Daar ga ik helemaal met je in mee!quote:Op zaterdag 18 september 2004 17:32 schreef BoJo het volgende:
1 van de geilste auto's ooit gemaakt
het is echt ontzettend zonde dat ze zo niet meer gemaakt wordenquote:Op zaterdag 18 september 2004 17:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
Daar ga ik helemaal met je in mee!![]()
Wat eenbak, vooral als je er wat langer naar kijkt, oog voor detail is echt ongelooflijk
Wat een ding![]()
![]()
Natquote:Op zaterdag 18 september 2004 18:01 schreef BoJo het volgende:
de kangoo is het gewoon niet,
ik droom van deze auto
Je bent gewoon jaloers, omdat je zelf een of andere kut bak rijdt!quote:
Ik heb ze zelf gekocht dus ik vind het geen kutbakken.quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:34 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers, omdat je zelf een of andere kut bak rijdt!
wat hij zegtquote:Op zaterdag 18 september 2004 19:26 schreef Hugster het volgende:
ik zou wel willen![]()
*zucht* had ik er maar een![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:45 schreef more het volgende:
[..]
Ik heb ze zelf gekocht dus ik vind het geen kutbakken.
http://home.planet.nl/~wijnh058/![]()
![]()
Dan koop je er toch één, echt veel zal zo'n "wrak" niet kosten.quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
wat hij zegt![]()
het is lastig om een hele goeie te vinden :')quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:57 schreef more het volgende:
[..]
Dan koop je er toch één, echt veel zal zo'n "wrak" niet kosten.![]()
![]()
Wat me vooral dan bevalt is dat je geen reet aan wegenbelasting betaalt. Alleen het ziet er niet uit als je zit te revven bij een stoplicht met zo een gevalquote:Op zaterdag 18 september 2004 23:22 schreef Ultimora het volgende:
R5 techniek.... dus Turbo blok dr in lepelen, beetje tjoenen, en Gááán!!!
Juist wel man, je begrijpt er niks vanquote:Op zondag 19 september 2004 00:10 schreef yup het volgende:
[..]
Wat me vooral dan bevalt is dat je geen reet aan wegenbelasting betaalt. Alleen het ziet er niet uit als je zit te revven bij een stoplicht met zo een geval
Ok misschien kan dit topic naar ONZ verplaatst worden!!quote:Op zondag 19 september 2004 10:36 schreef kirpeknots het volgende:
Renault Express..![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een ubergeile bak is het toch.
Had ik er maar een....
je hebt gewoon geen smaakquote:Op zondag 19 september 2004 10:28 schreef more het volgende:
Jongens het is gewoon een super lelijke Volkert v/d G type, kolere-bak.
Als jullie dit mooi vinden dan vinden jullie Ercia Terpstra zeker ook een sexy babe?
doe jij eens even heel snel normaal.... een Express isquote:Op zondag 19 september 2004 10:28 schreef more het volgende:
Jongens het is gewoon een super lelijke Volkert v/d G type, kolere-bak.
Als jullie dit mooi vinden dan vinden jullie Ercia Terpstra zeker ook een sexy babe?
Als liefhebber wil jij er zeker wel één kopen! Ik kan je er wel één leveren voor ¤ 4000,- Als echte liefhebber moet dat voor jou geen probleem zijn!quote:Op zondag 19 september 2004 10:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
je hebt gewoon geen smaak![]()
wel een beetje goedkoop, zit een luchtje aan volgens mijquote:Op zondag 19 september 2004 11:26 schreef more het volgende:
[..]
Als liefhebber wil jij er zeker wel één kopen! Ik kan je er wel één leveren voor ¤ 4000,- Als echte liefhebber moet dat voor jou geen probleem zijn!
Die zijn zooooooooooo geil!!!quote:Op zondag 19 september 2004 11:23 schreef BoJo het volgende:
woooow check die wieldoppen![]()
ja zeker zo'n sjonnie ragbak geweest, vertrouw het voor geen meter.quote:Op zondag 19 september 2004 12:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die zijn zooooooooooo geil!!!
En Bojo... niet doen die 4 ruggen... veel te goedkoop... moet mee geraced zijn ofzo!!!
bijna net zo lekker als vrouwen in pak in een alfa 147quote:Op zondag 19 september 2004 12:58 schreef kirpeknots het volgende:
Ik heb ooit een vriendinnetje gehad met een Expressje. Vrouwen in Expressjes.. ow zon lekkere gedachte. Maak me gek!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 19 september 2004 13:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
@ more, jaloerse bal die zijn penis compenseert met een te grote, zuipende, kut amerikaan
ontopic:
wat een geweldige bak..
de 1.9 Diesel is echt 'tha bomb' als je low-rpm wilt dieselen
wat een comfort, echt oog voor detail, alles zit zo inelkaar dat je nergens bij kan (zoals het oliefilter)..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
natuurlijk is er ook een fan-site van deze fantastische auto, met een heleboel leden.. iedereen is natuurlijk welkom (behalve more)
Binnenkort komt er een clubdag waar de verschillende Expressen tegenelkaar zullen racen.. tevens is er een Optical Express Tuning Club Team Holland Racing show.
De CrazyExpress met zijn getunede 1.9 Diesel zal ook van de partij zijn.
Ik hoop jullie allemaal te zien op deze zeer informatieve en leuke dag.
NEE, ik heb em echt, ik rij er alleen mee in het weekend, ik heb em overgenomen van mijn vader en met mijn oom getuned.quote:Op zondag 19 september 2004 13:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik geloof er nog steeds niets van dat Tommy een Reno Express heeft. Hij zit gewoon te patsen met een auto van z'n vader of van een hele toffe rijke oom of zo
quote:Op zondag 19 september 2004 13:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
NEE, ik heb em echt, ik rij er alleen mee in het weekend, ik heb em overgenomen van mijn vader en met mijn oom getuned.
Ik rij er stiekem ook wel eens mee doordeweek.. maar ik probeer het binnen de perken te houden.. maar ja het bloed kruipt waar het niet gaan kan he, zeggen ze altijd..quote:Op zondag 19 september 2004 13:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]Dan rijdt je doordeweeks zeker iets heel kleins... want zo'n getunede Express is zo duur in gebruik!!!
ik zou het ook niet kunnen weerstaan... als hij op je staat te wachten in de garage om even lekker losgelaten te worden!!!quote:Op zondag 19 september 2004 13:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik rij er stiekem ook wel eens mee doordeweek.. maar ik probeer het binnen de perken te houden.. maar ja het bloed kruipt waar het niet gaan kan he, zeggen ze altijd..
quote:Op zondag 19 september 2004 13:43 schreef BoJo het volgende:
wat een beest is het![]()
zeker.. ik heb natuurlijk een D55 maar met het nieuwe inlegfilter, speciale Diesel racing oil en het Reno oliefilter is dat al opgelopen naar 57,5 pk.. en een onwijs koppel.. dat gevoel en gepruttel als deze F8Q Dieselmotor aanslaat (met 1 kapotte gloeispiraal) is echt onweerstaanbaar!!quote:Op zondag 19 september 2004 13:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik zou het ook niet kunnen weerstaan... als hij op je staat te wachten in de garage om even lekker losgelaten te worden!!!
Dat is zo typerend, ze kopen wel zo'n geweldige Reno maar hebben het geld niet om zo'n bolide fatsoenlijk te onderhoudenquote:Op zondag 19 september 2004 13:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
dat gevoel en gepruttel als deze F8Q Dieselmotor aanslaat (met 1 kapotte gloeispiraal) is echt onweerstaanbaar!!
oeh... 1 kapotte gloeispiraal is zoooo 2005quote:Op zondag 19 september 2004 13:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
zeker.. ik heb natuurlijk een D55 maar met het nieuwe inlegfilter, speciale Diesel racing oil en het Reno oliefilter is dat al opgelopen naar 57,5 pk.. en een onwijs koppel.. dat gevoel en gepruttel als deze F8Q Dieselmotor aanslaat (met 1 kapotte gloeispiraal) is echt onweerstaanbaar!!
je hebt het fout..quote:Op zondag 19 september 2004 13:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is zo typerend, ze kopen wel zo'n geweldige Reno maar hebben het geld niet om zo'n bolide fatsoenlijk te onderhouden
maar deze zijn heel speciaal oke.. je weet eigenlijk al te veel nuquote:Op zondag 19 september 2004 13:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat motorontwikkelingsprocesstabiliteitsprogramma hebben ze al lang onder de knie. In een villawijk vlakbij waar ik woon is ook iemand met een Reno Express en die heeft al lang racespiralen in z'n blok hangen. Dat kost wel wat, maar dan heb je ook wat!
Jij kunt alleen nog maar dromen ooit zo'n mooie wagen te kunnen rijdenquote:Op zondag 19 september 2004 14:02 schreef yup het volgende:
OMG, jullie menen het niet echt hoop ik
quote:Op zondag 19 september 2004 14:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij kunt alleen nog maar dromen ooit zo'n mooie wagen te kunnen rijden
1.9 Diesel gaat aardig vooruit hoorquote:Op zondag 19 september 2004 14:02 schreef yup het volgende:
Verder is zo'n express een trage kutkar wedde dat onze L400 sneller is![]()
hij heet niet voor niets "Rapid" in Francequote:Op zondag 19 september 2004 14:02 schreef yup het volgende:
Verder is zo'n express een trage kutkar wedde dat onze L400 sneller is![]()
wauw.. een echte kenner.. hij heet alleen Rapid in Duitsland(en nog een paar landen).. maar goed.. wil jij mij helpen met het verder tunen van de CrazyExpress, ik heb het id dat je echt gek van deze voiture bent!quote:Op zondag 19 september 2004 14:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
hij heet niet voor niets "Rapid" in France![]()
oh ja heel graag, dat zou ik zo een enorm geweldige eer vinden. superr!!!quote:Op zondag 19 september 2004 14:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wauw.. een echte kenner.. hij heet alleen Rapid in Duitsland(en nog een paar landen).. maar goed.. wil jij mij helpen met het verder tunen van de CrazyExpress, ik heb het id dat je echt gek van deze voiture bent!
ik ben er gisteren nog door zoekgeredenquote:Op zondag 19 september 2004 14:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
1.9 Diesel gaat aardig vooruit hoor
hahaquote:Op zondag 19 september 2004 13:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
@ more, jaloerse bal die zijn penis compenseert met een te grote, zuipende, kut amerikaan
tijdje terugquote:Op zondag 19 september 2004 23:19 schreef more het volgende:
[..]
(Wanneer heb je mijn penis trouwens gezien????????)
kon jij hem zien dan?quote:Op zondag 19 september 2004 23:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
tijdje terug
dat was juist het probleemquote:Op zondag 19 september 2004 23:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
kon jij hem zien dan?![]()
quote:Op zondag 19 september 2004 23:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dat was juist het probleem
O was jij die HOMO die achter al die kerels aan zat, mijn vrouw zei nog: "Ik heb niks tegen homo's maar dat lijkt wel een hoer!"quote:Op zondag 19 september 2004 23:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
PWned!!!!quote:Op zondag 19 september 2004 23:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nee, dat was ik niet.quote:Op maandag 20 september 2004 09:25 schreef more het volgende:
[..]
O was jij die HOMO die achter al die kerels aan zat, mijn vrouw zei nog: "Ik heb niks tegen homo's maar dat lijkt wel een hoer!"
quote:Op maandag 20 september 2004 10:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nee, dat was ik niet.![]()
Je vrouw zei tegen mij iets heeeeeeeel anders![]()
![]()
Cker's, ik heb dat nog tijden lang lopen beramen alleen gebrek aan geld en schuur hield me tegen...quote:Op maandag 20 september 2004 15:47 schreef yup het volgende:
Een express is alleen leuk als je er een Renault 5 turbo blok erin kan lepelen. En dat kan![]()
Idd. een gelimiteerde seriequote:Op maandag 20 september 2004 18:29 schreef Sjoewe het volgende:
Custom striping, zwarte accenten, dirtlook rims, dat moet het executive model zijn geweest?
Dat heb ik ook uitgebreid lopen uitpluizen, zou de afgrijselijke wegligging misschien ook beter makenquote:Op maandag 20 september 2004 19:19 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zou 'm midengine converten en een Superduperturbocharchede V8 achter me leggen.
eerst maar sparen voor het monster zelf
En zelfs dat heb ik overwogen, ach ja, je moet wat als je werktuigbouwkunde studeert en een express hebtquote:Op maandag 20 september 2004 19:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Of een 2JZ-GTE op de achterwielen, en de diesel houden als je even relaxe low-rpm wilt cruisen
Laat die godsgeweldige beresterke 1.9D inzitten, daarmee is Reno Express dé monarch in het universum van koppelbazen.quote:Op maandag 20 september 2004 19:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Of een 2JZ-GTE op de achterwielen, en de diesel houden als je even relaxe low-rpm wilt cruisen
Ik vind de wegligging, zeker voor een bestelvoiture uitstekend!quote:Op maandag 20 september 2004 19:28 schreef Scheepschroef het volgende:
[..]
zou de afgrijselijke wegligging misschien ook beter maken
Ja die laat ik er dan inzitten.. en schroef dan die 2JZ-GTE achterin, om net dat extra pk'tje meer te hebbenquote:Op maandag 20 september 2004 19:52 schreef operator82 het volgende:
[..]
Laat die godsgeweldige beresterke 1.9D inzitten, daarmee is Reno Express dé monarch in het universum van koppelbazen.De auto die alle Bugatti's, Skylines, Ferrari's uittrekt, met zijn aandrijving en tractiecontrole. Reno Express.
zit jij mij te pesten?quote:Op maandag 20 september 2004 20:31 schreef kirpeknots het volgende:
Ik denk dat zon snelle tor erg goed bij je laminaatvloertje past. Een sublieme combinatie.
quote:Op dinsdag 21 september 2004 08:07 schreef kirpeknots het volgende:
Neej joh. Dat meen ik. Echt vet tof dat vloertje. Ik baal dat ik geen vlakke bodem in mijn auto heb. Anders had ik ook zon vloertje gemaakt. Maar dan van kersenhout lookalike. Of wortelnotehout.
Nobelprijsquote:Op maandag 20 september 2004 18:36 schreef Scheepschroef het volgende:
Express powerrrrrrrr!
[afbeelding]
waarom huilen van het lachen..quote:Op woensdag 22 september 2004 13:18 schreef Alexxxxx het volgende:
* Tommy_Kuklinski huilt van het lachen
[afbeelding]
Je kunt er zelfs levens mee redden!
in France, had ik het gevoel dat IEDEREEN er 1tje voor erbij had..quote:Op woensdag 22 september 2004 15:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Zullen we het Reno-expressionisme oprichten? Als we ons geloof bundelen in een religie kunnen we de heidenen bekeren! Wat zou de wereld mooi zijn als iedereen een express had
onze club kan ook beginnen met het opnieuw constureren van de Expressen.quote:Op woensdag 22 september 2004 15:48 schreef Alexxxxx het volgende:
We moeten Reno mailen dat ze moeten stoppen met de Kangoo en de productielijnen weer ten volle benutten voor de Express
nee verkopen!quote:Op woensdag 22 september 2004 16:14 schreef Alexxxxx het volgende:
GENIAAL!!!
MOeten we dan geen licentierechten aan renault betalen? Ach, who cares, een express gaat toch als broodjes over de toonbankDie kosten halen we er wel weer uit!
Dus eerst gaan we een heleboel expressen bouwen, en daarna gaan we ze aanbidden?
staat genoteerd.quote:Op woensdag 22 september 2004 17:18 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben hierbij bereid om met mijn skill's wel de aerodynamische ventieldoppen te vervaardigen, als het moment daar is dat we nieuwe gaan bouwen
Diesel is er niet in automaat..quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat wil je er voor hebben?
edit: laat maar, geen automaat....
Heb jij geen rijbewijs, of je vrindin?quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Eerst maar eens een rijbewijs, dan een Express
quote:Op zaterdag 25 september 2004 18:13 schreef jochem8 het volgende:
Een vriend van me werkt bij Renault. Heb hem even gecontacteerd vanwege dit geweldige plan. Hij kan tegen flinke kortingen aan extra lichte knipperlichthendels komen.
Er bestaan wel pick-up's!!quote:Op zaterdag 25 september 2004 22:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Laten we een Cabrio Express bouwen! Om onze club te promoten
aanmelden kan binnenkort op:quote:Op zaterdag 25 september 2004 22:13 schreef jochem8 het volgende:
Heb hem weer even gebeld. Die ultralichte ventieldoppen worden niet door Reno zelf geleverd, maar hij wist wel een adresje. Hij vroeg aan me waar ie lid kon worden (aanmelden ergens?), en ik wil ook!
Geinig, ik vind m echt wel wat hebbenquote:Op vrijdag 24 september 2004 14:25 schreef johanclio het volgende:
nog een mooie express:
[afbeelding]
niet van mij helasch.
quote:Op woensdag 22 september 2004 17:18 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben hierbij bereid om met mijn skill's wel de aerodynamische ventieldoppen te vervaardigen, als het moment daar is dat we nieuwe gaan bouwen
zo duur is de CRE ook weer niet, het is echt de bodemprijs voor mij.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:Ik had bijna de CRE gekocht
Maar ik ben te arm
Stomme regering... Waarom denken ze dat je te rijk bent voor een WW uitkering als je met twee personen van 700 euro in de maand rond moet komen?
*boos is*
spotgoedkoop ook weer niet, die dingen zijn de helft waard geworden sinds hetquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, hij is zelfs spotgoedkoop.. daarom bala ik er ook van dat ik m niet kan kopen...
Mijne is wel in een prima technische staatquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zag er vandaag een bij de plaatselijke autoboer, ik dacht, even kijken of het wat is.. Maar een stuk folie met ducktape zie ik niet als volwaardig achterraam, en ik durf te betwijfelen of de achterdeuren ooit nog open kunnen
Nee, dat hoort bij de CREquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Daarom.. En MET laminaat
Kun je die laminaatvloer er niet uit halen, dat ie rechtstreeks in de mijne kan als ik het financieel wat ruimer heb?
De Express een rip-off??? De Express is de enige echtequote:Op maandag 11 oktober 2004 10:35 schreef BroesWillems het volgende:
*cough*caddy*cough*rip-*cough*off*cough*
quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:35 schreef BroesWillems het volgende:
quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:35 schreef BroesWillems het volgende:
Het is bij ingewijden bekend dat de Express zeer veelzijdig isquote:Op maandag 11 oktober 2004 15:14 schreef Dabenzo het volgende:
Volgens mij heeft Renault dat expres gedaan. JE zou er ook een Expresso apparaat in kenne bouwen
WHAHAHHA LOLquote:Op maandag 11 oktober 2004 18:49 schreef Scheepschroef het volgende:
[..]
Het is bij ingewijden bekend dat de Express zeer veelzijdig is![]()
[afbeelding]
haaaaaaaaaaahahahah ik ga kapotquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Tommy! Volgens de RDW gegevens van jou Expressje, ridjt ie niet meer in NEderland rond. Ik vermoedde eerst dat Mustafa hem had meegnomen naar zijn thuisland. Tot ik vandaag bij de brandweer kwam in Leeuwarden. En weet je wat ik daar zag: Jou oude Expressje!
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |