Vanaf rond 20 oktober word het programma bekend gemaakt voor de zaal.quote:Op donderdag 16 september 2004 17:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
En hier plaats ik een TVP.
Weet iemand wanneer het schema voor de zaal op www.knkv.nl staat?
Als in, wanneer je moet spelen, bedoel ik.
er word wat af ge-tee-vee-peetquote:Op vrijdag 17 september 2004 11:20 schreef sindell het volgende:
tvp![]()
Terug Vind Post (of iets dergelijks)quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:53 schreef blablasjit het volgende:
WTF is TVP?
zondag naar me oude teampie kijken denk ik. is ff afhankelijk van het weer
Wion 5 - Terda 2
k. dan staat ie bij de geschiedenis van de gebruikerquote:Op vrijdag 17 september 2004 15:16 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Terug Vind Post (of iets dergelijks)
Dan hebben we al een vak vol.quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:24 schreef blablasjit het volgende:
gaat wel lekker btw.. deel vier alweer
Ik zou mijn geld er niet op zetten (niet veel in ieder geval), we zijn zaterdag compleet en allemaal fit...quote:Op zondag 19 september 2004 10:31 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Volgende week gaat Dribbel79 verliezen.
Juko 2 is anders wel ongeslagen.quote:Op maandag 20 september 2004 09:14 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Ik zou mijn geld er niet op zetten (niet veel in ieder geval), we zijn zaterdag compleet en allemaal fit...
Wij ook, op 1 wedstrijd naquote:Op maandag 20 september 2004 16:14 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Juko 2 is anders wel ongeslagen.
wat voor blessure? ennuh sterkte ermee!quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:39 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Vandaag begin ik weer met een beetje hardlopen op het veld, na mijn blesure van een paar weekjes ik hoop dat de fysio geholpen heeft
Sorry, maar deze wedstrijd wens ik je geen succes. Denk niet dat het erg is, maar eigen club eerst.quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:38 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Wij ook, op 1 wedstrijd na![]()
zit/zat vocht in me rechterknie.....kon sprintje trekken en dan waren me knieen kapot zeg maar elke keer. dus nu paar wekn niets gedaan en vandaag ff een half uurtje lopen en wennen aan het gras weer.quote:Op dinsdag 21 september 2004 14:01 schreef blablasjit het volgende:
[..]
wat voor blessure? ennuh sterkte ermee!
khad gescheurde buiten meniscusquote:Op dinsdag 21 september 2004 14:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
zit/zat vocht in me rechterknie.....kon sprintje trekken en dan waren me knieen kapot zeg maar elke keer. dus nu paar wekn niets gedaan en vandaag ff een half uurtje lopen en wennen aan het gras weer.
damn..ben ik blij dat ik het zo erg niet hadquote:Op dinsdag 21 september 2004 14:21 schreef blablasjit het volgende:
[..]
khad gescheurde buiten meniscusdat gaat nog wel ff duren... heb in juni operatie gehad
Arena bedoel je...daar doen ze lelijk over Jukoquote:Op dinsdag 21 september 2004 14:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Sorry, maar deze wedstrijd wens ik je geen succes. Denk niet dat het erg is, maar eigen club eerst.
In de zaal moet ik overigens tegen een team dat op de SKF-Fora (ja, ik lurk daar.) niet goed aangeschreven staat.
Nee, bekijk het draadje SKF B5 - Tiel B3 maar.quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:22 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Arena bedoel je...daar doen ze lelijk over Juko
De enige die er bij ons over begon was Erik (Hove), en die had het alleen over Bobby...
Animo is wel de enige hoor.quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:28 schreef blablasjit het volgende:
* Legolas_Greenleaf voelt de sfeer veranderen
quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Animo is wel de enige hoor.![]()
OK dan, stop de tijd, ik heb 'm...quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:23 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nee, bekijk het draadje SKF B5 - Tiel B3 maar.
En ik heb aan Animo een hekel. Heilig gras, m'n reet.
Sorry dat ik er ook ben hoorquote:Op dinsdag 21 september 2004 16:33 schreef blablasjit het volgende:
[..]gelukkig maar. ik heb ook een hekel aan een club maar ergens in de afgelopen 4 delen is er iemand van die vereniging op het forum wezen posten dus ik houd mijn mond netjes dicht
![]()
Maar goed, het zal wel los lopen. Aangezien sommige uit mijn team daar niet tegen kunnen. En anderen zijn erg, hoe zal ik het zeggen, aardig tegen de tegenstanders als die vuil spelen.quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:37 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
OK dan, stop de tijd, ik heb 'm...
haha jij speelt niet bij een vereniging waar ik ook tegen heb gespeeld!quote:Op woensdag 22 september 2004 07:30 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Sorry dat ik er ook ben hoor![]()
Geen regen hier toen ik zou hebben moeten trainen. (Had schaken.)quote:Op woensdag 22 september 2004 11:34 schreef dribbel79 het volgende:
Takkeweer om in te trainen maandag zeg, ben helemaal verrot geregend. Hopen dat 't vanavond beter is
Doorbraak, à la, maar je moet wel iets hebben om op terug te vallen. D'r is al een schot ingegaan dit jaar, en een paar andere deden de korf beven, als je me snapt.quote:Op woensdag 22 september 2004 16:02 schreef dribbel79 het volgende:
Schietafstand....echte mannen spelen op de doorbraak...
schieten na jezel mooi vrijspelen vind ik beter dan onder de paal lumellen! (L)quote:Op woensdag 22 september 2004 16:02 schreef dribbel79 het volgende:
Schietafstand....echte mannen spelen op de doorbraak...
Terugvallen?? Warrom?? Doorgebroken is goal, punt...schieten kan altidj nog, gewoon die steun erin, gelijk geslacht met de rebound en doorbreken maar...quote:Op woensdag 22 september 2004 16:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Doorbraak, à la, maar je moet wel iets hebben om op terug te vallen. D'r is al een schot ingegaan dit jaar, en een paar andere deden de korf beven, als je me snapt.
Noem het lummelen, als je fatsoenlijk kan afronden liggen die percentages goals hogerquote:Op donderdag 23 september 2004 10:14 schreef blablasjit het volgende:
[..]
schieten na jezel mooi vrijspelen vind ik beter dan onder de paal lumellen! (L)
ik zeg toch ook wat ik beter/mooier vind!quote:Op donderdag 23 september 2004 11:11 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Noem het lummelen, als je fatsoenlijk kan afronden liggen die percentages goals hoger, dus lummelen kan ik het niet noemen
roflquote:Op donderdag 23 september 2004 12:48 schreef Nyluzzz het volgende:
http://www.nkv.nl/
Het Nederlands Klassiek Verbond, aaaaaaargh
Nee, niet de kruisfinales er uit. Die zijn altijd leuk (en om de hoekquote:Op donderdag 23 september 2004 14:43 schreef dribbel79 het volgende:
Geen kruisfinales??
Was it so obvious?quote:Op donderdag 23 september 2004 18:17 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Heeft teletekst een klachten-mailadres?
Overigens, Dribbel79 = d.v?
waar leeft ge dan?quote:Op donderdag 23 september 2004 20:06 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Nee, niet de kruisfinales er uit. Die zijn altijd leuk (en om de hoek)
Groningen, waar de kruisfinales altijd gehouden worden, sinds een paar jaar in de martinihal. Woon ik vlakbij (10 min fietsen). Heb je altijd twee mooie wedstrijden, en volgens mij net zo'n mooi sfeertje als in ahoy.quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:23 schreef blablasjit het volgende:
[..]
waar leeft ge dan?
en iedereen: lees de metro.. bij de reacties!
Ik ben 'm aan 't zoeken, maar 't is een verrot blad als je niet met de trein reist...is niet te vinden zeg maar...quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:23 schreef blablasjit het volgende:
[..]
en iedereen: lees de metro.. bij de reacties!
bron: metroquote:Korfbal is juist één van
de populairste sporten
ª Oké, er zal geen .lm worden
gemaakt over korfbal, maar dat
het een duffe sport is: nee, absoluut
niet. Mag ik erop wijzen dat
korfbal een van de meest gespeelde
sporten is in Nederland? Dat
elk jaar heel Ahoy’ is uitverkocht
vanwege kampioenswedstrijden
in de hoogste klasse en dat clubs
vanuit heel Nederland hier naar
toe gaan zonder dat er supporters
van clubs met elkaar slaags raken
(over spreekkoren nog maar niet
te spreken)? Dit moet je eens proberen
bij de voetbal. Er gaat bij
zo’n .nale in Ahoy’ meer bier
door de tap dan bij een concert
van Iron Maiden.
Korfballers zouden mietjes
zijn, maar mag ik degenen die dit
zeggen erop wijzen dat het een
gemengde sport is? Dat betekent
dus ook dat de dames van de korfbal
suf moeten zijn. Onlangs is er
wel één verschenen in Playboy en
zelfs in Nieuwe Revu werd er een
stukje aan enkele korfbalsters
geweid.
De schrijver van het stukje over
de .lm Dodgeball, Jochem Geerdink,
zal zelf wel een van die vaste
sportschoolbezoekers die er motorisch
nog slechter lijken voor te
staan dan geestelijk. Ik raad je aan
eens te gaan kijken bij een korfbalwedstrijd
en zelfs eens een balletje
te gaan schieten, dan kom je
ook eens in de buitenlucht, in
plaats van de bioscoop. Het is
moeilijker dan je denkt. Misschien
als je geluk hebt mag je na
de wedstrijd wel een van de vooroordelen
meemaken: gemengd
douchen. P. Timmerman, Nijverdal
ik d8 eerder blindquote:Op vrijdag 24 september 2004 14:21 schreef Nyluzzz het volgende:
Wat een dom stukje van een gefrustreerd figuur zeg. Doet een moedige poging de vooroordelen onderuit te halen maar daar is de doelgroep die hij op het oog heeft toch doof voor.
Volgende keer geen Mady Tims maar sindell en blablasjitquote:Op vrijdag 24 september 2004 14:32 schreef sindell het volgende:
Zo mooi vond ik die foto's anders nietmaar dat komt ook omdat het allemaal mooier gemaakt wordt dan het is...
Hij zegt niks nieuws trouwens, dat wisten wij toch allemaal al
quote:Korfbal. Ik hoor iedereen al een van de volgende 2 dingen roepen: “Dat is een sport voor mietjes!” of, de andere variant, “Gemengd douchen!” Helaas voor die mensen is de tweede uitspraak een illusie, een vooroordeel, het bestaat normaliter gesproken niet. Er zijn vast uitzonderingen, maar, zoals het spreekwoord zegt, die bevestigen de regel. Maar die andere, daar blijven mensen bij. Maar waarom dan?
Waarom blijven mensen bij ‘het feit’ dat korfbal een sport voor mietjes is? Is het dat ook wel? Waarschijnlijk hebben die mensen nog nooit een korfbalwedstrijd gespeeld of gekeken, want, ik kan je vertellen, de sport is niet voor mietjes. Hoewel, volgens de spelregels, lichamelijk contact niet is toegestaan, is er genoeg lichamelijk contact gedurende de wedstrijden. Regels moet je immers ruim interpreteren.De meeste scheidsrechters doen hier ook niets tegen, die weten zelf ook dat het ‘in het vuur van de wedstrijd’ gebeurt. Het wordt gewoon gedoogd. Korfbal wedstrijden zijn in dat opzicht niet minder of meer dan een gemiddelde voetbalwedstrijd. Korfbal heeft ook dode spelmomenten, ook een soort van ‘strafschop’, alleen heet het nu een strafworp, je mag de bal niet met de voet aanraken.
Verder, als het een mietjessport zou zijn, waarom heeft de korfbalbond dan wél bijna 100.000. (Honderdduizend, ja.) leden, die elk weer lid zijn van de ongeveer 620 verenigingen? Kennelijk zijn dat allemaal mietjes? Om maar even een vergelijking te trekken, de voetbalbond heeft 1 miljoen leden. Ik weet zeker dat er mietjes op korfbal zitten. Maar is dat niet altijd zo? Ik bedoel, er zullen altijd mietjes zijn die op een sport gaan. Korfbal, voetbal, Tennis, etc. Mensen die al wegduiken als de bal ook maar binnen 5 meter van ze komt. (Bij wijze van spreken.) Waarom wordt voetbal dan niet als mietjessport afgebeeld, daar moeten dan toch 10 keer zoveel mietjes op zitten, volgens de statistieken.
Wat zou dan de reden kunnen zijn? Het feit dat jongens en meisjes in 1 team spelen, samenwerken etc.? Korfbal is anders wel de grootste sport in Nederland waarin jongens en meisjes. (Of bij de senioren, dames en heren.) In 1 vak samenspelen. Emancipatie ten top.![]()
De manier van schieten dan allicht? Het befaamde ‘zesje’. Dit zullen de mensen niet geloven, maar dat zesje is iets dat je in de D-jeugd, of, op zijn laatst, de C-jeugd afleert. Het kost alleen maar tijd, en tijd is kostbaar bij korfbal, maar wordt ook goed gebruikt, gezien de scores, die vaak met dubbele cijfers aan beide kanten eindigen.
Verder kan ik echt niets bedenken. Het veld zal het wel niet zijn. Korfbal wordt immers op zowel gewoon gras én op kunstgras gespeeld, en in de zaal in de wintermaanden. Als je het op 1 van die 3 dingen baseert, dan scheer je, samen met korfballers, ook even hockeyspelers, voetballers en volleyballers over 1 kam, om maar even één sport met één soort veld te koppelen.
Ik zou het beter kunnen doen, maar gezien de gelimiteerde tijd die ik had. (Training.)quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:15 schreef Wackyduck het volgende:
Het idee is op zich wel goed, maar het is mijns inziens een beetje vanuit een minderwaardigheidsgevoel geschreven.
Ik zou D en C jeugd trouwens vervangen door de leeftijd:
Dit zullen de mensen niet geloven, maar dat zesje is iets dat je zo vroeg mogelijk afleert [...]
Dan is het goed.quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik zou het beter kunnen doen, maar gezien de gelimiteerde tijd die ik had. (Training.)
Overigens, ik ben geen eend, maar ik kon wel je signature nadoen.quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:18 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Dan is het goed.![]()
Dat is echt zoquote:Op vrijdag 24 september 2004 22:19 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Overigens, ik ben geen eend, maar ik kon wel je signature nadoen.
Wat een water op de wegen en op het veld. Stuiten ging niet 100 %, en de bal was gladder dan de gemiddelde aal.
mij wil je absoluut niet in de playboy hebben! hahaha dan durf ik niet meer over straatquote:Op vrijdag 24 september 2004 17:53 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Volgende keer geen Mady Tims maar sindell en blablasjit
slecht kunstgras dan. ik kan mij herinneren dat dat bij ons niet van toepassing is!quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:43 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Dat is echt zoals het regent, bij ons blijft er wel eens een laagje water op het kunstgras staan. Hopelijk is het morgen wat beter weer.
![]()
Bij ons ook alleen maar als het heel erg lang hard regent.quote:Op zaterdag 25 september 2004 13:23 schreef blablasjit het volgende:
[..]
slecht kunstgras dan. ik kan mij herinneren dat dat bij ons niet van toepassing is!
misschien helpt het om twee even sterke vakken neer te zetten?quote:Op zaterdag 25 september 2004 18:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Potverdorie.
Klote wedstrijd, deze vakken kunnen niet.
Ik sta voor 80, 85 % van de wedstrijd in de verdediging. Dat is al klote. Wij krijgen de 1-0 tegen. En nee, het was geen onnodige fout, gewoon een standaardsituatie.
2e helft, er wordt 1-1 gescoord, dan vallen wij even aan, en als ik een db neem, maakt mijn tegenstander kennelijk slaande bewegingen naar me; hij was compleet gepasseerd. Stip dus. Die stuitert weg op de rand, in de rebound scoor ik wel. (Zo kan het ook.
Dan, nog geen minuut later krijgen we een doelpunt tegen.![]()
Ik scoor niet voor niets, en dat was de eindstand, het andere vak kon geen aanvallende vuist maken.
Of om de lengte beter te verdelen.quote:Op maandag 27 september 2004 08:01 schreef blablasjit het volgende:
[..]
misschien helpt het om twee even sterke vakken neer te zetten?
quote:Op zondag 26 september 2004 14:54 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Dribbel...![]()
lengte kan uitmaken! maar gewoon het elkaar opvangen in de verdediging is erg belangrijk. gewoon twee vakken creeeren die op elkaar in kunnen spelen!quote:Op maandag 27 september 2004 08:04 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Of om de lengte beter te verdelen.
Vak 1 is klein, klein, onder gemiddelde, groot
Vak 2 is boven gemiddelde, groot, groot, groot/groter.
En sowieso wordt er waarschijnlijk gehusseld met de vakken, licht. Ik. (Groot/groter.) ga naar het andere vak, in plaats van de onder gemiddelde.
Overigens, ben jij een keer achtergelaten bij JUKO?quote:Op maandag 27 september 2004 09:02 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
(7-5 voor SKF, voor de buitenstaanders)
korfbal-weerquote:Op dinsdag 28 september 2004 09:04 schreef foksuk1981 het volgende:
Dit is het korfbaltopic.... geen weertopic![]()
en voor vrouwen is het natuurlijk niet erg?!?quote:Op dinsdag 28 september 2004 11:06 schreef dribbel79 het volgende:
Zou wat zijn, als je je benen niet meer bij elkaar zou kunnen krijgen (voor ons mannen dan)
Dat heb ik niet meer nodig. Als het moet schiet ik ook vanaf de middellijn. ze gaan er dan alleen niet altijd inquote:Op donderdag 30 september 2004 18:21 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
En in thuiswedstrijden een metertje waar je ongeveer vandaan kan schieten.![]()
Ik speel in een sporthal die voor:
korfbal, volleybal, badminton, zaalvoetbal, basketbal en nog wel wat wordt gebruikt. Boel lijnen dus.
Het mag dus nietquote:[..]
c. De scheidsrechter kent een doelpunt niet toe, indien:
- hij voordat de bal door de korf is gevallen heeft gefloten voor een overtreding van de aanvallende partij of voor het verstrijken van de halve of gehele speeltijd;
- de bal door de korf is gevallen als gevolg van een worp uit de verdediging of direct uit de vrije worp;
[..]
toch is dat flauw. want stel je haalt het en je mikt hem der inquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:58 schreef foksuk1981 het volgende:
Helaas.... uit de verdediging scoren mag niet.... maar dat was algemeen bekend dacht ik zo..... Hier dus nog niet
nu al?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:09 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Morgen kampioenswedstrijd, waarschijnlijk.
Kleine poule, 4 teams. Elk weekend tot nu toe gespeeld.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:22 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
nu al?
dat doe je snel
Ook al 3-2-0?quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:06 schreef foksuk1981 het volgende:
Sparta (N) 6 - Exakwa 4 is gisteren in 4-13 geeindigd. Hierdoor is Exakwa nog steeds ongeslagen dit seizoen. Met 3 gewonnen wedstrijd en 2 gelijke spelen.
Jahquote:Op zondag 3 oktober 2004 20:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ook al 3-2-0?
Maar toch..... als je alles met 1 punt verschil wint word je ook kampioenquote:Op zondag 3 oktober 2004 20:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Wij hebben een doelsaldo van +17. Wat minder goed, ja.
Precies.quote:Op maandag 4 oktober 2004 08:50 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Maar toch..... als je alles met 1 punt verschil wint word je ook kampioen
en daar gaat het omquote:Op maandag 4 oktober 2004 08:50 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Maar toch..... als je alles met 1 punt verschil wint word je ook kampioen
Jammer dat je een vrije bal tegen krijgt dan...paar jaar terug gebeurde het in zaalfinale Ahoy', maar die vent (een van de Simons clan geloof ik) deed het meer om effe tijd te rekken in de laatste tellen, de scheids was het ermee eens en floot af...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:08 schreef blablasjit het volgende:
[..]
toch is dat flauw. want stel je haalt het en je mikt hem der indas toch wel een kunst opzich
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 08:47 schreef dribbel79 het volgende:
Kom maar weer eens met een voorspelling:
Aanstaande zaterdag Animo 2 tegen SKF 4, bij Animo om 14.00
Even quoten en daarna bewerken:quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:13 schreef dribbel79 het volgende:
Is ook geen agressie, is gewoon je tegenstander uit de wedstrijd proberen te halen op een klotemanier.
Agressie is té fysiek spelen, pootje haken, expres doorslaan etc. etc.
Dit is je tegenstander uit de wedstrijd halen. Zolang je er geen overtredingen bij maakt natuurlijk.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:21 schreef Nyluzzz het volgende:
Je tegenstander uit de wedstrijd proberen te halen hoort er gewoon bij als. Als je op een beetje fanatieke manier speelt tenminste. Hoeft niet alleen praten te zijn; kan ook hem constant op zijn neus zitten zijn en zorgen dat hij geen bal meer rustig kan vangen of gooien.
Herhaaldelijk schelden op de tegenstander kan je ook geel opleveren. Dit terzijdequote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Uit de wedstrijd halen op een relatief faire manier is dat, Nyluzzz. Je moet uitkijken voor handenbal en snelle spelers, maar meer ook niet.
Met uit de wedstrijd halen op een niet zo heel erg faire manier bedoel ik schelden op de tegenstander, uitdagend doen, etc.
Wat overigens hét toppunt is dat je weet dat je goed bezig bent, is als je stil bent in de rust, en de coach van de tegenstander kan horen schreeuwen tegen de spelers.
Kloten op de scheids is zeker geel. 1x waarschuwen en daarna heb je een mooie prent.... tenminste.... van mij. Er moet namelijk sinds dit seizoen veel strenger worden opgetreden tegen 'agressie in het veld' en dus ook tegen 'agressie tegen de scheids'.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:54 schreef blablasjit het volgende:
op het forum van mijn ex-vereniging zijn we aan het ouwenhoeren over agressie in het veld. argh. veel vinden dat die er niet is... en kut geintjes achter de scheidsrechtersrug om is geen agressie en kloten op de scheids is ook geen agressie... Dat vinden hun dan!
waar gaat de wereld heen
Feli...laatste wedstrijd? We moeten nog 2 speelrondes...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:10 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zo, kampioen.
Laatste wedstrijd 8-6 gewonnen.
Hint, 4e klasse B. 4 teams in 1 poule.quote:Op zondag 10 oktober 2004 11:25 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Feli...laatste wedstrijd? We moeten nog 2 speelrondes...
Die eerste zal je tegenvallen. Niet veel mensen vinden mij klein.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:13 schreef Nyluzzz het volgende:
Ik vond mezelf altijd heel wat toen ik in de B1 speelde. Maar als ik nu zo'n team zie spelen denk ik steeds: 1) wat zijn ze klein 2) niveau valt me bar tegen
ik bedoelde het ook in het algemeen en bedoelde meer ook dat ze er nog zo jong uitzien. Maar in 8 van de 10 gevallen zijn ze waarschijnlijk toch groter dan ik zelf.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:23 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Die eerste zal je tegenvallen. Niet veel mensen vinden mij klein.(Of die mensen moeten 2 meter + zijn.)
Is ook zo. Toen ik zo oud was vond ik dat ik heel wat voorstelde, qua korfbal dan, maar als daar nu op terug kijkquote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Maar de meeste B-spelers zijn ook 14.
quote:Op zondag 24 oktober 2004 18:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
KNKV, schiet op met je zaalprogramma.
En JUKO 1, jammer van het verlies tegen Arena...
Die weet ik ook nog niet.....quote:Op maandag 25 oktober 2004 16:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ja, dat weet ik ook wel.
Enfin, trainingstijden zijn gelukkig wél bekend.
LOOLquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 09:42 schreef foksuk1981 het volgende:
Hmmmm.....
6/11 oefenwedstrijd
13/11 competitie
20/11 vrij
27/11 vrij
Ze hebben er weer eens een zooitje van gemaakt bij de indeling van de wedstrijden. Op het moment dat wij 1 wedstrijd gespeeld hebben, zijn er teams in onze poule die er al 4 (!!!) gespeeld hebben.........
Ik heb m'n zaalschema net in een wordbestandje gezet.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 09:45 schreef dribbel79 het volgende:
http://www.oost.knkv.nl/C(...)download/Ws_club.zip
Voor de mensen die een hekel hebben aan zoeken enzo...
Vorig jaar had ik voor de kerst maar 2 of 3 wedstrijden, dat is pas een fucked-up programma, het programma van dit jaar heb ik nog niet bekeken, ik weet wel dat ik in de G4-klasse speel.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 09:42 schreef foksuk1981 het volgende:
Hmmmm.....
6/11 oefenwedstrijd
13/11 competitie
20/11 vrij
27/11 vrij
Ze hebben er weer eens een zooitje van gemaakt bij de indeling van de wedstrijden. Op het moment dat wij 1 wedstrijd gespeeld hebben, zijn er teams in onze poule die er al 4 (!!!) gespeeld hebben.........
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 09:55 schreef tongytongylickylicky het volgende:
13-11 begin ik weer
??? dat rijm ik niet met mekaarquote:Op dinsdag schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik ga stoppen na het zaal-seizoen, maak de 2e helft veld ook niet meer af. Geen motivatie meer om op te komen dagen bij trainingen, geen zin meer.
ik maak het zaalseizoen nog af, ik heb 1e helft veld last gehad van een blesure...zie het nu allemaal niet meer zo zitten. Doe fanatiek aan fitnes/bodybuilding 4/5 keer in de week en dat gaat niet meer samen met korfbal.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 13:14 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
[..]
??? dat rijm ik niet met mekaar![]()
Nou, je krijgt minder schoten die door een rotkorf eraf gaan? Ik weet het eigenlijk ook niet.quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:23 schreef zjroentje het volgende:
Ik zie trouwens niet in hoe het daardoor aantrekkelijker wordt.
Geen 2 punten lijn. Het is GVD (excuus.) geen basketbal.quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:49 schreef Wackyduck het volgende:
Het invoeren van een 2-puntslijn zorgt er m.i. juist voor dat men meer van afstand gaat schieten en daar is geen ruk aan.Er lopen genoeg spelers rond die redelijk zuiver zijn vanaf de middenlijn zeker als ze daar op gaan trainen. Men kan dan beter binnen een paar meter van de korf doelpunten met 2 punten belonen.
Maar ik betwijfel dat het spel er aantrekkelijker door wordt.
Die plastic korf vind ik wel een goed plan. Dan heb je overal dezelfde korf en tijdens de wedstrijd ook twee dezelfde korfen. Heb wel eens meegemaakt dat de korfen in de rust werden omgedraaid. Of van die korfen waar de bal nauwelijks doorheen past.quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nou, je krijgt minder schoten die door een rotkorf eraf gaan? Ik weet het eigenlijk ook niet.
Nou, er zijn dames die goed kunnen schieten hoor.quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:31 schreef Nyluzzz het volgende:
Die twee puntslijn lijkt me ook niet echt een goed plan. Dan wordt er alleen nog maar geschoten en staan de dames alleen nog maar onder de korf. Wordt het spel een stuk eentoniger van en zeker niet aantrekkelijker.
Kunststof manden zuigen aarsch...big time.quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:33 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Die plastic korf vind ik wel een goed plan. Dan heb je overal dezelfde korf en tijdens de wedstrijd ook twee dezelfde korfen. Heb wel eens meegemaakt dat de korfen in de rust werden omgedraaid. Of van die korfen waar de bal nauwelijks doorheen past.
En het ziet er ook wel funky uit.
Das nooit goed, als het in het team rommelt..... Hopelijk zijn de problemen niet te ernstig....quote:Op donderdag 18 november 2004 18:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik moet spelen, en het team rommelt.
Het kan ook een storm in een glas water zijn, maar goed, het ging gisterenavond helemaal mis. Nu mogen wij volgende week woensdag een training neerleggen. Voldoet die niet aan de eisen van de trainer/is incompleet, dan krijgen we een 'training waarin jullie veel hardlopen', a.k.a. een conditietraining/straftraining.quote:Op donderdag 18 november 2004 18:14 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Hopelijk zijn de problemen niet te ernstig....
Is er ook nog leuk korfbalnieuws ???quote:Op donderdag 18 november 2004 19:05 schreef Wackyduck het volgende:
Mijn team is teruggetrokken uit de competitie.![]()
Korfbalvolle zaterdag, 's ochtends beginnen we met de verkoop van de T-shirts van de supportersvereniging van SKF (El Brigato Gialoblu), 's middags Hoofdklasse-overleg en korte briefing met Stewards die zaterdagavond dienst draaien, daarna vertrekken we naar Wageningen (SSS 3 - SKF 4), dan als een speer terug naar SKF 1 - TOP (S) 1 (aanvang van het hoofdklassecircus voor SKF) en aansluitend bruiloft van de Hoofdtrainer van Arena...'s nachts maar eens een keer pitten...zondag zal ook wel weer mandjeballen kijken worden...quote:Op donderdag 18 november 2004 18:03 schreef foksuk1981 het volgende:
En wat doen de korfballers dit weekend ???
Ik ga 2 wedsrijden fluiten. Spelen hoeft dit weekend niet.
Spelen hopelijk met het 1e en zou eigenlijk A2 moeten fluiten dat gaat niet door.quote:Op donderdag 18 november 2004 18:03 schreef foksuk1981 het volgende:
En wat doen de korfballers dit weekend ???
Ik ga 2 wedsrijden fluiten. Spelen hoeft dit weekend niet.
Newbie logout staat links boveninquote:Op vrijdag 19 november 2004 12:15 schreef yvette1982 het volgende:
hoezo staat dit in sport?
Korfbal is toch een verzameling christelijke zieltjes die in de wei spelen.
Ach, ze weet niet beter....... Waarschijnlijk denkt ze interessant te zijnquote:Op vrijdag 19 november 2004 12:17 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Newbie logout staat links bovenin
"Yvette heeft een plaatje nodig"quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:15 schreef yvette1982 het volgende:
Yep, S1 en S2 spelen thuis, ploeg wordt voorgesteld etc. etc. hoofdklassecircus wordt in huis gehaald...altijd lekker druk...quote:Op vrijdag 19 november 2004 13:20 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Maar zo te horen is het een gezellig weekend bij SKF.
Zo hoog schoppen wij het in Lelystad nietquote:Op vrijdag 19 november 2004 13:54 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Yep, S1 en S2 spelen thuis, ploeg wordt voorgesteld etc. etc. hoofdklassecircus wordt in huis gehaald...altijd lekker druk...
4 jaar terug speelde wij ook nog gewoon 3e klasse hoor...was trouwens wel stukken gezelliger. Tegenwoordig is het SKF B.V.quote:Op vrijdag 19 november 2004 13:58 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Zo hoog schoppen wij het in Lelystad niet![]()
Als jij dit geen sport vindt? Fine, niets op tegen, helemaal niets. Maar dan moet je wel klagen in een ander topic als je dit uit het forum 'sport' wil hebben, namelijik hier:quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:15 schreef yvette1982 het volgende:
Omdat een paar dames het nodig vonden zwanger te worden hebben we wat dames tekort, ons team is nu over wat andere teams verdeeld. Maar mijn nieuwe team heeft nog maar 2 wedstrijden dit (kalender)jaar, dus dat is wat minder.quote:Op donderdag 18 november 2004 19:14 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hoe dat zo, Wackyduck?
Daarom bestonden er vroeger natuurlijk een zondagsbond, die alleen op zondags speelden.quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:15 schreef yvette1982 het volgende:
Lijkt me niet. Dame onder paal = zakkende heer 90% kans dat de heer de bal heeft (ookal dubbel je voorin tot je er gek van wordt)quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:31 schreef Nyluzzz het volgende:
Die twee puntslijn lijkt me ook niet echt een goed plan. Dan wordt er alleen nog maar geschoten en staan de dames alleen nog maar onder de korf. Wordt het spel een stuk eentoniger van en zeker niet aantrekkelijker.
quote:Op zaterdag 20 november 2004 08:21 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Wie heeft die stervende zwaan er achter geplakt?
Leuk stukkie, dat wel.
Die melodie is volgens mij uit het Zwanenmeer, de musical dan.quote:Op zaterdag 20 november 2004 12:48 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hoofdklasse only, als ik het goed heb...quote:Op zaterdag 20 november 2004 15:52 schreef jpzegthallo het volgende:
Ik had laatst eens iets gelezen over zo'n nieuwe korf, maar toen ik een vriendin van me erover vertelde (die zit op korfbal) zei ze dat ze er nog nooit van gehoord had, zijn deze dan nog niet ingevoerd ofzo?
Ze zagen er niet uit trouwens, dat gelequote:Op zaterdag 20 november 2004 15:53 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Hoofdklasse only, als ik het goed heb...
Waar is Dribbel79 als je hem nodig hebt...
Ik zal eens kijken of ik een keer kan kijken als ik uit naar Dalto (1e team speelt hoofdklasse) moet.quote:Op zaterdag 20 november 2004 15:55 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Ze zagen er niet uit trouwens, dat gele![]()
oooh dat bedoel jequote:Op zaterdag 20 november 2004 15:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Die melodie is volgens mij uit het Zwanenmeer, de musical dan.
Nou, ik heb het gisteren getest of ik vanaf de middellijn kon schieten, en dat lukt gewoon.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:08 schreef blablasjit het volgende:
[..]
toch is dat flauw. want stel je haalt het en je mikt hem der indas toch wel een kunst opzich
Hier!!!! Present, korfbalweekend achter de rug (zaterdag SKF, zondag Foruna Delluft)...quote:Op zaterdag 20 november 2004 15:53 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Hoofdklasse only, als ik het goed heb...
Waar is Dribbel79 als je hem nodig hebt...
En het freakin' bouncinggedrag, heb er een avondje op staan schieten, gestoord word je er van...denk je 'em binnen te schieten, nee hoor, bounce bounce, en een rebound op 2 meter rondom afzetten helpt niets, de bal vliegt zo over de zij- of achterlijn...quote:Op zondag 21 november 2004 19:13 schreef cptmarco het volgende:
ik weet het niet met die nieuwe mand.... Het ziet er strak uit, maar je mist toch het vertrouwde geluidje van de oude mand.....
quote:Op zondag 21 november 2004 13:26 schreef BlueCurl het volgende:
ROTAN gevlochten mandjes zijn cool
ROHDAquote:Op zaterdag 20 november 2004 00:55 schreef paultjuhhh het volgende:
ik ben cameraman en had vorige week gefilmd bij Rohda - DVO in Amsterdam
ging hoofdzakelijk over de gele nieuwe "korf"
hier staat het filmpje, ff spoelen naar 18 minuten
http://www.rtvutrecht.nl/(...)amenenrugnummers.asx
Dit seizoen ingevoerd in hoofdklasse, de bedoeling is dat medio 2008 iedereen ermee speelt...quote:Op zaterdag 20 november 2004 15:52 schreef jpzegthallo het volgende:
Ik had laatst eens iets gelezen over zo'n nieuwe korf, maar toen ik een vriendin van me erover vertelde (die zit op korfbal) zei ze dat ze er nog nooit van gehoord had, zijn deze dan nog niet ingevoerd ofzo?
kunstof mandjes zis geen korfbal... de echte oer-hollandse rotan gevlochten houten mandjes is wel korfbalquote:Op maandag 22 november 2004 09:06 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
daar heb ik gister gefilmd en komt morgen bij namen en rugnummers, RTV Utrecht, elk heel uur vanaf 18.00 uur.quote:Op zondag 28 november 2004 10:19 schreef dribbel79 het volgende:
SKF Veenendaal - Dalto Driebergen 15-15
ik voeg je toe op msnquote:Op zondag 28 november 2004 10:49 schreef dribbel79 het volgende:
Hoorde i.d.d. dat de supporters goed in beeld gebracht zijn. Hopelijk heb je mooie beelden kunnen schieten.
Stuur me trouwens even een mailtje Paul, ik heb een aantal vraagjes aan je (korfbal/ filmen etc.)
Net de W1 gefloten tegen Merwede en om half 4 moet ik zelf spelen tegen Reeuwijk (uit).quote:Op zaterdag 18 december 2004 10:28 schreef foksuk1981 het volgende:
Dat is mijn zaterdag. Hoe ziet jullie sportweekend eruit ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |