ja dat zoek ik
ik ben niet op komen dagen en heb me ook niet ziek gemeld...(stom)
maar k moet morgen een goeie rede hebben want anders ben ik de lul
plz mensen help mij uit de brand
quote:Ik hoop dat je baas je erg aardig vind!! Als je nu gewoon eerlijk opbiecht wat er gebeurt is en dat je er vreselijk spijt van hebt en dat het nooit weer gebeuren zal heb je misschien nog een kansje....
Op dinsdag 15 juli 2003 02:33 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
op zoek naar super smoes voor een dag niet werken!ja dat zoek ik
ik ben niet op komen dagen en heb me ook niet ziek gemeld...(stom)maar k moet morgen een goeie rede hebben want anders ben ik de lul
En je baas maar lekker meelezen op FOK!
(oja, een smoes hebben ze altijd in de gaten hoor). Wat voor werk doe jetrouwens, vaste baan of vakantiebaantje?
quote:kunnen ze moeilijk omheen (tenzij je vanmorgen al moest werken)
Op dinsdag 15 juli 2003 02:55 schreef henrivdm het volgende:
Je was onderweg naar je werk vanuit Eindhoven en kwam vast te staan in de chaos die daar maandag de hele dag heeft geheerst. Je mobieltje had je laten liggen bij je familielid die in Eindhoven woont, dus je kon ook niet bellen.O-)
quote:dan krijgt ie nog steeds op zijn flikker omdat ie gisteren niet gebeld had....
Op dinsdag 15 juli 2003 03:08 schreef Adfundum het volgende:
of blijf de hele nacht wakker, zorg dat je morgen ook nog een kater hebt, zodat je er erg miserabel en zielig uitziet, sleep je naar je werk en zeg dat je erg ziek bent, gisteren helemaal niets kon maar dat je je baas niet in de steek wilde laten en ondanks dat je nog steeds erg beroerd bent toch maar komt werken. (misschien krijg je zelfs opslag omdat je zo loyaal bent)
quote:met een afgesneden tong valt er weinig te praten.
Op dinsdag 15 juli 2003 03:13 schreef Vision het volgende:[..]
dan krijgt ie nog steeds op zijn flikker omdat ie gisteren niet gebeld had....
quote:Als het een baan betreft waarbij jouw afwezigheid anderen in problemen brengt door gebrek aan mankracht, hoop ik van harte dat je ontslagen wordt.
Op dinsdag 15 juli 2003 02:33 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
op zoek naar super smoes voor een dag niet werken!ja dat zoek ik
ik ben niet op komen dagen en heb me ook niet ziek gemeld...(stom)maar k moet morgen een goeie rede hebben want anders ben ik de lul
quote:....quartorze julliet, dit is toch een Frans bedrijf?
Op dinsdag 15 juli 2003 03:09 schreef Tichelaar het volgende:
"huh, ik had toch vrij i.v.m......"
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 03:17 schreef Lamon het volgende:[..]
Als het een baan betreft waarbij jouw afwezigheid anderen in problemen brengt door gebrek aan mankracht, hoop ik van harte dat je ontslagen wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |