Ach, het is leukquote:Op zaterdag 18 september 2004 13:51 schreef babette21 het volgende:
hm ik kan dat filmpje natuurlijk weer niet zien, slaat m'n pc op hol...
maar ik geloof dat ik niet zoveel mis... (lieg maar als het wel zo is!!)
"Dominique, blonde stoot,quote:Op zaterdag 18 september 2004 14:43 schreef MirSus het volgende:
[..]
Ach, het is leuk![]()
Kon ik ook niks van maken, dat laatste!!!quote:Op zaterdag 18 september 2004 16:02 schreef Borin het volgende:
"Dominique, blonde stoot,
Dominique, zonder jou ga ik dood"
De rest van wat ie zong kon ik niet verstaan.
....Dominique, vind je top blablaquote:Op zaterdag 18 september 2004 16:17 schreef soapie het volgende:
[..]
Kon ik ook niks van maken, dat laatste!!!
Verder mis je er niks aan,filmpje!
Bram brengt Ellen nog wat spullen. Ellen vindt het heel erg dat Bram voor zijn werk gekozen heeft in plaats van voor haar.quote:Op zaterdag 18 september 2004 16:43 schreef Noa-lynn het volgende:
Hé Sven;Wat gebeurde er dan in die scène.Ik heb het niet gezien.Scène Niels en Claire bedoel ik hè!
Dan heeft ie wel gelijk!quote:Op zaterdag 18 september 2004 16:22 schreef MirSus het volgende:
[..]
....Dominique, vind je top blabla![]()
quote:Op donderdag 16 september 2004 21:56 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]Nou weet ik waar ik haar van ken. Dit is m'n vroegere buurjongen
Ik heb nog een fout ontdekt. Iris woont ook in het Pakhuis, maar staat er op de pagina niet vermeld als bewoner.quote:Op zaterdag 18 september 2004 16:24 schreef soapie het volgende:
Site is trouwens ook niet echt boeiend vind ik. Wat me gelijk opviel is dat er een paar foutjes in staan. Bij de bewoners van het Pakhuis staat de naam van Tonnie terwijl bij zijn bio. hij bij Ylias woont.
Verder staat er in de bio. van tante Betje onder familie wel Ravi vermeld maar niet haar zus. Die toch wel meesterlijk werd vertolkt door Pamela Teves.
Slordig!!!! Maar weinig boeiend nieuws. Ik verveel me, vandaar!!!!!
Jij wilde me alleen maar onder de neus wrijven dat Petra al een vriend heeft.quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:09 schreef soapie het volgende:
Ik zal nog eens aardig zijn.
Waar haal jij het godgore kutrecht vandaan om mijn titel te veranderen?quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:38 schreef Svensational het volgende:
Wat vind je van de titel wiv?
arme schat verandere ze zomaar je titel????quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Waar haal jij het godgore kutrecht vandaan om mijn titel te veranderen?
Ik haal er nu een admin bij! Zak!
quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:38 schreef Svensational het volgende:
Wat vind je van de titel wiv?
Het is mijn topictitel en een ander blijft er met zijn kutpoten van af!quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:10 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
arme schat verandere ze zomaar je titel????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |