Van mij mag hij! Weet die ouwe feeks gelijk hoe Iris zich heeft gevoeld. Uiteraard wordt Bettina ook verboden wapenbezit ten laste gelegd, want ze kiept 'm eerst een fles Strohrum, 80%, in de doppen en daarna slaat ze, puur uit frustratie omdat de fles is leeggeraakt, de bottle op zijn kop in duizend stukken.quote:Op vrijdag 17 september 2004 22:56 schreef Borin het volgende:
Dacht even dat Fred Bettina ook nog even onder handen zou nemen.
quote:Op zaterdag 18 september 2004 00:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Van mij mag hij! Weet die ouwe feeks gelijk hoe Iris zich heeft gevoeld. Uiteraard wordt Bettina ook verboden wapenbezit ten laste gelegd, want ze kiept 'm eerst een fles Strohrum, 80%, in de doppen en daarna slaat ze, puur uit frustratie omdat de fles is leeggeraakt, de bottle op zijn kop in duizend stukken.
Burn Fredje burn, AZB inferno!quote:Op zaterdag 18 september 2004 00:32 schreef Borin het volgende:
GO BETTY! GO BETTY!
Daar in Ulft wordt Iris een toppolitieagente.quote:Op zaterdag 18 september 2004 01:11 schreef Borin het volgende:
En dan allemaal noodgedwongen weer terug naar Ulft en het oude Beatrix. Alle vervelende personages komen uiteraard om in de vlammenzee.
Denk het niet. Vandaag ramde ze een zwijn van zich af.....quote:Op zaterdag 18 september 2004 02:12 schreef Borin het volgende:
En gelukkig getrouwd met een zekere wiv zeker?
Weet je wel zeker dat het om pepperspray gaat? Kon net zo goed bugspray zijn. Je weet het maar nooit waarmee Shirina de vliegen uit haar paardenbek houdt.quote:Op zaterdag 18 september 2004 02:31 schreef Borin het volgende:
Weggesprayed
aha! hahaquote:Op vrijdag 17 september 2004 22:39 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Nee, nog niet... maar ik heb de trailer vaak gezien.
Ga maar lezenquote:Op zaterdag 18 september 2004 11:45 schreef Noa-lynn het volgende:
Hoezo telegraaf?
http://www.rtl.nl/soaps/onm/pakhuis/quote:Dominique is de eerste in de reeks funny filmpjes. Het heeft even geduurd maar dan krijg je ook wat! Het Pakhuis, de plek om achter de schermen van ONM te komen!
Dominique en Jopquote:Op zaterdag 18 september 2004 13:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/soaps/onm/pakhuis/
Jepz...en de kamer van Iliyas was vroeger de bovenverdieping van De Engel..`quote:Op zaterdag 18 september 2004 13:24 schreef pberends het volgende:
Dat nieuwe café is eigenlijk gewoon de Engel toch? Alleen dan een iets andere inrichting. De entrance enzo is allemaal hetzelfde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |