quote:TV-zender Yorin komt vandaag in de documentaireserie Shockdoc met een item over Persistent Sexual Arousal Syndrome (PSAS). Vrouwen die hier aan lijden raken ongewenst dusdanig opgewonden dat ze een opkomend orgasme niet kunnen tegenhouden. Het gevolg is dat sommige van deze vrouwen soms wel vele tientallen keren per dag klaarkomen. Veel van hen hebben dan ook grote concentratieproblemen.
PSAS is een ziekte die vaak niet serieus wordt genomen. Bovendien maken veel van de patienten die aan PSAS leiden geen melding van hun klachten. Ze voelen schaamte, frustratie en vernedering en durven daarom niet naar een dokter te stappen. PSAS kan ontstaan door welke prikkeling dan ook en dat hoeft dus niets met seks te maken te hebben.
In het Amerikaanse Boston beschreef de University's Institute of Sexual Medicine een aantal jaren geleden de ziekte al.
Shock doc: '100 orgasmen per dag'. Yorin 22:00 uur.
orgasme kan iets anders zijn dan een ejaculatie volgens mij...quote:Op donderdag 16 september 2004 22:30 schreef Bigs het volgende:
Ben blij dat ik dat (als man) niet heb.. dat geeft wel veel zooi(als er bij de 100e keer iig nog iets uit komt dan
)
Zou kunnen, maar ik dacht dat het gepaard ging (bij mannen dan).quote:Op donderdag 16 september 2004 22:38 schreef T1andonly het volgende:
[..]
orgasme kan iets anders zijn dan een ejaculatie volgens mij...
toch?
hahaha, nooit gehoord dat er mannen zijn die dat irritant vinden! Was toch meer iets van kerels, die vaker willen dan vrouwen???quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:04 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb ook weleens vrouwen meegemaakt die al klaarkwamen als je ernaar wees, laat staan schraal neuken. ik heb een gruwelijke hekel aan vrouwen die denken dat iets wat ze afentoe krijgen ook dagelijks zou zijn. dat is zo fokking vermoeiend.
Zouden er ook mannen zijn met PSAS? Maar honderd orgasmes bij een vrouw vind ik al opvallend, maar bij een man lijkt me honderd orgasmes niet mogelijk. Of vergis ik me?quote:Op donderdag 16 september 2004 22:30 schreef Bigs het volgende:
Ben blij dat ik dat (als man) niet heb.. dat geeft wel veel zooi(als er bij de 100e keer iig nog iets uit komt dan
)
Ze hebben niet uit zichzelf al die orgasmes, dat ging er om hoe vaak ze er en zouden hebben als ze zich niet inhielden qua masturberen. Het gaat er om dat er constant enorme doorbloeding naar de geslachtsdelen is wat voor een kloppend en tintelend gevoel zorgt de hele tijd. Het lijkt mij bij mannen niet mogelijk omdat ze dan altijd een erectie hebben en het is al heel slecht als je een erectie langer dan een x aantal uren hebt.quote:Op zaterdag 18 september 2004 09:56 schreef hanskamp het volgende:
Zouden er ook mannen zijn met PSAS? Maar honderd orgasmes bij een vrouw vind ik al opvallend, maar bij een man lijkt me honderd orgasmes niet mogelijk. Of vergis ik me?
Als dat bloed continue naar de geslachtsdelen gaat...........welke delen van het lichaam komen dan met wat minder te zitten ?quote:Op zaterdag 18 september 2004 11:07 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ze hebben niet uit zichzelf al die orgasmes, dat ging er om hoe vaak ze er en zouden hebben als ze zich niet inhielden qua masturberen. Het gaat er om dat er constant enorme doorbloeding naar de geslachtsdelen is wat voor een kloppend en tintelend gevoel zorgt de hele tijd. Het lijkt mij bij mannen niet mogelijk omdat ze dan altijd een erectie hebben en het is al heel slecht als je een erectie langer dan een x aantal uren hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |