echt nietquote:Op zaterdag 18 september 2004 19:37 schreef Houzer het volgende:
Beledigende avatar voor amerika
[afbeelding]
Die wou ik net doen!quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:39 schreef DaMart het volgende:
Deze mag natuurlijk niet ontbreken:
Beledigende avatar voor fuifduiven
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:39 schreef Renmaestro het volgende:
Beledigende avatar voor kappers
[afbeelding]
Vanmiddag had ik het over een ander topic, deze kwam er alleen even tussen.quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:40 schreef Skaai het volgende:
Croupouque, je had weer eens gelijk!!
psssst, iedereen weet al dat jij hem hebt gemaakt.quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:45 schreef cerror het volgende:
Wat heeft de door mij gemaakte avatar toch allemaal aangericht
There's more?quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:41 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Vanmiddag had ik het over een ander topic, deze kwam er alleen even tussen.
Hey, haal dat plaatje eens weg joh! Ik heb Astma en vind het zeer aanstootgevendquote:Op zaterdag 18 september 2004 19:50 schreef Croupouque het volgende:
Beledigende avatar voor astmapatiënten:
[afbeelding]
Haal die van jou weg! Ik woon niet bij de zee en ik kan jouw avatar niet uit staan!quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hey, haal dat plaatje eens weg joh! Ik heb Astma en vind het zeer aanstootgevend![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:57 schreef Croupouque het volgende:
Beledigende avatar voor Kastanova:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, het is nooit mijn bedoeling dat zoiets ontaart in een scheldpartij. Op den duur kwam er niets meer uit en toen begonnen de frustraties pas goed. Het topic is terecht gesloten.quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:20 schreef Lotusss het volgende:
@ Fuifduif
Op zich ben ik het eens met jouw mening over het niet consequent toepassen van de policy, maar om daarna deze hele discussie aan te zwengelen waarin over en weer beledigingen geuit worden... was dat nu echt je bedoeling?
Ja, in principe zou het me niet uit moeten maken. Ik bedoel, wat zou mij het een zorg zijn. Maar toch erger ik mij eraan en ik vind dat ik dat op zijn minst aan mag kaarten. Het is immers een belediging richting een relatief grote groep mensen.quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:20 schreef Lotusss het volgende:
En ook al ben je het er niet mee eens... die dingen gebeuren, leg je erbij neer. Er zijn veel ergere dingen die je kunnen overkomen. Leer relativeren. Als je echt zo gelovig bent, denk je dan niet dat de mensen die God echt kwaad hebben gemaakt vanzelf hun straf wel krijgen?
Je zet je in voor iets waar je heilig in gelooft, maar dat hoeft niet ten koste te gaan van alles. Relax... geniet van de leuke dingen ipv je te focussen op de slechte dingen en meningen van mensen die jou niet eens (willen) kennen. Zo voorkom je een hoop frustratie en kan je je uiteindelijk zelf even op de schouders kloppen dat je je volwassen gedragen hebt in een situatie die makkelijk uit de hand had kunnen lopen.
Lijkt me meer een belediging richting BRIEN enzoquote:Op zaterdag 18 september 2004 20:35 schreef p-etr-a het volgende:
Beledigende avatar voor mensen die albums aanschaffen
je moet er maar net op komenquote:Op zaterdag 18 september 2004 20:45 schreef Croupouque het volgende:
Beledigende avatar voor mensen die een hekel hebben aan plaatjes van jonge aantrekkelijke vrouwen met vreemde objecten in hun neusgaten:
[afbeelding]
Edit! Note! Ban!quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:45 schreef Croupouque het volgende:
Beledigende avatar voor mensen die een hekel hebben aan plaatjes van jonge aantrekkelijke vrouwen met vreemde objecten in hun neusgaten:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:46 schreef Insomaniac het volgende:
Beledigende avatar voor muziekliefhebbers
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:46 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding]
beledigende avatar voor mensen die in de zomer op antarctica zitten, en/of in de winter op de noordpool
Kan natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:46 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Lijkt me meer een belediging richting BRIEN enzo
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:14 schreef FuifDuif het volgende:
Ik vind dat dit topic mijn insteek beledigt. Kan het gesloten worden?
quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:23 schreef DarkWolf88 het volgende:
algemene beledigende avatar voor de mensheid.
[code][afbeelding][/code]
Ik kan het alleen maar toejuichen.quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:14 schreef FuifDuif het volgende:
Ik vind dat dit topic mijn insteek beledigt. Kan het gesloten worden?
quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:43 schreef Slarioux het volgende:
Beledigende avatar voor mensen die van mening zijn dat motorrijden heel stoer is.
[afbeelding]
FOUT!quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:55 schreef p-etr-a het volgende:
Beledigende avatar voor Trekkies
[afbeelding]
Scherp, joh.quote:Op zondag 19 september 2004 01:05 schreef petre86 het volgende:
[..]
FOUT!
das darth vader..
das er een van star WARS
niet van startrek!![]()
omdat het fout is, is het eigelijk ook weer een belediging dat ze het bij startrek vindt passenquote:Op zondag 19 september 2004 01:08 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Scherp, joh.
wehehehehequote:Op zondag 19 september 2004 02:09 schreef Dirkh het volgende:
beledigende avatar voor Knut
[afbeelding]
Ja misschien is het juist dáárom wel beledigend voor Trekkies.quote:Op zondag 19 september 2004 01:05 schreef petre86 het volgende:
[..]
FOUT!
das darth vader..
das er een van star WARS
niet van startrek!![]()
Wahaha!quote:Op zondag 19 september 2004 16:51 schreef nikky het volgende:
[afbeelding]
belediging voor iedereen die bang is voor een clown
Ja wist ik veel dat er mensen echt bang zijn voor een clownquote:Op zondag 19 september 2004 16:52 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Wahaha!
Ik eis dat je die avatar nu meteen weghaald!quote:Op zondag 19 september 2004 17:02 schreef nikky het volgende:
[..]
Ja wist ik veel dat er mensen echt bang zijn voor een clown
[afbeelding]
belediging voor mannen die impotent zijn
quote:Op zondag 19 september 2004 17:05 schreef Croupouque het volgende:
Beledigende avatar voor ZZ-top, Hanson en de Kelly Family:
[afbeelding]
wat een kutkick van een kuttopic..quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:42 schreef Martinaz het volgende:
[afbeelding]
beledegende avatar voor vechtersbazen
quote:
Dude. Kick voor het leven.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:08 schreef timmmmm het volgende:
[ afbeelding ]
Beledigende UI voor Geert Wilders
Wat een kick.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:08 schreef timmmmm het volgende:
[ afbeelding ]
Beledigende UI voor Geert Wilders
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |