Nee, daar is de buitenkant van de bocht hoger dan de binnenkant.quote:Op vrijdag 17 september 2004 23:26 schreef Makster het volgende:
Negatief camber dus
Dus van buiten naar binnen en dan omlaag ipv omhoog. Dat hebbie toch ook op een klaverblad
Ow zo...nu snap ik hem.quote:Op vrijdag 17 september 2004 23:28 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Nee, daar is de buitenkant van de bocht hoger dan de binnenkant.
Hier was de buitenkant lager dan de binnenkant.
Ander topic is al dicht!
Kost ik ook geen geld meer!quote:Op vrijdag 17 september 2004 23:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Ook afgeschreven die Luc
Laten we het hopen... zou lullig zijn als er opeens maar 40 pk aan het achterwiel te vinden isquote:Op vrijdag 17 september 2004 23:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoooi
Beemer power morgen ??
Welnee......quote:Op vrijdag 17 september 2004 23:50 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Laten we het hopen... zou lullig zijn als er opeens maar 40 pk aan het achterwiel te vinden is
Trusten...quote:Op vrijdag 17 september 2004 23:50 schreef PatrickM het volgende:
* Rietvaerder nu gaat slapen... zie jullie morgen om 13.00 uur in bij MotorXtra
Bij Lars zijn FokHokquote:Op vrijdag 17 september 2004 23:52 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Trusten...
Pepijn, waar spreken we nu af
Hoe laat?quote:Op zaterdag 18 september 2004 00:02 schreef Makster het volgende:
[..]
Bij Lars zijn FokHok![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wij spreken niks afquote:Op zaterdag 18 september 2004 00:02 schreef Makster het volgende:
Bij Lars zijn FokHok![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon een overdosis ibuprofen nemenquote:Op zaterdag 18 september 2004 08:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik heb barstende koppijn
![]()
jawel ......quote:Op zaterdag 18 september 2004 00:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Dus ik begrijp dat we niet samen rijden Pepijn?![]()
Moeten?quote:Op zaterdag 18 september 2004 07:47 schreef ZX9R het volgende:
Godskolere. Dit is toch geen tijd om op te moeten staan op zaterdag?
quote:Op zaterdag 18 september 2004 08:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik heb barstende koppijn
![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2004 09:38 schreef Patrick281 het volgende:wakker gelegen over de Dyno run?
quote:Maar don't worry, je hebt nog een paar uurtjes om op te knappen ..
En een paracetamol nemen en rijden is een goede combinatie om er van te komen.
heb beide niet meer in huisquote:Op zaterdag 18 september 2004 09:08 schreef PatrickM het volgende:
Gewoon een overdosis ibuprofen nemen
Stevig ontbijt en een paar uur rustig wakker worden helpt bij mij ook.quote:Op zaterdag 18 september 2004 09:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
heb beide niet meer in huis![]()
net een stevig ontbijt op en het wordt niet echt minder...quote:Op zaterdag 18 september 2004 09:48 schreef Patrick281 het volgende:
Stevig ontbijt en een paar uur rustig wakker worden helpt bij mij ook.
zal wel niet, ik ben praktisch nooit ziek. hoogstens 1 keer paar jaar en dan meteen goed (1/2 weken) maar gisteren voelde ik me al niet lekker, ben ook met een niet zo lekker gevoel op de motor gestapt om die keyboard te halen...quote:Of je moet echt een virus hebben o.i.d.![]()
quote:ZX9R - vrijdag 17 september 2004 @ 22:55
Meest nutteloze slotje ooit: Ik verklaar de oorlog aan het CBR!
Twee!!!!!! posts voordat het topic dicht zit.
quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2004 23:36 schreef Rietvaerder het volgende:
http://www.mmovies.net/Downloads/ghostrider.wmv
Ghostrider paraodie !
Quicktimequote:Op zaterdag 18 september 2004 09:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
damn, luc ik kan je filmpjes niet bekijken
Klik hier..quote:Op zaterdag 18 september 2004 09:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
damn, luc ik kan je filmpjes niet bekijken
quote:Op zaterdag 18 september 2004 10:01 schreef Patrick281 het volgende:
Klik hier..
rusten doe ik achter de pc, niet als ik er niet achter zitquote:Ik reageerde al niet meer zodat jij van de compie weg kon om uit te rusten.
![]()
ZX7R rouleertquote:Op zaterdag 18 september 2004 10:02 schreef Makster het volgende:
Weetje mensen, mischien ga ik de ZXR wel verkopen. Loop al langer met het idee, en zit nu te denken aan een ZX7R. De vraag is alleen of ik het wel moet doen
Die luxe problemen ook altijd![]()
DAt heb ik mezelf ook vorogenomen, tis alleen dat mijne nu 37000 heeft gelopen, nu kan ik er nog een goed bedrag voor terug krijgen. Over de 40.000 zal het moeilijker worden om te verkopen. Get my pointquote:Op zaterdag 18 september 2004 10:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ZX7R rouleertbig time
voor mij ook een mogelijke kandidaat als opvolger, naast de ZX6R (model vanaf 97). ik heb mezelf voorgenomen eerst deze ZXR maar es goed leren te berijden, en met goed bedoel ik echt goed de bochten/lijnen rijden, zo plat mogelijk etc.
daarna komen de zwaardere fietsen wel aan bod
jazeker dat ik dat snap, daar houd ik natuurlijk ook rekening mee. ik heb nog zo'n 10.000 km te gaan en dan staat ie op 35.000. dan gaat ie er ook uit.quote:Op zaterdag 18 september 2004 10:08 schreef Makster het volgende:
DAt heb ik mezelf ook vorogenomen, tis alleen dat mijne nu 37000 heeft gelopen, nu kan ik er nog een goed bedrag voor terug krijgen. Over de 40.000 zal het moeilijker worden om te verkopen. Get my point
dat is een feitquote:plus dat de ZX7R gewoon een gruwelijke fiets is natuurlijk![]()
![]()
met hoeveel had je hem gekocht, 30.000 km ofzo?quote:Op zaterdag 18 september 2004 10:08 schreef Makster het volgende:
mijne nu 37000 heeft gelopen
Yups, exactum mios amigoquote:Op zaterdag 18 september 2004 10:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
met hoeveel had je hem gekocht, 30.000 km ofzo?
quote:Op zaterdag 18 september 2004 09:38 schreef Patrick281 het volgende:
Of ga je over de Brienenoord vanaf Dordt?
BP station tussen Rotterdam en Gouda dan?
Eyquote:Op zaterdag 18 september 2004 10:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Mogguh
het wordt alleen maar erger ipv beter, nu begint mijn maag ook al raar te doenquote:OPM, je komt toch wel he?
WATJEquote:Op zaterdag 18 september 2004 10:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
het wordt alleen maar erger ipv beter, nu begint mijn maag ook al raar te doen
quote:Op zaterdag 18 september 2004 10:33 schreef Rietvaerder het volgende:
WATJE
neequote:dat vraag ik toch niet
De eerste ingeving is de beste, zet alsvast een proefadvertentie op Marktplaats dan kan je gelijk peilen of er belangstellenden voor komen.quote:Op zaterdag 18 september 2004 10:02 schreef Makster het volgende:
Weetje mensen, mischien ga ik de ZXR wel verkopen. Loop al langer met het idee, en zit nu te denken aan een ZX7R. De vraag is alleen of ik het wel moet doen
Die luxe problemen ook altijd![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2004 10:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:rusten doe ik achter de pc, niet als ik er niet achter zit![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2004 09:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:Maar idd, rustig wakker worden helpt vaak ook wel, dat betekent niet achter de pc zitten...
quote:Op zaterdag 18 september 2004 10:27 schreef Rietvaerder het volgende:Is cool.....
12:30 ?
Is dat een zuster-onderneming van jullie?quote:Op zaterdag 18 september 2004 10:39 schreef Patrick281 het volgende:
Kan je R1 sjakie partij gaan geven bij de Holec group.
dat was niet onbewustquote:Op zaterdag 18 september 2004 10:39 schreef Patrick281 het volgende:Spreek jij jezelf wel vaker tegen:
quote:---=ZATERDAG=---
STARTEN
1e startbaan Kaagbaan 24
2e startbaan Aalsmeerbaan 18L
LANDEN
1e landingsbaan Polderbaan 18R
2e landingsbaan Zwanenburgbaan 18C
Daar zat ik inderdaad ook al aan te denken, de ZXR hoeft niet weg maar met een mooi bod. Tja dan wordt het een ander verhaal.quote:Op zaterdag 18 september 2004 10:39 schreef Patrick281 het volgende:
De eerste ingeving is de beste, zet alsvast een proefadvertentie op Marktplaats dan kan je gelijk peilen of er belangstellenden voor komen.
Dat heb ik met de Beemer ook gedaan terwijl die nog niet weghoeft..
Iemand die een redelijke prijs wilde betalen had hem wel mee kunnen nemen.
(Ik wilde de advertentie updaten na de vakantie, maar mede door de compie crash was ik net te laat)Enne.. jij geeft je geld wel uit het voordat het binnenkomt.
En waarom toch niet gelijk een ZX9R .. ?
Voorzichtig bochtjes leren ben je inmiddels wel overheen ..
Kan je R1 sjakie partij gaan geven bij de Holec group.
8 motoren, 9 man...meeste mensen bij een meet tot nu waar ik bij ben geweest.quote:Op zaterdag 18 september 2004 10:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Best een hoop wel !
Bedankt en jij ook veel plezier!quote:Op zaterdag 18 september 2004 10:53 schreef Makster het volgende:
Jongens (en meiden ?? ) veel Dyno plezier vandaag, ga maar weer lekker weg als ik niet mee kan, bedankt heh
![]()
Is dat zo... ? Hmmquote:Op zaterdag 18 september 2004 10:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
8 motoren, 9 man...meeste mensen bij een meet tot nu waar ik bij ben geweest.
Vraag me af hoelang het goed gaat voor ik klappen krijg vanwege bepaalde opmerkingen.quote:Op zaterdag 18 september 2004 10:50 schreef Rietvaerder het volgende:
-Ik
-OPM
-Luc
-Ralf
-Mercy (en Raus![]()
)
-Pepijn
-jij
-PatM
Het leven kan zo mooi zijn heh Larsquote:Op zaterdag 18 september 2004 10:55 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Vraag me af hoelang het goed gaat voor ik klappen krijg vanwege bepaalde opmerkingen.![]()
Wel geinig Luc, Ralf, Mercy, PatM & Raus ken ik nog helemaal niet, niet IRL in ieder geval.
Zal ik dan maar reageren........quote:Op zaterdag 18 september 2004 10:46 schreef ondeugend het volgende:
![]()
Goedemorgen !
Veel plezier allemaal
Vergis je nooit in kleine kereltjes, kan nog steeds veel meer tillen bijv. dan dat ik zelf weeg.quote:Op zaterdag 18 september 2004 10:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Ze kunnen je anders makkelijk hebben
quote:Op zaterdag 18 september 2004 11:01 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Vergis je nooit in kleine kereltjes, kan nog steeds veel meer tillen bijv. dan dat ik zelf weeg.
Zal ook wel moeten want mijn vriendin is zwaarder dan ik ben.![]()
Oke.... beetje doorrijden dan !!quote:Op zaterdag 18 september 2004 11:02 schreef RB het volgende:
Kreeg net telefoon van Luc 13:00 redden we niet![]()
Gaan tegen 11:15 uit assen weg
Is 2 uur sturen en nog een keer voeding in de plof gooien onderwegquote:Op zaterdag 18 september 2004 11:02 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Oke.... beetje doorrijden dan !!
Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 18 september 2004 10:59 schreef Makster het volgende:
[..]
Het leven kan zo mooi zijn heh Lars![]()
![]()
Ik neem dit keer geen bagage mee, stepjes zijn nog niet binnen.quote:Ralf, Mercy en Raus ook nog nooit gezien by the way
Maak je maar niet druk, ik val gewoon in de categorie "vedergewicht".quote:Op zaterdag 18 september 2004 11:02 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zij werkt ook in Dordt. Volgens mij is ze wel relaxed ja.quote:Op zaterdag 18 september 2004 11:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Laten we het hopen.![]()
![]()
[..]
Ik neem dit keer geen bagage mee, stepjes zijn nog niet binnen.
Misschien met de BBQ, Highlander is niet zo snel begreep ik via mail.
Ken haar verder niet, hele tijd terug een mailtje van d'r gehad dat ze d'r stepjes wel wilde verkopen en nu weer eens geinformeerd.quote:Op zaterdag 18 september 2004 11:07 schreef Makster het volgende:
[..]
Zij werkt ook in Dordt. Volgens mij is ze wel relaxed ja.
Maar snel, dat zou ik niet weten
Dacht eerst met de minste?quote:Op zaterdag 18 september 2004 11:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoezo, die krijg je van Luc hoor
(Afspraak was, degene met de meeste pk's trakteert op Big Tasty)
Dan heb ik een voordeel, ik lust ze niet eensquote:Op zaterdag 18 september 2004 11:24 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dacht eerst met de minste?Bedoel meer dat ik iets wat ik zelf niet zou kunnen op dit moment neem ik van een ander ook niet aan, voelt dan als profiteren zeg maar en daar hou ik niet van.
quote:Op zaterdag 18 september 2004 10:55 schreef hollander172 het volgende:
Vraag me af hoelang het goed gaat voor ik klappen krijg vanwege bepaalde opmerkingen.![]()
Moeten wij je handje vasthouden?quote:Wel geinig Luc, Ralf, Mercy, PatM & Raus ken ik nog helemaal niet, niet IRL in ieder geval.
Ik ben niet helemaal achterlijk.quote:Op zaterdag 18 september 2004 11:47 schreef Patrick281 het volgende:ehhm .. dat moest niet uitlekken ..
En dan? Moet ik er in knijpen als ik het eng vindt?quote:Moeten wij je handje vasthouden?
Ik heb de mobiel gewoon afgezworen, niks geen geeikel meer als ik even niet thuis ben.quote:OPM was er ook maar die moest eerder weg.Werd in 10 minuten 3 keer gebeld door zijn vriendin.
Ik kan de 25e niet... Moet werken...quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik wilde daar niet gaan slowchatten zoals het een goed Fokker! betaamd.![]()
Maarre wil je ook een worsje volgende week?
Riet haalt je wel even op uit the middle of no'where.![]()
Krijgt'ie van mij wel benzinegeld..![]()
was jij datquote:Op zaterdag 18 september 2004 17:36 schreef JK het volgende:
Zo, laat die uitdraaien maar komen... wel toevallig dat ik er ook net was op m'n DR voor nieuwe bandjes (en vorige week een dynokit erin gezet).
Nee, m'n zuster op een houtvlotquote:Op zaterdag 18 september 2004 17:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
was jij dat?
ja.. tof man...quote:Op zaterdag 18 september 2004 18:42 schreef Patrick281 het volgende:
Luc heeft nog even op een big tasty getracteerd volgens afspraak.
Was lekker hequote:Op zaterdag 18 september 2004 18:42 schreef Patrick281 het volgende:
Thûûs ..
Luc heeft nog even op een big tasty getracteerd volgens afspraak.
Met Riet en PatrickM hebben we nog even kort bij een andere langsbaan bij Schiphol gekeken.
Onderweg daar naartoe zag ik PatM bijna tegen Riet aanklappen met een vaartje van 80 en een meerdere malen blokkerend achterwiel.Zag er echt niet gezond uit, zat er een metertje of 2 achter op de eerste rang.
Rietje trok later nog even een remspoor met zijn achterband om te laten zien wat een controle hij heeft.
Op de terugweg van de landingsbaan wees PatM nog even naar de remsporen die hij getrokken had.![]()
Metertje of 15-20 schat ik toch zeker ..
Waarom ging je ineens weg?quote:Op zaterdag 18 september 2004 18:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ja.. tof man...
Wacht maar tot ie afsteld is, DAN rijd ie pas lekker, je maakt mij niet wijs dat ie zo lekker rijdt, als ik zo eens die grafiek zag....quote:Op zaterdag 18 september 2004 18:36 schreef Rausdouwer het volgende:
CBR is zo slecht nog niet, volgens mij 3e qua PKs. Alleen instellingen blijken heel verkeerd, maar desondanks rijd mijn CBR super!!![]()
als je bijna geen benz meer hebt wordt het moeilijk jullie bij te houdenquote:Op zaterdag 18 september 2004 18:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom ging je ineens weg?
Hiero, heb je hem ook weer hoorquote:Op zaterdag 18 september 2004 17:59 schreef JK het volgende:
Nee, m'n zuster op een houtvlot![]()
Heb jij zijn Dyno meegenomen? Ik had het er nog over met hem, leuk om ze hier posten maar dan moet je natuurlijk wel een scanner hebben.quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:02 schreef Patrick281 het volgende:
Hier alvast de Dyno van Luc.
Dat is met en zonder slip, maar uitleg heb ik ook niet gehad.quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:10 schreef hollander172 het volgende:
1 ding vond ik wel raar, op de uitdraai van vermogen en koppel staat bij 63,4 pk en op de andere 63,8 pk.Ik zag het thuis pas.
Piekvermogen....quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat is met en zonder slip, maar uitleg heb ik ook niet gehad.
quote:Op zaterdag 18 september 2004 18:42 schreef Patrick281 het volgende:
Onderweg daar naartoe zag ik PatM bijna tegen Riet aanklappen met een vaartje van 80 en een meerdere malen blokkerend achterwiel.Zag er echt niet gezond uit, zat er een metertje of 2 achter op de eerste rang.
Op de terugweg van de landingsbaan wees PatM nog even naar de remsporen die hij getrokken had.![]()
Metertje of 15-20 schat ik toch zeker ..
quote:Op zaterdag 18 september 2004 18:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat een waus ben jij PatM!!!!!!!!![]()
Schrok me de <je weet wel>
Ineens hoop rookwolken in mn spiegel en kon nog net een Beemer uitwijken
ik ook dan maar: 65.4 pk & 37,6 Nmquote:Op zaterdag 18 september 2004 19:10 schreef hollander172 het volgende:
Ik houdt het dus maar bij de cijfertjes: 63,4 pk & 36,7 Nm
ook ik ben erg tevreden, 65 pk op het achterwiel en hij staat goed afgesteldquote:Ben eigenlijk wel heel tevreden
Zeker netjes ja... maar goed afgsteld istie niet..... die dip man! De Grand Canyon is er niks bijquote:Op zaterdag 18 september 2004 19:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ook ik ben erg tevreden, 65 pk op het achterwiel en hij staat goed afgesteld
quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:13 schreef PatrickM het volgende:
[..]
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
PatM de gekste
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Rearwheel steeringquote:Op zaterdag 18 september 2004 18:42 schreef Patrick281 het volgende:
Rietje trok later nog even een remspoor met zijn achterband om te laten zien wat een controle hij heeft.
quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:13 schreef Rietvaerder het volgende:
En rokuh die ZXR van Lars!
Zo baas, zo motor![]()
Wrijf het er nog ff in ....quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:18 schreef PatrickM het volgende:
Ennuh, niet vergeten... ik heb vandaag m'n eerste wheelie gemaakt
sorry Pep dat ik je beestje zo mishandeld heb![]()
de R1100S schreeuwt er gewoon om om z'n voorwiel zo min mogelijk te slijten
Filmpje !quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:19 schreef PatrickM het volgende:
Wheelie was welliswaar niet zo heel erg hoog, ik schat hooguit een cm of 10 van de grond, maar het is iig een begin
Je wilde zelf persee zo'n rijdende badkuip hebben he?quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:16 schreef PatrickM het volgende:
Ik ga trouwens denk ik maar m'n K1100LT inruilen voor een R1100S... daar draaien de mensen hun nek tenminste af en toe voor om... de mijne kijkt niemand naar om
Jammer dat je nooit een Busa op het goede moment tot je beschikking hebtquote:Op zaterdag 18 september 2004 19:22 schreef hollander172 het volgende:
Maar jouw uitdraai mocht er best wezen.![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je wilde zelf persee zo'n rijdende badkuip hebben he?![]()
Maar jouw uitdraai mocht er best wezen.![]()
tnx Lars... vond het onwijs gaaf vandaagquote:Op zaterdag 18 september 2004 19:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Niemand heeft Lars bedanktHet was tenslotte zijn idee
Daarom hou ik 'm voorlopig ook nog wel ff minimaal een jaar of 2quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Hele mooie lijnen PatM........ niks mis met dat motortje
Zoals bij de pomp gaat het nou de hele tijd als ik met dat ding onderweg ben.quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:16 schreef PatrickM het volgende:
Ik ga trouwens denk ik maar m'n K1100LT inruilen voor een R1100S... daar draaien de mensen hun nek tenminste af en toe voor om... de mijne kijkt niemand naar om
quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:18 schreef PatrickM het volgende:
Ennuh, niet vergeten... ik heb vandaag m'n eerste wheelie gemaakt
De R1100S schreeuwt er gewoon om om z'n voorwiel zo min mogelijk te slijten
Ik ben blij dat jij er van hebt kunnen genieten.quote:sorry Pep dat ik je beestje zo mishandeld heb![]()
Heb het ff teruggekeken, maar het is bijna niet te zien... je ziet alleen dat de koplamp recht naarvoren wijst, en opeens weer normaal. Is dus niet goet te zien helaasquote:Op zaterdag 18 september 2004 19:20 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Filmpje !
quote:
Zag het toevallig op MFquote:Op zaterdag 18 september 2004 19:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik filmde je ook pas terwijl je bijna terug was bij de werkplaats. Hoorde je ver daarvoor al wel aankomen.quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:39 schreef PatrickM het volgende:
Heb het ff teruggekeken, maar het is bijna niet te zien... je ziet alleen dat de koplamp recht naarvoren wijst, en opeens weer normaal. Is dus niet goet te zien helaas
En dat terwijl het een voltreffer was, voelde de band ook weer terug op het wegdek komen...
quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:41 schreef PatrickM het volgende:
He Pep, hoorde ik nou laatst dat jij graag een K1100LT wou voor woon/werkverkeer? Ik wil best wel ruilen hoor![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Weet je wat ik niet eerlijk vond Pepijn, PatM liet je wel op die van jou rijden en mij niet
Daar was verder geen gelegenheid meer voor, of we hadden het bij de "vliegtuigspotplaats" moeten doen.quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Weet je wat ik niet eerlijk vond Pepijn, PatM liet je wel op die van jou rijden en mij niet
quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:55 schreef PatrickM het volgende:
Hier alvast een stukje van de R1100S toen ik aan kwam rijden
http://home.kabelfoon.nl/~pvdmeul/fok/dyno.wmv
Heb je mijn echte uitdraai niet gezien op de vorige pagina?quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee jongens, de FJR van de vrouw van de oprichter van de FJR Club heeft 147 pk op het achterwiel!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat meisje bij de MacMet dat korte rokje
Jaar of 13
Deed ze nog dr benen over elkaar ook toen ik keekWas zich dus toch wel bewust dus van dr korte rokje
![]()
129,6 .. hoeveel had Luc?quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:00 schreef Rietvaerder het volgende:
129 ja, met die Turbo![]()
Zou het nog iemand anders interesseren dan?quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:00 schreef hollander172 het volgende:
Zou het levensvatbaar zijn om de uitdraaien in een apart topicje te gooien?
Lijkt me best interessant en scheelt een hoop zoekwerk, misschien kunnen de modjes er een sticky van maken.
124,6 toch? Of 126,4?quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
129,6 .. hoeveel had Luc?
Denk het wel, ik wou zien wat ze aanhad met zo'n leeftijdquote:Op zaterdag 18 september 2004 20:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Kwam het omdat jij keek..
quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
129,6 .. hoeveel had Luc?
[..]
Zou het nog iemand anders interesseren dan?
Mijn ''25kw'' ook?quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:20 schreef hollander172 het volgende:
[..]Ze zijn behoorlijk cijfertjesgeil in PTA.
Mogen ook andere uitdraaien in natuurlijk.
Ging mij er meer om dat het dan centraal te vinden is, makkelijker met vergelijken ook.
Uitdraai is uitdraai toch?quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:21 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Mijn ''25kw'' ook?
Zie vorige pagina!quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:16 schreef Rietvaerder het volgende:
124,6 toch? Of 126,4?
Jouw zusje heeft nog maar 3 jaar te gaan, dan is ze ook zo.quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Denk het wel, ik wou zien wat ze aanhad met zo'n leeftijd![]()
Ach, als je je zo kleedt lijk je geen 13, dat zie je later pasquote:Op zaterdag 18 september 2004 20:32 schreef Patrick281 het volgende:
Jouw zusje heeft nog maar 3 jaar te gaan, dan is ze ook zo.
Maar ik keek er wel van op ja.
Vet he, hoe zou dat rijden?quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:34 schreef Patrick281 het volgende:
De uitdraai met mijn motorkoppel: al 80 Nm bij 2.400 toeren!
![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Ach, als je je zo kleedt lijk je geen 13, dat zie je later pas
Je begint toch altijd eerst met de onderkant?
quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Vet he, hoe zou dat rijden?
E-mail adressen uitgewisseld?quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:41 schreef ZX9R het volgende:
Tegelijkertijd met ons stopt er ook een roodharige dame op d'r sjoppert (HD). Nog ff mee staan lullen en toen weer door.
Nee, ze was te oud voor mij.quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
E-mail adressen uitgewisseld?
quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:44 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Misschien was het iets voor Ralf![]()
Volgens mij stond haar vriend in de berm te plassen ..quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:44 schreef Rietvaerder het volgende:
PatM en Pepijn, zagen jullie die chick nog langs de weg staan met die ZX6R?
Ach kan gezellig zijn iets oudere dame.quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:44 schreef ZX9R het volgende:
Nee, ze was te oud voor mij.
Anders had ik het wel gevraagd. En ze reed op een nepbrommer. (HD)
En maar aardig tegen haar doen ..quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:44 schreef ZX9R het volgende:
En ze reed op een nepbrommer. (HD)
Lang niet te dik en nee geen rubens vrouwquote:Op zaterdag 18 september 2004 20:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Volgens mij stond haar vriend in de berm te plassen ..![]()
[..]
Ach kan gezellig zijn iets oudere dame.
Was het een Rubens vrouw dan omdat het wel iets voor Ralf kon zijn.![]()
Alleen een dikke motor dus.quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:49 schreef RB het volgende:
Lang niet te dik en nee geen rubens vrouw![]()
Geloof dat ze meer in jou zag Luc zo`n jong knaapje op een motorquote:Op zaterdag 18 september 2004 20:44 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Nee, ze was te oud voor mij.
Anders had ik het wel gevraagd. En ze reed op een nepbrommer. (HD)
Riet!quote:Op zaterdag 18 september 2004 17:31 schreef MutZ het volgende:
Nog ff uit de vorige SC:
[..]
Ik kan de 25e niet... Moet werken...Had me wel leuk geleken... En zo erg in de middle of nowhere woon ik niet hoor...
Waar let jij op als je een chick met een Kawa ziet staanquote:Op zaterdag 18 september 2004 20:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Volgens mij stond haar vriend in de berm te plassen ..![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Waar let jij op als je een chick met een Kawa ziet staan
Welke Mac zijn jullie geweest? Veel Mac's hebben binnen zo'n nep pinautomaat staan en daar betaal je inderdaad ook nog eens servicekosten.quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:43 schreef ZX9R het volgende:
Ik vond het ook supergezellig vandaag.
Behalve bij de Mac. ¤ 2,50 moeten betalen aan servicekosten om te kunnen pinnen
Riet heeft het omgezet in een meetvorm, hulde voor hem!quote:Lars: Topidee!
quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:44 schreef Rietvaerder het volgende:
PatM en Pepijn, zagen jullie die chick nog langs de weg staan met die ZX6R?
quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:53 schreef Patrick281 het volgende:
Jij rijd gewoon door, ik observeer ..
quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:56 schreef PatrickM het volgende:
zag de motor te laat dus pech voor 'm)
quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Kan mij nog herinneren dat e.a. moesten oprotten van elkaar.quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:54 schreef hollander172 het volgende:
Riet heeft het omgezet in een meetvorm, hulde voor hem!![]()
quote:PatrickM - BMW K1100LT - 88,5 pk / 95,6 Nm / 240 km p/h
Patrick281 - BMW R1100S -
ZX9R - Kawasaki ZX9R - 126,4 pk / 91,7 Nm / 285 km p/h
Hollander172 - Kawasaki ZXR400 -
OPM - Kawasaki ZXR400 -
RB - Yamaha Fazer 600 - 86,3 pk / 58,1 Nm / 220 km p/h
Raus - Honda CBR600F -
Rietvaerder - Suzuki Bandit 600N (25 Kw) - 41,3 pk / ? Nm / 175 km p/h
Uh tja, schiet je ook niks mee op tochquote:Op zaterdag 18 september 2004 21:00 schreef Patrick281 het volgende:
Kan mij nog herinneren dat e.a. moesten oprotten van elkaar.![]()
![]()
En ik dan he !!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:01 schreef PatrickM het volgende:
Ennuh, nu een lijstje met max pk's en max Nm's en topsnelheid van iedereen...
de aftrap:
[..]
Je staat er gewoon bij hoorquote:Op zaterdag 18 september 2004 21:01 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En ik dan he !!!!!!!!!!!!!!!!!
En dan nog koppel en topsnelheidquote:Op zaterdag 18 september 2004 21:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Doe maar 41,3 pk
Zoals ik al zei, was een kutuitdraai bij Vos Oss........... alleen pk's en snelheidquote:Op zaterdag 18 september 2004 21:04 schreef PatrickM het volgende:
[..]
En dan nog koppel en topsnelheid
Ook fijn afgesteld Ralf !quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:05 schreef RB het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
sorry maar mijn scanner trekt rare strepen
En dit is die van mij:quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:04 schreef ZX9R het volgende:
Luc: Kawasaki ZX9R 1997: 126,4 pk; 91,7 Nm; 285 km/h
Dat is de jouwe nietquote:Op zaterdag 18 september 2004 21:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En dit is die van mij:
[afbeelding]
En daar weet jij alles vanquote:Op zaterdag 18 september 2004 21:06 schreef ZX9R het volgende:
220 km/h van Ralf klopt in het echt ook
Kijk maar naar de tijd en tekst .. en hij is toch anders dan jouw grafiek.quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:09 schreef ZX9R het volgende:
Dat is de jouwe niet![]()
quote:PatrickM - BMW K1100LT - 88,5 pk / 95,6 Nm / 240 km p/h
Patrick281 - BMW R1100S - 95,1 pk / 95,8 Nm / 225 km p/h
ZX9R - Kawasaki ZX9R - 126,4 pk / 91,7 Nm / 285 km p/h
Hollander172 - Kawasaki ZXR400 - 63,8 pk / 36,7Nm / 225 km/h
OPM - Kawasaki ZXR400 -
RB - Yamaha Fazer 600 - 86,3 pk / 58,1 Nm / 220 km p/h
Raus - Honda CBR600F -
Rietvaerder - Suzuki Bandit 600N (25 Kw) - 41,3 pk / ? Nm / 175 km p/h
Eerst maar even die plaklaag eraf rijden (nu nog maar 50km gereden ofzo). Het ging ook goed regenen dus ik heb rustig aan naar huis gereden. Maar het rijd voor zover gemerkt zeker niet slecht en ik kan nu ook echt van de weg af. Kon niet echt goed met de straatbanden.quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:01 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hiero, heb je hem ook weer hoor![]()
Rijd t beter zo?
63,4pk / 36,7Nm / 225 km/hquote:Op zaterdag 18 september 2004 21:01 schreef PatrickM het volgende:
Ennuh, nu een lijstje met max pk's en max Nm's en topsnelheid van iedereen...
Ach in het echt valt ie best mee.quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:00 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
..wat zijn jullie ineens aardig voor mekaar..
![]()
![]()
Kan mij nog herinneren dat e.a. moesten oprotten van elkaar.![]()
![]()
95, nog wat.quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Plaats nou eens je echte Pepijn...... jij had iets van 96 toch
ter aanvulling ..quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:11 schreef PatrickM het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:10 schreef hollander172 het volgende:
Ik houdt het dus maar bij de cijfertjes: 63,4 pk & 36,7 Nm
1 ding vond ik wel raar, op de uitdraai van vermogen en koppel staat bij 63,4 pk en op de andere 63,8 pk.Ik zag het thuis pas.
Hobby en knutsel.quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kijk maar naar de tijd en tekst .. en hij is toch anders dan jouw grafiek.![]()
Deze loopt iets verder door, en het vermogen is ook niet gelijk.![]()
Ach puur topvermogen valt tegen, koppelverloop valt weer heel erg mee.. al 80 nm bij 2.400 toeren.quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:13 schreef hollander172 het volgende:
Ik snap wel dat het tegenviel, had ook meer verwacht.
Hij keek er ook zo beteuterd bij.
quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:14 schreef ZX9R het volgende:
Hobby en knutsel.
96 pk of zoiets was die van jou!
Heeft te maken met je cat. Toch?quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ach puur topvermogen valt tegen, koppelverloop valt weer heel erg mee.. al 80 nm bij 2.400 toeren.
En dat laatste laat zich op de snelweg toch wel heel lekker gelden, de motor trekkend door de bochten rijden.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik snap niet zoals Ralf al eerder zei dat de grafiek zo grillig verloopt.
De motor is helemaal volgehangen met zelfdenkende en lerende computers ..
Misschien heeft het iets met de chiptuning te maken, en dat die lui het niet 100% voor elkaar hebben.
.. de afstelling is niet origineel BMW meer .. maar ja nog wel iets meer PK dan een standaard Beemer ..![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn,. serveer je ook kippenpoten de 25e![]()
![]()
Power is nothing, torque is everythingquote:Op zaterdag 18 september 2004 21:13 schreef hollander172 het volgende:
[..]
95, nog wat.![]()
Ik snap wel dat het tegenviel, had ook meer verwacht.
Hij keek er ook zo beteuterd bij.
Wattequote:Op zaterdag 18 september 2004 21:13 schreef hollander172 het volgende:
Ik weeg overigens de woorden die ik type behoorlijk af, dat doet hij minder en dat ging even mis.
Dan kom ik niet.quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik denk het niet .. hamburgers .. mini frikandellen (lekker snel klaar) en biefstuk.![]()
R1100S Stage 4, turbo en intercoolerquote:Op zaterdag 18 september 2004 21:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Hobby en knutsel .. ziet er toch profi uit?
Gelukkigquote:Op zaterdag 18 september 2004 21:23 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dan kom ik niet.
Kan jouw motor binnenstaan, mietjequote:Op zaterdag 18 september 2004 21:24 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Zakje poten van de Aldi is andersquote:Op zaterdag 18 september 2004 21:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik denk het niet .. hamburgers .. mini frikandellen (lekker snel klaar) en biefstuk.![]()
Zal de eerste keer zijn danquote:Op zaterdag 18 september 2004 21:25 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Kan jouw motor binnenstaan, mietje![]()
Dat scheelt wel iets ..quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:23 schreef ZX9R het volgende:
Heeft te maken met je cat. Toch?
Dat zal ik dan wel checken voor die verwende jeugd van tegenwoordig.quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:26 schreef ZX9R het volgende:
Zakje poten van de Aldi is anders
Je bent te aardig Pepijnquote:Op zaterdag 18 september 2004 21:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat zal ik dan wel checken voor die verwende jeugd van tegenwoordig.![]()
6 dagen circuit: ¤ 300,-quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:27 schreef Patrick281 het volgende:
Binnenkort maar eens een real life snelheidstestje doen.
En misschien snel een circuit meeting?![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:05 schreef Rietvaerder het volgende:
De DR650 van JK op de Dynobank bij MotorXtra
http://members.rott.chello.nl/amridder/dynorun_DR-short.wmv
quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:30 schreef Rietvaerder het volgende:
PatM, waarom lagen we eigenlijk in een deuk bij het eerst volgende stoplicht na ons (jouw) slip-partijtje
![]()
![]()
6 dagen .. dat is wel kicken .. waar doen ze dat?quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:34 schreef ZX9R het volgende:
6 dagen circuit: ¤ 300,-
(aanbieding bij MotoXtra)
Gezellig toch? Heb toch geen werkquote:Op zaterdag 18 september 2004 21:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Idd .. had bijna op ziekenbezoek kunnen komen.
![]()
![]()
Incl voor BMW-rijders......quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
6 dagen .. dat is wel kicken .. waar doen ze dat?
Zeker wel excl. verblijf in een ******* hotel.![]()
En excl. masseuse..![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:40 schreef Rietvaerder het volgende:
serieus: zou je dat doen?![]()
![]()
waarom .. omdat dat zielepoten zijn die extra ondersteuning nodig hebben.quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Incl voor BMW-rijders......
Duidelijk afgeschreven die jongenquote:Op zaterdag 18 september 2004 21:44 schreef Patrick281 het volgende:
PatM haalde mij enkele seconden daarvoor ook rechts in op dezelfde baan met +90 ..
.. ik had het niet verwacht.. schrok er wat van .. en daarna ging hij dus veel te hard remmen met zijn achterrem en defect ABS.
Kan ie bij mij komen zitten.quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:49 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Duidelijk afgeschreven die jongen![]()
Komt omdat je voorwiel stilsond!quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:55 schreef RB het volgende:
Oorzaak foutmelding [Speed sensor Disconnected short-circuit wheel IC fails to pulse]![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2004 22:00 schreef RB het volgende:
Dacht altijd al, waarom doet mijn toerenteller zo raar als ik een wheelie maak van een kilometer![]()
nou weet ik het
Ik snap dat moeilijk gedoe niet met bandenquote:Op zaterdag 18 september 2004 21:13 schreef JK het volgende:
[..]
Eerst maar even die plaklaag eraf rijden (nu nog maar 50km gereden ofzo). Het ging ook goed regenen dus ik heb rustig aan naar huis gereden. Maar het rijd voor zover gemerkt zeker niet slecht en ik kan nu ook echt van de weg af. Kon niet echt goed met de straatbanden.
Dachten jullie dat ik gekheid maaktte? Ik ging welliswaar niet zo hoog, ik schat een centimeter of 10, maar toch....quote:Op zaterdag 18 september 2004 22:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee PatM, het kan echt![]()
[afbeelding]
En vergeet niet dat bij noodweer de BBQ in de schuur moet en wij in de woonkamerquote:Op zaterdag 18 september 2004 21:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Omdat het gewoon ongeloveloos wasquote:Op zaterdag 18 september 2004 21:30 schreef Rietvaerder het volgende:
PatM, waarom lagen we eigenlijk in een deuk bij het eerst volgende stoplicht na ons (jouw) slip-partijtje
![]()
Johhhhquote:Op zaterdag 18 september 2004 22:35 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Omdat het gewoon ongeloveloos was
Gelukkig kon ik 'm redelijk in het gareel houden, maar ik was zowel voor als achter de grip volledig kwijt
Nee ik geloofde je wel, maar die verbaasde blik van Pepijn was humorquote:Op zaterdag 18 september 2004 22:27 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Dachten jullie dat ik gekheid maaktte? Ik ging welliswaar niet zo hoog, ik schat een centimeter of 10, maar toch....
quote:Op zaterdag 18 september 2004 23:02 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nee ik geloofde je wel, maar die verbaasde blik van Pepijn was humor![]()
Leent zn motor ff uit en iemand gaat er gelijk wheelies mee lopen maken![]()
Bij veel motoren ben ik niet kapot van highmounts, maar ik vond deze idd ergquote:Op zaterdag 18 september 2004 23:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Zo'n highmount Viper wil ik ook
Ik moest ineens aan jouw verkeers-gerelateerde posts denken toen ik je ''zo'' zag rijdenquote:Op zaterdag 18 september 2004 23:16 schreef PatrickM het volgende:
[..]* twisted evil *
Hoedatzo?quote:Op zaterdag 18 september 2004 23:19 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik moest ineens aan jouw verkeers-gerelateerde posts denken toen ik je ''zo'' zag rijden
De Verkeers-Psycholoog
quote:Op zaterdag 18 september 2004 23:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Wie zei dat ie te koop wasHoeveel moest ie kosten dan....
quote:Merk: Suzuki
Type: Bandit 1200N
Bouwjaar: 1999
KM stand: 24800
Bijzonderheden: Div. streetfihgter onderdelen, erg mooi
Prijs: ¤ 5950 Euro
Zowel achter als voor blokkeerdequote:Op zaterdag 18 september 2004 21:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mede omdat ik erbij was .. maar sowiezo wel.
PatM haalde mij enkele seconden daarvoor ook rechts in op dezelfde baan met +90 ..
.. ik had het niet verwacht.. schrok er wat van .. en daarna ging hij dus veel te hard remmen met zijn achterrem en defect ABS.
Is er wat gebeurt dan?quote:Op zaterdag 18 september 2004 23:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Beetje maar joh
Ach, paniekreacties heb je ook niks aan.....
Het ging toch goed
MF Stylequote:Op zaterdag 18 september 2004 23:45 schreef PatrickM het volgende:
Heb de mijne ook maar aangepast
Fazer 1000 is ubergeil qua koppel en peekaa'squote:Op zaterdag 18 september 2004 23:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Fazer1000 kan ook een optie zijn voor volgend jaar
http://www.motormaniacs.n(...)_fzs1000fazer_vc.gif
Inderdaad.....quote:Op zaterdag 18 september 2004 23:51 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Fazer 1000 is ubergeil qua koppel en peekaa's
Alleen jammer dat ie geen cardan heeft
Rotonde rijden is altijd leukquote:Op zaterdag 18 september 2004 23:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat vond je van het extra rondje op die rotonde
Was t nou uhhh Utrecht of uhhh Den Haag
Ik dacht idd dat jij er nog wel voor zou steken, maar ach, zonder ABS remt m'n motor af en toe ook best aardigquote:Op zaterdag 18 september 2004 23:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Precies...... en jij nog ff snel rechts inhalen
Tja, dat vermogen heb ik echt niet, ik zat constant met mn gashendel op t eind
Wind op de terugweg op de A4 echt niet normaal meer...quote:Kut wind.... met windt tegen istie helemaal niet voorruit te branden
Foei, je weet toch dat je niet te hard mag rijden van ome Koos...quote:echter, in de Noordtunnel toch nog ff 180 teller aangetikt
quote:Op zondag 19 september 2004 00:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb je nog geen slaap
lol!quote:Op zaterdag 18 september 2004 23:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Check ondertitel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |