Wij kunnen nog wel wat dames gebruiken in ons teamquote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:38 schreef Lievelientje het volgende:
Ik heb er in een ver verleden ook op gezeten, 6 jaar in totaal. Maar ben ermee gestopt toen ik voor het 2e jaar in een meisjesteam kwam, bij gebrek aan jongens. daar GAAT het hele idee achter de sport :S
Eehh, downtime? Juist ja (WTF is downtime?)quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Nou, ik plaats hier maar even een tvp, ik denk dat dat niet erg is.
dribbel, je kwam weer eens langs onder de downtime van Fok, zag ik?
quote:Tumult in Veenendaal
SKF - Nic./Expertus was een vierpunten wedstrijd. Nic. zou bij winst plaatsing voor de Korfbal League erg dichtbij brengen, SKF zou bij verlies de Korfbal League wel erg uit het zicht verliezen. Het was hectisch in Veenendaal. Al vlot begon SKF zich te ergeren aan de leiding van arbiter Richard Rensen, die in SKF-ogen te veel vrijheid gaf aan Michiel Gerritsen. Na 1-3 werd die ergernis positief aangewend in de wedstrijd: 5-6.
Onder aanvoering van Jornt de Nekker liep Nic. uit naar 5-11. Nog meer ergernis bij SKF na een niet goedgekeurd doelpunt uit een vrije bal - Nic. liep te vroeg in -, de vrije bal moest over en ging mis. Bij rust, 7-12, was misschien de marge in score groot, SKF bleef er voor strijden.
Er gebeurde van alles en op de tribune gebeurden korfbalonwaardige zaken. SKF-coach Jacko Vermeer kwam in het veld vertellen hoe hij over de arbitrage dacht en kon met een terechte gele kaart terug naar de bank. Op de tribunes escaleerde het. Er vielen klappen. Spelers er bij (om te sussen!), chaos. SKF heeft zes stewards, ingesteld bij de komst naar de hoofdklasse. Het gemiddeld aantal toeschouwers ging daarbij namelijk van 100 naar 500. Normaal wijzen zij mensen hun plaats en zijn ze beschikbaar voor bijvoorbeeld medische noodgevallen. Nu konden zij ander goed werk doen. De herrieschoppers werden geïsoleerd, de spelers kwamen weer daar waar zij hoorden.
Op zich duurde het tribune-incident erg kort en de verstandige mensen van SKF en Nic. hadden de zaak snel onder controle. Op het veld ging de wedstrijd hectisch verder. De belangen waren en groot en werd op de grens gespeeld, vooral door het daarin wat geroutineerdere Nic. Er werden strafworpen toegekend en gemist, bankzitters leefden emotioneel mee met wat er in het veld gebeurde. Dichterbij dan twee punten liet Nic. SKF niet komen.
Taco Poelstra, tot dan actief in een coachende bijrol, viel kort voor het einde bij 14-16 nog in, zette zijn tegenstander magistraal op het verkeerde been en schoot. Mis. De volgende actie leverde een strafworp op. Ook mis en werd de eindstand 14-16. Scheidsrechter Richard Rensen kan terug kijken op een wedstrijd waar hij zwaar op de proef werd gesteld.
SKF kon bedroefd constateren dat wat er ook gebeurd was, er was verloren omdat er domweg te weinig was gescoord. Op het einde kreeg De Nekker een terechte gele kaart wegens weggooien van de bal. De topscorers, met ieder 4 treffers, waren Gerritsen en De Nekker voor Nic. en Marieke van Dijk voor SKF
Sta jij nog op de fotoquote:Op dinsdag 18 januari 2005 09:49 schreef sindell het volgende:
En een tvp!
Weer gewonnen afgelopen zondag, www.lkcfriso.nl <--- Kijk hier voor foto's en verslagen als je geinteresseerd bent
We staan nog steeds derde waar we erg blij mee zijn en zeker de moeite waard is om voor te blijven vechten!
Netjes, je tegenstander staat niet eens op de foto en de andere dame staat ook erg vrij, dus het moet wel een lekkere aanval geweest zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2005 10:44 schreef sindell het volgende:
Jazeker sta ik op de foto'sOnderste rij, derde van rechts met die doorloopbal (die zat overigens
)
Nou lees het verslag en alles wordt duidelijkquote:Op donderdag 20 januari 2005 13:27 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Netjes, je tegenstander staat niet eens op de foto en de andere dame staat ook erg vrij, dus het moet wel een lekkere aanval geweest zijn.![]()
quote:Grote meerderheid voor leeftijdsaanpassing jeugd
Bron: KNKV
De eind vorig jaar gepresenteerde voorstellen voor regelgeving jeugdkorfbal zijn in de afgelopen weken nader bekeken en besproken. De informatieavond van donderdag 20 januari werd door zo’n 85 afgevaardigen en vertegenwoordigers van verenigingen en commissies bezocht. Verder ontving het Algemeen Bestuur veel schriftelijke reacties en mails over het onderwerp. Het is nu al duidelijk dat een overgrote meerderheid voorstander is van de aanpassing van de leeftijdsgrenzen per 1 juli 2005. In de plannen komt de overgang van D-jeugd naar de C’s gelijk te liggen met de overgang van basisschool naar brugklas. Daarmee schuift ook de leeftijden van de C- en B-jeugd een jaar omhoog, als ook de ondergrens van de A-jeugd. Volgende week zal het Algemeen Bestuur de verenigingen via mail verder informeren over het (aangepaste) voorstel. We adviseren de verenigingen om er nu al rekening mee te houden dat de leeftijdsgrenzen met ingang van het nieuwe seizoen aangepast worden.
IJsselstein, Nieuwegein, De Bilt en gokjeWijk bij Duurstede?quote:Op maandag 24 januari 2005 07:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Concept-indeling staat op de site van de Knkv.
Mijn poule.
B3I
=======================
1 Fortissimo B1
2 Juko B1
3 Nova B1
4 Viking B2
3e klasse. Niet slecht, als je je indenkt dat we begin vorig jaar nog 5e klasse speelde.
En oh ja:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |