Kut vergeten, maak dan maar een nieuwequote:Op zaterdag 18 september 2004 13:53 schreef Y2J het volgende:
en de 262 hieraan is ?
precies... 10 pk te weinigquote:Op zaterdag 18 september 2004 13:53 schreef Y2J het volgende:
en de 262 hieraan is ?
quote:Op zaterdag 18 september 2004 13:52 schreef Bond het volgende:
Getuned: Saab 9-3 Aero
26,2 seconden.
Iets gevondenquote:Op zaterdag 18 september 2004 13:52 schreef Bond het volgende:
De sprint van 0 naar 200 van de Hirsch-Saab gaat in 26,2 seconden.
Jij dus ookquote:Op zaterdag 18 september 2004 13:55 schreef Y2J het volgende:
[..]
![]()
kwakbol!quote:Op zaterdag 18 september 2004 13:54 schreef Bond het volgende:
[..]
Kut vergeten, maak dan maar een nieuwe![]()
Sorry zal er de volgende keer aan denken (ben ook pas net wakkerquote:Op zaterdag 18 september 2004 13:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
kwakbol!
denk dat de techniek nu zover is dat het nooit echt kan tegenvallen, ligt miss aan mij. Maar volgens mij is 70 euro voor standalone divx/dvd speler niet echt veel en ach, 70 euro. Zuipen we een weekend je niet, hebben we het terugverdiendquote:Op zaterdag 18 september 2004 13:56 schreef Hugster het volgende:
idd, wat is hier 256 aan?!
En Fugie, ik hoop voor je dat het wat is
Wij hadden de eerste DVD speler van de Aldi, 500 gulden geloof ik, was nier echt een succes
en weer is tommy nodig met zijn schitterende quotes over dat je mag gaan slapen met de visjesquote:Op zaterdag 18 september 2004 13:57 schreef Bond het volgende:
[..]
Sorry zal er de volgende keer aan denken (ben ook pas net wakker)
22ste begint het, zal wel week zijn. Ik schop me ma er woensdagochtend wel heenquote:Op zaterdag 18 september 2004 13:57 schreef hermandeperman het volgende:
He Y2J....Van wanneer tot wanneer geldt die actie... vind het wel een goed idee nl... zo'n ding!!
HUGO LEER HET EENS
WTF moet ik lerenquote:Op zaterdag 18 september 2004 13:57 schreef hermandeperman het volgende:
He Y2J....Van wanneer tot wanneer geldt die actie... vind het wel een goed idee nl... zo'n ding!!
HUGO LEER HET EENS
quote:Op zaterdag 18 september 2004 13:58 schreef Y2J het volgende:
[..]
22ste begint het, zal wel week zijn. Ik schop me ma er woensdagochtend wel heenOf ik rij zelf ff langs.
Ik verbind u even door met iemand andersquote:Op zaterdag 18 september 2004 14:33 schreef Hugster het volgende:
ej BobJo jij als Fujitsu meister, het laptoppie van me ma een Amilo 1,5Ghz flikkerd 3 seconde na het aanzetten weer uit. Met accu en zonder met de adapter, kom maar.. vertel het dan heh.. heh!!![]()
![]()
komt ie wel in windows of flikkert ie al uit voordat je ook maar een windows scherm gezien hebt?quote:Op zaterdag 18 september 2004 14:33 schreef Hugster het volgende:
ej BobJo jij als Fujitsu meister, het laptoppie van me ma een Amilo 1,5Ghz flikkerd 3 seconde na het aanzetten weer uit. Met accu en zonder met de adapter, kom maar.. vertel het dan heh.. heh!!![]()
![]()
ja dat had ik ook gezegd danquote:Op zaterdag 18 september 2004 14:40 schreef Hugster het volgende:
hij komt nieteens in win, scherm gaat niet eens aan![]()
maar ik dol je maar joh, ik heb al met je collega gebeld, hij wordt dinsdag opghehaald, voeding of mobo naar de hell![]()
uninstallen en wegflikkerenquote:Op zaterdag 18 september 2004 14:49 schreef Hugster het volgende:
ccapp heeft een fout veroorzaakt![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2004 14:50 schreef Hugster het volgende:
op me powerbook niet eens een virusscanner nodig
quote:Symantec’s Norton AntiVirus™ 9.0 for Macintosh® is the world’s most trusted antivirus solution for Macintosh systems.
Vroeg ik v/d week ook alquote:Op zaterdag 18 september 2004 15:05 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
weet iemand misschien een site waar je die comedy factory afleveringen kunt downloaden die op NED3 kwamen/komt ?
en geen antwoord van die klojo's hier ?quote:Op zaterdag 18 september 2004 15:10 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Vroeg ik v/d week ook al![]()
neequote:Op zaterdag 18 september 2004 15:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
en geen antwoord van die klojo's hier ?
*Klik*quote:Op zaterdag 18 september 2004 15:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
en geen antwoord van die klojo's hier ?
De C-Max vind mn vader eigenlijk al te klein, mn vader houdt van grote auto's (net als mn moeder en ik), en wil dus zo groot mogelijk rijden. De Altea is nog eens kleiner als de C-Max, een heel stuk kleiner als de 307 SW of de Touran dus. De Senic, is te klein achterin, ook de Grand Senic, eerst was het wel een kanshebber.quote:Op zaterdag 18 september 2004 15:15 schreef Xtreem het volgende:
Peu: Seat Altea? Scenic schijnt echt super comfortabel te zijn....
quote:Op zaterdag 18 september 2004 15:16 schreef BoJo het volgende:ik kom net 1 v/d 2 ptameet filmpjes tegen, op die van t0n ben ik er gelukkig net uit geknipt voor mijn actie
![]()
Is een Touran ruimer/ groter dan een grand scenicquote:Op zaterdag 18 september 2004 15:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De C-Max vind mn vader eigenlijk al te klein, mn vader houdt van grote auto's (net als mn moeder en ik), en wil dus zo groot mogelijk rijden. De Altea is nog eens kleiner als de C-Max, een heel stuk kleiner als de 307 SW of de Touran dus. De Senic, is te klein achterin, ook de Grand Senic, eerst was het wel een kanshebber.
maar ik kan niet rijdenquote:Op zaterdag 18 september 2004 15:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
hoevaker je daar zelf over begint, hoe langer het duurt voor wij denken dat je kunt rijden
De Senic heeft te weinig ruimte op de achterbank, aangezien mn broertje ruim 1.90 is, is dat wel nodig. De Touran heeft daar niet over te klagen.quote:Op zaterdag 18 september 2004 15:20 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Is een Touran ruimer/ groter dan een grand scenic
<stating the obvious>quote:Op zaterdag 18 september 2004 15:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
maar ik kan niet rijden![]()
* PeuRac bevestigd dat!quote:Op zaterdag 18 september 2004 15:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
maar ik kan niet rijden![]()
het is wel makkelijk, zo hoef ik niemand te overtuigenquote:Op zaterdag 18 september 2004 15:23 schreef Xtreem het volgende:
[..]
<stating the obvious>
dodenrit begon pas nadat ik je eruit geschopt hadquote:Op zaterdag 18 september 2004 15:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* BoJo bevestigd dat!
* BoJo nog steeds rillingen van angst krijgt als hij terug denk aan die doden rit.
quote:Op zaterdag 18 september 2004 15:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
dodenrit begon pas nadat ik je eruit geschopt had![]()
* PeuRac neemt zich voor nooit meer bij een kamikaze'coureur' in te stappen.quote:Op zaterdag 18 september 2004 15:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
dodenrit begon pas nadat ik je eruit geschopt had![]()
Ik ja.quote:Op zaterdag 18 september 2004 15:25 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Jij hebt Peu in je auto gehad? damn... jij hebt wel lef
onderstuur, HELE ruime bocht, stoepje, remember?quote:Op zaterdag 18 september 2004 15:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ja.
Remember, Meet, duiven @ kartbaan??? Toen die meneer erachter kwam dat hij GEEN ABS had, net zoals airbags of iets van veiligheid.
staat ie niet nog ergens online op karbo ?quote:Op zaterdag 18 september 2004 15:26 schreef hermandeperman het volgende:
die van t0n heb ik ook maar die andere heb ik niet... gimme gimme gimme!!
Enne Donuts lukte aardig... met dat halfnatte gras!!
Goed zo... die imitatie mercedes mag kaputquote:
dat je Y2J steeds bij de verkeerde naam noemtquote:Op zaterdag 18 september 2004 15:27 schreef Hugster het volgende:
herm, wat lulde jij nou met HUGO LEER HET EENS!!![]()
![]()
Daar die auto had geen profiel meer op de bandenquote:Op zaterdag 18 september 2004 15:28 schreef Xtreem het volgende:
[..]
onderstuur, HELE ruime bocht, stoepje, remember?
als't een echte was ookquote:Op zaterdag 18 september 2004 15:29 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Goed zo... die imitatie mercedes mag kaput
was je bang dan?quote:Op zaterdag 18 september 2004 15:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ja.
Remember, Meet, duiven @ kartbaan??? Toen die meneer erachter kwam dat hij GEEN ABS had, net zoals airbags of iets van veiligheid.
Zo reed die ook door A'dam
Ow deed het niet expresquote:Op zaterdag 18 september 2004 15:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dat je Y2J steeds bij de verkeerde naam noemt![]()
Is t een Lexus LS400?quote:
I know... volgens mij had je het niet eens doorquote:Op zaterdag 18 september 2004 15:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ow deed het niet expres![]()
Op sommige plekken reed je best hard, soms greep ik me wel vastquote:Op zaterdag 18 september 2004 15:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
was je bang dan?
kan me niet meer herinneren dat ik hard gereden heb toen![]()
Bo, alles wat je zegt kan en zal tegen je gebruikt wordenquote:Op zaterdag 18 september 2004 15:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
was je bang dan?
kan me niet meer herinneren dat ik hard gereden heb toen![]()
jij wel ?quote:Op zaterdag 18 september 2004 15:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op sommige plekken reed je best hard, soms greep ik me wel vast![]()
Maar ik was niet bang ofso, ik had wel t gevoel dat je de auto onder ontrole had.
Bagger timequote:Op zaterdag 18 september 2004 15:37 schreef Hugster het volgende:
TF en MutZ zijn hier ook al weer 2 dagen niet meer geweest eh?
dat er geen rel is uitgebroken zegquote:Op zaterdag 18 september 2004 15:37 schreef Hugster het volgende:
quote:Op zaterdag 18 september 2004 15:37 schreef Hugster het volgende:
ik ben misselijk van de M&M peanutsquote:Op zaterdag 18 september 2004 15:40 schreef Hugster het volgende:
ik ga ff dinchenjeweettoch... ?
Dat jij nog geen scheurbuik oid hebtquote:Op zaterdag 18 september 2004 15:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ben misselijk van de M&M peanuts
Zou ik toch voor de 307 gaan (vergelijkend met de Touran en de Cmax valt al helemaal af).quote:Peugeot 307 SW, Uiterst comfortabel, ruim, maar aan de lage kant.
quote:Op zaterdag 18 september 2004 15:42 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat jij nog geen scheurbuik oid hebt
quote:Op zaterdag 18 september 2004 15:44 schreef Hugster het volgende:
gvd!!ik heb honger, loop naar beneden, wordt er ineens tegen me geschreuwd dat ik er niet mag lopen
hebben ze die kutvloer in de polish gezet ofzo, mag ik over een half uur pas![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2004 15:44 schreef Hugster het volgende:
gvd!!ik heb honger, loop naar beneden, wordt er ineens tegen me geschreuwd dat ik er niet mag lopen
hebben ze die kutvloer in de polish gezet ofzo, mag ik over een half uur pas![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2004 15:42 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat jij nog geen scheurbuik oid hebt
laat ze eten door het raam gooien danquote:Op zaterdag 18 september 2004 15:44 schreef Hugster het volgende:
Neh, Apple 30" Cinema display met een TV tunerquote:Op zaterdag 18 september 2004 15:45 schreef Hugster het volgende:
bal? Loewe. ?
Als jij nou eens met mn pa gaat lullenquote:Op zaterdag 18 september 2004 15:43 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Zou ik toch voor de 307 gaan (vergelijkend met de Touran en de Cmax valt al helemaal af).
Touran is met dezelfde meuk als een 307 een stukkie duurder en ook qua laadruimte is het een paar liter verschil (zie autoweek 21 van dit jaar).
Cmax zuigt hard, is echt een plastic wagentje
Kennis van me heeft een gecalibreerde Nemos 32; krijgt deze binnenkort cadeau omdat hij gaat verhuizen...quote:Op zaterdag 18 september 2004 15:54 schreef Hugster het volgende:
whehe, maareh ik stond er gisteren ff bij te kijken maar die LCD's hebben echt nog geen mooi beeld man. Ben je niet ff naar die Loewe. dealer gelopen voor de Nemos 32?
quote:Op zaterdag 18 september 2004 15:56 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Kennis van me heeft een gecalibreerde Nemos 32; krijgt deze binnenkort cadeau omdat hij gaat verhuizen...
Jawel, maar ik hou hemquote:Op zaterdag 18 september 2004 15:58 schreef Hugster het volgende:
[..]gefeliciteerd met een echte TV!!
Je kon volledig geld terug krijgen van je LCD?
die film blijft me ook maar achtervolgenquote:Op zaterdag 18 september 2004 15:21 schreef Hugster het volgende:
PTAmeet0n.avi ?
Rukkenquote:Op zaterdag 18 september 2004 16:06 schreef BoJo het volgende:
wat ga ik doen![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2004 16:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
die film blijft me ook maar achtervolgen![]()
<random kansloze oversekste opmerking>quote:Op zaterdag 18 september 2004 16:06 schreef BoJo het volgende:
wat ga ik doen![]()
Jij bent aan het sjorren terwijl je aan bojo denktquote:Op zaterdag 18 september 2004 16:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Rukken
BoJo![]()
Welke reactie is dat dan? Ik weet het niet meer.quote:Op zaterdag 18 september 2004 16:10 schreef Xtreem het volgende:
[..]jouw reactie na het karten....
ik zou haast denken dat je echt gek bent
je pleurt op je knieen voor t0n schreeuwd dat je het overleefd hebtquote:Op zaterdag 18 september 2004 16:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Welke reactie is dat dan? Ik weet het niet meer.
ik weet niet of ik me wel goed bij voel als jij rukken en bojo in 1 post gebruiktquote:Op zaterdag 18 september 2004 16:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Rukken
BoJo![]()
jawel hoorquote:Op zaterdag 18 september 2004 16:31 schreef BazzoS het volgende:
En, al over je boete heen?
En vervolgens reageert ie niet meer......quote:Op zaterdag 18 september 2004 16:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik weet niet of ik me wel goed bij voel als jij rukken en bojo in 1 post gebruikt![]()
ik wil het niet wetenquote:Op zaterdag 18 september 2004 16:37 schreef Xtreem het volgende:
[..]
En vervolgens reageert ie niet meer......
Ik gok dat-ie nu met een tissue bezig is z'n toetsenbord schoon te krijgen
ja best welquote:Op zaterdag 18 september 2004 16:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
was het lekker?
Je hoeft het ook niet te weten... als je het beeld maar ff op je netvlies zietquote:Op zaterdag 18 september 2004 16:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik wil het niet weten![]()
![]()
![]()
ik verveel mequote:Op zaterdag 18 september 2004 16:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja best wel, een paar vlekken gemaakt in de verse wax maar dan moeten ze dat maar niet in het spits uur gaan lopen vrutten
![]()
je word bedanktquote:Op zaterdag 18 september 2004 16:41 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet te weten... als je het beeld maar ff op je netvlies ziet
Oh dat moment. Nee dat was Tjabbo hoor die aan het filmen wasquote:Op zaterdag 18 september 2004 16:11 schreef Xtreem het volgende:
[..]
je pleurt op je knieen voor t0n schreeuwd dat je het overleefd hebt
ohquote:Op zaterdag 18 september 2004 16:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh dat moment. Nee dat was Tjabbo hoor die aan het filmen was![]()
ik was er gisteravondquote:Op zaterdag 18 september 2004 16:43 schreef BazzoS het volgende:
Dan ga je spoken zoeken BoJo als je je verveelt?
quote:Op zaterdag 18 september 2004 16:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]
oh
details
Je hebt toch wel je handjes gewassen he?
Graag gedaanquote:Op zaterdag 18 september 2004 16:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
je word bedankt![]()
jij vuile sliertenslurperquote:Op zaterdag 18 september 2004 16:47 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Graag gedaan
Als je nu ook nog even voor je wil zien hoe je ouders jou maakten, ben ik voor vandaag tevreden
Met die spoken ja?quote:Op zaterdag 18 september 2004 16:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik was er gisteravond![]()
maar vandaag ruzie mee gemaakt![]()
![]()
eigenlijk met spokenmeisje dus indirect wel jaquote:Op zaterdag 18 september 2004 16:48 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Met die spoken ja?
Ruziequote:Op zaterdag 18 september 2004 16:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
eigenlijk met spokenmeisje dus indirect wel ja![]()
jij vuile wat?quote:Op zaterdag 18 september 2004 16:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
jij vuile sliertenslurper![]()
gewoon kusje geven, ze wil gewoon aandacht zoals elke vrouwquote:Op zaterdag 18 september 2004 16:52 schreef BoJo het volgende:
nee zij maakte ruzie met mij maar ik reageer niet terug.![]()
use your imaginationquote:Op zaterdag 18 september 2004 16:53 schreef Xtreem het volgende:
[..]
jij vuile wat?
sorry, die staat, uit voorzorg, uit geschakeld.quote:Op zaterdag 18 september 2004 16:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
use your imagination![]()
ze moet gewoon niet zoveel zeikenquote:Op zaterdag 18 september 2004 16:53 schreef Y2J het volgende:
[..]
gewoon kusje geven, ze wil gewoon aandacht zoals elke vrouw![]()
good for youquote:Op zaterdag 18 september 2004 16:55 schreef Xtreem het volgende:
[..]
sorry, die staat, uit voorzorg, uit geschakeld.
>BoJo vieze @#^#$&^^%@#%^$@!quote:Op zaterdag 18 september 2004 16:52 schreef BoJo het volgende:
nee zij maakte ruzie met mij maar ik reageer niet terug.![]()
goed maak sex isquote:Op zaterdag 18 september 2004 16:53 schreef Y2J het volgende:
[..]
gewoon kusje geven, ze wil gewoon aandacht zoals elke vrouw![]()
Hoe weet jij dat nou?quote:Op zaterdag 18 september 2004 16:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
goed maak sex is![]()
Hij heeft ruzie met z'n linkerhandquote:Op zaterdag 18 september 2004 17:00 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou?
Omdat als je op de juiste manie rruzzie maakt het eindigt in eenquote:Op zaterdag 18 september 2004 17:00 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou?
quote:Op zaterdag 18 september 2004 16:58 schreef BazzoS het volgende:
[..]
>BoJo vieze @#^#$&^^%@#%^$@!
<Is er nog bier?
quote:Op zaterdag 18 september 2004 16:12 schreef BoJo het volgende:
Morgen naar Stiens om een nieuw knipperlicht en voorscherm te halen
He, een minimeet!quote:Op zaterdag 18 september 2004 17:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Ik ben nu in Stiens... En morgen ook BTW
ff checken of het wel echt Stiens wasquote:Op zaterdag 18 september 2004 17:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Ik ben nu in Stiens... En morgen ook BTW
Boerinnenquote:Op zaterdag 18 september 2004 17:11 schreef Hugster het volgende:
Ik ook niet
wat heb ik in godsnaam te zoeken in zo'n gat...
hmm... dorp... friesland....quote:Op zaterdag 18 september 2004 17:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Stiens, het mooie dorpje bij Leeuwarden, waar ik de eerste 19 jaar van mn leven heb doorgebracht?
Ja als het goed is ga ik er morgen ff heen, moet alleen nog bevestiging en adres van die gast krijgen.quote:Op zaterdag 18 september 2004 17:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Stiens, het mooie dorpje bij Leeuwarden, waar ik de eerste 19 jaar van mn leven heb doorgebracht?
Ik nog geen 19 secondequote:Op zaterdag 18 september 2004 17:14 schreef Xtreem het volgende:
[..]
hmm... dorp... friesland....
Ik zou het er nog geen 19 uur uithouden
met 120 doe je er waarschijnlijk nog wel 19 seconden over om er doorheen te komenquote:Op zaterdag 18 september 2004 17:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik nog geen 19 seconde![]()
ja maar wat verwacht je anders danquote:Op zaterdag 18 september 2004 17:20 schreef Xtreem het volgende:
Nice 155... op de achterbumper nadie had iets subtieler gemogen
nee, daar laat je je verkloten door de negers en turkenquote:Op zaterdag 18 september 2004 17:25 schreef hermandeperman het volgende:
ben ik ook weer... ik heb de eerste 7 jaar van mijn leven doorgebracht in het pittoreske ijsselstein (Vraag maar aan Hugster hoe geweldig dat is...) toen 11 jaar in het GEWELDIGE DORPJE Benschop... (naast ijsselstein) en nu verkloot ik de rest van mijn leven in Rotterdam... tussen de negers en turken
Daarom moet je er om heen rijdenquote:Op zaterdag 18 september 2004 17:23 schreef Xtreem het volgende:
[..]
met 120 doe je er waarschijnlijk nog wel 19 seconden over om er doorheen te komen
ik spot een ipodquote:Op zaterdag 18 september 2004 17:28 schreef Hugster het volgende:
eerste 17 jaar in Breukelen aan de loosdrechtse plassen, en nu al 2 jaar aan een weiland in Maarssen
[afbeelding]
er staat idd een iPodquote:Op zaterdag 18 september 2004 17:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik spot een ipod![]()
saai uitzicht zeg, bij mij loopt er een fietspad onderdoor met een bruggetje, altijd lachen straks met ijzel en sneeuw enzo.
<intikker>quote:Op zaterdag 18 september 2004 17:36 schreef MutZ het volgende:
Middag...
* MutZ is weer uitgewerkt
quote:Op zaterdag 18 september 2004 17:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]
<intikker>
uit of af gewerkt?
koop er één...quote:Op zaterdag 18 september 2004 17:37 schreef Xtreem het volgende:
mijn uitzicht is matig...
fukzeg, ik moetecht een digicam hebben
er zit toch groente in m'n mcchicken, pizza, chineesquote:Op zaterdag 18 september 2004 17:36 schreef Xtreem het volgende:
Bo... even tussendoor...
dat 2 ons groente, en 2 stuks fruit.... Dat is per dag, niet per maand.....
quote:Op zaterdag 18 september 2004 17:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
er zit toch groente in m'n mcchicken, pizza, chinees![]()
ik begin idd een beetje bleekjes te zien, maar donderdag zijn m'n ouders weer terug![]()
Are you talking to me??quote:Op zaterdag 18 september 2004 17:41 schreef Hugster het volgende:
ola bitchhola
sponsor jij?quote:Op zaterdag 18 september 2004 17:41 schreef MutZ het volgende:
[..]
koop er één...
quote:Op zaterdag 18 september 2004 17:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
er zit toch groente in m'n mcchicken, pizza, chinees![]()
ik begin idd een beetje bleekjes te zien, maar donderdag zijn m'n ouders weer terug![]()
Moet ik eerst zelf geld hebben...quote:Op zaterdag 18 september 2004 17:43 schreef Xtreem het volgende:
[..]
sponsor jij?
mijn scharrels zijn altijd helemaal into salades, maar dat zijn meeste vrouwen denk ik. Ik ben nog steeds opzoek naar die ene die vreet als een manquote:Op zaterdag 18 september 2004 17:44 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Kerel, ik hoop dat je vrouw/vriendin/scharrels/ van koken houden
wanneer vertel je ons nou iets nieuwsquote:Op zaterdag 18 september 2004 17:45 schreef ook_gek het volgende:
ja ik ben weer op zoek naar een auto.
rond de 4 ruggen.
Snel voor inhalen op de snelweg. Moet er hele stukken mee kunnen rijden zonder gezeik.
En ik wil als ik uit de auto stap uitgerust zijn. En niet kramp hebben van BV die kut stoelen in
een mercedes.
quote:Op zaterdag 18 september 2004 17:44 schreef Hugster het volgende:
[..]
ga kijken bij meetings van USA cars, die kunnen vretenquote:Op zaterdag 18 september 2004 17:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
mijn scharrels zijn altijd helemaal into salades, maar dat zijn meeste vrouwen denk ik. Ik ben nog steeds opzoek naar die ene die vreet als een man![]()
Dankjequote:Op zaterdag 18 september 2004 17:46 schreef Hugster het volgende:
Nou niet overdrijven eh, want Bobjo doet ook af en toe nog wel een pasta maken voor zichzelf![]()
rest van mijn kooi btw
Regel dat dan ff?quote:Op zaterdag 18 september 2004 17:45 schreef MutZ het volgende:
[..]
Moet ik eerst zelf geld hebben...
EUh.... een vrouw die net zo eet als ik af en toe? nee dank jequote:Op zaterdag 18 september 2004 17:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
mijn scharrels zijn altijd helemaal into salades, maar dat zijn meeste vrouwen denk ik. Ik ben nog steeds opzoek naar die ene die vreet als een man![]()
smal huisje, of lange kamer? je hebt aan 2 kanten ramen?quote:Op zaterdag 18 september 2004 17:46 schreef Hugster het volgende:
Nou niet overdrijven eh, want Bobjo doet ook af en toe nog wel een pasta maken voor zichzelf![]()
rest van mijn kooi btw
Alweer??quote:Op zaterdag 18 september 2004 17:45 schreef ook_gek het volgende:
ja ik ben weer op zoek naar een auto.
rond de 4 ruggen.
Snel voor inhalen op de snelweg. Moet er hele stukken mee kunnen rijden zonder gezeik.
En ik wil als ik uit de auto stap uitgerust zijn. En niet kramp hebben van BV die kut stoelen in
een mercedes.
mark blijft ons verrassen met de zelfde ideeenquote:Op zaterdag 18 september 2004 17:48 schreef MutZ het volgende:
[..]
Alweer??
gewoon smal rijtjes huis, alleen heb ik de zolder weten te veroveren, en die had toevallig aan 2 kanten dakkapellenquote:Op zaterdag 18 september 2004 17:48 schreef BazzoS het volgende:
[..]
smal huisje, of lange kamer? je hebt aan 2 kanten ramen?
Daarom heb ik vandaag gewerkt...quote:Op zaterdag 18 september 2004 17:48 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Regel dat dan ff?
da's wel ideaal, aan 2 kanten ramenquote:Op zaterdag 18 september 2004 17:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
gewoon smal rijtjes huis, alleen heb ik de zolder weten te veroveren, en die had toevallig aan 2 kanten dakkapellen![]()
Daarom ben ik armquote:Op zaterdag 18 september 2004 17:52 schreef MutZ het volgende:
[..]
Daarom heb ik vandaag gewerkt...Maar ik heb ook nog zoveel dingen in de planning staan... Nieuwe mobiel, mp3-speler en mss ook een digitale camera... Je moet dus nog ff wachten vrees ik...
ja 10 Gb , ik gebruik hem alleen nooit en heb hem denk ik minstens 2 jaarquote:Op zaterdag 18 september 2004 17:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik spot een iPod 2G, (10gb?)
en ik ben ff eten
visa afbetalen, remmen voor deze auto, v6, sparen.quote:Op zaterdag 18 september 2004 17:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Daarom ben ik arm
mp3 speler is binnen. mobiel is geregeld. digicam camera is de volgende... na collegegeld, kleren, eten, bier
remmen? tsssk.... koop gewoon een V6, fuk de remmen!quote:Op zaterdag 18 september 2004 17:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
visa afbetalen, remmen voor deze auto, v6, sparen.![]()
Iddquote:Op zaterdag 18 september 2004 17:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
mark blijft ons verrassen met de zelfde ideeen
- Oude porsche, helemaal leeg halen en raggen ermee
- Oude ferrari
- Maserati BiTurbo
hij wordt voorspelbaar![]()
deze auto gaat waarschijnlijk naar m'n moeder, en ik mag haar eigenlijk welquote:Op zaterdag 18 september 2004 17:56 schreef Xtreem het volgende:
[..]
remmen? tsssk.... koop gewoon een V6, fuk de remmen!
Eet zequote:Op zaterdag 18 september 2004 17:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik spot een iPod 2G, (10gb?)
en ik ben ff eten
Oh, verhipquote:Op zaterdag 18 september 2004 17:59 schreef BoJo het volgende:
spotten jullie de bekeuring niet eens tussen de ipod en de huistelefoon ?
quote:Op zaterdag 18 september 2004 17:59 schreef BoJo het volgende:
spotten jullie de bekeuring niet eens tussen de ipod en de huistelefoon ?
verhip? ik dacht dat ik afwijkende woorden gebruiktequote:Op zaterdag 18 september 2004 18:02 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Oh, verhip
nee zij koopt mijn auto voor te veel geld overquote:Op zaterdag 18 september 2004 18:03 schreef Xtreem het volgende:
[..]
zo'n geel kladje
En je moeder? als ze jou ook mag, betaalt zij de remmen voor je?
waardoor jij goede remmen op de V6 kunt plaatsen... ze vindt je echt lief!quote:Op zaterdag 18 september 2004 18:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee zij koopt mijn auto voor te veel geld over![]()
op een v6 zit wel absquote:Op zaterdag 18 september 2004 18:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]
waardoor jij goede remmen op de V6 kunt plaatsen... ze vindt je echt lief!
jij werkt al een paar jaar, woont thuis, hebt geen vaste lasten... jij moet inmiddels ziek veel gespaard hebben... of heb je alles verzopen?quote:Op zaterdag 18 september 2004 18:07 schreef ook_gek het volgende:
ik ben ook aan het sparen![]()
Dan vind de medeweggebruiker je ineens al een stukje minder onbeschofte klootzak achtigquote:Op zaterdag 18 september 2004 18:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
op een v6 zit wel abs![]()
En het scheelt rubberquote:Op zaterdag 18 september 2004 18:12 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dan vind de medeweggebruiker je ineens al een stukje minder onbeschofte klootzak achtig
wat heb je nu weer op het oog dan?quote:Op zaterdag 18 september 2004 18:07 schreef ook_gek het volgende:
ik ben ook aan het sparen![]()
Een B&O radioquote:Op zaterdag 18 september 2004 18:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
wat heb je nu weer op het oog dan?![]()
zou je denken. Zou ik rijk zijnquote:Op zaterdag 18 september 2004 18:11 schreef Xtreem het volgende:
[..]
jij werkt al een paar jaar, woont thuis, hebt geen vaste lasten... jij moet inmiddels ziek veel gespaard hebben... of heb je alles verzopen?
volgens mij heb je alles verzopenquote:Op zaterdag 18 september 2004 18:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zou je denken. Zou ik rijk zijn![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2004 18:24 schreef Xtreem het volgende:
Maar om het zekere voor het onzekere te nemenMarkje
Weet ik veel ik heb geen idee wat voor auto ik wilquote:Op zaterdag 18 september 2004 18:25 schreef BoJo het volgende:
ik bedoelde eigenlijk kwa auto
Suzuki Alto? Fiat Panda? Seat Marbella? alle 3 lekker vlot, ideale stadsauto!quote:Op zaterdag 18 september 2004 18:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Weet ik veel ik heb geen idee wat voor auto ik wil![]()
* Xtreem mompelt iets over soort zoekt soortquote:Op zaterdag 18 september 2004 18:28 schreef BazzoS het volgende:
omg waar ik nu dan weer mee aan het chatten ben, die gast wil een dvd speler in zijn scooter bouwen
Nee aap, ik hoef geen dvd speler in mn scooterquote:Op zaterdag 18 september 2004 18:30 schreef Xtreem het volgende:
[..]
* BazzoS mompelt iets over soort zoekt soort
*gooit bazzoS uit msnlijst*
Nee noot, dat zeg ik ook nietquote:Op zaterdag 18 september 2004 18:30 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Nee aap, ik hoef geen dvd speler in mn scooter
maar stiekem vind je dat toch zeker wel de shitquote:Op zaterdag 18 september 2004 18:30 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Nee aap, ik hoef geen dvd speler in mn scooter
* BazzoS rijbewijs+oto heeft, scooter niet meer gebruiktquote:Op zaterdag 18 september 2004 18:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
maar stiekem vind je dat toch zeker wel de shit
quote:Op zaterdag 18 september 2004 18:45 schreef Hugster het volgende:
ik zag dat je nog zat M&M's had staan dus...tast toe
had ik ook gezegd als ik jou was...... Maar FACE IT! je bent gewoon een armoed zaaier! een profiteur!!quote:Op zaterdag 18 september 2004 18:49 schreef Hugster het volgende:
ik heb geen auto![]()
ik geef veel te veel uit aan apparaten![]()
welkom bij de clubquote:Op zaterdag 18 september 2004 18:49 schreef Hugster het volgende:
ik heb geen auto![]()
ja sorry je hebt gelijkquote:Op zaterdag 18 september 2004 18:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]
had ik ook gezegd als ik jou was...... Maar FACE IT! je bent gewoon een armoed zaaier! een profiteur!!
wat is er hoog?quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:00 schreef Y2J het volgende:
negers
quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:02 schreef Hugster het volgende:
ik moet me kamer stofzuigen en me bed doen nu
't past qua maat op een vrachtwagen... alleen krijg ik 'm niet van 4 hoog opgeladenquote:Op zaterdag 18 september 2004 19:04 schreef Hugster het volgende:
kom em maar brengen
was het maar kut... had ik nog wat te neukenquote:Op zaterdag 18 september 2004 19:06 schreef Hugster het volgende:
kut
Dat is een mooie Alfaquote:Op zaterdag 18 september 2004 17:17 schreef BoJo het volgende:
Die gast heeft een klein sitetje met 3 plaatjes van zijn 155.
http://www.alfaholic.nl
quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]
was het maar kut... had ik nog wat te neuken
quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:11 schreef Hugster het volgende:
[..]een te makkelijke inkopper
daar heb jij een beetje een handje van
Dat teringding is alleen maar goed voor klassieke muziek; verder klinkt niks op zoon dingquote:Op zaterdag 18 september 2004 18:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Een B&O radio
[afbeelding]
Maar dan wel andere speakers en de radio gaat tegen de muur aan![]()
Sorry... meer kan ik er niet van makenquote:Op zaterdag 18 september 2004 19:15 schreef Hugster het volgende:
*zucht* ja![]()
idd mark is gekquote:Op zaterdag 18 september 2004 19:17 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Dat teringding is alleen maar goed voor klassieke muziek; verder klinkt niks op zoon ding![]()
LOL, hoe doe je dat dan?quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:32 schreef Ballebek het volgende:
Kreeg net zowaar het mobiele nummer van Dhr. J.P. Balkenende aangereikt
trap ff flink op z'n voetquote:Op zaterdag 18 september 2004 19:32 schreef Ballebek het volgende:
Shit ik was de bier vergeten... Die andere twee uitgaven heb ik ook...quote:Op zaterdag 18 september 2004 17:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Daarom ben ik arm
mp3 speler is binnen. mobiel is geregeld. digicam camera is de volgende... na collegegeld, kleren, eten, bier
collegegeld, kleren, eten...quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:36 schreef MutZ het volgende:
[..]
Shit ik was de bier vergeten... Die andere twee uitgaven heb ik ook...
BoJoquote:Op zaterdag 18 september 2004 19:33 schreef BoJo het volgende:
Hugster
partitioneren, hij doet het weerquote:Op zaterdag 18 september 2004 19:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
BoJo![]()
![]()
vanwaar is dit eigenlijk?
*kras*quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Sorry... meer kan ik er niet van makenIk heb een nogal afwijkend gevoel voor humor.... IRL snappen de meesten het niet/vinden er geen ruk aan... dus hier laat ik het maar achterwege
*naar R*P gaat
En als je nou 1 nummer ECHT niet wilt hebben..........quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:32 schreef Ballebek het volgende:
Eten heb ik niet, want ik woon nog thuis...quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:36 schreef Xtreem het volgende:
[..]
collegegeld, kleren, eten...
Dat zijn er 3.
Heb je dan goed voor elkaar...quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:32 schreef Ballebek het volgende:
lekker schatquote:Op zaterdag 18 september 2004 19:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
partitioneren, hij doet het weer![]()
gaafquote:Op zaterdag 18 september 2004 19:51 schreef PeuRac het volgende:
ook_gek : http://www.marktplaats.nl/markt/autos/maserati/1355.htm
net iets boven je budget, maar voldoet aan al je eisen: Snel, apart, turbo (2 zelfs!!), gemaakt onder beheer van Ferrari.
Je gaat teveel met inso andere crewleden omquote:Op zaterdag 18 september 2004 19:43 schreef MutZ het volgende:
[..]
*kras*
Ik ben aan t sparen voor zoiets: http://www.marktplaats.nl/markt/autos/maserati/1358.htmquote:Op zaterdag 18 september 2004 19:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
gaaf![]()
gaafquote:Op zaterdag 18 september 2004 19:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben aan t sparen voor zoiets: http://www.marktplaats.nl/markt/autos/maserati/1358.htm
Ik ben nou eenmaal gek van snelle 4-drs sedans
Ik ga eigenlijk nooit met inso om...quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:52 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je gaat teveel met inso andere crewleden om
okay, dan is het toeval..... -> dat *kras* geeft me OvjL traumasquote:Op zaterdag 18 september 2004 20:05 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk nooit met inso om...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |