Hij bedoelde dat als grapje manquote:Op maandag 12 juni 2006 00:30 schreef bergkampf het volgende:
Ja hij is echt een irritant mannetje. Cocu raakte geirriteerd op de vraag of ie opgelucht was dat ze hadden gewonnen. En hij zei tegen van der Sar dat het misschien weleens aan zn leeftijd kon liggen dat hij kramp kreeg.
Ja die Bert schudt ze zo uit zijn mouw die hilarische grappenquote:Op maandag 12 juni 2006 09:29 schreef Nellid het volgende:
[..]
Hij bedoelde dat als grapje manvan de Sar moest er nog wel om lachen ook...
quote:Op maandag 12 juni 2006 12:37 schreef NY_Giant het volgende:
Hoe ziet die knakker er eigenlijk uit?
Die zijn erg goed inderdaad.quote:
Bedoel jij niet Jeroen Stekelenburg? Die doet 't trouwens beter...quote:Op maandag 12 juni 2006 13:44 schreef SuperUli het volgende:
Hij klinkt als een 20jarige...waarom is ie zo oud?
Theo Reitsma is inmiddels bijna 64 jaar, dus die man wil wat gas terugnemen denk ik.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:51 schreef Guerra het volgende:
Ik erger met nooit zo aan die reportages of interviews. Meer aan die verslaggevers. Cooke, Snoeks, Ten Napel. Theo Reitsma
, maar waarom hoor je die nog zo weinig?
Nee, Maalderink, heb me herhaaldelijk gestoord aan dat irritante stemmetje van 'm.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:50 schreef SirG het volgende:
[..]
Bedoel jij niet Jeroen Stekelenburg? Die doet 't trouwens beter...
Maalderink gisteren trouwens gehoord bij Van Persie? Hoezo stoken...![]()
Volkomen mee eens. Die gozer wordt met de week arroganter. En dan ook dat denigrerende commentaar als Hiddink een keertje meespeelt op de training...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:43 schreef rounder77 het volgende:
...volgens mij is het hoog tijd dat Smeets met pesioen gaat met zijn God-like uitstraling....
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Die andere helft kijkt niet of wat
Nope, voetballers hebben liever dat journalisten in hun kont kruipen, en journalisten kruipen liever in de konten van de spelers om geen primeurtjes of interviews mis te lopen.quote:Op zondag 25 juni 2006 11:19 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik vind zijn reportages altijd super. Zijn vragen zijn soms wel irritant maar hij stelt soms ook goede vragen. Maar omdat die kritisch zijn vinden voetballers het niet altijd even leuk om door Bert geinterviewd te worden.
Op een trainingskamp gebeurd niets, dat weet jij, dat weet ik, en toch kijk je Studio Sport en Sportzomer. Kijk dan zelf niet naar programma's die in jouw ogen nergens over gaan.quote:Op zondag 25 juni 2006 11:25 schreef detulp050 het volgende:
als er niets is gebeurd, zeg dat dan gewoon en wat interesseren mij die fucking koeien nou helemaal
Stop de relevante info in een kort item en ga verder met de rest. Het hoeft niet elke dag 10 minuten te duren.quote:Op zondag 25 juni 2006 11:56 schreef Stpan het volgende:
[..]
Op een trainingskamp gebeurd niets, dat weet jij, dat weet ik, en toch kijk je Studio Sport en Sportzomer. Kijk dan zelf niet naar programma's die in jouw ogen nergens over gaan.![]()
Ik hoef helemaal geen kontgekruip te zien. Sterker nog, buiten de wedstrijddagen om hoef ik helemaal niets van Oranje te zien. En dat onderkruipertje hoef ik al helemaal niet te horen.quote:Op zondag 25 juni 2006 11:24 schreef Stpan het volgende:
[..]
Nope, voetballers hebben liever dat journalisten in hun kont kruipen, en journalisten kruipen liever in de konten van de spelers om geen primeurtjes of interviews mis te lopen.
En blijkbaar wil het deel van het NLse volk dat op FOK! komt ook liever gekontenkruip zien ipv fatsoenlijke journalistiek.
Maar ze verliezen niet, en daar gaat het om. Misschien vanavond de 2e verliespartij.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:12 schreef Stpan het volgende:
Van Basten is inconsequent en zijn elftal vertoont al 2 jaar voetbal van een matig niveau.
Ze moeten een hele avond vullen met items over voetbal. En er zijn genoeg mensen die dat wel willen weten. Als studio sportzomer je niet bevalt dan kijk je toch lekker villa bvd.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:04 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Stop de relevante info in een kort item en ga verder met de rest. Het hoeft niet elke dag 10 minuten te duren.
quote:Op zondag 25 juni 2006 11:19 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik vind zijn reportages altijd super. Zijn vragen zijn soms wel irritant maar hij stelt soms ook goede vragen. Maar omdat die kritisch zijn vinden voetballers het niet altijd even leuk om door Bert geinterviewd te worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |