Tas klapte van mn bagagedinges af in mn wiel.quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:31 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
leg eens uit
Kan ook nog, die ene overbodige chromosoom die TS bij zich draagt zorgt ervoor dat telkens die tas achterop zijn fiets komt te zitten. Dit alles terwijl hij het niet eens doorheeftquote:Op zaterdag 18 september 2004 19:56 schreef Guidoweb5 het volgende:
je bent niet een mongool, maar misschien heb je gewoon last van het syndroom van down
Dan heb je het juiste forum te pakken...quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:30 schreef Manweth het volgende:
Ik ben een mongool
heeft niks met pech te maken maar meer met de geringe hoeveelheid hersencellenquote:Op zaterdag 18 september 2004 19:30 schreef Manweth het volgende:
Ik heb ook altijd pech.![]()
quote:Op zondag 19 september 2004 02:33 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dan heb je het juiste forum te pakken...
1 meer? Syndroom van up?quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kan ook nog, die ene overbodige chromosoom die TS bij zich draagt zorgt ervoor dat telkens die tas achterop zijn fiets komt te zitten. Dit alles terwijl hij het niet eens doorheeft
whehequote:Op zondag 19 september 2004 14:25 schreef Qwea het volgende:fuifduif ook
Dat is nog leuker dan de MM foto'squote:Op zaterdag 18 september 2004 19:32 schreef Manweth het volgende:
[..]
Tas klapte van mn bagagedinges af in mn wiel.
Ga half op me bek voor de groep collega's.
Een Lompgool dus ...quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:37 schreef DarkWolf88 het volgende:
Dan ben je nog geen mongool, dan ben je gewoon lomp
Dan is de topicstarter in ieder geval niet de enige mongool hierquote:Op zaterdag 18 september 2004 19:43 schreef Aurelium het volgende:
Ik snap er geen fuck van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |