Ik hoorde laatst van iemand dat het een nieuwe sport zou zijn, met de zo duurst mogelijke auto een proefrit te maken, dat hij dat deed met meerdere mensen (van Fok)... Maar nu vraag ik me af, is dit nou echte onzin of is dat wel eens vaker gedaan hier op Fok?
In ieder geval, ik vind het een puike sport dus ik trap af als het nog niet bestond
- Rover 75 1.8i (too easy... vaders...)
- Jaguar X-Type 2.0d (too easy... vaders...)
- Chrysler PT Cruiser 2.0i (too easy... moeders...)
- BMW 3-serie 2.0d (was niet zo spannend, saaie kutbak...)
- Saab 9-3 Sportsedan 2.0i (chiptuned, ding had iets van 250Pk en ging tieftehard
![]()
)
- BMW 6-serie 4.5i (een te geile machine gewoon... SMG
![]()
)
- Chrysler Crossfire Roadster! 3.2i V6 (zijn er maar 2 van in heel Nederland
)
- Chrysler Crossfire Coupé 3.2i V6
- Chrysler PT Cruiser Cabrio 2.4i Turbo
- Smart Roadster 60Kw (
) En er komen nog vele meer, maar daar heb ik nog geen afspraak voor gemaakt
![]()
... De sport gaat er juist om aangezien de meeste mensen (jong) zijn en (net) hun rijbewijs hebben om dan zoiets mee te krijgen, dat is dan echt een enorme uitdaging... Dus dat is eigenlijk de drive!
Dus verzamel zich, meld wat je al eens hebt meegekregen (de auto's die je gekocht hebt tellen eigenlijk/natuurlijk niet mee, het gaat om de 'sport' van het meekrijgen van de leukste/duurste/bijzondere wagens...) en eventueel fotoreportage als bewijs... Ik trap natuurlijk af en ga morgen in de Crossfire rijden
(Cursief betekend dat ik er een afspraak voor heb gemaakt maar nog niet gereden heb...)