Ga weg, vort,quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:11 schreef CaptainM het volgende:
Fok! jou moeder!
quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:12 schreef Crazyivan het volgende:
zo'n topic zou ik eens moeten proberen
Wel! Wel! Wel! Wel!quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:11 schreef DaBuzzzzz het volgende:
geen lief topique
Als je het in CAPS doet kost het je 48 uur (mits je nog wat onaardige dingen erbij gooitquote:Op vrijdag 17 september 2004 00:12 schreef Crazyivan het volgende:
zo'n topic zou ik een moeten proberen
MUUS = liev!quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wel! Wel! Wel! Wel!
En ik haat 'r
En jij ging slapen.quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:25 schreef Dirkh het volgende:
Wat is dit voor afleidingsmanouvre?
Je eerdere topic was nog niet vol.
Ja, tot ik dit topic zag pak ik er nog ff een kwartiertje bijquote:Op vrijdag 17 september 2004 00:26 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
En jij ging slapen..
Momentje nog, yvonne zit even te soppen op haar stoel door onverwachts bezoek hier.quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wordt er nou nog gereld of wat?
Ik mis de rel-topics de laatste tijd...
Ik zit gewoon thuis, dus dat zijn kutsmoesjesquote:Op vrijdag 17 september 2004 00:27 schreef MUUS het volgende:
[..]
Momentje nog, yvonne zit even te soppen op haar stoel door onverwachts bezoek hier.. Ze is nu tissues aan het zoeken.
. Of een kat.
.
De soppende snollebol..
Omdat ik haar een koekje van eigen deeg geef.quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:28 schreef Dirkh het volgende:
MUUS, waarom ben jij een kutheks?
Yvonne, waarom vind je MUUS een kutheks?
Blijkbaar.quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:31 schreef sizzler het volgende:
Dit was het al?
Koekiesquote:Op vrijdag 17 september 2004 00:31 schreef MUUS het volgende:
[..]
Omdat ik haar een koekje van eigen deeg geef.. Tja, en dat doet zeer.
.
jij hebt nu bezoek van iemand die zij eigenlijk in haar keldertje had willen hebben?
quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:33 schreef MUUS het volgende:
Yvonne vind mij Knap ! ! !
yvje toch.. Meen je dat nou?
.
Dus het kan nog leuk worden hier?quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:27 schreef MUUS het volgende:
[..]
Momentje nog, yvonne zit even te soppen op haar stoel door onverwachts bezoek hier.. Ze is nu tissues aan het zoeken.
. Of een kat.
.
De soppende snollebol..
quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:33 schreef MUUS het volgende:
.
Je laat hetquote:Op vrijdag 17 september 2004 00:23 schreef MUUS het volgende:
Nou, da's toevallig..
Ik begrijp niet waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je laat het
doen!doen!doen!quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je laat het
Nee.quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:43 schreef Dirkh het volgende:
Is het nou zo moeilijk om duidelijkheid te verschaffen?
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:40 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waar je het over hebt..
Ik kan daar niks tegen in brengen, helaas.quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:44 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee.
Maar het is een kunst om een ander angstig te houden.. Folteren, yum yum.
.
Chantage.. Ook leuk.
.
Jaja. Woorden in overvloed. Maar daden, ho maar.quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:44 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee.
Maar het is een kunst om een ander angstig te houden.. Folteren, yum yum.
.
Chantage.. Ook leuk.
.
Als je het maar uit je kop laatquote:Op vrijdag 17 september 2004 00:46 schreef MUUS het volgende:
Zo, yvonne is goed nerveus en da's een mooi moment voor mij om zeer voldaan te gaan slapen..
Tata..
Voor ons niet nee.quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:47 schreef beaverhausen het volgende:
Dit wordt niks meer..
.
Wij worden ook overal buiten geslotenquote:Op vrijdag 17 september 2004 00:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Voor ons niet nee..
Zullen we een buitensluitgroepje oprichten?quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wij worden ook overal buiten gesloten![]()
Die zijn er al, maar daar mag ik ook niet in.quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zullen we een buitensluitgroepje oprichten?
"Mag ik dan ook eens een keer meedoen? Ah toe!!!"quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:53 schreef Insomaniac het volgende:
Zullen we een buitensluitgroepje oprichten?
Ieuw.quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:55 schreef HighLander het volgende:
[..]
"Mag ik dan ook eens een keer meedoen? Ah toe!!!"![]()
![]()
Niks slapen. Posten!quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:46 schreef MUUS het volgende:
Zo, yvonne is goed nerveus en da's een mooi moment voor mij om zeer voldaan te gaan slapen..
Tata..
Jeeeeej.quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:57 schreef beaverhausen het volgende:
Leuk topic he? Ja nou. [afbeelding].
Heks!quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:33 schreef MUUS het volgende:
.
Ja actie!quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:01 schreef beaverhausen het volgende:
*F5*
ik had eigenlijk een simpel 'neequote:Op vrijdag 17 september 2004 00:56 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ieuw.
Ja, dat wisten we al. Heb je toevallig nog een paar woordjes voor ons buitengeslotenen? Zinnen mogen ook.quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heks!
Wat heeft iedereen tegen jou?quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:04 schreef HighLander het volgende:
[..]
ik had eigenlijk een simpel 'nee' verwacht.
Een enkeling een knuppel of een mes, de meesten echter gelukkig alleen maar verbale uitingen van onvermogen en onbegrip.quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:09 schreef Dirkh het volgende:
Wat heeft iedereen tegen jou?
En? Werkt het?quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:10 schreef HighLander het volgende:
[..]
Een enkeling een knuppel of een mes, de meesten echter gelukkig alleen maar verbale uitingen van onvermogen en onbegrip.
Ik heb niks tegen LaagVlieger, ik vind hem woest aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen tegen jou?
Niet echt eigenlijk, heeft heel misschien allemaal zelfs een averechts effect.quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:12 schreef Dirkh het volgende:
En? Werkt het?
Ik heb als motto: Go witth the flow ( ik moest het ff op google zoeken of ik het goed had) dus ik koop morgen een knuppelje.quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:13 schreef HighLander het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk, heeft heel misschien allemaal zelfs een averechts effect.
Je bent mild gewordenquote:Op vrijdag 17 september 2004 01:13 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen LaagVlieger, ik vind hem woest aantrekkelijk.. Maar door mijn onvermogen om genoegen te tonen, doe ik zo lomp mogelijk.
.
Laat dat schaap zichzelf uit? En zo ja, wat zijn de onderhoudskosten van zo'n ding?quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:46 schreef Dirkh het volgende:
Ik had al op mijn nest moeten liggen ja!
two of a kindquote:Op vrijdag 17 september 2004 01:13 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen LaagVlieger, ik vind hem woest aantrekkelijk.. Maar door mijn onvermogen om genoegen te tonen, doe ik zo lomp mogelijk.
.
Een schepje bix per dag en een schuur, that's allquote:Op vrijdag 17 september 2004 01:18 schreef Golf het volgende:
[..]
Laat dat schaap zichzelf uit? En zo ja, wat zijn de onderhoudskosten van zo'n ding?![]()
Zeg eens niet van die enge dingen zo laat op de avond.quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je bent mild geworden
En het haalt ook nog kratten bier. Met korting van ANGE.quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Een schepje bix per dag en een schuur, that's all
En een simpele bifi doet het bloeden stoppen?quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Een schepje bix per dag en een schuur, that's all
Verkapte liefdesverklaring.quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:19 schreef HighLander het volgende:
[..]
two of a kind![]()
Hij is jonger dan ik. Ik wil hem niet helemaal verpesten.quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je bent mild geworden
4 voor de prijs van 2quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En het haalt ook nog kratten bier. Met korting van ANGE.
Ik zou niet durven,quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:21 schreef Insomaniac het volgende:
Verkapte liefdesverklaring..
quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:21 schreef Golf het volgende:
[..]
En een simpele bifi doet het bloeden stoppen?![]()
Iets met zware dobber.quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:22 schreef Insomaniac het volgende:
Hij is jonger dan ik. Ik wil hem niet helemaal verpesten.
Is er nog iemand jonger dan jou? Je ziet er nog zo jong uit. En zo strak.quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:22 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hij is jonger dan ik. Ik wil hem niet helemaal verpesten.
Dus toen je me een oude wasknijper noemde, was dat uit lust en niet uit liefde?quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:23 schreef HighLander het volgende:
[..]
Ik zou niet durven,
de gevolgen zouden niet te overzien zijn.![]()
Wat dat betreft is het misschien stukken
practischer om het gewoon bij lust te houden.
Het bifi topic is ietsje verder.quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Is er nog iemand jonger dan jou? Je ziet er nog zo jong uit. En zo strak.
Of is dit niet het: Eerst paaien, daarna naaien topic?
Ze weet waarschijnlijk gewoon niet waar ze het over heeft.quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:25 schreef Dirkh het volgende:
Nee, die is linksaf.quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het bifi topic is ietsje verder..
jij begon over wasknijpers en een oude wasknijper, niet ik.quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:26 schreef Insomaniac het volgende:
Dus toen je me een oude wasknijper noemde, was dat uit lust en niet uit liefde?
Tegenover de bakker. Naast de prullenbak.quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:26 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee, die is linksaf..
quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:26 schreef Insomaniac het volgende:
[..].
quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het bifi topic is ietsje verder..
quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:26 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee, die is linksaf..
Mag ik jullie er op wijzen dat yvonne dit topic heeft geopend?!! Dus dit IS het Bifi topic.quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:26 schreef Insomaniac het volgende:
[..].
Heel tactisch, maar je vermijdt mijn eigenlijke vraag.quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:27 schreef HighLander het volgende:
[..]
jij begon over wasknijpers en een oude wasknijper, niet ik.
<sub>Let op hoe tactisch ik de eigenlijke vraag weet te vermijden</sub>
Te herkennen aan bebloede tampons en volgespoten condooms.quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tegenover de bakker. Naast de prullenbak..
Staat er bifi in de TT? Nee.quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mag ik jullie er op wijzen dat yvonne dit topic heeft geopend?!! Dus dit IS het Bifi topic.
Waar is die ouwe heks eigenlijk?
En een gammele kast.quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Te herkennen aan bebloede tampons en volgespoten condooms.
quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Te herkennen aan bebloede tampons en volgespoten condooms.
En de geparkeerde bezemstelen.quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En een gammele kast..
Zeg vriend, als jij zo naar blijft doen, maak je dus never nooit niet een kans bij mij hè.quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Staat er bifi in de TT? Nee.
Staan er spaties in de TT? Ja.
Conclusie: geen bifi topic.
Die hoop heb ik al lang opgegeven. Jij geilt toch alleen maar op Adelante en z'n geile blauwe klerutje.quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zeg vriend, als jij zo naar blijft doen, maak je dus never nooit niet een kans bij mij hè.
Het is besmetterlijk.quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:37 schreef beaverhausen het volgende:
klerutje.
.
Is je toetsenbord naar de gruzelemeten?quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:38 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het is besmetterlijk..
Ik was al bang dat het opviel. Als jij nou ook ff blauw wordt, dan komen we vast wel nader tot elkaar.quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die hoop heb ik al lang opgegeven. Jij geilt toch alleen maar op Adelante en z'n geile blauwe klerutje..
Waarom denk je dat ik me hier zit in te likken uit te sloven?quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik was al bang dat het opviel. Als jij nou ook ff blauw wordt, dan komen we vast wel nader tot elkaar.
Ik denk dat onze huidige band, met alle conflicten en onenigheden, zich erg lastig laat uitten in liefde, maar misschien wel valt om te zetten in geweldadige lust, met van die nagelstriemen enzo.quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:30 schreef Insomaniac het volgende:
Heel tactisch, maar je vermijdt mijn eigenlijke vraag..
Tering wat geil!quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:41 schreef HighLander het volgende:
[..]
Ik denk dat onze huidige band, met alle conflicten en onenigheden, zich erg lastig laat uitten in liefde, maar misschien wel valt om te zetten in geweldadige lust, met van die nagelstriemen enzo.
Wellicht dat dat dan ooit nog eens kan omgroeien naar ware liefde![]()
Tot morgen dirkhie.quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:46 schreef Dirkh het volgende:
Ik ga nog ff werken denk ik, daarna slapen en me even niet meer op dit forum begeven (vannacht dan)
Weltrusten of zoiets.
Trusten Dirkh.quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:46 schreef Dirkh het volgende:
Ik ga nog ff werken denk ik, daarna slapen en me even niet meer op dit forum begeven (vannacht dan)
Weltrusten of zoiets.
stop telling personal things you bitchquote:Op vrijdag 17 september 2004 01:46 schreef Insomaniac het volgende:
Tering wat geil!
Jij begint.quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:47 schreef HighLander het volgende:
[..]
stop telling personal things you bitch
quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:46 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Tering wat geil!
Correctemundoquote:Op vrijdag 17 september 2004 01:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]. Nagelstriemen.
.
Van die diepe, net zoals die reclame met die ovale gelpleistersquote:Op vrijdag 17 september 2004 01:48 schreef beaverhausen het volgende:. Nagelstriemen.
.
*stil*quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:49 schreef HighLander het volgende:
[..]
Van die diepe, net zoals die reclame met die ovale gelpleisters![]()
quote:Op maandag 20 september 2004 11:27 schreef Tessje het volgende:
Het begint weer lekker
mmmmmmmmmmmmquote:Op maandag 20 september 2004 11:24 schreef yvonne het volgende:
Ja het is een kutheks en ik haat 'r
ja hoor eens we zitten nu te wachten op een mudfight dus er wordt niet gebeltquote:Op maandag 20 september 2004 11:33 schreef Ripley het volgende:
MUUS![]()
Mocht je dit nog even lezen: ik probeer je al een tijdje te bellen en krijg je niet te apkken![]()
Er word al druk gebeld en gemaildquote:Op maandag 20 september 2004 11:35 schreef Blasphemer het volgende:
[..]
ja hoor eens we zitten nu te wachten op een mudfight dus er wordt niet gebelt![]()
Mooiquote:Op maandag 20 september 2004 11:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er word al druk gebeld en gemaild
quote:Op maandag 20 september 2004 11:31 schreef Blasphemer het volgende:
[..]
mmmmmmmmmmmm
das jammer
nee hoorquote:Op maandag 20 september 2004 11:38 schreef beaverhausen het volgende:
Is het nog te vroeg vor alcohol?.
*Begint nu op horloge van meneer naast der te tikken*quote:Op maandag 20 september 2004 11:43 schreef Blasphemer het volgende:
*tapt met voeten en wordt ongeduldig*![]()
![]()
*Tikt op 2 horloges tegelijk*quote:Op maandag 20 september 2004 11:45 schreef Blasphemer het volgende:
*begint wortels te schieten*
Het zal ook eens niet.quote:Op maandag 20 september 2004 11:48 schreef yvonne het volgende:
We mailen
Godverdenondeju...quote:Op maandag 20 september 2004 11:48 schreef yvonne het volgende:
We mailen
waarom staan die dan hier niet gequotequote:Op maandag 20 september 2004 11:48 schreef yvonne het volgende:
We mailen
GMTA young manquote:Op maandag 20 september 2004 11:51 schreef boebiedoe het volgende:
*punnikt*
Jij kent leuke mensen!!!!!quote:Op maandag 20 september 2004 11:40 schreef Blasphemer het volgende:
[..]
nee hoor
ik ken mensen die voor de kenedytunnel bij Antwerpen al aan het bier gaan
als ze vroeg van huis gaan![]()
die mensen laten je anders wel wachtenquote:Op maandag 20 september 2004 11:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij kent leuke mensen!!!!!
Moet jij niet scoobiedingussen?quote:Op maandag 20 september 2004 11:50 schreef Tessje het volgende:
*Breien gaat*
Wat heb jij stevige bene eikquote:Op maandag 20 september 2004 11:52 schreef Blasphemer het volgende:
[..]
die mensen laten je anders wel wachten![]()
Ik ben aan het afkickenquote:Op maandag 20 september 2004 11:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moet jij niet scoobiedingussen?
Das Dirkh. Die wacht nog steeds op jouw schaamhaar zodat ie er een rokje van kan scoebiewattussen.quote:Op maandag 20 september 2004 11:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moet jij niet scoobiedingussen?
veel om van te houden hequote:Op maandag 20 september 2004 11:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat heb jij stevige bene eik
Kon er niet zo makkelijk in knijpen
Vandaag komt er post in zijn gat aan.quote:Op maandag 20 september 2004 11:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Das Dirkh. Die wacht nog steeds op jouw schaamhaar zodat ie er een rokje van kan scoebiewattussen.
quote:Op maandag 20 september 2004 11:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vandaag komt er post in zijn gat aan.
Ik zei gat
Sexueel ingesteldquote:Op maandag 20 september 2004 11:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vandaag komt er post in zijn gat aan.
Ik zei gat
Was z'n uniform groen of z'n gezicht? In dat laatste geval denk ik dat je eindelijk post hebt.quote:Op maandag 20 september 2004 12:02 schreef Dirkh het volgende:
Ik zag net wel een groene postbode door de straat heen en weer rennen.
Z'n uniform was ook groen uitgeslagen.quote:Op maandag 20 september 2004 12:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Was z'n uniform groen of z'n gezicht? In dat laatste geval denk ik dat je eindelijk post hebt.
Hulde diquote:Op maandag 20 september 2004 12:27 schreef Dirkh het volgende:
Knap hoor, zo'n pareltje van een topic dood krijgen. Proficiat!
Ga MUUS mailen of zo.quote:Op maandag 20 september 2004 12:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hulde dikh!!!
Je hebt een kut muis?quote:Op maandag 20 september 2004 12:34 schreef Dirkh het volgende:
Ik zit trouwens net onder mijn muis te kijken, maar allejezus, daar zit meer schaamhaar onder geplakt, dan dat ik zelf ooit bij elkaar kan kweken.
Inclusief klontjesquote:Op maandag 20 september 2004 12:50 schreef Lucille het volgende:
[..]
Je hebt een kut muis?
daar is wel wat meer voor nodig dan even klikken.quote:Op maandag 20 september 2004 12:59 schreef Snakey het volgende:
Ik klikte voor een rel![]()
Owquote:Op maandag 20 september 2004 13:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
daar is wel wat meer voor nodig dan even klikken.
quote:Op maandag 20 september 2004 13:29 schreef Tessje het volgende:
Sommige mensen hebben de karakeriserende kenmerken om zo'n titel te gebruiken, en er nog een een kuttopic van de maken ook..
Daarom houden we allemaal van Yvonne
Fijn en ga nu maar weer weg, doeiiiiiiiquote:Op maandag 20 september 2004 13:27 schreef Forumschorem het volgende:
De laatste keer dat ik zo'n titel gebruikte werd ik gebanned.
Spreek jij eventjes voor jezelf!quote:Op maandag 20 september 2004 13:29 schreef Tessje het volgende:
Daarom houden we allemaal van Yvonne
Das geen goed nederlands woord of wel?quote:Op maandag 20 september 2004 13:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tuuk welquote:Op maandag 20 september 2004 13:34 schreef Tessje het volgende:
[..]
Das geen goed nederlands woord of wel?
Ach, het is maandag..quote:Op maandag 20 september 2004 13:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tuuk wel
Zeg,quote:Op maandag 20 september 2004 13:48 schreef Robertje het volgende:
Boeie dit
quote:Op maandag 20 september 2004 13:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Yvonne opent kuttopics
Open ze dan nietquote:Op maandag 20 september 2004 13:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Yvonne opent kuttopics
Ben nieuwsgierigquote:Op maandag 20 september 2004 13:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Open ze dan niet
Ik vroeg je watquote:Op maandag 20 september 2004 13:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg,
hoelang denk jij eik FOK!user te blijven?
Ik vroeg me af wie eik was?quote:Op maandag 20 september 2004 14:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vroeg je wat
Happy happy joint joint!quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:13 schreef CaptainM het volgende:
HAPPY HAPPY JOY JOY!!!![]()
* gurlie vrolijkt het topic weer op!!
Lurken is niet voldoende?quote:Op maandag 20 september 2004 13:56 schreef Robertje het volgende:
Ben nieuwsgierig![]()
quote:Op maandag 20 september 2004 14:12 schreef stinkie het volgende:
HUH?
Dirkh is getrouwd met MUUS?
gatver
MUUS
Niet goed voor mijn gemiddeldequote:Op maandag 20 september 2004 14:18 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Lurken is niet voldoende?
MUUSquote:Op maandag 20 september 2004 14:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
anders verraad je meteen ff wie ik ben lullo!
[tweaker]Ahhh de eeuwige strijd om die unsigned long in die database.quote:Op maandag 20 september 2004 14:23 schreef Robertje het volgende:
Niet goed voor mijn gemiddelde![]()
Die vindt dat ook al zo belangrijk
Altijd op de kleintjes lettenquote:Op maandag 20 september 2004 14:27 schreef livEliveD het volgende:
[..]
[tweaker]Ahhh de eeuwige strijd om die unsigned long in die database.[/tweaker]
Vraag Chirma om tips. [afbeelding] Die vindt dat ook al zo belangrijk
Ik hoop telkens weer dat het een goed topic is ......quote:Op maandag 20 september 2004 13:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Open ze dan niet
Waar is Yvonnequote:Op maandag 20 september 2004 14:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
anders verraad je meteen ff wie ik ben lullo!
Hoop doet levenquote:Op maandag 20 september 2004 14:44 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik hoop telkens weer dat het een goed topic is ......
Naar Spanjequote:Op maandag 20 september 2004 14:46 schreef Tessje het volgende:
[..]
Waar is Yvonne
misschien zich aan het voorbereiden op de mudfight?quote:Op maandag 20 september 2004 14:46 schreef Tessje het volgende:
[..]
Waar is Yvonne
Yvonne kennende weten we straks nog niks.quote:Op maandag 20 september 2004 21:10 schreef Dirkh het volgende:
Ah, eindelijk komt er duidelijkheid wat er aan de hand is tussen die twee. Ik wacht af.
Hoe is het mogelijk. Over smaak valt niet te twisten, maar eh......quote:Op maandag 20 september 2004 22:49 schreef Nolius het volgende:
BaajGuardian dus
Ik weet niet of ie op de meet was, maar volgens mij heeft ie wel een paar foto's geplaatst in B&H.quote:Op dinsdag 21 september 2004 01:57 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie het is. Welke foto van de meet moet ik zien?
En is dat dan zo'n geweldenaar?
Je bent jaloersquote:Op dinsdag 21 september 2004 09:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik weet niet of ie op de meet was, maar volgens mij heeft ie wel een paar foto's geplaatst in B&H.
En hij is een enorme, maar dan ook echt een enorme geweldenaar.
Oprotten met je tvp.quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:56 schreef Robertje het volgende:
tvp
Hier ben je wel blij mee hequote:Op dinsdag 21 september 2004 11:54 schreef livEliveD het volgende:
Dank je voor de samenvatting
Waarom zo'n fuzz over Dirkh en MUUS? Wil je Dirkh mss zelf hebben?quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:58 schreef yvonne het volgende:
Hier ben je wel blij mee he
quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:00 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Waarom zo'n fuzz over Dirkh en MUUS? Wil je Dirkh mss zelf hebben?
Das beter.quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oprotten met je tvp.
Ook geen partner ruil ideeen als ze eenmaal wat hebben?quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:01 schreef yvonne het volgende:
Tsk, het idee!!
quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oprotten met je tvp.
MUUS met iteejer dan of BG?quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:05 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ook geen partner ruil ideeen als ze eenmaal wat hebben?![]()
Dat laatste zie ik niet gebeuren.quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:10 schreef yvonne het volgende:
Kijk, niet alleen heb ik PMS, maar ben ook nog eens in het fraaie bezit van een banknop, en
ik ben jullie beide ZO gigantisch beu, oprotten of leuk worden, andere keuze is er niet meer..
Er is daar iets dat niet helemaal klopt...quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:10 schreef yvonne het volgende:
... jullie beide ...
Niet moeilijk doen. Gewoon massaal in een kamer met z'n allen en hatsieflats.quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:12 schreef yvonne het volgende:
MUUS met iteejer dan of BG?
quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:25 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Niet moeilijk doen. Gewoon massaal in een kamer met z'n allen en hatsieflats.
Ik zag hetquote:Op dinsdag 21 september 2004 12:21 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Er is daar iets dat niet helemaal klopt...
Maar dat vergeef ik je hoor! Dat soort kleinigheidjes zijn juist schattig in PMS tirades tegen kutnieuwbies.
quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:10 schreef yvonne het volgende:
Kijk, niet alleen heb ik PMS, maar ben ook nog eens in het fraaie bezit van een banknop, en
ik ben jullie beide ZO gigantisch beu, oprotten of leuk worden, andere keuze is er niet meer..
Ja, godver kap dan eens met die meuk en wordt gewoon een leuke ONZ user,quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:45 schreef Robertje het volgende:
[..]
![]()
Ik ga het proberen....quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, godver kap dan eens met die meuk en wordt gewoon een leuke ONZ user,
of is dat teveel gevraagd?
*Engelen gezang hoortquote:Op dinsdag 21 september 2004 12:54 schreef Robertje het volgende:
Ik ga het proberen....![]()
ff een uiltje knappen? (rare uitspraak overigens)quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:38 schreef Robertje het volgende:
Middagdutje
Woepie!!!! Ik wist het ik wist het, lalalalalaaaa, MUUS die is een kutheks. Yvonne vind me leuk en BG stuurt zijn maandverband naar mij. En over een paar dagen begint Inso te lekken.quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:52 schreef yvonne het volgende:
Nou MUUS vind Dirkh leuk en zit in de ontkenningsfase en ik vond de foto van BG leuk en ik ontken niks en nu is MUUS een kutheks
O, en ik lek over een paar dagen
En ik maak er foto's van
En ik stuur mn volle maandverbanden op naar Dirkh
Omdat JP ziek was, moest ik naar DenHaag en in het zaaltje zittenquote:Op dinsdag 21 september 2004 12:59 schreef beaverhausen het volgende:
Maar nu effe ontopic ()
Waar is die kutheks? En dirkh? Waar zitten ze? Is het toeval dat ze allebei tegelijk afwezig zijn? Hmmz. So many questions...
Heb je dan ook zo'n mooie zijscheidingquote:Op dinsdag 21 september 2004 14:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Omdat JP ziek was, moest ik naar DenHaag en in het zaaltje zitten![]()
Nee ik ben blond, geverfd en ik heb een beetje uitgroei!quote:Op dinsdag 21 september 2004 14:42 schreef Robertje het volgende:
[..]
Heb je dan ook zo'n mooie zijscheiding
En je uitstraling?quote:Op dinsdag 21 september 2004 14:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee ik ben blond, geverfd en ik heb een beetje uitgroei!
Ik heb jaren in Rusland gewerkt. Met mijn uitstraling is niks mis.quote:Op dinsdag 21 september 2004 14:45 schreef Robertje het volgende:
[..]
En je uitstraling?
En je linkerhoofd dan?quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb jaren in Rusland gewerkt. Met mijn uitstraling is niks mis.![]()
Die is er afgevallen.quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:12 schreef Robertje het volgende:
[..]
En je linkerhoofd dan?
quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:56 schreef SignOTheTimes het volgende:
Ah, is dit het cracksnollen topic?
Eh man! Alles goed? Malawi ooit nog wel eens gehoort/gezien/gesproken?quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]![]()
. ofzo
ey SOTT men! ehm ik kwam haar nog tegen op dance valleyquote:Op dinsdag 21 september 2004 16:03 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
Eh man! Alles goed? Malawi ooit nog wel eens gehoort/gezien/gesproken?
Moet jij niet eens bushokjes van binnen gaan bekijken ofzo?quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Werk jij niet ofzo Yvonne
hehe dus FH2 bestaat nogquote:Op dinsdag 21 september 2004 16:06 schreef SignOTheTimes het volgende:
Gaat super! Kom weinig op Fok! (al lurk ik best veel). Zit wel meer op FH2. Al heb ik het hele forum fenomeen wel een beetje gehad.
quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Werk jij niet ofzo Yvonne
ik had bij mezelf ook twijfels... ik zit al weer aan de 40000 postsquote:Op dinsdag 21 september 2004 16:08 schreef SignOTheTimes het volgende:
Ach ja... Fok is maar een fase... iedereen komt er ooit overheen (al heb ik bij sommige mensen mijn twijfels).
Bouwtechniek... is dat niet iets met Lego?
Yvonne is aan het poetsen.quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]die is leuk. Yvonne -- Werken! Ze is nog luier als dat thaise schaap van mij.
luier![]()
Een kartonnen doos uitzuigen is ook een beetje overdreven. Plastic berkertjes afwassen is ook niet nodig, ze drinkt toch uit de fles. En een wc heeft ze niet. (maak ik verder maar geen opmerking over)quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Yvonne is aan het poetsen.![]()
![]()
![]()
![]()
.
Wacht...en wachtquote:Op dinsdag 21 september 2004 16:03 schreef Robertje het volgende:
* Robertje wacht op cracksnollen
Dan wacht ik ook maar ff....quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:07 schreef Robertje het volgende:
[..]
Wacht...en wacht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |