Daar ga ik helemaal met je in mee!quote:Op zaterdag 18 september 2004 17:32 schreef BoJo het volgende:
1 van de geilste auto's ooit gemaakt
het is echt ontzettend zonde dat ze zo niet meer gemaakt wordenquote:Op zaterdag 18 september 2004 17:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
Daar ga ik helemaal met je in mee!![]()
Wat eenbak, vooral als je er wat langer naar kijkt, oog voor detail is echt ongelooflijk
Wat een ding![]()
![]()
Natquote:Op zaterdag 18 september 2004 18:01 schreef BoJo het volgende:
de kangoo is het gewoon niet,
ik droom van deze auto
Je bent gewoon jaloers, omdat je zelf een of andere kut bak rijdt!quote:
Ik heb ze zelf gekocht dus ik vind het geen kutbakken.quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:34 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers, omdat je zelf een of andere kut bak rijdt!
wat hij zegtquote:Op zaterdag 18 september 2004 19:26 schreef Hugster het volgende:
ik zou wel willen![]()
*zucht* had ik er maar een![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:45 schreef more het volgende:
[..]
Ik heb ze zelf gekocht dus ik vind het geen kutbakken.
http://home.planet.nl/~wijnh058/![]()
![]()
Dan koop je er toch één, echt veel zal zo'n "wrak" niet kosten.quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
wat hij zegt![]()
het is lastig om een hele goeie te vinden :')quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:57 schreef more het volgende:
[..]
Dan koop je er toch één, echt veel zal zo'n "wrak" niet kosten.![]()
![]()
Wat me vooral dan bevalt is dat je geen reet aan wegenbelasting betaalt. Alleen het ziet er niet uit als je zit te revven bij een stoplicht met zo een gevalquote:Op zaterdag 18 september 2004 23:22 schreef Ultimora het volgende:
R5 techniek.... dus Turbo blok dr in lepelen, beetje tjoenen, en Gááán!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |