor motoren, toen ik mijn motor net had even uitgetest of ie het in zich had.quote:Op zondag 19 september 2004 10:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Laat hem Mach2 kijken Lars !
Ach leuk jochie hoor maar ben altijd weer blij dat ie teruggaat.quote:Op zondag 19 september 2004 10:37 schreef Patrick281 het volgende:
Geef nou maar toe dat je het fantastisch vind.![]()
quote:Heb je geen buurjongetje waar hij mee kan spelen ofzo..
.. alleen maar volwassenen om hem heen is sowiezo niks.
Klopt, heb er nu 10 km opzitten. Maar weet van mezelf wel dat ik met hoger vermogen kan rijden. Het zit allemaal in je koppie heb ik wel gemerkt. Heb me nog nooit gek laten maken en dat zal niet gebeuren ook. Bovendien heb ik ook vaak zat op de ZXR750 van mijn zwager gereden. Die heeft ook 110 PK op het achterwiel en ook nog nooit gekke shit mee mee gemaakt. Sterker nog was de eerst SS waarop ik op reed, 4 uur na het behalen van mijn rijbewijsquote:Op zondag 19 september 2004 10:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Nou Mark, gewoon je hart volgen denk ik dan....
Maar, (ja daar ga ik weer,) je hebt pas 10.000km gereden met die ZXR400? Vraag me af of je wel toe bent aan een ZX7R... k bedoel, dat ding is ook niet echt een mietending
En tja, jouw ZXR400 is natuurlijk wel een uniek ding, optisch gezien!
Aan de andere kant, nu is de km-stand van je ZXR400 nog redelijk om te verkopen.... straks niet meer. Niemand wilt een 400-tje met meer dan 40/50.000km !
Topic gezien eerder .. ach laat ik maar eens wat posten dan.quote:
Zei ik gisteren ook .. maar hij was overhaast vertrokken na de verhuizing van de wasmachine.quote:Op zondag 19 september 2004 10:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Owja is waar ook, LUC!
Ik heb geen Faster DVD gezien gisteren
Ja daar heb je gelijk in, dat zie ik ook bij jou, je laat je niet gek maken..... m.a.w. ik denk niet dat je in de problemen komt met een ZX7Rquote:Op zondag 19 september 2004 10:56 schreef Makster het volgende:
[..]
Klopt, heb er nu 10 km opzitten. Maar weet van mezelf wel dat ik met hoger vermogen kan rijden. Het zit allemaal in je koppie heb ik wel gemerkt. Heb me nog nooit gek laten maken en dat zal niet gebeuren ook. Bovendien heb ik ook vaak zat op de ZXR750 van mijn zwager gereden. Die heeft ook 110 PK op het achterwiel en ook nog nooit gekke shit mee mee gemaakt. Sterker nog was de eerst SS waarop ik op reed, 4 uur na het behalen van mijn rijbewijs![]()
Tis inderdaad waar dat mijn 400 optisch uniek is, maar het hele punt is de kilomterstand. Nu kan ik er nog goed voor vangen en ik weet gewoon dat wanneer ik over de 40.000 het minder zal zijn.
Maar denk inderdaad dat ik maar ff belangstelling ga peilen. FF een mooie verkoop advertentie bouwen en "Kijken wat ie doet"
ps......... cat![]()
Dus wel grappig (en goed) dat die kinderen toch iets van voorzichtigheid in zich hebben (natuurlijke zelfbescherming).. er zou wel eens iets mis kunnen gaan denken ze dan.quote:Op zondag 19 september 2004 10:56 schreef hollander172 het volgende:
Hij is een heel klein beetje bang voor motoren, toen ik mijn motor net had even uitgetest of ie het in zich had.Trok hem even flink in de toeren dus lekker veel rook en knallen uit de uitlaat maar hij vond er weinig aan.
![]()
Wat mij betreft heb je groot gelijk, gewoon even kijken wat ie doet en dan pas echt een beslissing nemen.quote:Op zondag 19 september 2004 10:56 schreef Makster het volgende:
Maar denk inderdaad dat ik maar ff belangstelling ga peilen. FF een mooie verkoop advertentie bouwen en "Kijken wat ie doet"
ps......... cat![]()
Zit nu financieel niet heel sterk, maar ben die motor ook niet binnen een week kwijt neem ik aanquote:Op zondag 19 september 2004 10:59 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in, dat zie ik ook bij jou, je laat je niet gek maken..... m.a.w. ik denk niet dat je in de problemen komt met een ZX7R
Maar toch, tis toch dat stukje giftigheid he... stuk minder vergevingsgezind, fouten worden veel grover afgestraft .e.d
En tja, ik ken dat ding door en door en je moet vrij zeker van je zaak zijn c.q. weten waar je mee bezig bent, dat is, als je er serieus mee gaat knallen
Maar als je je ZXR verkoopt, hoe zit je dan financieel als ik vragen mag? Niet dat je eerst een tijd zonder motor zit en dan pas een 7 kan kopen, dat is niet cool
Mwoh.... daar ben ik niet bang voor !quote:Op zondag 19 september 2004 11:03 schreef Makster het volgende:
Misschien vind ik het wel een patatapparaat en dat willen we ook niet
Mijn heilige geile maria nog aan toequote:Op zondag 19 september 2004 11:01 schreef Rietvaerder het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Op 1 voorwaarde..... als ik er ook eens op mag rijden![]()
de kleurstellingquote:Op zondag 19 september 2004 11:01 schreef Rietvaerder het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Op 1 voorwaarde..... als ik er ook eens op mag rijden![]()
En grotere tank inhoudquote:Op zondag 19 september 2004 11:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
de kleurstelling![]()
Nou valt tegen bij deze, het was meer de motor die hem afschrok dan de knallen volgens mij. Met oud en nieuw bijv. wilde die zelf ook rotjes gooien.quote:Op zondag 19 september 2004 11:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dus wel grappig (en goed) dat die kinderen toch iets van voorzichtigheid in zich hebben (natuurlijke zelfbescherming).. er zou wel eens iets mis kunnen gaan denken ze dan.![]()
quote:Op zondag 19 september 2004 11:07 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En grotere tank inhoud
Ook afgeschreven hoor die OPM, net zolang blijven rijden tot ie op reserve moet en dan ineens een dorp induiken om te tankenquote:Op zondag 19 september 2004 11:08 schreef Makster het volgende:
[..]
ik was het alweer vergeten, aapquote:Op zondag 19 september 2004 11:07 schreef Rietvaerder het volgende:
En grotere tank inhoud
vertel het dan wel goed, als het je verteltquote:Op zondag 19 september 2004 11:09 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ook afgeschreven hoor die OPM, net zolang blijven rijden tot ie op reserve moet en dan ineens een dorp induiken om te tanken
Weg OPM....
Kenne wij ook echt ruiken he
Werd je vanzelf weer aan herrinerd als je weer eens stilstaatquote:Op zondag 19 september 2004 11:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik was het alweer vergeten, aap![]()
![]()
Oh, was je niet ineens wegquote:Op zondag 19 september 2004 11:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
vertel het dan wel goed, als het je vertelt
Je moet maar net iemand hebben die er inderdaad naar op zoek is..quote:Op zondag 19 september 2004 11:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Zou ik niet te hard roepen Mark..... toen ik advertentie had gemaakt voor mijn pa zn FJR, kreegt ie ook de volgende dag een telefoontje van iemand uit Zeeland, kwam 3 dagen daarna kijken kocht hem gelijk.......
ik was niet ineens weg hoor...ik deed alleen rustig aan omdat ik al op reserve reed en jullie bleven doorblazen.quote:Op zondag 19 september 2004 11:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Oh, was je niet ineens wegWant daar gaat het om hè, om die Big Tasty die je hebt gemist......
quote:Op zondag 19 september 2004 11:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 september 2004 11:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
en jah, die BT heb ik gemist![]()
quote:Op zondag 19 september 2004 11:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En ik zeg tegen Riet onderweg nog bij een stoplicht: zit hier een tankstation in de buurt voor OPM..
.. We parkeren bij de Mac.. waar is OPM?![]()
Ik kreeg onderweg naar huis wel honger zeg.quote:Op zondag 19 september 2004 11:17 schreef Rietvaerder het volgende:
[afbeelding]
Na een Bigtasty, friet ÉN een Nuts?quote:Op zondag 19 september 2004 11:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik kreeg onderweg naar huis wel honger zeg.
Bigtasty met een milkshake ..quote:Op zondag 19 september 2004 11:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Na een Bigtasty, friet ÉN een Nuts?
quote:Op zondag 19 september 2004 11:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik denk dat ie ons gewoon niet kon bijhouden.... ging te snel voor hen, nog te onervaren
als je rustig aan doetquote:Bij die linkerbocht op de snelweg schepte ik hem ook bijna
Tja, dan zeg je maar dat je benzine bijna op is he
Ik zag jullie dichterbij komen voor de bocht, en bochtuit zag ik niemand meer in mijn spiegels.quote:Op zondag 19 september 2004 11:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Bij die linkerbocht op de snelweg schepte ik hem ook bijna
Er reed een ZXR in de wegquote:Op zondag 19 september 2004 11:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zag jullie dichterbij komen voor de bocht, en bochtuit zag ik niemand meer in mijn spiegels.![]()
hapte ik gisteren maarquote:Op zondag 19 september 2004 11:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Je hapt nog altijd even lekker he OPM
quote:Op zondag 19 september 2004 11:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
als je rustig aan doetga je niet volgas achter een beemer aan die ws. met een gangetje van 200 door die bocht ging...
Tja, nu ben je te laat om een BT van mij te krijgenquote:Op zondag 19 september 2004 11:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hapte ik gisteren maar![]()
Prettig gestoordquote:Op zondag 19 september 2004 11:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Je mocht er maar 70 hoor ..
Het was net een lang stuk zonder pompen langs de weg.quote:Op zondag 19 september 2004 11:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hapte ik gisteren maar![]()
quote:Op zondag 19 september 2004 11:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Zijn alleen nog een beetje duur....
yep en ik begon hem al te knijpen...quote:Op zondag 19 september 2004 11:26 schreef Patrick281 het volgende:
Het was net een lang stuk zonder pompen langs de weg.![]()
toen reed ik al op reserve...vanaf dat moment dacht ik, ok en nu rustig aan doen, terwijl jullie op snelheid bleven. jammer dat niet 1 van jullie in je spiegels keek af en toequote:Toen je onderweg op je tank wees was ik al aan het verzinnen waar de eerste pomp kwam.![]()
wel top dat je dat hebt gedaanquote:Op zondag 19 september 2004 11:25 schreef ZX9R het volgende:
Tja, nu ben je te laat om een BT van mij te krijgen
Ik keek de hele tijd in mijn spiegels..quote:Op zondag 19 september 2004 11:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
jammer dat niet 1 van jullie in je spiegels keek af en toe(voor hetzelfde geld stond ik langs de kant met een lege tank...)
In de verwachting binnen 10 min. een Mac te hebben gevonden........quote:Op zondag 19 september 2004 11:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
jammer dat niet 1 van jullie in je spiegels keek af en toe(voor hetzelfde geld stond ik langs de kant met een lege tank...)
Totdat jij mij bijna ondersteboven reed was de hele tijd bij jou.quote:Op zondag 19 september 2004 11:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
yep en ik begon hem al te knijpen...
[..]
toen reed ik al op reserve...vanaf dat moment dacht ik, ok en nu rustig aan doen, terwijl jullie op snelheid bleven. jammer dat niet 1 van jullie in je spiegels keek af en toe(voor hetzelfde geld stond ik langs de kant met een lege tank...)
jij mij, bedoel je...pepijn voegt rechts uit, ik doe mijn knipper uit en wil naar rechts gaan en jij zat bijna bij mij achterop. afstand houden...quote:Op zondag 19 september 2004 11:32 schreef ZX9R het volgende:
Totdat jij mij bijna ondersteboven reed was de hele tijd bij jou.
nee. ik bleef constant 110 km/h rijden waar je 100 mag.quote:Daarna was je opeens weg. Zomaar opeens
en die lui zaten 500 meter voor ons.
quote:Op zondag 19 september 2004 11:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nee. ik bleef constant 110 km/h rijden waar je 100 mag.
hey koekwaus, ik blijf niet happen hoorquote:Op zondag 19 september 2004 11:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Dus het ging te hard voor je
Eerder 130/140 volgens OPM zei iequote:Op zondag 19 september 2004 11:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Ik reed ook gewoon 110 km/u..
![]()
Hou mij er even buiten wil je?quote:Op zondag 19 september 2004 11:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Rare jongens hoor, die ZXR-rijders
quote:Op zondag 19 september 2004 11:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Eerder 130/140 volgens OPM zei ie
Ik dacht het ook..... 110/120
Ik vertrouw die wegen nooit zo ivm flitsers
Had het al weggehaaldquote:Op zondag 19 september 2004 11:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hey koekwaus, ik blijf niet happen hoor![]()
quote:Op zondag 19 september 2004 11:38 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ga even bij Mark in bad liggen.
![]()
Klopt een beetje.quote:Op zondag 19 september 2004 11:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
jij mij, bedoel je...pepijn voegt rechts uit, ik doe mijn knipper uit en wil naar rechts gaan en jij zat bijna bij mij achterop. afstand houden...
Jij was ook ineens wegquote:Op zondag 19 september 2004 11:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hou mij er even buiten wil je?![]()
waarom liepen jullie dan uit? als ik op iemand uitloop die achter mij zit dan neem ik gas terug...quote:Op zondag 19 september 2004 11:37 schreef Patrick281 het volgende:Ik reed ook gewoon 110 km/u..
![]()
hoezo goedquote:Op zondag 19 september 2004 11:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Ach ja, tis toch goed gekomen
heb jij superogen ofzo? of ken je de weg, want dat kon ik niet zien omdat ik op pepijn lette vanwege de drukte (gaat ie rechtdoor, of eraf?)quote:Op zondag 19 september 2004 11:38 schreef ZX9R het volgende:
Ik zat al te kijken naar het dubbelbaans worden van de uitvoegstrook. (heet vooruit kijken)
Krijg je met die imitatie ruitjesquote:Op zondag 19 september 2004 11:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heb jij superogen ofzo? of ken je de weg, want dat kon ik niet zien omdat ik op pepijn lette vanwege de drukte (gaat ie rechtdoor, of eraf?)
Je meent het.quote:Op zondag 19 september 2004 11:41 schreef Roadster het volgende:knip
(de echte motorrijder stuurt elke bocht tegen, en dat heb nix met driften te maken!).
knip
Zo, jij bent echt stoer met je overjarige roze CBRquote:Op zondag 19 september 2004 11:41 schreef Roadster het volgende:
Vanochtend lekker wezen knallen
De sigmasport stond nog op 226,3
Heb het getal 232 gezien op de digiteller,
kwam uiteindelijk op 236,7 uit,
Zag op het laatst toen ik de motor ff richting de 14000 toeren
Er hangen altijd borden boven de weg. daar kun je aan zien wat de uitvoegstrook daar doet.quote:Op zondag 19 september 2004 11:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heb jij superogen ofzo? of ken je de weg, want dat kon ik niet zien omdat ik op pepijn lette vanwege de drukte (gaat ie rechtdoor, of eraf?)
in de ankers is ook overdreven, ik remde iets af om te kunnen uit voegen.
hehe, naja, heb t geknipt en geplakt vanaf een autoforum waar ik het als 1e gepost heb, vandaarquote:Op zondag 19 september 2004 11:46 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Je meent het.
Is dat echt waar?![]()
![]()
plaatjequote:Op zondag 19 september 2004 11:47 schreef ZX9R het volgende:
Er hangen altijd borden boven de weg. daar kun je aan zien wat de uitvoegstrook daar doet.
Enkel of dubbel
Kan je het ook gezellig houden misschien, dan kom je wat stoerder overquote:Op zondag 19 september 2004 11:46 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zo, jij bent echt stoer met je overjarige roze CBR![]()
Hard rechtdoor in de bocht afstappen zeker
Het was gezellig bedoeldquote:Op zondag 19 september 2004 11:49 schreef Roadster het volgende:
[..]
Kan je het ook gezellig houden misschien, dan kom je wat stoerder over
dit soort borden.quote:Op zondag 19 september 2004 11:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
plaatje? leer ik ook weer wat
Ik ben niet stoer, en wil dat al helemaal niet zijn, laat dat duidelijk zijn. Was gewoon lol aan t maken vanochtend en ga straks verder met sleutelen aan de 4wieler.quote:Op zondag 19 september 2004 11:50 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Het was gezellig bedoeld
En ik hoef niet stoer over te komen, jij wel blijkbaar?
hoe kun je zien dat er een 2 baans uitvoegstrook aan komt?quote:Op zondag 19 september 2004 11:51 schreef ZX9R het volgende:
[..]
dit soort borden.
Deze ken je waarschijnlijk al dus is het makkelijk te begrijpen:
[afbeelding]
Oke.. volgensde keer zal ik jullie topic niet vervuilen, maar dacht dat ik er goed aan deed om het in een bestaand topic te zetten, vandaar dat ik op de term "motor" zocht in PTA...quote:Op zondag 19 september 2004 11:50 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
knip
Ik ken je heel niet, ineens kom je in ons topic vertellen hoe hard je wel niet geknald hebt
Uhh ok dan denk ik dan bij me eigen
vervuilenquote:Op zondag 19 september 2004 11:53 schreef Roadster het volgende:
[..]
Oke.. volgensde keer zal ik jullie topic niet vervuilen, maar dacht dat ik er goed aan deed om het in een bestaand topic te zetten, vandaar dat ik op de term "motor" zocht in PTA...
Excuses.
nog ff verder zoeken.quote:Op zondag 19 september 2004 11:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hoe kun je zien dat er een 2 baans uitvoegstrook aan komt?
Je begrijpt me verkeerd denk ik, het kwam gewoon een beetje patserig overquote:Op zondag 19 september 2004 11:53 schreef Roadster het volgende:
[..]
Oke.. volgensde keer zal ik jullie topic niet vervuilen, maar dacht dat ik er goed aan deed om het in een bestaand topic te zetten, vandaar dat ik op de term "motor" zocht in PTA...
Excuses.
Oke, had ik het wat anders moeten brengen misschien. Dit was trouwens gewoon een ritje dat ik zin had om te kijken wat er in de motor zat kwa top. Normaal ga ik ook voor de bochtige dijjkweggetjes en klaverbladen.quote:Op zondag 19 september 2004 12:02 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd denk ik, het kwam gewoon een beetje patserig over
Tuurlijk is het geen vervuiling! Lekker blijven lullen hier
Echt niet........quote:Op zondag 19 september 2004 12:04 schreef ZX9R het volgende:
Rietje heeft hier met iedereen al een aanvaring gehad
![]()
![]()
![]()
Ik had steeds iemand vrij dicht achter mij hoor .. alleen Riet ging na die bocht en vanaf Amsterdam ver voor rijden.quote:Op zondag 19 september 2004 11:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
waarom liepen jullie dan uit? als ik op iemand uitloop die achter mij zit dan neem ik gas terug...
Ori demper erop zetten..... misschien daarnaquote:Op zondag 19 september 2004 12:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wie gaan er nog rijden vandaag, ziet er best droog uit
Ik ga weg.quote:Op zondag 19 september 2004 12:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wie gaan er nog rijden vandaag, ziet er best droog uit
Ja HALLO we zouden naar de Mac bij Utrecht gaan, waarom rijd je dan richting Amsterdam?quote:Op zondag 19 september 2004 12:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik had steeds iemand vrij dicht achter mij hoor .. alleen Riet gingna die bocht en vanaf Amsterdam ver voor rijden.
Ik wilde er bij sloten af zodat jij kon tanken.![]()
Onderaan zit mijn merk .. BP.![]()
Mag ik je Beemer lenen zodat ik kan rijden met OPM?quote:Op zondag 19 september 2004 12:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ga weg.![]()
ik weet het, jij reed ook niet achteraanquote:Op zondag 19 september 2004 12:08 schreef Patrick281 het volgende:
Ik had steeds iemand vrij dicht achter mij hoor .. alleen Riet gingna die bocht en vanaf Amsterdam ver voor rijden.
Ik wilde er bij sloten af zodat jij kon tanken.![]()
Ik ga nu weg .. dus Beemer ook.quote:Op zondag 19 september 2004 12:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Mag ik je Beemer lenen zodat ik kan rijden met OPM?
onthouden rietquote:Op zondag 19 september 2004 12:15 schreef Patrick281 het volgende:
Volgende keer iets verder van tevoren bespreken...
Kan ik op je Bandit naar het strand.![]()
![]()
Netjes gezegd dat ik weg ging trouwens.quote:Op zondag 19 september 2004 11:38 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jij was ook ineens weg![]()
Laatste post: waar blijven de filmpjes.quote:Op zondag 19 september 2004 12:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
onthouden riet![]()
!!!
ik moet ze nog even bewerken, ik wil namelijk niet met met mijn hoofd op internet dus die stukjes knip ik eruit.quote:Op zondag 19 september 2004 12:17 schreef Patrick281 het volgende:
Laatste post: waar blijven de filmpjes.
Ruimte genoeg hier!quote:Op zondag 19 september 2004 12:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik moet ze nog even bewerken, ik wil namelijk niet met met mijn hoofd op internet dus die stukjes knip ik eruit.
zoals gister gezegd, het geluid valt erg meevandaag/vanavond, tenminste als iemand ruimte heeft
Volgens mij is er alleen van mijn run helemaal geen materiaal.quote:Op zondag 19 september 2004 12:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik moet ze nog even bewerken, ik wil namelijk niet met met mijn hoofd op internet dus die stukjes knip ik eruit.
zoals gister gezegd, het geluid valt erg meevandaag/vanavond, tenminste als iemand ruimte heeft
van de mijne ook niet hoor...quote:Op zondag 19 september 2004 12:31 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Volgens mij is er alleen van mijn run helemaal geen materiaal.![]()
Ik had juist het meeste visuele spektakel.
Knalde en rookte die van jou net zo dan?quote:Op zondag 19 september 2004 12:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
van de mijne ook niet hoor...
kun je weer veilig brommeren, zonder iemand te torpederenquote:Op zondag 19 september 2004 12:51 schreef PatrickM het volgende:
ABS doet het weer
zelf geresset
Tijd om weer te hobbyenquote:Op zondag 19 september 2004 12:55 schreef ZX9R het volgende:
Pa belde net.
Hij was onder de indruk van het vermogen van mijn brommer
Nu moet er in de winter natuurlijk gesleuteld worden om het op 135 pk te krijgen
beetje vaag ..quote:Op zondag 19 september 2004 13:29 schreef Rausdouwer het volgende:
Hier zijn ze dan...![]()
quote:Op zondag 19 september 2004 14:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
Mijn VFR heeft ook veel koppel![]()
Inderdaad, maar dan wil ik ook wat hogere resolutie beelden.quote:Op zondag 19 september 2004 14:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
goed idee, pepijnmaar is het niet makkelijker kijken als je met kleuren werkt?
quote:124 PS am Hinterrad
+ 8 PS Verlust
----------------------------
132 PS Motorleistung
11,8 kg/m
+ 9% Verlust
-------------------------------
12,86 kg/m / 7300 U/min
128 NM Drehmoment
Moet je wel goed je best gaan doen. Na de winter is mijn planning 135 pk op achterwielquote:Op zondag 19 september 2004 14:37 schreef Patrick281 het volgende:
:') Moet er nog steeds een turbo op om meer te hebben dan Luc .. op top tenminste ..
quote:Op zondag 19 september 2004 14:47 schreef ZX9R het volgende:
Moet je wel goed je best gaan doen. Na de winter is mijn planning 135 pk op achterwiel
ok, ik ga aan de slag dan.quote:Op zondag 19 september 2004 15:05 schreef ZX9R het volgende:
ik ben er nog!
zal zometeen wel ff wat anders verzinnen dan met msn.quote:Op zondag 19 september 2004 15:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ok, ik ga aan de slag dan.
Ik heb jou msn niet eens..quote:Op zondag 19 september 2004 15:32 schreef ZX9R het volgende:
ff proberen met msn?
Was ff overbuurman aan het helpen met een dode accu!
hier stond mijn adres. nu niet meer...quote:Op zondag 19 september 2004 15:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ik heb jou msn niet eens..![]()
Tja.... nu krijg je geen kerstkaart meer van mijquote:Op zondag 19 september 2004 15:53 schreef ZX9R het volgende:
[..]
hier stond mijn adres. nu niet meer...
quote:Op zondag 19 september 2004 12:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Geeft niets.quote:Op zondag 19 september 2004 16:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
pepijn, heb je eigenlijk bezwaar als je kenteken gepost wordt? het volgende filmpje ligt klaar, maar wel met kenteken dus...
mwah gewoon dat laatste stukje anonimiteit bewaren (je weet nooit wie er mee kijkt), als mensen mijn gezicht willen zien moeten ze maar komen op meetingsquote:Op zondag 19 september 2004 16:04 schreef Patrick281 het volgende:
Tijdens het opbouwen van mijn Beemer op de Dyno vraagd die man van wie is die camera dus film ik automatisch jou ..
.. waarom wil je niet met je kop op internet .. wat heb je allemaal misdaan..
![]()
quote:Op zondag 19 september 2004 16:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mwah gewoon dat laatste stukje anonimiteit bewaren (je weet nooit wie er mee kijkt), als mensen mijn gezicht willen zien moeten ze maar komen op meetings
Whoea! Die uitlaten ..quote:Op zondag 19 september 2004 15:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
pepijn
waarquote:Op zondag 19 september 2004 16:06 schreef Patrick281 het volgende:
-d +t.
mijn antwoord voor je edit: ja of nee, vaaglingh??quote:Geeft niets.
Kom maar op.
Mijn eigen post.quote:Op zondag 19 september 2004 16:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
waar
Wat dat betreft had ik niet geedit..quote:Mijn antwoord voor je edit: ja of nee, vaaglingh??
Heb je echt super gedaan!quote:Op zondag 19 september 2004 16:14 schreef Patrick281 het volgende:
Hier nog even de macht van de R1100Sen de kracht van de ZX9R.
Voor mij zit de winst onder de 7.500 toeren, en voor Luc de sensatie boven de 7.500 toeren.
[afbeelding]
Dit keer heb ik ook de koppelkolom helemaal 100% gelijk kunnen houden.
Al doende leert men.. scheelde net nog ca. 5% in mijn nadeel ..
.. alleen is de 2.400 toeren meting eraf gevallen die bij mij al gelijk ging tellen ..
more coming upquote:Op zondag 19 september 2004 16:18 schreef Patrick281 het volgende:
Dank voor de film.![]()
![]()
Ik heb net de woorden sensatie en winst veranderd ..quote:Op zondag 19 september 2004 16:18 schreef ZX9R het volgende:
Heb je echt super gedaan!![]()
Dat is juist het verschil tussen een twee en een vierpitter!quote:Op zondag 19 september 2004 16:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb net de woorden sensatie en winst veranderd ..
.. al zit jou sensatie echt boven de 7.500 toeren: heerlijk een sleurende motor met een eindschot.![]()
In de grafiek zie je duidelijk de verschillende karakters.![]()
Ach ja we kunnen de woorden inderdaad ook omdraaien:quote:Op zondag 19 september 2004 16:23 schreef ZX9R het volgende:
Dat is juist het verschil tussen een twee en een vierpitter!
Eigenlijk is een topic overzicht van alle Fok! MC topics wel op z'n plaats in de 100ste topicquote:Op zondag 19 september 2004 16:29 schreef ZX9R het volgende:
Heeft iemand al een lijst gemaakt met alle 99 topics?
Turbo.quote:Op zondag 19 september 2004 16:28 schreef ZX9R het volgende:
Hij gaat nog verder is het plan.
Na de winter wil ik 135 pk op het achterwiel!
Ideetje hoe ik dat kan doen?
Dynokitje, K & N filter, snelle nokkenassen.
Maar verder
Jij hebt vast nog wel dat TXT bestandje tot topic 50-60 of zoiets..quote:Op zondag 19 september 2004 16:29 schreef ZX9R het volgende:
Heeft iemand al een lijst gemaakt met alle 99 topics?
nope een gekietelde ZX9Rquote:Op zondag 19 september 2004 17:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Fazer1000?
Bigbore kitje
iddquote:Op zondag 19 september 2004 18:00 schreef Makster het volgende:
Pepijn, leuke motor zo een BMW maaruhhh..
MAAK JE KNIPPERLICHTKNOTSEN IS
Kijk, die uitdraaien zien er goed uit!quote:Op zondag 19 september 2004 17:49 schreef RB het volgende:
@Luc een uitdraai na de winter![]()
![]()
[afbeelding]
kijk hier maar eens danquote:Op zondag 19 september 2004 18:02 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Kijk, die uitdraaien zien er goed uit!
Zo moet het worden!
quote:Cursuskosten
Deel 1 en Deel 2
¤ 3860,-
EHBO cursus inclusief examen
¤ 189,-
Slipcursus
¤ 130,-
Examenkosten
Deel 1
¤ 749,-
Deel 2
¤ 292,-
(Bij basisopleiding
categorie A ¤ 535,-)
quote:Beste,
Bij deze ontvang je van ons meer informatie over de vacature SMS OPERATOR.
Bij ons kun je fulltime of parttime werken als SMS OPERATOR. Dit doe je gewoon lekker vanaf thuis met je eigen
computer en je eigen internetverbinding.
Via het internet komen sms tekstberichten binnen die jij dient te gaan beantwoorden. Je logd dan in op
een afgeschermde site van ons, en dan is het is dus net alsof je zit te chatten. Jouw antwoorden sturen
wij weer door naar de desbetreffende mobiele telefoon.
De chat kan gaan over koetjes en kalfjes maar zeer zeker ook over sex en erotiek ("zoveel mensen, zoveel wensen")
De ene dag wat meer als de andere, maar ga maar van 80% erotische gesprekken uit. het is dus niet
alleen de bedoeling dat je dit niet erg vind, maar ook wel leuk vind/lijkt.
Wij helpen je wat je moet beantwoorden en op deze manier heb je al snel plezier in je werk. Je
gaat een anonieme relatie aan met onze klanten. Met jouw inzet en gezamenlijke creativiteit zorgen
wij ervoor dat je een hoog gemiddelde haalt zodat je echt lekker kunt verdienen.
Onze thuiswerkers worden dus bij ons niet aan hun lot overgelaten. Je wordt ingedeeld in een team,
je krijgt trainingen van je teamleider en gezamenlijk gaan we ervoor zodat jij zelfstandig kunt werken
en toch in leuk teamverband. Vooral de avonden, nachten en weekenden hebben wij vele operators nodig.
De trainingen en contacten vinden allemaal online plaats, dit doen wij met MSN Messenger.
Hoe komen toch al die mensen naar die chat hoor ik je denken?
Wij promoten onze diensten via vele marketingkanalen. Via televisie spots, via vele teletekst pagina's op
alle commerciele zenders in Nederland en Belgie en tevens via vele tijdschriften melden mensen zich bij
ons aan!! Er wordt dus gereageerd op contactadvertenties die jij weer terugvindt op je internetpagina.
Thuiswerk is leuk maar ik krijg nooit eens op tijd mijn salaris hoor ik je ook denken!
Wij hebben er dan ook voor gekozen om je een aantal formulieren van de belastingdienst te laten tekenen
als je komt chatten zodat wij ons wettelijk verplichten jouw belasting te betalen en iedere 1e van de maand
krijg je stipt netto je salaris van ons. Dit staat bij ons heel erg hoog in het vaandel!
Wat kan ik dan verdienen?
Per smsje ontvang je netto 6 eurocent van ons.
Een rekenvoorbeeld
Een beginnende operator doet bij ons al snel 100 berichten per uur wat resulteert in 6 euro netto per uur.
Door je online trainingen kun je groeien naar 150 berichten per uur wat dan 9 euro per uur opbrengt.
Even uitrekenen hoor
Dus als je 30 uur in de week werkt kun je al snel 200 tot 300 euro per week verdienen. Netto in je handje
zonder belastingzorgen en met een officiele overeenkomst.
Werktijden
Dit zijn de tijd's 'blokken' waar wij mee werken, deze kun je zelf een week van te voren, per dag indelen.
0600-0915
0730-0915
0900-1405
1355-1905
1700-1900
1855-2405
2055-0200
2200-0430
2400-0600
0100-0600
0000-0300
Wij hanteren een minimum van 15 uur per week.
Lijkt dit je wat?
Print dan de toegevoegde documenten uit, volg de instructies en ik neem contact met je op zodra ze binnen zijn.
Heb je geen printer? mail mij dan je adres dan zorg ik dat je de juiste documenten via de post opgestuurd krijgt
Heb je nog vragen?
Ik leg je alles graag uit in een telefoongesprek of per email!!
Buitendat verdient een instructeur redelijk beroerd...quote:Op zondag 19 september 2004 18:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
voor dat geld heb je een hele mooie Blackbird bij de oosterburen
Das zijn MSNnaam ?quote:Op zondag 19 september 2004 19:15 schreef Rietvaerder het volgende:
"fictief dienstverband''
Dan maar SMS-operatorquote:Op zondag 19 september 2004 19:15 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Buitendat verdient een instructeur redelijk beroerd...
Ik zie op m'n werk lonen voorbijkomen van tussen de ¤ 20.000 en ¤ 30.000 sv-loon, hier gaan dus nog allerhande belastingen vanaf. Dus reken op ¤ 15.000 to ¤ 22.000 euro netto... (ook als je dalijk 40 ben en koters rond hebt lopen) en geen carriere mogelijkheden...
Zit ik eigenlijk helemaal niet zo slecht bij mijn werkgever (verdien nu ongeveer 14.000 euro per jaar exclusief winstuitkering en vakantiegeld. En dan sta ik nu nog helemaal onderaan de ladder qua loon)
Neuh staat in die PDF-jesquote:Op zondag 19 september 2004 19:16 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Das zijn MSNnaam ?![]()
Ach als het korte berichten zijn ?quote:Op zondag 19 september 2004 19:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar 100 berichten..... dat is minder dan 1 minuut per SMS
Dan heb je dan 10 min. al een lamme hand
quote:Ja leuk weer een topic erover,
je krijgt dus een scherm voor je met daarin het profiel van de smser. Mocht je dus een belg hebben is hij ook nog in een andere kleur.
Je bent dus de hele dag bezig met smsjes terug sturen naar zn persoon om er voor te zorgen dat hij zoveel mogenlijk terug stuurd.
Je krijgt online een uur of 2 training en dan mag je zelf aan de slag. Als je gevraagd wordt om je msn naam neem dan een andere msn account want zodra ze zien dat je online bent dan vragen ze vriendelijk maar dwingend om mee te helpen, weiger je een paar keer lig je er uit...
En de laatste keer dat ik die bedragen zag was het dus puntje bij paaltje dat je WEL nog belasting moest betalen, echt er gaan hierin zoveel mensen in werken en dan weer weg, zie zoveel mensen komen en gaan....
alleen doen als je echt geen leven hebt, je mede mens wilt naaien en niet raar staat te kijken als je zelf ook genaaid gaat worden... tenzij je het lekker vindt natuurlijk,..
Tja...quote:Op zondag 19 september 2004 19:18 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ah Pat.... mijn hypotheek loopt er !quote:Op zondag 19 september 2004 19:19 schreef PatrickM het volgende:
http://www.ing.com/career(...)ederlanden/index.htm
Zoek maar wat uit
Uhm ja, oversluiten naar een andere maatschappij... NN is nou niet echt goedkoop qua hypotheken (zelfs met korting voor het personeel scheelt het maar weinig met de goedkoopste hypotheken en is het beter om voor een paar euro meer gewoon onafhankelijk te blijvenquote:Op zondag 19 september 2004 19:21 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ah Pat.... mijn hypotheek loopt er !
Kan je nog wat voor me betekenen ?
quote:Op zondag 19 september 2004 19:22 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Uhm ja, oversluiten naar een andere maatschappij... NN is nou niet echt goedkoop qua hypotheken (zelfs met korting voor het personeel scheelt het maar weinig)
Dan valt de schade nog wel meequote:Op zondag 19 september 2004 19:24 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik zit wel aardig goed ... ook dankzij een eerdere werkgever
Dus we kunnen nu vanaf heden elke zaterdag meeten in Hoogvliet?quote:Op zondag 19 september 2004 19:24 schreef Patrick281 het volgende:
De Fok MC heeft vanaf heden een terras!
affijn, krijg je dalijk een camera terug met een complete orgie fotoshootquote:Op zondag 19 september 2004 19:28 schreef ondeugend het volgende:
Ik zal Ralf wel mijn camera even lenen en hem de opdracht geven veel plaatjes te schieten. ( hopen op slapende MC-ers)
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |