Er was al een hoofd voor de school, maar een directeur kan er altijd nog bij...en die school komt dan ook wel van pasquote:Op vrijdag 17 september 2004 16:45 schreef JDude het volgende:
[afbeelding]
Hallo, ik ben Fred van Oss, tot voor kort directeur van een middelbare school in Oost-Brabant. Helaas ben ik wegbezuinigd, maar ik zou graag Fok!Ville van een school voorzien, zodat de jeugd nog enige toekomst heeft.
Qua huisvesting zat ik te denken aan iets in historisch Engelse stijl:
[afbeelding]
oké, dus ik heb toch een onderbuurmanquote:Op vrijdag 17 september 2004 16:45 schreef p-etr-a het volgende:
Oh en SwiffMeister, er woont ook wel degelijk nog iemand onder! HuHu is alleen een beetje van het underground-movement.
Gepiept!quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:59 schreef SwiffMeister het volgende:
Wanneer wordt
D.E.B.V.O.H.G.V.E.L.P
opgenomen in het register aan het begin van dit topic?
ik heb deze niet geopend , dus Perta zal hem moeten edittenquote:Op vrijdag 17 september 2004 16:59 schreef SwiffMeister het volgende:
Wanneer wordt
D.E.B.V.O.H.G.V.E.L.P
opgenomen in het register aan het begin van dit topic?
Das waar, we hebben nog geen randgroepjongeren, hangjongeren, rechtsextremistische jongeren, en gewone jongeren.quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:58 schreef JDude het volgende:
Dankuwel meneer de Burgemeester!
Een huis zal niet nodig zijn, in die school is nog wel wat ruimte over. Het zou wel fijn zijn als u de school een locatie zou gunnen waar de jeugd veilig hun weg naar toe kan vinden.
Wanneer de school er staat zal ik zo spoedig mogelijk de eerste lesroosters bekend maken!
Op de Fok!Ville school kent maar eens per jaar een toetsweek en deze toetsen kunnen zo vaak men wil herkanst worden.quote:Je ouders vragen maar hoe het gaat met je cijfers , en alle leugens zijn al verzonnen...?
In Fok!Ville wonen alleen maar slimme mensen en dus zijn toetsen overbodigquote:Op vrijdag 17 september 2004 17:04 schreef JDude het volgende:
Op de Fok!Ville school kent maar eens per jaar een toetsweek en deze toetsen kunnen zo vaak men wil herkanst worden.
Bij gebrek aan leerlingen zal de B-vleugel van het schoolgebouw voorlopig beschikbaar worden gesteld voor asielzoekersopvang. Dhr. Swiffmeister is bij deze aangesteld als leraar in de exacte vakken.quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:03 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Das waar, we hebben nog geen randgroepjongeren, hangjongeren, rechtsextremistische jongeren, en gewone jongeren.
* vraagt zich af waar FOK!ville eigenlijk een school voor nodig heeft zonder jeugd.
* oppert het idee om zolang er geen scholieren/studenten zijn het schoolgebouw te gebruiken als assielzoekerscentrum.
* biedt zich aan om zo gauw de school in gebruim wordt genomen elke donderdag college's te geven in de volgende vakken: Natuurkunde, Mechanica, Kernfysica
Ik zal de school een mooi plekje geven op de kaart, maar eerst even etenquote:Op vrijdag 17 september 2004 16:58 schreef JDude het volgende:
Dankuwel meneer de Burgemeester!
Een huis zal niet nodig zijn, in die school is nog wel wat ruimte over. Het zou wel fijn zijn als u de school een locatie zou gunnen waar de jeugd veilig hun weg naar toe kan vinden.
Wanneer de school er staat zal ik zo spoedig mogelijk de eerste lesroosters bekend maken!
Ik trakteer alle leerlingen uit mijn klassen op deze lekkernijquote:Op vrijdag 17 september 2004 17:10 schreef Ronald1903 het volgende:
Nieuw in het assortiment:
[afbeelding]
Friese Oranjekoek
*vermomt zich snel.quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:11 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Ik trakteer alle leerlingen uit mijn klassen op deze lekkernij
Op mijn vrije zondagen zal ik het voetbalelftal graag naar hun uitwedstrijden brengen. Dit tegen de schamele vergoeding van een bak koffie en een broodje bal. De bus heb ik een paar jaar geleden voor bijna niks op een faillisementsverkoop op de kop getikt. Overspuiten in de clubkleuren is bespreekbaar!quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:11 schreef Plastic_Power het volgende:
Bedankt voor het stadion en het logo! Ik was nog vergeten ons tenue te laten zien:
[afbeelding]
We staan open voor suggesties voor het uittenue...
Ook staat er nog vacatures open voor masseur/masseuse en buschauffeur
quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Op mijn vrije zondagen zal ik het voetbalelftal graag naar hun uitwedstrijden brengen. Dit tegen de schamele vergoeding van een bak koffie en een broodje bal. De bus heb ik een paar jaar geleden voor bijna niks op een faillisementsverkoop op de kop getikt. Overspuiten in de clubkleuren is bespreekbaar!
[afbeelding]
Zeer goed te eten!quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:29 schreef JDude het volgende:
Half zes ook al weer!! Die Wong Li tent, is het een beetje binnen te houden daar?
SwiffTronix (bedrijf van SwiffMeister) had zich gisteren al gemeld om te sponsoren. En ziet graag de naam van dit bedrijf met zeer grote letters op/in het stadion.quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:30 schreef renz0r het volgende:
renz0r zoekt nog reclame sponsors voor in en rond zijn stadion.
Welk bedrijf (naast de mijne) wilt sponseren?
mocht je een zondag niet kunnen , kan er natuurlijk altijd de Fok!ville bus worden gepakt van Dutchtrainquote:Op vrijdag 17 september 2004 17:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Op mijn vrije zondagen zal ik het voetbalelftal graag naar hun uitwedstrijden brengen. Dit tegen de schamele vergoeding van een bak koffie en een broodje bal. De bus heb ik een paar jaar geleden voor bijna niks op een faillisementsverkoop op de kop getikt. Overspuiten in de clubkleuren is bespreekbaar!
[afbeelding]
Oké geregeld!quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:33 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
SwiffTronix (bedrijf van SwiffMeister) had zich gisteren al gemeld om te sponsoren. En ziet graag de naam van dit bedrijf met zeer grote letters op/in het stadion.
* heeft vandaag geen tijd om uit te vinden, maar zal het na/in het weekend eens proberen. Mits u ervoor zorgt dat ik geen geluidsoverlast meer heb vanuit mijn vloer, en u niet schroomt een redelijke prijs te betalen. De geschatte waarde van de spierversterker bedraagt: 240 FOK!florijnen.quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:33 schreef HuHu het volgende:
Hee, bovenbuurman SwiffMeister, kun je een spierversterker voor mij uitvinden?
* bedanktquote:Op vrijdag 17 september 2004 17:34 schreef JDude het volgende:
@Swiffmeister: zet de URL naar dit topic tussen [ url ] en [ /url ] tags (zonder de spaties)
Dan werkt 'ie wel als het goed is...
*Houten Hendrik spoed zich naar het strand *quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:47 schreef jaspah het volgende:
door de enorme omzet die ik draai met mijn kroeg
heb ik besloten een 2e tent te openen
een soort strand/kroeg/dancing op het strand!
ha!
kan die timmer man dat ff fix'n?
oja wanneer moet ik spelen met D.O.S. ?
FOk!VilleTransport vreest dat één speler dan moet lopen.quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:33 schreef Xlarge het volgende:
[..]
mocht je een zondag niet kunnen , kan er natuurlijk altijd de Fok!ville bus worden gepakt van Dutchtrain
Lees ook maar eens terug wat Peter A. de Vries heeft gedaan met die zwerver op het station.quote:FOK!VilleTransport wil benadrukken dat junks, dak- en thuislozen niet in of nabij de eigendommen van FOK!VilleTransport worden getolereerd.
algemene vervoersvoorwaarden art. 1.7
Ik zal er meteen mee beginnen!quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:54 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
FOk!VilleTransport vreest dat één speler dan moet lopen.
[..]
Lees ook maar eens terug wat Peter A. de Vries heeft gedaan met die zwerver op het station.
*FOK!VilleTransport vraagt aan Geerts (Noca) om alvast wat tramrails te maken voor de FOK!VilleTram.
bronquote:Uit onderzoek van de politie Rotterdam-Rijnmond blijkt dat er in 2002 en 2003 voor in totaal 170 miljoen euro "dubieus geld" is overgemaakt naar rekeningen in Fok!ville. De miljoenen zijn afkomstig van Fok!villers uit de regio Rotterdam en volgens de politie afkomstig uit de drugshandel. De transacties werden gedaan door bij elkaar 145 mensen die elk 10 of meer dubieuze overmakingen deden. De meesten van hen genoten een uitkering.
Onderzocht werden transacties hoger dan 2.000 euro. Omdat kleinere bedragen niet zijn onderzocht, vermoedt de politie dat het jaarlijkse totaalbedrag rond de 100 miljoen euro zal liggen.
Justitie heeft tot nu toe zes grote onderzoeken afgerond. Enkele tientallen mensen zijn aangehouden en inmiddels door de rechter veroordeeld.
.
Je hebt gelijk, dit kan zomaar niet. Ik ga op onderzoek uit!quote:Op vrijdag 17 september 2004 18:07 schreef muurjunky het volgende:
Peter A. de vries, wil je dit onderzoeken?
[..]
bron
Er moet duidelijkheid komen en jusitie moet zegenvieren
Hartelijk dank Ronald, hier heb je een fooi voor het bezorgen.quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:35 schreef Ronald1903 het volgende:
* springt gauw op de fiets en brengt oranjekoek bij HuHu
Ik heb goedkoop kant en klaar railsstukken besteld. Ik heb voor 50km besteld. Kan je meteen een spoor aanleggen naar het railsnetwerk van het Fok!land. Kunnen toeristen komen en mensen in de stad goedkoop de stad uit.quote:Op vrijdag 17 september 2004 18:06 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik zal er meteen mee beginnen!
Sjors (renz0r), kun je met je schepen misschien wat ijzer importeren?
de strandtent en het blokhutje in de bergen staan al op het plaatje, wat moet er nog bij?
Mijn excuses voor het geluidsoverlast, maar ik heb onlangs inderdaad een halter laten vallen uit mijn handen. Dit bezorgde mijn vloer een redelijk grote deuk en zorgde voor veel geluid. Over geld hoeft u niet in te zitten. Als acteur verdien ik genoeg.quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:36 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
* heeft vandaag geen tijd om uit te vinden, maar zal het na/in het weekend eens proberen. Mits u ervoor zorgt dat ik geen geluidsoverlast meer heb vanuit mijn vloer, en u niet schroomt een redelijke prijs te betalen. De geschatte waarde van de spierversterker bedraagt: 240 FOK!florijnen.
* vraagt bij deze patent aan op een spierversterker
Dat moet de burgemeester beoordelen op basis van het bestemmingsplan..quote:Op vrijdag 17 september 2004 18:12 schreef renz0r het volgende:
[..]
Ik heb goedkoop kant en klaar railsstukken besteld. Ik heb voor 50km besteld. Kan je meteen een spoor aanleggen naar het railsnetwerk van het Fok!land. Kunnen toeristen komen en mensen in de stad goedkoop de stad uit.
Wie wordt de beheerder van het station en waar komt die?
Is goed, geluidswallen krijg ik met korting van 75%, vanwege deze bestellingquote:Op vrijdag 17 september 2004 18:14 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat moet de burgemeester beoordelen op basis van het bestemmingsplan..
Voor de rest
Kan D.E.B.V.O.H.G.V.E.L.P ook bij je cafe ondergebracht worden?quote:Op vrijdag 17 september 2004 18:24 schreef jaspah het volgende:
ik sponsor elk evenement/dancefestijnen met mijn bier!
ja hoor ik laat wel even een stuk bij aanbouwen!quote:Op vrijdag 17 september 2004 18:26 schreef Noca het volgende:
[..]
Kan D.E.B.V.O.H.G.V.E.L.P ook bij je cafe ondergebracht worden?
Perfect , we hebben zeker een spoor nodig , de toeristen die zullen komen zullen ons dorp welvaart en plezier brengen .quote:Op vrijdag 17 september 2004 18:12 schreef renz0r het volgende:
[..]
Ik heb goedkoop kant en klaar railsstukken besteld. Ik heb voor 50km besteld. Kan je meteen een spoor aanleggen naar het railsnetwerk van het Fok!land. Kunnen toeristen komen en mensen in de stad goedkoop de stad uit.
Wie wordt de beheerder van het station en waar komt die?
Is er een bedrijf die spoorrails o.a aanlegt?
BrEeZaH t4aL?quote:Op vrijdag 17 september 2004 18:47 schreef muurjunky het volgende:
Ik vindt dat het tijd is voor een speciaal Fok!ville accent, voor Fok!villers onder elkaariemand een ideetje?
gezien de toestroom van nieuwe bewoners zal je het dan nog druk krijgenquote:Op vrijdag 17 september 2004 18:29 schreef Caipirinhia het volgende:
[afbeelding]
Iemand nog verhuizen dit weekend, ik kan voor nop 3 grote bussen aanbieden!
* Noca loopt mee!quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:17 schreef Xlarge het volgende:
gratis bier ? !!
begint al naar het restaurant te lopen
Eddie is ook van de partij!quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:19 schreef Noca het volgende:
[..]
* Plastic_Power loopt mee!
Is goed Ronald, dan kom ik je om kwart voor acht ophalen.quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:16 schreef Ronald1903 het volgende:
* komt ook bij Wong Wing Li
Zullen we samen heen gaan HuHu?
Nooit met een rij op in je wagenwinkeltje slokken je zeg ik, dat is heeeel slecht achter je gezondheid...quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:35 schreef Noca het volgende:
* BlackDraco is aangekomen en ziet dat Draco er al weer een zootje van gemaakt heeft..
Gelukkig is het eten en het bier er nog
Fok je ook gerbils?quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:50 schreef Biancavia het volgende:
Hallo allemaal!
Graag zou ik mij ook willen vestigen in Fok!-ville.
Om in mijn onderhoud te voorzien zal ik een cavia-fokkerij annex hulpverleningsinstantie beginnen.
Hiermee zal ik voorzien in de caviabehoefte van de inwoners van Fok!-ville en tevens kan iedereen bij mij terecht voor sociaal pedagogische hulp ook als het niet cavia-gerelateerd is.
Hm, misschien als het goed loopt is dat een ideetje voor de uitbreiding.quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:53 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Fok je ook gerbils?![]()
* Xlarge verwelkomt Biancavia in onze gemeente , en waarschuwt meteen voor Wong , die wel eens exotische caviagerechten op het menu heeft staanquote:Op vrijdag 17 september 2004 19:50 schreef Biancavia het volgende:
Hallo allemaal!
Om in mijn onderhoud te voorzien zal ik een cavia-fokkerij annex hulpverleningsinstantie beginnen.
Hiermee zal ik voorzien in de caviabehoefte van de inwoners van Fok!-ville en tevens kan iedereen bij mij terecht voor sociaal pedagogische hulp ook als het niet cavia-gerelateerd is.
Als je cavia's nog beslagen moet worden met hoeven moet je maar even langskomen. Heb hier nog een aantal hoeven liggen namelijk.quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:50 schreef Biancavia het volgende:
Hallo allemaal!
Wong Wing Li heb ik uiteraard al benaderd als zijnde één van de grootste afnemers.quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:06 schreef Xlarge het volgende:
[..]
* Biancavia verwelkomt Biancavia in onze gemeente , en waarschuwt meteen voor Wong , die wel eens exotische caviagerechten op het menu heeft staan
Ik ben nog op zoek naar een aannemer die er een mooi lijntje van maakt. Wellicht is er iemand geinteresseerd om dit vanavond met mij in één van de welbekende keldertjes te regelen? 'k heb nog wat flessen vodka over van die deal met de burgemeester en die afgeketste sponsordeal...quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:15 schreef renz0r het volgende:
Schiet het al op met het spoornetwerk? Rails ligt klaar in de haven
* Xlarge laat Cliff Eastwood ook goed opletten voor extremistische moslimsquote:Op vrijdag 17 september 2004 21:01 schreef DutchTrain het volgende:
*FOK!VilleTransport sluit een (terroristische) aanslag niet uit totdat Peter A. de Vries nader onderzoek heeft uitgevoerd.
heb je ze gepakt, zend ze naar mij, misschien kan ik ze bekeren en ze modleburgers makenquote:Op vrijdag 17 september 2004 21:04 schreef Xlarge het volgende:
[..]
* muurjunky laat Cliff Eastwood ook goed opletten voor extremistische moslims
vrijdag 18u-22u meditatie en filosofie, in het klooster bij mijquote:Op vrijdag 17 september 2004 21:39 schreef JDude het volgende:
De lesroosters zijn bekend!
Maandag 10u - 16u Baggeren voor beginners
Dinsdag 11u - 16u Exacte vakken
Woensdag 9u - 15u Sport
Donderdag 10u - 16u Diverse Talen
Vrijdag 14u - 17u Feedback
Eerste les aanstaande maandag in lokaal A2.12 (trap op en dan voor je bij de asielzoekers bent linksaf.)
nog een chauffeur nodig voor in het weekend?quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:33 schreef Xlarge het volgende:
[..]
mocht je een zondag niet kunnen , kan er natuurlijk altijd de Fok!ville bus worden gepakt van Dutchtrain
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 17 september 2004 23:13 schreef Noca het volgende:
Rekenen jullie je FOK!florijnen ook nog steeds om naar euro's?
Ik betrap mijzelf er nog steeds op...
*proost* meneer de burgemeester.quote:Op vrijdag 17 september 2004 23:13 schreef Xlarge het volgende:
gezellig dat Noca er ook is*neemt nog een biertje aan , enspreekt al een beetje met dubbele tong *
Bevalt me prima hoor, de bakker is alleen de laatste tijd wel verdacht vroeg wakker telkens.quote:Op vrijdag 17 september 2004 23:15 schreef Noca het volgende:
[..]
*proost* meneer de burgemeester.
p-etr-a buuf! Bevalt het nog daar boven de bakker!
Ja, moet je nagaan! Wat eerst een euro kostte is nu ineens een FOK!florijn..quote:Op vrijdag 17 september 2004 23:14 schreef p-etr-a het volgende:
Ja dat is wel vervelend, dan denk ik telkens: jeetje! Wat goedkoop eigenlijk!
Praat me dr niet van, vanmorgen stond ie al om 6uur op de deur te kloppen...hij had een nieuwe plaat nodig voor in zn oven..quote:Op vrijdag 17 september 2004 23:16 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Bevalt me prima hoor, de bakker is alleen de laatste tijd wel verdacht vroeg wakker telkens.
Coldplay met Politik , 1 van mijn favorietenquote:Op vrijdag 17 september 2004 23:26 schreef Noca het volgende:
Leuk nummertje trouwens uit de jukebox Xlarge, welke is dat?
Franz Rulesquote:Op vrijdag 17 september 2004 23:32 schreef p-etr-a het volgende:
Ja dat is inderdaad een fijne plaat, goede keus Xlarge.
Nu zet ik even een andere op, Franz Ferdinand met Take Me Out.
Ken ik niet, maar klinkt ook ok !quote:Op vrijdag 17 september 2004 23:32 schreef p-etr-a het volgende:
Ja dat is inderdaad een fijne plaat, goede keus Xlarge.
Nu zet ik even een andere op, Franz Ferdinand met Take Me Out.
dank u, hopelijk wordt er een prachtige kazerne gebouwd.quote:Op vrijdag 17 september 2004 23:37 schreef p-etr-a het volgende:
Hoi deliberator, welkom!
En Xlarge, dat weet ik.
Uit tegen TRU, dus poets die bus maar op! Wordt een lastige match, maar ze zijn wel te pakken denk ik.quote:Op vrijdag 17 september 2004 22:14 schreef JDude het volgende:
Speelt D.O.S. trouwens uit of thuis zondag? Dan weet ik of ik de bus door de wasstraat moet halen!
quote:Op vrijdag 17 september 2004 23:37 schreef deliberator het volgende:
[..]
dank u, hopelijk wordt er een prachtige kazerne gebouwd.
Zou u komende week eens langs kunnen komen om de smederij op brandveiligheid te testen?quote:Op vrijdag 17 september 2004 23:47 schreef deliberator het volgende:
Belangrijke tips voor het voorkomen van brand in huis
.....
ik ben altijd bereid om even te testen op gevaarlijke situatiesquote:Op vrijdag 17 september 2004 23:51 schreef Noca het volgende:
[..]
Zou u komende week eens langs kunnen komen om de smederij op brandveiligheid te testen?
de kazerne staat naast het gemeentehuis in de OP.
Mooi!quote:Op vrijdag 17 september 2004 23:53 schreef deliberator het volgende:
[..]
ik ben altijd bereid om even te testen op gevaarlijke situaties
afgesproken, dan zoek ik nu mijn bed op in de kazerne, want mocht er iets gebeuren moet ik we uitgerust zijnquote:Op vrijdag 17 september 2004 23:54 schreef Noca het volgende:
[..]
Mooi!
Maken we volgende week wel even een afspraak.
Aah, mijn eerste lid. Je moet trouwens wel eerst allerlei ontgroeningsrituelen ondergaan met wodka en zo.quote:Op vrijdag 17 september 2004 22:55 schreef Noca het volgende:
Intxaurraga, ik kom binnenkort wel een keer langs. Moet dat curling toch eens proberen!
[afbeelding]
ja met de uitbreiding van het vervoersbedrijf met de tram, is er een vacature voor buschauffeur. De bus is wel een beetje zwart en rookt maar dat zal het loon ook zijn en doen.quote:Op vrijdag 17 september 2004 22:43 schreef rj1 het volgende:
[..]
nog een chauffeur nodig voor in het weekend?
door de week breng ik de burgemeester ook overal naar toe.
dit voor het kleine bedrag van een bak koffie en een peuk.
Dat lijkt me niet zo'n groot probleemquote:Op vrijdag 17 september 2004 23:56 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Aah, mijn eerste lid. Je moet trouwens wel eerst allerlei ontgroeningsrituelen ondergaan met wodka en zo.
Nu welquote:Op zaterdag 18 september 2004 10:15 schreef JDude het volgende:
Het schoolgebouw staat nog niet in de OP
quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:01 schreef DutchTrain het volgende:
*FOK!VilleTransport sluit een (terroristische) aanslag niet uit totdat Peter A. de Vries nader onderzoek heeft uitgevoerd.
geld tevens voor mij. bedanktquote:Op zaterdag 18 september 2004 10:24 schreef Noca het volgende:
[..]
Nu wel
4 tientjes is ie van jouquote:Op zaterdag 18 september 2004 13:03 schreef Ronald1903 het volgende:
* heeft wel interesse in de brommer die Tokkie-O wil verkopen
Verkocht!quote:Op zaterdag 18 september 2004 13:05 schreef Steve-O het volgende:
[..]
4 tientjes is ie van jou
Zolang Peter A. de Vries maar geen onderzoekl gaat doen naar bouwfraude... die achterlandverbinding wordt nu in het geheim ondergronds gebouwd door die bootvluchtelingen die tussen die partij rails zaten.quote:Op zaterdag 18 september 2004 12:59 schreef renz0r het volgende:
(p.s: Is het treinen netwerk al af?)
Tokkie-O nu in ziekenhuis ligt met open schedel en vleeswondenquote:Op zaterdag 18 september 2004 13:11 schreef Steve-O het volgende:
*Tokkie-O lokale basisschool terroriseert met molotov cocktails .
quote:Op zaterdag 18 september 2004 15:20 schreef DutchTrain het volgende:
Hierbij wil ik de burgemeester uitnodigen om het tramnetwerk van FOK!Ville officieel te openen. U wordt om 18.00 op het nieuwe station verwacht, u weet wel rechts naast de school. (hint, die mag op de kaart...). Eén halte heeft nog geen naam, maar ik denk dat uw naam er erg mooi op zal staan... tenminste als we het ook eens worden over de aanleg van die metro.
Hierbij de lijnennetkaart voor alle FOK!Villers:
[[url=http://members.chello.nl/g.munck/FOKVilleTransportKL.jpg]afbeelding]
[/url]
Klik op de kaart voor een uitprintbare pdf versie, die je makkelijk mee kan nemen op reis.
renz0r, laat die nieuwe trams en treinen maar komen!
Kaartjes zijn nu verkrijgbaar bij Bakker 1902, FOK!Dance en bij WongWongLi (vraag naar het speciale ticketmenu, dan zit het kaartje onderin het bakje of in het gelukskoekje). Bij de chauffeur kosten de kaartjes 2,5 Florijn, in de voorverkoop slechts 1,5 FOK!Florijn.quote:Op zaterdag 18 september 2004 16:02 schreef HuHu het volgende:
DutchTrain, wat kost een kaartje vanaf Stadion Zuid naar het Strand?
* Vindt zichzelf nu helemaal geweldig omdat hij blijkbaar uitvindingen doet zonder dat hij het zelf wistquote:Op zaterdag 18 september 2004 10:54 schreef Mazora het volgende:
*Noca, zou u mij een verblijfsvergunning willen verstrekken totdat het in mijn thuisland weer veilig is?
[..]
[afbeelding]
Mazora Security&Knokploegen. Tevens voor gewapende escortes![]()
(met dank aan de kloon-en-tijdmachine van Swifftronics)
Vandaar die tijdmachine. Ooit zul je dat ding uitvindenquote:Op zondag 19 september 2004 00:03 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
* Vindt zichzelf nu helemaal geweldig omdat hij blijkbaar uitvindingen doet zonder dat hij het zelf wist
* Ziet bij deze de verborgen gave van Mazora: Toekomst voorspeller.quote:Op zondag 19 september 2004 00:15 schreef Mazora het volgende:
[..]
Vandaar die tijdmachine. Ooit zul je dat ding uitvinden![]()
Ik ben met die tijdmachine teruggekomen knurftquote:Op zondag 19 september 2004 00:30 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
* Ziet bij deze de verborgen gave van Mazora: Toekomst voorspeller.
En adviseert Mazora dit vooral NIET te koppelen aan zijn werk als beveiliger / knokploeghouder om zo toestanden als in minority Report te voorkomen.
ssst het is zondagochtend , iedereen slaapt nog in Fok!villequote:Op zondag 19 september 2004 12:05 schreef Mazora het volgende:
Fokville is dood?
Dan zal ik de fanfare maar eens startenquote:Op zondag 19 september 2004 12:08 schreef Xlarge het volgende:
[..]
ssst het is zondagochtend , iedereen slaapt nog in Fok!ville
quote:Daar waar de dranken dronken voeren
Al waar de peter A's ruleren
Waar acteurs politiceren
en uitvinders goed boeren
Daar woon ik, frank en vrij
In Fok!Ville aan het water
Hoor eens het geschater
Van bewoners, oh zo blij!
*aanmeld voor curlingclub*quote:Op zondag 19 september 2004 13:11 schreef Intxaurraga het volgende:
*fokville dagbladblad opricht
Al is het maar om te kunnen adverteren voor m'n curlingclub [afbeelding]
p-etr-a, dank je.quote:Op zondag 19 september 2004 13:14 schreef p-etr-a het volgende:
Op welke dagen kan je allemaal curlen? Ik heb op maandagavond nog niets te doen, dus dan zou ik wel kunnen meecurlen Intxaurraga. Ik ben volgens mij best goed.
PS mien-moeke kijk eens naar de OP
* De Ment is mijn naam overigens.quote:Op zondag 19 september 2004 13:13 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
*aanmeld voor curlingclub*
Uit medelijden met Intxaurraga en omdat ik wel eens het curlen wil proberen.
Ik ga omiddelijk naar de curlingclub om verschrikkelijk te oefenen.quote:Op zondag 19 september 2004 13:16 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
* De Ment is mijn naam overigens.
Maandag is de eerste competitiewedstrijd al, tegen de Alzheimer A-team.
*p-etr-a noteertquote:Op zondag 19 september 2004 13:14 schreef p-etr-a het volgende:
Op welke dagen kan je allemaal curlen? Ik heb op maandagavond nog niets te doen, dus dan zou ik wel kunnen meecurlen Intxaurraga. Ik ben volgens mij best goed.
* Xlarge met een paar doekjes aankomt om het zweet op te deppenquote:Op zondag 19 september 2004 13:23 schreef mien-moeke het volgende:
* Xlarge word moe.
Curlen in je eentje is zwaar.... Eerst de steen werpen en dan snel de 'bezem' pakken en gaan vegen...
*Zweet uit alle hoeken en gaten van mijn lichaam komt*
* mien-moeke bedankt Xlarge.quote:Op zondag 19 september 2004 13:29 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Xlarge met een paar doekjes aankomt om het zweet op te deppen
Mijn dank is groot voor Uw lovende woorden.quote:Op zondag 19 september 2004 14:02 schreef Xlarge het volgende:
welkom Mien Moeke ,wat een leuk huis
Xlarge is niet meer van zijn nieuwe televisie weg te slaan
Hartelijk bedankt. Ik zal binnenkort een foto posten van het resultaat.quote:Op zondag 19 september 2004 00:16 schreef SwiffMeister het volgende:
* vindt bij deze de Spierversterker uit waarvan SwiffTronix meteen een exemplaar bij HuHu bezorgt tegen een prijs van 240 FOK!florijnen. De spierversterker ziet er zo uit:
[url=http://home.wanadoo.nl/janvaneijck/pics/spuit.gif]Afbeelding]/url]
Hij dient gedurende een periode van 8 weken om de 4 dagen gebruikt te worden. Er zal na de kuur een spierversterking hebben plaatsgevonden van ongeveer 270 tot 311 procent.
SwiffTronix bezorgt op dit moment 100.000 spierverserkers aan Mazora. Omdat Mazora meer dan 50 stuks in 1 keer koopt krijgt hij korting en hoeft deze in plaats van 24.000.000,- FOK!florijnen slechts 23.990.000,- FOK!florijnen te dokken.
* Vraagt bij deze om beveiliging van zijn huys bij Mazora om eventuele volgende inbraken of aanslagen te voorkomen.
Dank je.quote:Op zondag 19 september 2004 15:45 schreef renz0r het volgende:
Ziet er goed uit mien moeke
Ik ben bezig met het oprichten van de coffeshop: 'Fokville high times'
Wie weet een plek om hem neer te zetten? Ik laat iemand anders de baas worden. Ik zorg wel voor de legale wiet die ik uit columbia kan laten verschepen!
Oei... dat is een functie waar de burgemeester maar over moet beslissen.quote:Op zondag 19 september 2004 15:56 schreef DePresident het volgende:
Ik zou graag president worden (met de burgemeester als vice-president) en minister van informatie
De OP voor deel 3 is aangepast.quote:Op zondag 19 september 2004 16:21 schreef Biancavia het volgende:
Hallo stadsgenoten!
Hier heb ik een recentere pasfoto voor in de OP:
[afbeelding]
Tevens heb ik een aardig optrekje gevonden naast het Chinees restaurant van Wong Wing Li:
[afbeelding]
Morgenmiddag om 13.30 uur zal de feestelijke opening plaatsvinden!
Komt allen en ontvang gratis één cavia naar keuze of één minuut gratis hulpverlening!
quote:Op zondag 19 september 2004 16:24 schreef Xlarge het volgende:
wat een OP , Mien Moeke
hulde
alleen nog 2 linkjes naar deel 1 en deel 2
Sfiffmeister heeft het maar drukquote:Op zondag 19 september 2004 16:38 schreef SwiffMeister het volgende:
* rent naar de curling club om SwiffTronix als sponsor aan te melden.
* rushed daarna meteen door naar D.E.B.V.O.H.G.V.E.L.P om daar te trainen en posters op te hangen van het volgende toernooi: Seasite Ambessy dat plaats zal vinden op 31 september aanstaande.
* drinkt meteen ff een pilsje
*drinkt er daarna meteen nog 1
* besteld meteen maar een meter bier omdat hij moe wordt om steeds van de tafel naar de tap te lopen
Waar moet ik anders mijn inspiratie vandaan halen om inventies te bedenken als niemand om inventies vraagt?quote:Op zondag 19 september 2004 16:39 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Sfiffmeister heeft het maar druk
*Het maar een vage inventie vind*quote:Op zondag 19 september 2004 16:47 schreef SwiffMeister het volgende:
* krijgt een vaag idee voor een inventie die er zo uitziet:
[afbeelding]
Helaas...quote:Op zondag 19 september 2004 16:51 schreef SwiffMeister het volgende:
* wankelt naar huys en vindt een automatisch dartbort uit dat scores digitaal weergeeft en zo scores bijhoudt.
de nieuwe inventie:
[afbeelding]
* instaleert meteen 3 borden in het clubgebouw
* vraagt patent aan op elektronische automatische dartborden
* mbv een simpele ingreep: past de inventie aan waardoor er met dezelfde pijltjes gegooid kan worden als op een normaal dartbordquote:Op zondag 19 september 2004 16:53 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Helaas...
Dit dart-bord word niet goedgekeurd door de OFVDV. Officiële Fok!Ville Dart Vereniging
Er kan niet met echte pijltjes worden gegooid omdat dan de kans op beschadiging van de gevoelige electronica te groot is. DIt is niet goed voor tijdens toernooien.
met recht , een echte uitvinderquote:Op zondag 19 september 2004 16:57 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
* mbv een simpele ingreep: past de inventie aan waardoor er met dezelfde pijltjes gegooid kan worden als op een normaal dartbord
De burgemeester keurt zowiezo alle plannen goed die met geestverruiming te maken hebben.quote:Op zondag 19 september 2004 18:23 schreef renz0r het volgende:
Burgermeester,
Ik heb een pantje die naast het stadion kan komen. Hierin vestig ik een coffeeshop genaamt : Fok!Ville high times.
Wilt er iemand zich ff aanmelden bij mij, om mij te vertellen waarom HIJ een goede eigenaar kan zijn?Ik zorg voor de wiet, die ik vers uit columbia kan verschepen
Keurt u het goed?
pant:
[afbeelding]
Er is tevens een loods acher, waar het wiet kan worden opgeslagen/ gekweekt
* Besteld alvast 2 vrachtwagens van het huismerk van dit bedrijf om daarmee een gezellig feest te kunnen geven ter ere van de oprichting van de D.E.B.V.O.H.G.V.E.L.P. En om zijn bedrijf SwiffTronix te promoten. Het feest zal plaatsvinden in mijn eigen bibliotheek. Het meenemen van eigen drank en/of versnaperingen wordt van harte toegejuigt.quote:Op zondag 19 september 2004 18:23 schreef renz0r het volgende:
Burgermeester,
Ik heb een pantje die naast het stadion kan komen. Hierin vestig ik een coffeeshop genaamt : Fok!Ville high times.
Wilt er iemand zich ff aanmelden bij mij, om mij te vertellen waarom HIJ een goede eigenaar kan zijn?Ik zorg voor de wiet, die ik vers uit columbia kan verschepen
Keurt u het goed?
pant:
[afbeelding]
Er is tevens een loods acher, waar het wiet kan worden opgeslagen/ gekweekt
Heel chill!quote:Op zondag 19 september 2004 19:59 schreef muurjunky het volgende:
[afbeelding]
Voor alle schippers die dronken de zee op gaan, bouw ik nu een tempeltje bij de haven waar de schippers nog even hun zonden kunnen betuigen voordat ze de zee opgaan en verdrinken. Hier is dag en nacht een dicipel aanwezig die kan helpen met raad.
De foto in de OP voor deel 3 is aangepast.quote:Op zondag 19 september 2004 16:21 schreef Biancavia het volgende:
Hallo stadsgenoten!
Hier heb ik een recentere pasfoto voor in de OP:
[afbeelding]
Tevens heb ik een aardig optrekje gevonden naast het Chinees restaurant van Wong Wing Li:
[afbeelding]
Morgenmiddag om 13.30 uur zal de feestelijke opening plaatsvinden!
Komt allen en ontvang gratis één cavia naar keuze of één minuut gratis hulpverlening!
Dartbord alsnog goedgekeurt.quote:Op zondag 19 september 2004 16:57 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
* mbv een simpele ingreep: past de inventie aan waardoor er met dezelfde pijltjes gegooid kan worden als op een normaal dartbord
Ook direct een advertentie geplaatst ivm overdracht Hightimezquote:Op zondag 19 september 2004 23:59 schreef mien-moeke het volgende:
* mien-moeke heeft de OP-txt-file aangepast. Beestjuh is toegevoegd als bewoner/huisdier van JDude. Fok!Ville HighTimez heeft een plaatsje naast het D.O.S. Stadion.
Biancavia, 1 van mijn chinchillla's is ziek, kan ik dan ook bij jou terecht?quote:Op maandag 20 september 2004 11:36 schreef Biancavia het volgende:
* renz0r is druk bezig met de voorbereidingen voor de grote opening van de Cavia Fokkerij & Hulpverleningsinstelling.
Indien het een psychische hulpvraag betreft staan mijn deuren voor u open.quote:Op maandag 20 september 2004 11:43 schreef renz0r het volgende:
[..]
Biancavia, 1 van mijn chinchillla's is ziek, kan ik dan ook bij jou terecht?
Ik heb een huisdierquote:Op zondag 19 september 2004 23:59 schreef mien-moeke het volgende:
. Beestjuh is toegevoegd als bewoner/huisdier van JDude.
* Xlarge meld zich aan voor de eerste rondvlucht boven Fok!villequote:Op maandag 20 september 2004 13:02 schreef DutchTrain het volgende:
FOK!VilleTransport introduceert FOK!Ville's eerste low-cost budget lageprijzen maatschappij: Transcavia.
[afbeelding]
Transcavia Vraag&Antwoord:
-V- Waarom zijn die prijzen zo laag?
-A- Omdat wij gebruik maken van gemanipuleerde cavia's in plaats van piloten.
-V- Is dat wel veilig, een cavia als piloot?
-A- Al onze vluchten vinden in beginsel op de automatisch cavia plaats, maar onze cavia's zijn goed opgeleid. In het bestaan van Transcavia is er nog nooit een vliegtuig neergestoord.
-V- Waar vliegen jullie naar toe?
-A- Overal waar de FOK!Viller wil zijn, of gewoon een rondvlucht over FOK!Ville.
-V- Ik wil stewardess worden, waar moet ik zijn?
-A- Kom 's avonds eens langs voor een introductiegesprek op het hoofdkantoor van FOK!VilleTransport.
* Xlarge stelt voor dat het eerste vliegtuig gedoopt wordt door biancavia tijdens de opening van de caviaFOK!kerij
natuurlijk, wordt geregeld, wat dacht je van een AirFix A380?quote:Op maandag 20 september 2004 13:15 schreef renz0r het volgende:
Kan ik een vrachtvliegtuig in mijn bezit krijgen? Dat versnelt het importeren van benodigde spullen![]()
mooie pet, maar ze moet eigenlijk ook nog een vliegbrilletje op natuurlijkquote:Op maandag 20 september 2004 13:17 schreef Biancavia het volgende:
* DutchTrain stelt een cavia beschikbaar als piloot voor Transcavia.
[afbeelding]
Leg dat vliegveld (doe iig een kleine) ergens helemaal achterin de stad neer, waar niemand ervan last heeftquote:Op maandag 20 september 2004 13:19 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
natuurlijk, wordt geregeld, wat dacht je van een AirFix A380?
Nu alleen nog het vliegveld ergens neerleggen ... ik dacht zo achter het hoofdkantoor van FOK!VilleTransport, aan de snelweg.
* Biancavia geeft Brushy aan DutchTrain en doet er een borsteltje bij.quote:Op maandag 20 september 2004 13:33 schreef DutchTrain het volgende:
* kijkt naar de deuk in het vliegtuig, drinkt een glaasje mee en kiest de grootste cavia uit (Brushy)
* Biancavia geeft Woogie aan Noca en geeft er eenquote:Op maandag 20 september 2004 13:45 schreef Noca het volgende:
* Biancavia vindt woogie een leuke Cavia...
Mag ik woogie? Ik zal een heel groot hok voor hem maken in mn smederij en die een mooi plaatsje geven in mijn woonkamer!
En gefeliciteerd met de opening
quote:Op maandag 20 september 2004 14:07 schreef Biancavia het volgende:
[..]
* geeft Woogie aan Noca en geeft er eenbij.
*2 kilo koopt en zich misselijk eet*quote:Op maandag 20 september 2004 14:40 schreef Ronald1903 het volgende:
* heeft wel interesse in Attila.
Deze week:
[afbeelding]
500gr voor 5,99
Ik schrok me doodquote:Seriemoordenaar actief in Fok!ville
Uitgegeven: 20 september 2004 08:17
FOK!VILLE - De politie van Fok!ville sluit niet uit dat in het zuidwesten van de hoofdstad een seriemoordenaar actief is. De moorden op twee jonge vrouwen zijn inmiddels met elkaar in verband gebracht.
De politie houdt er rekening mee dat de dader ook verantwoordelijk is voor vier aanvallen op vrouwen, meldde de Fok!villeese omroep 'Fok! 105 FM' zondag. Een van de redenen voor een link zijn overeenkomsten bij alle zes slachtoffers. Verder zijn er gelijkenissen wat tijden, aanvalmethodes en locaties betreft.
De recentste moord was in augustus op een 22-jarige studente. Vorig jaar februari kwam een 19-jarige studente om het leven. De vier niet-dodelijke aanvallen vonden vanaf begin 2003 tot 23 augustus dit jaar plaats.
De politie verrichtte in verband met de moorden zeven aanhoudingen. Alle arrestanten zijn vrijgelaten, twee van hen op borgtocht.
bron
en als dat moorden zo zou doorgaan , houden we niemand over in onze gemeenschapquote:Op maandag 20 september 2004 16:48 schreef muurjunky het volgende:
sohe, sla ik die krant open:
[..]
Ik schrok me doodIk kon nergens vinden dat we een plaatselijke omroep hadden
wellicht kunnen Petra met twee streepjes en Cliff Eastwood samen werken in deze zaakquote:Op maandag 20 september 2004 16:54 schreef HuHu het volgende:
Is p-etr-a al op de zaak gezet? De beste speurdster van Fok!Ville moet de dader(s) toch zo te pakken hebben.
ik geloof van niet Muurjunkie , ik kan er wel naast zitten , heb een paar pagina's posts nog niet doorgelezenquote:Op maandag 20 september 2004 16:58 schreef muurjunky het volgende:
Hebben we nou wel of niet een plaatselijke omroep? en hebben we een krant?
als ik Fotosoep zou hebben zou ik het doen, maar dat is niet zoquote:Op maandag 20 september 2004 17:01 schreef Xlarge het volgende:
[..]
ik geloof van niet Muurjunkie , ik kan er wel naast zitten , heb een paar pagina's posts nog niet doorgelezen![]()
Wellicht is de vacature nog open
zelf zou ik er ook niet zo handig in zijnquote:Op maandag 20 september 2004 17:02 schreef muurjunky het volgende:
[..]
als ik Fotosoep zou hebben zou ik het doen, maar dat is niet zo![]()
Dan zal ik in de OP , je beroepen / taken aanpassenquote:Op maandag 20 september 2004 17:08 schreef p-etr-a het volgende:
Ik weet niet of ik er tijd voor heb, maar ik zou misschien dagelijks een nieuwsbulletin van 1 pagina kunnen uitbrengen (elke dag om 00:00 uur). Als jullie dat wat vinden, kan ik kijken of dat lukt. De ontwikkelingen van de dag worden daarin dan besproken.
Huh?quote:Op maandag 20 september 2004 17:10 schreef muurjunky het volgende:
Fipo
een echte frontpage lijkt me wel vet, gefotosoept
-edit- net te laat }:[
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |