* Xlarge begroet HuHu in Fok!ville , en complimenteerd hem met zijn geslachtsdeel .quote:Op donderdag 16 september 2004 18:58 schreef HuHu het volgende:
Zoals gevraagt, een foto:
[afbeelding]
Ik ben een voormalig bodybuilder en acteur. Nu houd ik mij voornamelijk bezig met iets wat lijkt op politiek. Ik studeer ook nog Engels met Oostenrijkse accenten, dus vandaar dicht gelegen bij een Universiteit. Bij voorbaad dank ik Houten Hendrik vast voor zijn medewerking.
I'll be back als m'n huis klaar is.
Langolier , de mensen moeten zeker vlees eten , en Fok!ville zal blij zijn met zulke bewoners .quote:Op donderdag 16 september 2004 19:02 schreef The_Langolier het volgende:
Mijn familie en ik willen ook graag in Fok!ville komen wonen.
[afbeelding]
Ik ben zelf slager en wil graag mijn beroep voortzetten. Ik dacht aan zoiets:
[afbeelding]
Kan dit?
Ik ben blij dat ik zo open wordt ontvangen in Fok!ville. Ik ben echter van plan mijn carriere als acteur voort te zetten. Mocht dit op een flop uitdraaien, dan denk ik er over om een politieke partij op de richten en mee te doen aan de eerstvolgende verkiezingen.quote:Op donderdag 16 september 2004 19:03 schreef Xlarge het volgende:
[..]
* HuHu begroet HuHu in Fok!ville , en complimenteerd hem met zijn geslachtsdeel .
*wijst meteen naar de openstaande vacature als gigelo*
je mag bier leveren voor mijn kroeg! [14.gif]quote:Op donderdag 16 september 2004 19:04 schreef UIO_AMS het volgende:
Hallo,
Mijn naam is Freddie en ik ben succesvol bierbrouwer. De drukte wordt mij allemaal een beetje teveel en ik wil weer wat kleinschaliger aan de slag. Ben ik welkom?
[afbeelding]
ik zit links op de stoel
Vlees? Ik eet alleen vitaminepillen, volgens mijn trainer dan...quote:Op donderdag 16 september 2004 19:04 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Langolier , de mensen moeten zeker vlees eten , en Fok!ville zal blij zijn met zulke bewoners .
* stuurt meteen HuHu naar de slagerij om meer vlees te eten om dat lichaam intact te houden*
beste UIo-AMIS , ik zie dat u met jaspah , uw eerste klant al heeft gevonden , ik voorspel een gouden toekomst , Welkomquote:Op donderdag 16 september 2004 19:04 schreef UIO_AMS het volgende:
Hallo,
Mijn naam is Freddie en ik ben succesvol bierbrouwer. De drukte wordt mij allemaal een beetje teveel en ik wil weer wat kleinschaliger aan de slag. Ben ik welkom?
[afbeelding]
ik zit links op de stoel
Ik heb nog wel wat dansmariekes voor in jouw kroegquote:Op donderdag 16 september 2004 19:06 schreef jaspah het volgende:
[..]
je mag bier leveren voor mijn kroeg! [14.gif]
Muujunky , Het dorp zat te wachten op een messias als u , wij zijn meer als vereerd , en Houten Hendrik sneld naar u toequote:Op donderdag 16 september 2004 19:04 schreef muurjunky het volgende:
[afbeelding]
ieder volk heeft een geloof nodig, en dus een boeddhistische tempel. gelukkig ben ik monnik. Graag hulp krijgen bij het bouwen van mijn tempel.
Als er nog een bijgebouwte bijkomt kan ik ook op vrijdag middag Filosofie geven aan de kinderen in het dorp![]()
Mag ik er komen wonen?
Een halv begin is goed werkquote:Op donderdag 16 september 2004 19:12 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Muujunky , Het dorp zat te wachten op een messias als u , wij zijn meer als vereerd , en Houten Hendrik sneld naar u toe
alleen als het maar kleinschalig isquote:Op donderdag 16 september 2004 19:10 schreef Xlarge het volgende:
beste UIo-AMIS , ik zie dat u met jaspah , uw eerste klant al heeft gevonden , ik voorspel een gouden toekomst , Welkom
Geen probleem meneer.quote:Op donderdag 16 september 2004 19:09 schreef HuHu het volgende:
Geerts Steenstra, kun jij misschien een halter voor mij maken?
een beetje pittige sensualiteit is meer als welkom hier, ik denk dat uw blote optredens een groot publiek zullen aantrekken , met het bier van UDO zal het zeker een succes wordenquote:Op donderdag 16 september 2004 19:10 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat dansmariekes voor in jouw kroeg![]()
[afbeelding]
Ik ben de dorpsgek die zelfs de meest enge mensen de stuipen op het lijf jaagt.quote:Op donderdag 16 september 2004 18:41 schreef BlackDraco het volgende:
Nee, het moet denk ik een rustig dorpje blijven HuHu
* BlackDraco wil een kamer van 9 bij 9
Meer hoef ik niet, slechts een kamer van 9 bij 9 met 4 stopcontacten (TV, PS2, Radio, PC) en verder geen ingebouwde verlichting. 2,5 meter hoog plafond wat tevens het dak is, het neemt lekker weinig ruimte in, een betegelde tuin van 4 bij 9 met alleen een pad naar de straat en meer niet
Eddie Niezsche , een dorpsintelltueel heeft elk dorp nodig , mijn voorstel is om u als dorpsoudste te dopen , verspreid uw wijsheid en help onze jeugd aan een rooskleurige toekomstquote:Op donderdag 16 september 2004 19:17 schreef Plastic_Power het volgende:
[afbeelding]
Hallo!
Ik ben Eddie Niezsche en ik nomineer mijzelve als Fok!ville dorpsintellectueel. Bevindt u zich in een existentiele crisis, of vraagt u zich of wat de wortels van de Judeo-Christelijke moraliteit zijn? Ik ben uw man! Omdat ik naar het solitaire en contemplerende neig wil ik graag een Spartaans optrekje in de heuvels, met uitzicht op zee.
[afbeelding]
Tevens pleit ik voor de oprichting van een amateurvoetbalvereniging. Suggesties voor de clubnaam zijn van harte welkom. Ondanks mijn syfilis ben ik nog altijd een schier onpasseerbare rechtsback met een wedstrijdmentaliteit waar Peter van Vossen nog een puntje aan kan zuigen. Ook in de derde helft laat ik mij graag gelden.
Wat een eer! Ik zal Übermenschen van ze maken!quote:Op donderdag 16 september 2004 19:23 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Eddie Niezsche , een dorpsintelltueel heeft elk dorp nodig , mijn voorstel is om u als dorpsoudste te dopen , verspreid uw wijsheid en help onze jeugd aan een rooskleurige toekomst
Mijn naam is niet Muurjunky, maar wordt afgekort tot EmJay, een beter uitspreekbare naam dan Muurjunky. Nu ga ik verder met tot de goden spreken en ik wacht erop dat het volk me nodig heeftquote:Op donderdag 16 september 2004 19:27 schreef The_Langolier het volgende:
Kan iemand een lijstje maken met:
Wie woont er in het dorp en wat is zijn/haar functie.
Langolier . bij deze is de functie hoofd van de burgelijke stand aan u benoemd, de genoemde lijst is dus aan u op te stellenquote:Op donderdag 16 september 2004 19:27 schreef The_Langolier het volgende:
Kan iemand een lijstje maken met:
Wie woont er in het dorp en wat is zijn/haar functie.
door deze opmerking lijkt het me nodig dat er een uitzendbureau word opgezet door een nieuwe bewoner , we zijn nog lang niet voorzien van alle beroepen in ons mooie dorpquote:Op donderdag 16 september 2004 19:32 schreef BlackDraco het volgende:
Is er ook een naaister in de zaal? Mijn robot heeft graag wat kleren aan, dalijk vat ie kou, hij perforeert vrouwenkledij maar het mag ook meisjeskledij zijn.
Bij deze heet ik als hertog iedereen een hartelijk hoi toe.
Mag ik er komen wonen? Ik deel wel een klooster met muurjunkyquote:Op donderdag 16 september 2004 19:29 schreef punkgirl het volgende:
ik ben moeder-overste in het nonnenhuis van de 21ste eeuw
nieuwe regels..
Minstens! 5 x per week <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=sex&v=56">sex</a>, Minstens 1 fles vodka in 2 dagen, en Minstens 2 x de duivel een offer brengen in een week. who joins
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan wil ik graag het 2e broodquote:Op donderdag 16 september 2004 19:36 schreef Ronald1903 het volgende:
Hoi ik ben Ronald1903 en wil graag een winkelpand met daarboven mijn woning. Ik ben bakker en wil graag in FOK!ville wonen om alle bewoners te voorzien van brood en banket. Zeg Houten Hendrik, hoe lang duurt het voordat ik er in kan?
[afbeelding]
Openingsstunt: 2 broden voor de prijs van 1!
Geef mij maar een chocoladetaartquote:Op donderdag 16 september 2004 19:36 schreef Ronald1903 het volgende:
Hoi ik ben Ronald1903 en wil graag een winkelpand met daarboven mijn woning. Ik ben bakker en wil graag in FOK!ville wonen om alle bewoners te voorzien van brood en banket. Zeg Houten Hendrik, hoe lang duurt het voordat ik er in kan?
[afbeelding]
Als je nog onderdelen voor je ovens nodig hebt roep je maar!quote:Op donderdag 16 september 2004 19:36 schreef Ronald1903 het volgende:
[afbeelding]
Tuurlijk, kom langs! Neem wel wat van Freddies bier mee, want ik heb, net als je robot, olie nodig om mijn werk goed te kunnen verrichten.quote:Op donderdag 16 september 2004 19:28 schreef BlackDraco het volgende:
Nou, bij deze wil ik Houten Hendrik vragen mij tenen te leveren voor mijn robot, hij is namelijk nogal teenloos, Eddie Nizsche: ik zou graag een afspraak met u maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |