Ik ben nu een middag verder en zag dat er nog niemand mijn vraag heeft kunnenquote:Op donderdag 16 september 2004 12:53 schreef Yez het volgende:
Het gaat hier een beetje mis geloof ik met het spel..![]()
Het probleem is dat ik heel vreemd beeld heb
(rood/zwart en ik zie alleen wat schimmen, geuid is wel perfect)
Ik heb weinig verstand van de technische kant van de PC dus
neem het maar voor lief als ik een domme vraag stel..![]()
Ik heb naar de minimale configuratie gekeken en ik kan alles vinden
behalve informatie over de grafische kaart die ik zou moeten hebben.
Nu hem ik even in de papieren gekeken die ik bij de pc heb en heb dit gevonden :
Videogeheugen : ATI Radeon VE 32MB TV out
Is dat wat ze ermee bedoelen? In dat geval kan ik dus dit spel niet spelen,
en zit ik met een probleem van 60 euro die hier naast me ligt in de vorm van 4 cd-roms?!?![]()
Nee hoorquote:Op donderdag 16 september 2004 16:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hlp nodig?
Doe dan de handleiding op de post
Toch maar niet. Ik upload de hele handleiding wel. Hij word misschien wel 4 mb groot (Word Documentquote:Op donderdag 16 september 2004 16:46 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Maar de handleiding komt als 3e post in de OP van de volgende delen. Dus helemaal na te lezen
Bedankt voor je reactie!quote:Op donderdag 16 september 2004 16:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Yez,
Doe eens Start => Uitvoeren => typ in dxdiag => kijk vervolgens bij tabblad "beeldscherm" => wat staat er bij "chiptype"?
=edit= en check hier eens of je The Sims 2 wel kunt draaien!
=edit2= Welk besturingssysteem draai je? Windows XP?
Allemaal heel cool dat je dit doet maar vind je 't niet een beetje zonde van de tijd? JE kan ondertussen ook Simmenquote:Op donderdag 16 september 2004 16:52 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Toch maar niet. Ik upload de hele handleiding wel. Hij word misschien wel 4 mb groot (Word Document)
Zo. Na 6 pagina's ga ik even The Sims 2 spelen. Vanavond ga ik weer verder
Nee, ik verveel me toch :$quote:Op donderdag 16 september 2004 17:07 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Allemaal heel cool dat je dit doet maar vind je 't niet een beetje zonde van de tijd? JE kan ondertussen ook Simmen
heb je directx9c geinstalleerd staan op je pc?quote:Op donderdag 16 september 2004 16:46 schreef Yez het volgende:
[..]
Ik ben nu een middag verder en zag dat er nog niemand mijn vraag heeft kunnen
beantwoorden. Ik heb ondertussen nog drivers geinstalleerd voor dat videogeheugen
maar dat hielp dus ook niet..
Wat nu?![]()
Ja, gewoon die pic openen in Paintshop of Photoshop. Maak een foto van jezelf, met webcam of digicam.quote:Op donderdag 16 september 2004 18:04 schreef American_Nightmare het volgende:Hoe doe je dat editten in PS dan? Plak je je eigen gezicht er gewoon overheen of wat?
Heeeeel mooi!!!quote:Op donderdag 16 september 2004 17:41 schreef Master-Tealc het volgende:
Dit ben ik als Sim.. (klik voor groter)
[[url=http://img15.exs.cx/img15/3302/sim-ikke-th.jpg]afbeelding][/url]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lijkt voor geen meter, maar ik heb ook een raar hoofd. Misschien heeft iemand anders meer geluk.
Hoe:
-Open The Body Shop
-Create Parts
-Start New Project
-Create Facial hair, makeup
-Klik Costume Makeup icon boveaan, en kies een texture.
-Klik Export Selected Texture icon onderaan.
-Je texture word gesaved, edit die met Photoshop en save het.
Om het toe te passen build je een sim, en pas je de costume makeup toe.
Whehehe graag gedaanquote:Op donderdag 16 september 2004 18:26 schreef Yez het volgende:
[..]
Hij doettut!!![]()
Bedankt! Je bent geweldig!![]()
![]()
Ik ga simmen!![]()
![]()
Yo Morpheus. Werkt die patch ook met een ATI Radeon 9600Pro kaartje van 256 mb? Hij werkt perfect hoor met the sims 2, maar is het aan te raden toch de patch te downloden?quote:Op donderdag 16 september 2004 18:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Whehehe graag gedaan
Veel Sim-plezier!!
HIERquote:Op donderdag 16 september 2004 18:54 schreef Bengeltje het volgende:
mijn sim is alleenmaar depri,
omdat ze verliefd is maar die vent dr niet wil zoenen![]()
waar staat die patch eigenlijk ?
quote:Op donderdag 16 september 2004 18:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
U bent een schatje
misschien even mijn vraagje beantwoordenquote:Op donderdag 16 september 2004 19:06 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Gaat zich nu helemaal concentreren op typwerk. Dus even geen FOK!/Sims2 meer.!
Ik zag hetquote:Op donderdag 16 september 2004 19:21 schreef Retuobak het volgende:
Het is geen patch stel slimmerds, het is gewoon een driver!
quote:Op donderdag 16 september 2004 19:24 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Zo, ik laat mijn sim een groot landgoed betrekken en nodig dan allemaal jongetjes uit.![]()
[afbeelding]
Lijkt wel.quote:Op donderdag 16 september 2004 19:24 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Zo, ik laat mijn sim een groot landgoed betrekken en nodig dan allemaal jongetjes uit.![]()
[afbeelding]
Er zit al witte smink op!quote:Op donderdag 16 september 2004 19:29 schreef Markster het volgende:
[..]
Gezicht mag wel wat witter
Of je pakt het PDF bestand wat op de CD-ROM staat...quote:Op donderdag 16 september 2004 16:52 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Toch maar niet. Ik upload de hele handleiding wel. Hij word misschien wel 4 mb groot (Word Document)
Zo. Na 6 pagina's ga ik even The Sims 2 spelen. Vanavond ga ik weer verder
Of hij doet een poging ons te laten geloven dat hij zo aardig is om tijd vrij te maken, speciaal voor ons.quote:Op donderdag 16 september 2004 19:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Of je pakt het PDF bestand wat op de CD-ROM staat...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
quote:Op donderdag 16 september 2004 19:43 schreef Clauw het volgende:
dat stukje waar je de cheats moet intypen, hoe krijg je die weer weg?
oke thnxquote:Op donderdag 16 september 2004 19:44 schreef woutabest het volgende:
door exit te typen (dacht ik)
Als je klikt op kopen->per kamer weergeven kun je iets kiezen als 'babykamer'of 'kinderkamer'. Daar staat die rommel wel bij, evenals een po. Ik heb ook een kind en die zat gisteravond uit de WC te drinken!quote:Op donderdag 16 september 2004 19:35 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
lol
hij draait hier prima
op het hoogst
maar ik heb een vraagje
is er ook een tafel stoel voor de baby
en een bedje voor een baby,kan er geen vinden
Oh werkt het nu toch bij jou?quote:Op donderdag 16 september 2004 19:50 schreef Djeez het volgende:
[..]
Als je klikt op kopen->per kamer weergeven kun je iets kiezen als 'babykamer'of 'kinderkamer'. Daar staat die rommel wel bij, evenals een po. Ik heb ook een kind en die zat gisteravond uit de WC te drinken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |