quote:Op zaterdag 18 september 2004 01:32 schreef Anosmie het volgende:
Ik kreeg net een smsje van Piglet.
Haar vliezen zijn gebroken!!!
Woeiii, ik wordt tante!!!!!
quote:Op zaterdag 18 september 2004 01:41 schreef Anosmie het volgende:
Ik heb net live aan de telefoon de tweede wee meegemaakt!
Ik citeer:
Anos: " Heb je al weeën?"
Piglet: " Nah, ik voelde net wel wat in mn rug maar ik weet niet of dat wel wat was"
Anos: * stuiter* *stuiter* Dat was een wee! Echwel, dat was een weee!!!!!! Ik ga mama bellen!!
Piglet:" Haha.. ik heb al 2 keer gebeld maar ze nam niet op.. oh, nu voel ik het weer.. Ow.. Dit is echt niet leuk...."
Anos; " je hebt weeën!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ga je hangen!!!"
Demm, dit is echt zooo spannend. Ik heb net t broertje wakker gebeld met de mededeling dat hij mams moest wakker maken.
*stuiter stuiter*
quote:Op zaterdag 18 september 2004 08:17 schreef piglet het volgende:
De rust is wedergekeerd...
Moeder en kind liggen lekker te slapen, daarom neem ik (de man van) even de honneurs waar:
Om 4:44 is vanacht onze zoon geboren:
Lucas, tweede naam: Jan (naar z'n opa).
3420 gram schoon aan de haak.
Met baby en mama is alles (op een paar kleine hechtingen bij mama na dan) perfect in orde.![]()
Semi live..quote:Op zaterdag 18 september 2004 01:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
Live?
Het moet niet gekker worden
Komt er over een tijdje ook nog een exclusieve bevallings-DVD op de markt?
emo trutquote:Op zaterdag 18 september 2004 02:11 schreef Luchtbel het volgende:
Was dan ook gewoon om half 1 naar bed gegaan
Great timing huh,quote:Op zaterdag 18 september 2004 02:11 schreef moussy het volgende:
en nou kan ik niet meer slapen
Jaaaaquote:Op zaterdag 18 september 2004 01:54 schreef Anosmie het volgende:
Erm.. vraagje aan de meer ervaren tantes.
Is het normaal dat ik nu als een gek door het huis loop te stuiteren en van gekkigheid niet meer weet wat ik moet doen?
..
Jaaah!! Dat ben ik gewoon!!quote:Op zaterdag 18 september 2004 02:14 schreef Lois het volgende:
JaaaaToen mijn zus aan het bevallen was liep ik zo rond:
quote:Op zaterdag 18 september 2004 02:16 schreef moussy het volgende:
man, ik doe al hyper als mn kat moet poepen![]()
rubberen hamer, dit is belangrijkerquote:Op zaterdag 18 september 2004 02:22 schreef Anitra het volgende:
heel spannend, zet hem op Piglet![]()
ik ga even naar boven want zoonlief wil niet naar papa luisteren volgens mij
quote:Op zaterdag 18 september 2004 02:28 schreef Luchtbel het volgende:
Zal ik TC smsen? Kijken of ie er voor opstaat
Beeb, je bent online!!!!quote:Op zaterdag 18 september 2004 02:34 schreef piglet het volgende:
Tjonge, de weeën volgen elkaar al best snel (elke 2 a 3 minuten).
En zitten tijdens de dingen is niet echt super
-en hoeft nog niet hoor dames. Doe maar een paar
-tjes
O, ja Loena als jij nog niet bezig bent: Sorry
quote:Op zaterdag 18 september 2004 02:37 schreef piglet het volgende:
Ik heb amper tijd om uit te rusten tussen de weeënFlauw hoor, mij was altijd gezegd dat het rustig op gang zou komen....
HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!! Lucas Jan, welkom jongen!!!!!!!!quote:Op zaterdag 18 september 2004 08:17 schreef piglet het volgende:
Moeder en kind liggen lekker te slapen, daarom neem ik (de man van) even de honneurs waar:
Met baby en mama is alles (op een paar kleine hechtingen bij mama na dan) perfect in orde.![]()
Ik zie 'm nou pas . . .quote:Op zaterdag 18 september 2004 02:32 schreef Luchtbel het volgende:
Done![]()
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 18 september 2004 08:17 schreef piglet het volgende:
quote:Op zaterdag 18 september 2004 05:44 schreef Anosmie het volgende:
Ik kreeg neet een telefoontje met de meest ongeloveloos mooie achtergrondgeluidjes die je je maar kan voorstellen.Pasgeboren babygehuil
Piglet en Toeter hebben er even wat vaart achter gezet.
Vanaf 04.45 uur ben ik officieel tante!
Piglet gaat jullie zometeen de details vertellen. Ze klonk erg goed aan de telefoon, erg wakker, erg beduusd maar bovenal supergelukkig!!
quote:Op zaterdag 18 september 2004 08:17 schreef piglet het volgende:
*smelt*quote:Op zaterdag 18 september 2004 12:25 schreef piglet het volgende:
Foto's!!!
quote:
quote:
Joh, dat doe ik nu al en bij mijn zusje is alleen nog maar sprake van wat zeurende pijn in de onderrugquote:Op zaterdag 18 september 2004 01:54 schreef Anosmie het volgende:
Familie is op de hoogte..
Mn broertje: Jah?! (chagerijnige waarom-maak-je-me-in-godensnaam-wakker-op-dit-tijdstip?!stem zelf bijvoegen)
Mams: Nou! Ze zou bellen!!!!
Erm.. vraagje aan de meer ervaren tantes.
Is het normaal dat ik nu als een gek door het huis loop te stuiteren en van gekkigheid niet meer weet wat ik moet doen?
..
Nog helemaal in de lichtblauwe wolken jaquote:Op zaterdag 18 september 2004 17:59 schreef Anitra het volgende:
Hahahha Piglet!!! Hoe voel je je? Nog steeds in de wolken zo te lezen. Kan me voorstellen dat je beduusd ben want het is wel heel snel gegaan. Had hubbie toch gelijk met de vk bellenOok aan het papagevoel valt dus niet te twijfelen
Meid geniet van je kereltje en controleer de tas van je zus als ze de deur uitgaat bij jou. (hier word men standaard gefouilleerd als ze weg gaan)
Ze heeft 'm gewoon meegenomen (zou ik ook doen) . . .quote:Op zaterdag 18 september 2004 18:10 schreef piglet het volgende:
Mmm, zus is weg en het is inderdaad verdacht stil boven....![]()
Hahaha, die man met de hamer komt wel, maar voorlopig niet.quote:Op zaterdag 18 september 2004 18:10 schreef piglet het volgende:
[..]
Nog helemaal in de lichtblauwe wolken jaEn ik voel me prima, ben benieuwd wanneer de adrenaline uitgewerkt is en ik bezoek krijg van de man met de hamer.
En hubbie had wel vaker gelijk deze zwangerschap, ik heb blijkbaar niet zo'n goed instinct of zo
Mmm, zus is weg en het is inderdaad verdacht stil boven....
quote:Op zondag 19 september 2004 09:53 schreef Sugar het volgende:
Pggie, meer foto's? Meer verhalen?
Psies! Dames, ik verheug me erop!quote:Op zondag 19 september 2004 12:47 schreef phluphy het volgende:
maar je mag geen carpaccio eten zonder mij en Sugar
Phluphy, wat ben je toch een ongelovelijke lieve schat...quote:Op zondag 19 september 2004 12:47 schreef phluphy het volgende:
Oh lieve PigletMeid ik ben zo blij voor je dat je "op tijd" (voor je vader) bent, dat je een goede bevalling hebt gehad en dat je zo'n
heerlijk ventje
hebt.
Van harte gefeliciteerd !!!! Ook voor Mijnheer Piglet natuurlijk (en heb ik niet ook nog ergens een "hysterische tante" gezien?)![]()
Ik wens je een hele mooie kraamtijd toe maar je mag geen carpaccio eten zonder mij en Sugar
quote:Op zondag 19 september 2004 12:47 schreef phluphy het volgende:
Ik wens je een hele mooie kraamtijd toe maar je mag geen carpaccio eten zonder mij en Sugar
Het is nog steeds een date hoor, moedertjes Sugar, Piglet en Fluf!quote:Op zondag 19 september 2004 13:20 schreef Sugar het volgende:
Psies! Dames, ik verheug me erop!![]()
![]()
Ik denk dat Piglet het grootste gedeelte van vandaag op 1 oor ligt. Ze heeft pas zondagmiddag voor het eerst echt een beetje gerust.quote:Op maandag 20 september 2004 07:56 schreef Sugar het volgende:
Piggie, hoe ging deze nacht dan? En trokken jullie het gisteren wel dat jullie mannetje zo wakker was 's nachts? Ik wil zoveel weten!!!!
Hoe gaat het met jou, met Lucas en met je man? Lukt de borstvoeding? Hoe voel je je na zo'n snelle bevalling? Wat voor ventje is het? Heeft Lucas je vader al gezien?![]()
Enne: foto's??!!![]()
Doe het bovenal rustig aan, meis!
Merisse, ik durfde er niet zomaar vanuit te gaan dat je ons als gastvrouw nog steeds wilt ontvangen, maar super! Wilde je naam er al bijzetten maar dus daarom niet gedaan! Heb er zin in!
Da's een mooi plaatjequote:
Oi, heb even een traantje weggepinkt bij deze foto pigletquote:Op maandag 20 september 2004 17:25 schreef piglet het volgende:
Lucas en opa![]()
Ha Sugie, klopt wel dat ik niet zo veel post de laatste dagen. Afgelopen zondagnacht kreeg ik nl een telefoontje dat het heel erg slecht ging met m'n vader. Sindsdien ben ik daar eigenlijk elke dag. Ik lees hier nog wel mee, maar heb vaak geen fut/zin om te posten...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:17 schreef Sugar het volgende:
Lieve Piggie en Lucas, hoe gaat het met jullie? Mis je een beetje in de topics en hoop dat je vooral heel erg van je ventje aan het genieten bent!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |