Ik miste je alquote:Op maandag 20 september 2004 14:14 schreef kamagurka het volgende:
Kut! Vorige ronde gemist
2 briljante doe maars eruit!!??![]()
Ik vind Is Dit Alles juist een van de mindere nummers.quote:Op maandag 20 september 2004 15:34 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik miste je al. De meest briljante Doe Maar is i.e.g. door
quote:Loting Kwartfinale
1. Het Goede Doel - België - Boudewijn de Groot - Testament
2. Het Goede Doel - Vriendschap - Golden Earring - Radar Love
3. De Dijk - Als ze er niet is - Doe Maar - Is Dit Alles
4. Stef Bos - Papa - Klein Orkest - Over de muur
Ik vind Pa, Je loopt je lul achterna, Macho en Nachtzuster hun beste nummersquote:Op maandag 20 september 2004 15:34 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik miste je al. De meest briljante Doe Maar is i.e.g. door
Daar was geen enkele van genomineerdquote:Op maandag 20 september 2004 19:22 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik vind Pa, Je loopt je lul achterna, Macho en Nachtzuster hun beste nummers![]()
Ik zie nu opeens dat de nominatieronde dan ook schandalig kort was!quote:Op maandag 20 september 2004 19:47 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Daar was geen enkele van genomineerd. Toch vreemd...
Nachtzuster had er imo bijgehoord, maar goed, ik mis bijvoorbeeld ook Knolraap en Lof, Schorseneren en Prei, werk van Boudewijn de Groot van Picknick, en de complete oeuvres van Sjef van Oekel en Huub Hangop, dus op die manier houd je altijd wat te zeuren over.quote:Op maandag 20 september 2004 23:43 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik zie nu opeens dat de nominatieronde dan ook schandalig kort was!
En ik had die niet op tijd gezien...
Maar nu was het zo'n 20 reacties met veel dubbelen, ook een beetje magerquote:Op maandag 20 september 2004 23:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nachtzuster had er imo bijgehoord, maar goed, ik mis bijvoorbeeld ook Knolraap en Lof, Schorseneren en Prei, werk van Boudewijn de Groot van Picknick, en de complete oeuvres van Sjef van Oekel en Huub Hangop, dus op die manier houd je altijd wat te zeuren over.
En een tournooi met duizenden (2048 of zo) inzendingen lijkt me wel leuk maar 1) niemand zal daar nog op gaan stemmen omdat het te lang duurt, 2) veel mensen zullen bijna geen liedjes kennen en 3) niemand zal zin hebben om alles te organiseren en tellen.
Ik miste eigenlijk ook helemaal het levenslied-segment. Direct en Kane is natuurlijk heel leuk, maar vergeleken met hitmachines als Vader Abraham en de Zangeres Zonder Naam vallen ze in het niet. En waar was Arie Ribbens?quote:Op maandag 20 september 2004 23:58 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Maar nu was het zo'n 20 reacties met veel dubbelen, ook een beetje mager
Doe Maar had absoluut beter vertegenwoordigd moeten zijn! En van Goede Doel stonden er ook een paar knallers niet tussen.
HENKIEquote:Op dinsdag 21 september 2004 09:34 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Belgie walgelijk! Hoe kun je nondedonde onze troubadour eruit stemmen in de kwartfinale. Dat Ramses Shaffy er al uit is is al een ramp, maar dit is helemaal belachelijk. Bovendien is Belgie echt geen geweldig nummer en is Het goede doel geen goede band.
Mwoah,... vind Belgie niet zo sterk. Vriendschp wel. Vind Zelfs je naam is mooi wel kwartfinale waardig. Een van de meest onderschatte Nederpop-nummers.quote:Op woensdag 22 september 2004 11:28 schreef kamagurka het volgende:
Belgie is een van de absolute parels in de nederpop historie iddEvenals vriendschap trouwens...
quote:Op woensdag 22 september 2004 11:28 schreef kamagurka het volgende:
Belgie is een van de absolute parels in de nederpop historie iddEvenals vriendschap trouwens...
HEEquote:Op woensdag 22 september 2004 11:31 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Mwoah,... vind Belgie niet zo sterk. Vriendschp wel. Vind Zelfs je naam is mooi wel kwartfinale waardig. Een van de meest onderschatte Nederpop-nummers.
Ik vind Belgie magistraal! En het is denk ik een van de nummers die het meest repertoire heeft gehouden na 20 jaar (hoor het nog dagelijks op verschillende radiostations voorbijkomen). Een waardige klassieker dusquote:Op woensdag 22 september 2004 11:31 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Mwoah,... vind Belgie niet zo sterk. Vriendschp wel. Vind Zelfs je naam is mooi wel kwartfinale waardig. Een van de meest onderschatte Nederpop-nummers.
België is opzich wel leuk, maar beter dan testament??quote:Op woensdag 22 september 2004 11:59 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik vind Belgie magistraal! En het is denk ik een van de nummers die het meest repertoire heeft gehouden na 20 jaar (hoor het nog dagelijks op verschillende radiostations voorbijkomen). Een waardige klassieker dus
Neemt niet weg dat ik Doe Maar beter vind, en dat dat een verdiende winnaar van dit toernooi zou zijn. Maar als die het niet haalt, Het Goede Doel any day
Vind ik wel.quote:Op woensdag 22 september 2004 18:26 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
België is opzich wel leuk, maar beter dan testament??
Ach ja, ik sta hier nog wel van meer dingen te kijken... Sowieso een vrij slecht bezette kwartfinale als je het mij vraagt.. Over de muur mag wat mij betreft dit glansrijk winnen.quote:Op woensdag 22 september 2004 18:30 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Vind ik wel.
Maar ik geef toe dat het een waardige tegenstrever is
Moet ie eerst nog een andere favoriet verslaan. Stef Bosquote:Op woensdag 22 september 2004 20:13 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
Ach ja, ik sta hier nog wel van meer dingen te kijken... Sowieso een vrij slecht bezette kwartfinale als je het mij vraagt.. Over de muur mag wat mij betreft dit glansrijk winnen.
Over de muur laat op mij een toch wel iets diepere indruk achter dan papa.. hoop dat dat bij anderen ook wel zo is eigenlijkquote:Op donderdag 23 september 2004 08:23 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Moet ie eerst nog een andere favoriet verslaan. Stef Bos. Denk dat dat wel eens spannend kan gaan worden.
Vind over de muur eerlijk gezegd een vreselijk irritant nummerquote:Op donderdag 23 september 2004 13:27 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
Over de muur laat op mij een toch wel iets diepere indruk achter dan papa.. hoop dat dat bij anderen ook wel zo is eigenlijk![]()
Onder welke steen heb jij gezeten???quote:Op donderdag 23 september 2004 13:35 schreef kamagurka het volgende:
Papa kende ik niet eens!
Idd, hoorde 't netquote:Op donderdag 23 september 2004 14:07 schreef Frollo het volgende:
De Vlieger en ZIj Gelooft In Mij moeten met terugwerkende kracht een wildcard krijgen als het aan mij ligt.
Het is alleen geen echte nederpop vind ik, maar dat waren er wel meer niet...quote:Op donderdag 23 september 2004 16:29 schreef Vamos het volgende:
Het gaat nu om andere liedjes, maar iedereen weet natuurlijkdat de Vlieger stiekem toch eigenlijk het beste nederpop nummer allertijden is
Daarom mag hij van mij idd postuum een halve finale plaats krijgen ten koste van het 3e koppel...
Het is zeker Nederpop. Maar criteria staan in OP, dus Nederlandse makelij en op single. Dat 't dan niet onder pop valt.... in de jaren '80 was 't ook pop(ulair).quote:Op donderdag 23 september 2004 18:14 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
Het is alleen geen echte nederpop vind ik, maar dat waren er wel meer niet...
Nouja, Stef Bos is dan ook een vrij anonieme naam vergeleken de giganten die hier nog meer tussenstaan... (kende het liedje uiteindelijk wel natuurlijk)quote:Op donderdag 23 september 2004 13:59 schreef middagdutje het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gezeten???![]()
Het nummer stond op 1 in het lijstje "meest gedraaide nummers op begrafenissen" als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 23 september 2004 23:44 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Nouja, Stef Bos is dan ook een vrij anonieme naam vergeleken de giganten die hier nog meer tussenstaan... (kende het liedje uiteindelijk wel natuurlijk)
Nu is dat een nummer van frans bauer als ik me niet vergis.... tsja, het kan snel verkeren in nederpoplandquote:Op donderdag 23 september 2004 23:47 schreef placebeau het volgende:
[..]
Het nummer stond op 1 in het lijstje "meest gedraaide nummers op begrafenissen" als ik me niet vergis.
meen ook dat dat mieke teilkamp was met dr waarheen, waarvoor..quote:Op vrijdag 24 september 2004 00:10 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Nu is dat een nummer van frans bauer als ik me niet vergis.... tsja, het kan snel verkeren in nederpopland
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |