quote:Op donderdag 16 september 2004 16:40 schreef Croupouque het volgende:
Ik vind ze maar saai en je moet veel te veel werk doen om er in te kunnen posten.
Dank je wel. Ik ook van jou.quote:Op donderdag 16 september 2004 16:46 schreef Insomaniac het volgende:
Ik vind ze geweldig. Er is echt over nagedacht en er is veel tijd en moeite in gestoken. Altijd creatief en grappig en bij vlagen zelfs hilarisch.
Ik ben fan..
Haar? Hihi.quote:Op donderdag 16 september 2004 16:45 schreef Stiffmaster het volgende:
O ja...ik vind haar topics bagger
Ze kletst als een wijfquote:Op donderdag 16 september 2004 16:53 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Haar? Hihi..
quote:Op donderdag 16 september 2004 16:53 schreef Croupouque het volgende:
Maar ik overweeg om er mee te stoppen.
Maar... nu heb je toch dit feedbacktopic? Hier kunnen mensen je tips geven en vertellen dat ze het graag lezen, wacht het dan tenminste nog een jaartje af. Of langer.quote:Met steeds minder mensen die meedoen heb ik het gevoel dat ik alleen mezelf een beetje zit te vermaken in mijn topics.
Op zijn minst tot 6 juni 2012.quote:Op donderdag 16 september 2004 16:56 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
[..]
Maar... nu heb je toch dit feedbacktopic? Hier kunnen mensen je tips geven en vertellen dat ze het graag lezen, wacht het dan tenminste nog een jaartje af. Of langer.
quote:Op donderdag 16 september 2004 16:57 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Op zijn minst tot 6 juni 2012.
Gemiddeld heeft een topic 5 tot 10 views per reactie. Bij jou ligt het gemiddelde boven de 20 en dat is inclusief je PTA topic en exclusief je klonen die topics aanmaken.quote:Op donderdag 16 september 2004 16:53 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dank je wel. Ik ook van jou.
Maar ik overweeg om er mee te stoppen. Met steeds minder mensen die meedoen heb ik het gevoel dat ik alleen mezelf een beetje zit te vermaken in mijn topics.
quote:Op donderdag 16 september 2004 16:58 schreef The_Langolier het volgende:
[..]Gijzers
Doe normaal! Als jij stopt, stop ik ook.quote:Op donderdag 16 september 2004 16:53 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Maar ik overweeg om er mee te stoppen. Met steeds minder mensen die meedoen heb ik het gevoel dat ik alleen mezelf een beetje zit te vermaken in mijn topics.
Twee vliegen in één klap.quote:Op donderdag 16 september 2004 17:05 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Doe normaal! Als jij stopt, stop ik ook..
Mijn allereerste username, daar ben ik meteen na het registreren het wachtwoord van kwijtgeraakt.quote:Op donderdag 16 september 2004 17:04 schreef p-etr-a het volgende:
Oeh!
Daar heb ik nog altijd een vraag over, de klonen van Croupouque.
Komt-ie:
Croupouque, hoe kan het dat jouw klonen zich eerder geregistreerd hebben dan jijzelf? En ben jij dan niet feitelijk de kloon van één van hen?
Weet je de username nog wel?quote:Op donderdag 16 september 2004 17:06 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Mijn allereerste username, daar ben ik meteen na het registreren het wachtwoord van kwijtgeraakt.
Mijn tweede username is Swami_twelvinchalami.
Ik ben dus eigenlijk een kloon, maar als Croupouque post ik als mezelf.
Mijn zegen heb jequote:Op donderdag 16 september 2004 16:53 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op donderdag 16 september 2004 16:57 schreef Renmaestro het volgende:
Ik vind ze geweldig en ik krijg altijd zin om mee te posten.
Het was 'Gable', volgens mij.quote:Op donderdag 16 september 2004 17:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Weet je de username nog wel?
Zo ja, vertel dat eens...
Jij moet ff op gaan passen.quote:Op donderdag 16 september 2004 17:07 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
Mijn zegen heb je
Het is denk ik niet heel erg als je posts niet grappig genoeg zijn, maar wat jij hebt komt bij mij ook weleens voor.quote:Op donderdag 16 september 2004 17:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik heb alleen vaak last van faalangst. Dan wil ik wel mee posten, maar ben ik bang dat ik niet geestig genoeg ben![]()
Kan daar ook even een zelfhulpgroeje voor worden opgericht?
daar zit wel wat in , maar ik heb wel het idee dat de rest in Croupouques klonen typetjes zijn ( ik moet altijd een beetje aan Kooten en de Bie denken).quote:Op donderdag 16 september 2004 17:04 schreef p-etr-a het volgende:
Oeh!
Daar heb ik nog altijd een vraag over, de klonen van Croupouque.
Komt-ie:
Croupouque, hoe kan het dat jouw klonen zich eerder geregistreerd hebben dan jijzelf? En ben jij dan niet feitelijk de kloon van één van hen?
Kennen wij elkaar soms?quote:Op donderdag 16 september 2004 17:07 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
Mijn zegen heb je
Doeg mop, wel terug komen he.quote:Op donderdag 16 september 2004 17:07 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Het was 'Gable', volgens mij.
Ik ga nu naar huis, trouwens. Dag.
Kutuser die niets toevoegt, niet op letten.quote:Op donderdag 16 september 2004 17:08 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Kennen wij elkaar soms?
Ik heb nog minimaal één klein topicje ergens in een word-documentje staan, ik vind tien topics een mooier getal om bij te stoppen.quote:Op donderdag 16 september 2004 17:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Doeg mop, wel terug komen he..
quote:Op donderdag 16 september 2004 17:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Kutuser die niets toevoegt, niet op letten.
Je gaat niet stoppen.quote:Op donderdag 16 september 2004 17:10 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik heb nog minimaal één klein topicje ergens in een word-documentje staan, ik vind tien topics een mooier getal om bij te stoppen.
Dag lieve mevrouw.quote:Op donderdag 16 september 2004 17:11 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je gaat niet stoppen.
En je hebt een hele gave en originele nieuwe user klaarstaan?quote:Op donderdag 16 september 2004 17:10 schreef Croupouque het volgende:
Ik heb nog minimaal één klein topicje ergens in een word-documentje staan, ik vind tien topics een mooier getal om bij te stoppen.
Dat verwacht ik eigenlijk wel van hemquote:Op donderdag 16 september 2004 17:12 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
En je hebt een hele gave en originele nieuwe user klaarstaan?
Slaag kan je krijgen.quote:Op donderdag 16 september 2004 17:12 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dag lieve mevrouw..
Verleidelijk, maar ik stop nog steeds.quote:Op donderdag 16 september 2004 17:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Slaag kan je krijgen.
Ik.. ik .... Ik ga je non stop bellen als je in de bus/trein zit!quote:Op donderdag 16 september 2004 17:13 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Verleidelijk, maar ik stop nog steeds.
Eng hoor.quote:Op donderdag 16 september 2004 17:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik.. ik .... Ik ga je non stop bellen als je in de bus/trein zit!
That'll teach him!quote:Op donderdag 16 september 2004 17:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik.. ik .... Ik ga je non stop bellen als je in de bus/trein zit!
Nou, daar kan hij anders heulemaal niet tegen hoor.quote:Op donderdag 16 september 2004 17:16 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
That'll teach him!
Dan nietquote:Op donderdag 16 september 2004 17:16 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Eng hoor.
Dag, ik ga nu echt! Richting bus en trein, trouwens.
Gut, wat een vervelend mannetje ben jij eigenlijkquote:Op donderdag 16 september 2004 17:22 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Mijn favoriete users zjin Croupouque en Dirkh. Hoewel die laatste de laatste tijd zijn diepgang kwijtraakt en zijn humor te vaak hetzelfde is. Dus Croupouque staat nu bovenaan mijn lijst. Vooral het Ali B topic was echt briljant en geniaal.quote:Op donderdag 16 september 2004 17:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gut, wat een vervelend mannetje ben jij eigenlijk
ik ben het met je eens.quote:Op donderdag 16 september 2004 17:32 schreef Dagonet het volgende:
Ik denk he, ik denk (dat heb ik zo af en toe, daar ben ik best raar in maar ja, wat doe je eraan?) dat als je een paar keer meepost je vanzelf in het ritme komt en dat Croupouque liever heeft dat mensen reageren en proberen hem te evenaren dan dat iedereen stil met open mond zit te staren naar de genialiteit van z'n topics.
Jij hebt een TTTquote:Op donderdag 16 september 2004 17:33 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
ik ben het met je eens.
Ga je me nu weer uitschelden?
quote:Op donderdag 16 september 2004 17:37 schreef Dagonet het volgende:
Jij hebt een TTT
Is toch leuk als mensen meedoen?
En zolang je niet topics verbaggert
Ik wacht.quote:Op donderdag 16 september 2004 18:01 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Misschien kan VAC nog wat inbrengen.
Ik ookquote:Op donderdag 16 september 2004 23:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik wacht.
quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:02 schreef UIO_AMS het volgende:
Zo was Swami ooit de reden dat ik in ONZ verzeild raakte. Ik meen een topic over een droom die hij had. Een droom om ontdekkingsreiziger te worden. Een minpuntje bij zijn topics is wel, dat je bang bent om mee te posten, waardoor je zijn geniale inslag eventueel tekort doet.
quote:Op donderdag 16 september 2004 17:32 schreef Dagonet het volgende:
Ik denk he, ik denk (dat heb ik zo af en toe, daar ben ik best raar in maar ja, wat doe je eraan?) dat als je een paar keer meepost je vanzelf in het ritme komt en dat Croupouque liever heeft dat mensen reageren en proberen hem te evenaren dan dat iedereen stil met open mond zit te staren naar de genialiteit van z'n topics.
quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 16 september 2004 17:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik heb alleen vaak last van faalangst. Dan wil ik wel mee posten, maar ben ik bang dat ik niet geestig genoeg ben![]()
Kan daar ook even een zelfhulpgroeje voor worden opgericht?
Ik ookquote:Op vrijdag 17 september 2004 14:24 schreef Croupouque het volgende:
Ik ben er nog.
Wie ben jij dan?quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:27 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
Ik ook
Hoi P.quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:24 schreef Croupouque het volgende:
Ik ben er nog.
Een vervelend mannetje volgens Ripleyquote:Op vrijdag 17 september 2004 14:28 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Wie ben jij dan?
quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:31 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
Een vervelend mannetje volgens Ripley
*ook is*quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:29 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ik ben een fan van C.
Mooi.quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:24 schreef Croupouque het volgende:
Ik ben er nog.
quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:34 schreef Ripley het volgende:
[..]Ik zie die sig nu pas
![]()
Gij schlaat den schpijcker op den kop.quote:Op donderdag 16 september 2004 17:32 schreef Dagonet het volgende:
Zeker weten, op deze manier merk je dat mensen het waarderen juist doordat ze mee doen. Goede timing, aardige beginposts, mooi topic.quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:57 schreef Dagonet het volgende:
Een lekker laagdrempelig meedoetopic C.!
Ja, en dat terwijl er eigenlijk een verschrikkelijk hoogdrempelig 'niemand kan hier aan meedoen'-topic geplanned stond.quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:57 schreef Dagonet het volgende:
Een lekker laagdrempelig meedoetopic C.!
Plaats die binnenkort toch ook maar, als je dat nog ziet zitten.quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:00 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ja, en dat terwijl er eigenlijk een verschrikkelijk hoogdrempelig 'niemand kan hier aan meedoen'-topic geplanned stond.
Je moet ze opvoeden C. en dat gaat met babystapjesquote:Op zaterdag 18 september 2004 20:00 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ja, en dat terwijl er eigenlijk een verschrikkelijk hoogdrempelig 'niemand kan hier aan meedoen'-topic geplanned stond.
Ja, duh. Ik ben al vijf maanden met dat topic bezig.quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:02 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Plaats die binnenkort toch ook maar, als je dat nog ziet zitten.
quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:22 schreef Rampestamper het volgende:
Croupouque, had je dit toevallig al gelezen?
[afbeelding]
Ja ik dacht, laat ik hem even waarschuwen met zo'n avatar
Klik hier voor de grote versie
Leuk om te lezenquote:Op zaterdag 18 september 2004 21:22 schreef Rampestamper het volgende:
[afbeelding]
Ik schaam mij trouwens diep dat ik dit uit de Privéquote:Op zaterdag 18 september 2004 21:28 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Leuk om te lezen.
Ik had het inderdaad al gelezen, maar dan in een ander roddelblad.quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:22 schreef Rampestamper het volgende:
[afbeelding]
Open er een topique overquote:Op zaterdag 18 september 2004 21:35 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Ik schaam mij trouwens diep dat ik dit uit de Privéheb gescand.
Sterker nog, ik schaam mij überbaubt diep omdat ik het ook nog uit de Privé gelezen heb.
Die zag ik ook op de telev.quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:22 schreef Rampestamper het volgende:
[afbeelding]
Nee, hoezo?quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:05 schreef CartWOman het volgende:
Je gaat niet weg, toch?![]()
Er kwam laatst wel rook uit mijn monitor toen ik een topic van je lasquote:Op zaterdag 18 september 2004 21:36 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik had het inderdaad al gelezen, maar dan in een ander roddelblad.
Mochten de servers van FOK! ooit vlam vatten, dan bied ik nu alvast mijn excuses aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |