quote:Op zondag 19 september 2004 15:40 schreef babette21 het volgende:
sven link er een paar door van de onm club dan (kan ik niet meer opkomen...),
zodra ik ze heb mag je ze weer weghalen!!
Haha, ik had een plaatje voor je maar die werkt niet,quote:Op zondag 19 september 2004 16:03 schreef babette21 het volgende:
hé een echo....
Daar ben ik geen lid meer vanquote:Op zondag 19 september 2004 15:40 schreef babette21 het volgende:
sven link er een paar door van de onm club dan (kan ik niet meer opkomen...),
zodra ik ze heb mag je ze weer weghalen!!
nee beheerder toch?!?quote:Op zondag 19 september 2004 16:46 schreef Svensational het volgende:
Daar ben ik geen lid meer van
Great minds think alike...quote:Op zondag 19 september 2004 15:09 schreef babette21 het volgende:
ben bezig met de nieuwe OP... heeft er nog iemand wat caps van Arthur?! Liefst met zonnebril...![]()
Ben bang van niet!!!quote:Op zondag 19 september 2004 19:12 schreef the_professor het volgende:
Arthur zien we dit seizoen weer terug?
Misschien omdat er op zondag geen herhalingen meer zijn? Alles is al gezegd?quote:Op zondag 19 september 2004 20:10 schreef soapie het volgende:
Ben bang van niet!!!
Maarre wat is het hier stil vanavond????![]()
Toen zat Weet_ik_veel misschien niet zo te zieken? Wat kan die zich opwinden, zeg!quote:Op zondag 19 september 2004 20:30 schreef soapie het volgende:
Uhhhh, we hebben de zomerstop ook aardig vol kunnen kletsen, dus daar zal het niet aan liggen!!!!!
Opwinden? Geen idee... Ik heb me nooit zo verdiept in z'n liefdesleven (als daar al sprake van isquote:Op zondag 19 september 2004 20:52 schreef the_professor het volgende:
Toen zat Weet_ik_veel misschien niet zo te zieken? Wat kan die zich opwinden, zeg!
Misschien dat ie à la Serge nog ooit terug komt, maar dat zie ik dit seizoen niet meer gebeuren... Dus laten we hopen dat de kijkcijfers van ONM wat gaan aantrekken, zodat onze soap (met Arthur) volgend seizoen terugkeert.quote:Op zondag 19 september 2004 19:12 schreef the_professor het volgende:
Arthur zien we dit seizoen weer terug?
Kijkend naar jouw icon kan ik me voorstellen dat het bij jou niet helemaal lukt......quote:Op zondag 19 september 2004 21:05 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik heb me nooit zo verdiept in z'n liefdesleven (als daar al sprake van is)
Au... niet zo happen heh, anders moet ik m'n pepperspray tevoorschijn halen.quote:Op zondag 19 september 2004 21:17 schreef the_professor het volgende:
Kijkend naar jouw icon kan ik me voorstellen dat het bij jou niet helemaal lukt......
* the_professor heeft betere wapens ontwikkeld.quote:Op zondag 19 september 2004 22:07 schreef Iwan1976 het volgende:
Au... niet zo happen heh, anders moet ik m'n pepperspray tevoorschijn halen.
Ik dacht dat ze een jaar of 35 was.quote:Sterrenbeeld: Stier
Geboortedatum en plaats:
29 april 1959, Den Haag
haha dat blijkt (als we ff doorkletsen en een volgend topic openen)quote:Op zondag 19 september 2004 17:55 schreef Iwan1976 het volgende:
Great minds think alike...
[afbeelding]
Ja, jij wel? Is natuurlijk niet zo raar als jullie van dezelfde leeftijd zijn.quote:Op maandag 20 september 2004 10:21 schreef Borin het volgende:
oh die had ik zelf wel 45 geschat hoor.
Liesje valt bijna niet te schatten, ze is zo weinig in beeld de laatste tijd!!!!quote:Op maandag 20 september 2004 10:21 schreef Borin het volgende:
oh die had ik zelf wel 45 geschat hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |