ook lid worden ??quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:18 schreef Patrick281 het volgende:
Ze praten tegen elkaar .. gezellig hoor ..
wil je graag moter rijden ??quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:28 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb geen motor
wel een fiets met boodschappenmand!
nee wij zijn geen stel bonkige leernichten die elkaar aftrekken in een blokhut,quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:36 schreef super-muffin het volgende:
Zijn jullie een stel afgewezen hells angels?
als het niet klinkt als een paar aangereden katten vind ik het al prima,quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:35 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Pff.. lichamelijke kwaliteiten.
Geen idee. Ik kan gitaar spelen? is dat wat?
Doen we alleen als niemand het zietquote:Op vrijdag 17 september 2004 10:42 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Maar jullie vermoorden elkaar wel in het weiland?
Wij zijn zeker geen voetbal hooligansquote:Op vrijdag 17 september 2004 10:42 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Maar jullie vermoorden elkaar wel in het weiland?
Wannabeequote:Op vrijdag 17 september 2004 10:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Wij zijn zeker geen voetbal hooligans![]()
![]()
kijk als je oversteekt met je looprek netals wij op moter aankomen rijden we wel gewoon over je heen, remmen doen we niet,![]()
En wat heb jij toe te voegen hier om lid te mogen worden ?????quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:47 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Wannabee![]()
Nee, je moet strippen op de BBQquote:Op vrijdag 17 september 2004 10:48 schreef super-muffin het volgende:
ok begrepen.
Krijg ik nog een introductie of zo? Met bier enzo
Ja indrinken hoort er zeker bij, en dan gaan we kijken hoe je presteert op de openbare weg met zeer schnelle moter ene hajabusa of zoiets...quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:48 schreef super-muffin het volgende:
ok begrepen.
Krijg ik nog een introductie of zo? Met bier enzo
Een wannabee moter.quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
En wat heb jij toe te voegen hier om lid te mogen worden ?????
Van 2 walletjes etenquote:Op vrijdag 17 september 2004 10:51 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Een wannabee moter.
Blijf ik met de ZX9R lid van het echte kluppie en word ik met de Z 750 hier lid![]()
Hij kan heeeel hard.quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Van 2 walletjes eten? en daar lekker pochen dat je hier wel gewoon aanvaard word als lid ?
kan jou z750 hard rijden? want dat doen we hier alleen maar he heb ik afgekeken van MF![]()
dus wheelies zijn bijna verplichte kost![]()
![]()
en wandelschoenen als moterlaarzen
ik vind het al goed genoeg klinken om lid te mogen worden, we zijn gek op verantwoorde leden die het goede voorbeeld laten zienquote:Op vrijdag 17 september 2004 10:58 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Hij kan heeeel hard.
Zo hard zelfs dat het frame instabiel wordt
Wheelies maken is een eitjedat kan iedere miet!
En beschermende kleding is toch alleem maar voor mietjes dus daar doe ik niet aan
JA.quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik vind het al goed genoeg klinken om lid te mogen worden, we zijn gek op verantwoorde leden die het goede voorbeeld laten zien![]()
![]()
zullen we vanmiddag lekker in Spierballen shirt gaan rijden ?![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:01 schreef ZX9R het volgende:
[..]
JA.
Waar spreken we af? HOLEC?
Mag ik niet op komen, en er word niet uitgelegd wat het betekend,quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:07 schreef ZX9R het volgende:
Kijk maar eens op het forum van onze vrienden van M-F
Wat heb je te bieden in ons gezellige clubje ??quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Mag ik ook lid worden??????
waaraan?quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik kan goed zuigen
He bah dit is geen HOMO clubje hoor,quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik kan goed zuigen
Wat nou beginnertjes ?quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar het lijkt me hier zo gaaf met al die beginnertjes
dit is moterclub geen Nichterigeopgevoerdescootah clubquote:Op vrijdag 17 september 2004 11:25 schreef Patrick281 het volgende:
Shit heb ik net mijn gaymotorscooter weggedaan.
![]()
![]()
Alleen tegen vrouwen in t verkeer en vrouwen met techniekquote:Op vrijdag 17 september 2004 11:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
En als ik jou fuck Fok Historie zo bekijk heb jij iets tegen vrouwen
quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga al mzzl !
Lekker naar mn MF holmaatjes
Welkom aspirant lid ??quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
![]()
en terechtquote:Op vrijdag 17 september 2004 12:14 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Alleen tegen vrouwen in t verkeer en vrouwen met techniek
Kan je ook iets wat een toevoeging is voor ons clubjuh ?quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:55 schreef dingendoener het volgende:
mag ik er ook bij ik heb een gilla weetjuh
Nee hoorquote:Op vrijdag 17 september 2004 12:58 schreef stinkie het volgende:
Heb ik soms een relletje gemist ergens
Hier zijn nooit relletjes.. is gewoon gezellig en leuk clubjequote:Op vrijdag 17 september 2004 12:58 schreef stinkie het volgende:
Heb ik soms een relletje gemist ergens
Gekken zoals in je filmpje in je sig komen er bij ons niet bij !quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
![]()
Hier is iedereen welkom, ongeacht geaardheid, geslacht, of motor,quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:18 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Gekken zoals in je filmpje in je sig komen er bij ons niet bij !
quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hier is iedereen welkom, ongeacht geaardheid, geslacht, of motor,![]()
Ongeacht aardheid........ ligt weer in je voordeel Peppie!quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[afbeelding]Als uitzonderingen nietbestaan..*meld*
Ook aan jou de vraag wat heb jij toe te voegen aan ons clubje ?quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[afbeelding]Als uitzonderingen nietbestaan..*meld*
Een ruilmotor .. backseat en 18 uurs on-line beschikbaarheid.quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ook aan jou de vraag wat heb jij toe te voegen aan ons clubje ?![]()
En niets tegen vrouwelijke leden ??quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Een ruilmotor .. backseat en 18 uurs on-line beschikbaarheid.![]()
Indien er een dress code en max. leeftijd is niet nee..quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
En niets tegen vrouwelijke leden ??
is gewoon intressequote:Op vrijdag 17 september 2004 13:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Indien er een dress code en max. leeftijd is niet nee..![]()
Nog meer vragen? Iedereen was toch welkom ..![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Peppie check het SC topic en antwoord
oef gelukkig ik snapte er ook geen ruk van....quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Waarop..:?
Hoezo geen geduld.
Volgens mij bedoelt hij dit..quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
oef gelukkig ik snapte er ook geen ruk van....![]()
dan moet je wel als je valt in de bocht en je hele huid openligt wel foto's laten zien en dan klagen dat het niet jou schuld is, en wij medelijden met jou moeten hebben omdat jij perfect rijd en het altijd deed,quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij dit..
Maar zijn post "vraag om aantwoord" is van 12 minuten eerder..
Meneer Mercy:
Soms rijd ik bochtjes +160 km/u mag dat bij deze club?![]()
Inderdaad ik rijd 100%..quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
dan moet je wel als je valt in de bocht en je hele huid openligt wel foto's laten zien en dan klagen dat het niet jou schuld is, en wij medelijden met jou moeten hebben omdat jij perfect rijd en het altijd deed,![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:51 schreef super-muffin het volgende:
Wil je een 16 jarige jongen laten strippen op een BBQ?
Ja want anders is er ook geen hol aan, dus gillende pubers die schaars gekleed gaan,quote:Op vrijdag 17 september 2004 15:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Alleen als je 16 gillende meiden van 16 meeneemt.
Vlaardingen is 7.5 minuten rijden dus wel sturen wel een bus.
wel vanaf 15:00 aanwezig zijn he ?quote:Op vrijdag 17 september 2004 15:12 schreef super-muffin het volgende:
[..]
mag ik dan strippen tussen 16 gillende meiden van 16? Dan ga ik even bellen
![]()
16 strippende meiden in Vlaardingen, das goed, kan ik vanuit de woonkamer meekijkenquote:Op vrijdag 17 september 2004 15:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Alleen als je 16 gillende meiden van 16 meeneemt.
Vlaardingen is 7.5 minuten rijden dus wel sturen wel een bus.
Hoogvliet.quote:Op vrijdag 17 september 2004 15:16 schreef stinkie het volgende:
16 strippende meiden in Vlaardingen, das goed, kan ik vanuit de woonkamer meekijken
Meneer Mercy zegt dat de dames hier mogen bepalen wie lid wordt en wie niet. Mevrouw Raus zegt dan dat ze het beste kan testen op Mr kleine broekjes op hele dikke motorenquote:Op vrijdag 17 september 2004 14:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij dit..
Maar zijn post "vraag om aantwoord" is van 12 minuten eerder..
Meneer Mercy:
Soms rijd ik bochtjes +160 km/u mag dat bij deze club?![]()
Wie heeft er een dikke motor dan i.c.m. een klein broekje ?quote:Op vrijdag 17 september 2004 15:19 schreef Rausdouwer het volgende:
Mevrouw Raus zegt dan dat ze het beste kan testen op Mr kleine broekjes op hele dikke motoren![]()
![]()
Een dikke motor is bijvoorbeeld een CBR RRquote:Op vrijdag 17 september 2004 15:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wie heeft er een dikke motor dan i.c.m. een klein broekje ?![]()
![]()
gewoon eerder met de bus komen,quote:Op vrijdag 17 september 2004 15:21 schreef super-muffin het volgende:
[..]
M'n voorband is nog steeds lek
die moet nog geplakt worden
En valt VFR daar ook onder ??quote:Op vrijdag 17 september 2004 15:23 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Een dikke motor is bijvoorbeeld een CBR RR![]()
Verdomme, ik dacht dat de meiden naar mij kwamen en niet andersomquote:Op vrijdag 17 september 2004 15:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hoogvliet.![]()
7.5 minuten rijden zei ik toch.
3 vrijgezelle bakvisjes mee als introducee en jij doet ook mee.
Omdat je niet gaat strippen zo maar 13 minder voor jou.
Ja VFR kan ook. Enne, klein broekje is toch niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 17 september 2004 15:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
En valt VFR daar ook onder ??![]()
heb alleen geen klein broekje![]()
Alleen dik als je zelf heeeel klein bent.quote:Op vrijdag 17 september 2004 15:23 schreef Rausdouwer het volgende:
Een dikke motor is bijvoorbeeld een CBR RR![]()
zo maak je geen vriendinnen pepjequote:Op vrijdag 17 september 2004 15:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Alleen dik als je zelf heeeel klein bent.
Volgens mij is het een compacte-vette-licht-bestuurbare-sportieve-motor.
.
.
.
.
.
Voor huisvrouwen en beginners..![]()
![]()
Ik zeg dat het een compacte-vette-licht-bestuurbare-sportieve-motor is.quote:Op vrijdag 17 september 2004 15:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
zo maak je geen vriendinnen pepje![]()
![]()
Ik dacht de diameter van het kleine broekje.quote:Op vrijdag 17 september 2004 15:27 schreef Rausdouwer het volgende:
Enne, klein broekje is toch niet zo moeilijkIk dacht dat mannen altijd zo van de gereedschappen waren? Wat denk je van een schaar
![]()
Ik had het niet over licht, maar over dikquote:Op vrijdag 17 september 2004 15:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Alleen dik als je zelf heeeel klein bent.
Volgens mij is het een compacte-vette-licht-bestuurbare-sportieve-motor.
.
.
.
.
.
Voor huisvrouwen en beginners..![]()
![]()
met die zin is ook helemaal niets mis mee, daar maak je wel vriendinnen mee,quote:Op vrijdag 17 september 2004 15:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zeg dat het een compacte-vette-licht-bestuurbare-sportieve-motor is.![]()
Lekker gooi en smijtfietsje hoor.![]()
![]()
![]()
ok als jij gaat regelen dat er een bosje gillende Strippend welwillende dames komt de moter club hun wel ophalen,quote:Op vrijdag 17 september 2004 15:30 schreef super-muffin het volgende:
[..]
nee, de gehele moter club komt me ophalen.
Of hij weet zo'n mooie motor gewoon niet op waarde te schatten. Ik ben gek op mijn CBRquote:Op vrijdag 17 september 2004 15:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
met die zin is ook helemaal niets mis mee, daar maak je wel vriendinnen mee,![]()
maar wat je als sub heel erg onderaan zet breekt het totaal weer af![]()
Het is een smal licht motortje hoor.quote:Op vrijdag 17 september 2004 15:42 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik had het niet over licht, maar over dik
CBR600RR .. moet kunnen.quote:En ik meen mij te herinneren dat deze beginner sterk werd afgeraden om te beginnen op een CBR RR. Je spreekt jezelf tegen of je slaat de hele tijd al wartaal uit![]()
Kun jij geen Japans lezen? Daar staat dat de Fireblade geen beginnersmotor isquote:Op vrijdag 17 september 2004 15:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het is een smal licht motortje hoor.
Een dikke motor is niet zo geschikt om snel en soepel mee te sturen.
[..]
CBR600RR .. moet kunnen.
[afbeelding]
Hondaは、MotoGP参戦マシン「RC211V」※の先進技術を取り入れ、軽量でコンパクトな水冷・DOHC・直列4気筒エンジンを搭載したスーパースポーツバイク「CBR600RR」に新色を追加し、11月15日(土)より発売する。
Of ben je een motornoobje die het beesje niet bij de naam noemt.
hier heb je de vertaling,quote:Op vrijdag 17 september 2004 15:50 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Kun jij geen Japans lezen? Daar staat dat de Fireblade geen beginnersmotor is![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2004 15:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
maar wat je als sub heel erg onderaan zet breekt het totaal weer af![]()
Flauwe !!quote:Op vrijdag 17 september 2004 15:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hier heb je de vertaling,![]()
HONDA MotoGP participation machine "RC211V" * gathers advanced technology, it is lightweight and it adds new color to the super sport motorcycle "CBR600RR" which, loads the compact water cooling DOHC serial 4 cylinder engines November 15th (the Saturday) from sells
Gezegde: samen staan we sterkquote:Op vrijdag 17 september 2004 15:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar ze hapt zo lekker ..
En ze kan toch wel voor zichzelf opkomen meneer Mercy.
Waarom verdedigt u haar zo, het voelt alsof ik tegen 1 front aan het Fokken! ben.![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2004 15:50 schreef Rausdouwer het volgende:
Kun jij geen Japans lezen? Daar staat dat de Fireblade geen beginnersmotor is![]()
Jij hebt kennis van motorenquote:Op vrijdag 17 september 2004 15:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]![]()
Wie heeft het hier over een Blade?![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2004 15:54 schreef stinkie het volgende:
Maar nog even terugkomend op strippende dames/meisjes, waar, wanneer en hoe laat
Die smilert is leuk!! En je hebt gelijk, dat gaat duiten kostenquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2004 15:56 schreef Rausdouwer het volgende:
Een CBR1000RR bijv. is wel degelijk een Fireblade![]()
ok. dat was een foutje, had niet op de CBR600RR gerekendquote:Op vrijdag 17 september 2004 15:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]CBR600RR dus niet .. en die post ik net.
CBR RR zegt he-le-maal niets.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2004 15:59 schreef Rausdouwer het volgende:
ok. dat was een foutje, had niet op de CBR600RR gerekendoeps
![]()
ik verdedig haar helemaal niet zo erg, ze is sterk genoeg om voor zichzelf op te komen,quote:Op vrijdag 17 september 2004 15:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar ze hapt zo lekker ..
En ze kan toch wel voor zichzelf opkomen meneer Mercy.
Waarom verdedigt u haar zo, het voelt alsof ik tegen 1 front aan het Fokken! ben.![]()
Hoeveel vraag je dan ..quote:Op vrijdag 17 september 2004 15:57 schreef Rausdouwer het volgende:
Die smilert is leuk!! En je hebt gelijk, dat gaat duiten kosten
Dat vind ik toch eigenlijk wel lief van je, een paar jaar ouder, dat is twee jaar.quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hoeveel vraag je dan ..![]()
Jij moet de meiskes bakvisjes aansturen als vrouw van de wereld en een eh paar jaar ouder.![]()
(beeld van Mercy op dit moment:en
)
quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:08 schreef Rausdouwer het volgende:
Dat vind ik toch eigenlijk wel lief van je, een paar jaar ouder, dat is twee jaar.![]()
als jij mooie meiden regelt dan zullen we het overwegenquote:Op vrijdag 17 september 2004 16:16 schreef super-muffin het volgende:
[..]
ik wil ook op een moter
quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als jij mooie mannen regelt dan zullen we het overwegen![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:31 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Leuke feestjes wel jaquote:Op vrijdag 17 september 2004 16:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
leuk toch feestjes ???
quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:31 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
De motor of van Tesje zelf?quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Tessje
Ik vraag het jou..quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb je geen fantasie![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:07 schreef Rietvaerder het volgende:
ABS miet![]()
zit jij nou goddome hier ook al?quote:Op zaterdag 18 september 2004 16:03 schreef Tessje het volgende:
Ik heb ook een motor maar nog geen rijbewijs en ook borsten.. Ik wil er ook bij
Wie is het? Zeg het, zeg het, zeg het ! Undercover-wout??quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:14 schreef stinkie het volgende:
[..]
zit jij nou goddome hier ook al?
Maar .. maar .. maar .. ik wist het niet eens toen ik de motor gekocht had.quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Das waar, jij kan tenminste ook remmen zónder ABS
maar je hebt het wel
Voortaan geen klaverblad meets via Fok!quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Wie is het? Zeg het, zeg het, zeg het ! Undercover-wout??
Een incrowd-neukertje.quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:15 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wie is het? Zeg het, zeg het, zeg het ! Undercover-wout??
quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Mag ik die BMW niet kopen voor een mooi prijsje volgend jaar?
Aha.quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:18 schreef stinkie het volgende:
[..]
Een incrowd-neukertje.
Maar ze weigert pertinent haar tieten te posten, dus waarschijnlijk is dat over die borsten gelogen
Vanuit een adviserende rol gezien zou ik zeggen: weigerenquote:Op zaterdag 18 september 2004 20:19 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Aha.
Dus wat vind jij, accepteren of weigeren binnen de club?
Hij is nu al te koop.quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Mag ik die BMW niet kopen voor een mooi prijsje volgend jaar?
True, maar ik ben kettingaandrijving een beetje zat.........quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hij is nu al te koop.![]()
Voor een mooi prijsje ..![]()
Jij kan beter een Blackbird kopen .. die zijn goedkoper.
Wees blij dat je geen proefrit hebt gehad vandaag .. anders had je helemaal slapeloze nachten ..quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:23 schreef Rietvaerder het volgende:
True, maar ik ben kettingaandrijving een beetje zat.........
En nu mag ik geen >25kw
Had ik bijna op ziekenhuis bezoek kunnen gaan.quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Hij wel, maar ja, die trekt ook ff een rubberspoor van 20 meter......
Spoort niet die jongen
Ik dacht het ook ..quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:27 schreef Rietvaerder het volgende:
PatM en ik op 1 kamer
Dacht effe dat ie op me zou klappen
.. en dat wil je niet hebben.quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Anders zat ie in me
Uitwijken is een groot woord, je ging niet compleet naar links.quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, ik wijkte uit naar links![]()
Week.quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Is het nu week of wijkte?![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee, er rijden ook nog tegenliggers daar
Ver genoeg om PatM niet in mn te krijgen!
Ik ben idd aardig verrot .. moet geen pillen meer slikken als ik ga sporten.quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Jij bent week! Ga nu maar kippepote hale
idd. Schandaalquote:Op zaterdag 18 september 2004 20:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar .. maar .. maar .. ik wist het niet eens toen ik de motor gekocht had.
Luc zag het via Fok! op een foto ..
Knijp hem al een uur ..quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:41 schreef Rietvaerder het volgende:
21:41
Truste !
Bij deze Lid,quote:Op zaterdag 18 september 2004 16:03 schreef Tessje het volgende:
Ik heb ook een motor maar nog geen rijbewijs en ook borsten.. Ik wil er ook bij
Ja hoor kijk maar op Motor forum, alleen eigen mening mag je naar ik heb horen zeggen niet hebben,quote:Op donderdag 23 september 2004 11:45 schreef Patrick281 het volgende:
Mijnheer Mercy:
Ik zoek een club zonder Honda's, Kawa's, Suzuki's, Yamaha's en recalcitrante leden.
Bestaat die?
Ik hoorde iets over een alternatief: de ... hellss Angels .. of rijden die ook op Jappen?
quote:Op donderdag 23 september 2004 12:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ja hoor kijk maar op Motor forum, alleen eigen mening mag je naar ik heb horen zeggen niet hebben,
maar goed voor inhoudelijke posts kom je gewoon lekker hierheen hier is alles mogelijk,
Dus ze hebben wel gelijk wat ik al dacht?quote:Al die Harley rijders zijn eigenlijk jappen motors wannabee's maar durven er niet voor uit te komen bang om uitgelachen te worden omdat ze ineens verstand hebben gekregen en op iets stappen wat 100x lekkerder rijd dan die opgevoerde pedaal emmers,![]()
Ik heb geen idee waar jij aan denkt bij Harley'squote:Op donderdag 23 september 2004 12:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Motor Forum ..
[..]
Dus ze hebben wel gelijk wat ik al dacht?![]()
Dat is toch het meest bekende merk en de ultieme droomfiets?quote:Op donderdag 23 september 2004 16:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ik heb geen idee waar jij aan denkt bij Harley's![]()
Bah en jij heb zelfs een Harley boek naast je bank liggenquote:Op donderdag 23 september 2004 18:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat is toch het meest bekende merk en de ultieme droomfiets? :')![]()
Wat denk je zelf ?quote:Op maandag 27 september 2004 12:46 schreef henkstr het volgende:
ik heb nog wel een brommert.. geld dat ook als lid ??
Voorloper van de CBR .. post vanavond wel een plaatje ok?quote:Op maandag 27 september 2004 11:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
Bah en jij heb zelfs een Harley boek naast je bank liggen![]()
had ik van jou echt niet verwacht hoor![]()
quote:Op maandag 27 september 2004 13:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
de leden of ledinnenmoeten dus in iedergeval 18+ zijn,
en moter kunnen of willen rijden,
ja dat zijn dan de ledinnenquote:Op maandag 27 september 2004 13:15 schreef Patrick281 het volgende:Ook wannabe's mogen lid worden?
Misschien nog een leuke backseat die..
Maar ??quote:Op maandag 27 september 2004 12:37 schreef Sauruzin het volgende:
Zou in principe best graag moter willen rijden hoor.
hm voel ik toch iets alsof ik nog geen 18 ben...quote:Op maandag 27 september 2004 13:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Wat denk je zelf ?
dit is een MOTERCLUB geen Scootah of brommer clubje,
de leden of ledinnenmoeten dus in iedergeval 18+ zijn,
en moter kunnen of willen rijden,
No hard feelingsquote:Op maandag 27 september 2004 14:38 schreef henkstr het volgende:
[..]
hm voel ik toch iets alsof ik nog geen 18 ben...![]()
tsjah..![]()
![]()
mijn brommert heeft net als mijn auto ook een lekker MOTORTJE
maar... henkstr begrijpt de hint welbye bye
![]()
Hij rijdt zich vast helemaal kapotquote:Op maandag 27 september 2004 14:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Maar ??
Alleen je ondertitel is al reden genoeg om je te weigerenquote:Op maandag 27 september 2004 14:38 schreef henkstr het volgende:
[..]
hm voel ik toch iets alsof ik nog geen 18 ben...![]()
tsjah..![]()
![]()
mijn brommert heeft net als mijn auto ook een lekker MOTORTJE
maar... henkstr begrijpt de hint welbye bye
![]()
quote:Op maandag 27 september 2004 19:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
hmmm ik vind hem toch meer weg van deze hebben hoor,
[afbeelding]
En daar hebben ze dan 10 jaar over gedaan,
geld.quote:Op maandag 27 september 2004 14:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Maar ??
Dus waarschijnlijk een nieuw lid!quote:Op maandag 27 september 2004 23:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Tja, wannabee dus![]()
Ja is op zich helemaal niets mis mee,quote:Op maandag 27 september 2004 23:48 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Dus waarschijnlijk een nieuw lid!
(als je puur naar de TT kijkt)
En waar was Honda toen?quote:Op maandag 27 september 2004 19:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
hmmm ik vind hem toch meer weg van deze hebben hoor,
[afbeelding]
En daar hebben ze dan 10 jaar over gedaan,
Honda kwam volgens mij pas begin jaren 50 of zo...quote:Op dinsdag 28 september 2004 09:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En waar was Honda toen?![]()
BMW liep altijd al zo'n 10 jaar achter qua design .. dat hebben ze toch lang volgehouden.![]()
ps: check de cardan ..
quote:Op dinsdag 28 september 2004 09:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
Honda kwam volgens mij pas begin jaren 50 of zo...
hebben het eerst goed kunnen afkijken, en toen gekomen met verbeterde versie![]()
Beter goed gejat dan slecht verzonnenquote:Op dinsdag 28 september 2004 09:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik hou niet van copieer gedrag..
.. originaliteit en creativiteit.![]()
goh.. das vreemd..quote:Op maandag 27 september 2004 16:47 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Alleen je ondertitel is al reden genoeg om je te weigeren
Koop gewoon een moter en je kan lid worden,quote:Op dinsdag 28 september 2004 10:59 schreef henkstr het volgende:
[..]
goh.. das vreemd..![]()
Ik denk de TDi powerrrr ..quote:Op dinsdag 28 september 2004 10:59 schreef henkstr het volgende:
Goh.. das vreemd..![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2004 11:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik vind dat er meer vrouwen zich hier moeten aan melden,
we hebben nog teveel duo plaatsten vrij![]()
Zullen we reclame campagne beginnen om ledinnen te werven ?quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En hoe wil je dat doen? Een erotische foto van ons op de motor?quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
Zullen we reclame campagne beginnen om ledinnen te werven ?
zoiets als die Citroen verkopers![]()
![]()
Stalken ?quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En hoe wil je dat doen? Een erotische foto van ons op de motor?
Met alleen nog maar een helm op..
OK .. waar spreken we af? De plaatselijke middelbare school of zijn die al te oud?quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
Stalken ?
Nou ik heb begrepen dat jouw doelgroep een paar decennia hoger ligt,quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
OK .. waar spreken we af? De plaatselijke middelbare school of zijn die al te oud?![]()
Nog altijd beter het bejaardenhuis dan de kleuterschoolquote:Op dinsdag 28 september 2004 13:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Nou ik heb begrepen dat jouw doelgroep een paar decennia hoger ligt,
wat dacht je van een bejaardenhuis ?![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
wat dacht je van een bejaardenhuis ?![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
Gadverdamme Viespeuk![]()
![]()
![]()
Ons clubje vervuilen met die troep,
Dit wordt een BAD standing voor jou ben ik bang.![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
Dit wordt een BAD standing voor jou ben ik bang.![]()
Jaquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En wat betekent dat? Mogen alle dames in de club zich uitleven?
quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
Jaen ze hebben leren pakjes aan
![]()
![]()
Pepijn toch!! Wil je al die chokerende dingen hier weglaten? Bejaarden in lingerie (uberhaupt zijn afbeelding van vrouwen in lingerie hier heel ongepast), misbruik van minderjarigen e.d.quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Dat wil ik niet .. ehm wanneer doen we het.
![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:54 schreef Rausdouwer het volgende:
Pepijn toch!! Wil je al die chokerende dingen hier weglaten? Bejaarden in lingerie (uberhaupt zijn afbeelding van vrouwen in lingerie hier heel ongepast), misbruik van minderjarigen e.d.Heb je een adres voor therapie nodig??
kijk tegen zoveel eerlijkheid kan ik niet op, dus ik zal je voordragen als lid,quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Maar ik rook niet ..
En het komt allemaal door mijn zwarte motorvriendje Mercy .. slechte invloeden enzo.![]()
Maar ja ik wil zo graag bij de club ..![]()
En Stoer zijn we zekerquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:32 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Wel apart een club zonder eisen waar wel weer een strak vrouwenregim heerst.
Het zal wel een bepaalde code zijn..
Maar ja zolang het maar stoer is.![]()
We gingen toch stalken? Wanneer spreken we af, of doen we gewoon onze regio's afzonderlijk?quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
sgop,
moet wel nieuwe led(innen)en werven he,![]()
![]()
Als we het afzonderlijk doen is de controle ook niet meer mogelijk,quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
We gingen toch stalken? Wanneer spreken we af, of doen we gewoon onze regio's afzonderlijk?![]()
Eerst maar eens een toekomst visie zoals een business statement maken.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 08:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
Als we het afzonderlijk doen is de controle ook niet meer mogelijk,
dus word tijd voor een wervings meet![]()
waar zullen we beginnen ?
1) veel te moeilijkquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 08:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
1) Eerst maar eens een toekomst visie zoals een business statement maken.
2) Anders krijgen we ruzie met de penningmeester.
3) Of geven we geen geld aan nieuwe girlie's leden.
4) Wat hebben we eigenlijk te bieden behalve een stevige rit?
5) Gaan we ook loungen op hangplaatsen enzo..
Motorclub niet Moterclub misschien wel ?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:54 schreef Patrick281 het volgende:
Zijn er nou helemaal geen bakvisjes die bij een motorclub willen horen?![]()
Ik denk niet dat de Dames hier van Moterclubje ene meneer Hoeze toelaten,quote:Op vrijdag 5 november 2004 12:01 schreef Hoeze het volgende:
Hee jullie proberen toch niet ergens anders onder te duiken he!
Maar goed dat ik deze actie ook weer onder ogen krijg.![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |