Jij mag niet meedoen hequote:Op donderdag 16 september 2004 01:08 schreef Shirley het volgende:
Cool. Aangezien de desbetreffende Fok!ker er zelf geen moeite mee heeft
Duh. Ik wist al wie het was voor dit topic hier uberhaupt stondquote:Op donderdag 16 september 2004 01:10 schreef Sabbath het volgende:
[..]
Jij mag niet meedoen he
Vooruitziende blikquote:Op donderdag 16 september 2004 01:12 schreef Shirley het volgende:
[..]
Duh. Ik wist al wie het was voor dit topic hier uberhaupt stond
Nee, goeie bronnenquote:Op donderdag 16 september 2004 01:12 schreef Sabbath het volgende:
[..]
Vooruitziende blik
Degene die het weten posten het niet omdat het te makkelijk is voor hen, en degene die het niet weten posten niet omdat ze het niet wetenquote:Op donderdag 16 september 2004 01:20 schreef Sabbath het volgende:
ik wil namen, namen en niks anders!!
De uitslag komt binnenkort wel...
dat is denk ik Sander Rentingquote:Op donderdag 16 september 2004 01:15 schreef PrivateRyan het volgende:
[afbeelding]
Ehm.. is dit.. ehm.. ehm..
Ff focussen he!!quote:Op donderdag 16 september 2004 01:24 schreef BaajGuardian het volgende:
ik wil ook wel zon truitje , dan word ik mooi
Zei de kloon die speciaal voor deze post dit account heeft aangemaakt. ga toch fietsen stelen ofzo.quote:Op donderdag 16 september 2004 01:30 schreef Staak het volgende:
Sjongejonge, kan die vent niet eens een ip ban krijgen?
Ik begin die kutklonen een beetje zat te worden.
Jij bent gediscwalificeerd!quote:Op donderdag 16 september 2004 01:30 schreef Staak het volgende:
Sjongejonge, kan die vent niet eens een ip ban krijgen?
Ik begin die kutklonen een beetje zat te worden.
Zie ik er uit als een Marokkaan ofzo, zwakbegaafde kut op schoenen...quote:Op donderdag 16 september 2004 01:32 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zei de kloon die speciaal voor deze post dit account heeft aangemaakt. ga toch fietsen stelen ofzo.
Nee, als een lame mannetje die te zielig is om onder z'n eigen account te posten, hier uitgekotst wordt en de breincapaciteit van een bevroren visstick heeft.quote:Op donderdag 16 september 2004 01:38 schreef Staak het volgende:
[..]
Zie ik er uit als een Marokkaan ofzo, zwakbegaafde kut op schoenen...
Ga ergens anders rellen KKK*quote:Op donderdag 16 september 2004 01:38 schreef Staak het volgende:
[..]
Zie ik er uit als een Marokkaan ofzo, zwakbegaafde kut op schoenen...
quote:Op donderdag 16 september 2004 01:41 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, als een lame mannetje die te zielig is om onder z'n eigen account te posten, hier uitgekotst wordt en de breincapaciteit van een bevroren visstick heeft.
quote:Op donderdag 16 september 2004 01:36 schreef Sabbath het volgende:
Jij bent gediscwalificeerd!
Handig, zo'n woordenboek met tips...quote:U hebt gezocht op gediscwalificeerd in de Van Dale Hedendaags Nederlands:
Ga terug naar school en blijf van de drugs af.
Is "bevroren visstick" de nieuwe publieke metafoor voor de intellectueel minder begaafden ofzo?quote:Op donderdag 16 september 2004 01:41 schreef Shirley het volgende:
Nee, als een lame mannetje die te zielig is om onder z'n eigen account te posten, hier uitgekotst wordt en de breincapaciteit van een bevroren visstick heeft.
Allen naar jou gericht? Nou, dat zegt dan meer over jou dan over degene die het posten.quote:Op donderdag 16 september 2004 01:45 schreef Staak het volgende:
[..]
Is "bevroren visstick" de nieuwe publieke metafoor voor de intellectueel minder begaafden ofzo?
Die zag ik alleen gisteren al 3 keer voorbij komen.
*zucht* Te moeilijk woord voor je? Geen fantasie? Uitgelult dus maar op grammatica aanvallen?quote:Op donderdag 16 september 2004 01:42 schreef Staak het volgende:
[..]
[..]
Handig, zo'n woordenboek met tips...
Zei ik dat het alleen naar mij gericht was?quote:Op donderdag 16 september 2004 01:49 schreef Shirley het volgende:
Allen naar jou gericht? Nou, dat zegt dan meer over jou dan over degene die het posten.
Optyfen, ga een ander topic vervuilen.. *negeer modus AAN*quote:Op donderdag 16 september 2004 01:54 schreef Staak het volgende:
[..]
Zei ik dat het alleen naar mij gericht was?
Meisje, stop eens met denken en doe ga iets doen in je leven dat wél haalbaar is...
Och, je moest eens weten. Ik heb waarschijnlijk meer bereikt dan jou, zielig kutkloontje. Wees een vent en post onder je echte nick of anders hou je gewoon je bek tegen me dicht.quote:Op donderdag 16 september 2004 01:54 schreef Staak het volgende:
[..]
Zei ik dat het alleen naar mij gericht was?
Meisje, stop eens met denken en doe ga iets doen in je leven dat wél haalbaar is...
Ja, ik ben er uitgeluld door één "Je bent gediscwalificeerd!" postquote:Op donderdag 16 september 2004 01:51 schreef Sabbath het volgende:
Uitgelult dus maar op grammatica aanvallen?
Hé, of je doet gewoon als m'n buurmeisje, je gaat heel hard stampen, stopt je vingers in je oren en gaat heel hard schreeuwen als ze gemeen tegen je zijnquote:Op donderdag 16 september 2004 01:55 schreef Sabbath het volgende:
[..]
Optyfen, ga een ander topic vervuilen.. *negeer modus AAN*
Ga je nu patsen met je SOA's?quote:Op donderdag 16 september 2004 01:55 schreef Shirley het volgende:
Ik heb waarschijnlijk meer bereikt dan jou, zielig kutkloontje.
SOA? Dat zeiden ze tegen je moeder toen ze hoorde dat ze zwanger was van de hond van de buurman.quote:Op donderdag 16 september 2004 01:58 schreef Staak het volgende:
[..]
Ga je nu patsen met je SOA's?
Wat een lelijke mensen allemaalquote:Op donderdag 16 september 2004 00:48 schreef Sabbath het volgende:
deze link
Jaquote:Op donderdag 16 september 2004 01:59 schreef APK het volgende:
Moet je een ugly test doen om aangenomen te worden voor die studie
Zwanger worden van een hond?quote:Op donderdag 16 september 2004 01:59 schreef Shirley het volgende:
SOA? Dat zeiden ze tegen je moeder toen ze hoorde dat ze zwanger was van de hond van de buurman.
Nee, ik deelde ze zelf uit, had een overvloed. Jij mocht geeneens in de rij staan.quote:Op donderdag 16 september 2004 02:01 schreef Staak het volgende:
[..]
Zwanger worden van een hond?
Moest je achteraan sluiten bij het uitdelen van de hersencellen ofzo?
Een waarschuwing lijkt mij wel op zijn plaats.quote:Op donderdag 16 september 2004 02:01 schreef Sabbath het volgende:
JaMaar daar gaat het nu niet om...
Je bent in de war met je extra chromosomenquote:Op donderdag 16 september 2004 02:02 schreef Shirley het volgende:
Nee, ik deelde ze zelf uit, had een overvloed.
jaaa, das dezelfde, maar wie is dat dan??quote:Op donderdag 16 september 2004 02:17 schreef devzero het volgende:
Wat een gezellig topic, maar waar is de politie als je ze nodig hebt
Je moet op het linkje klikken, en dan op de pijltjes.. Simpeler kan ik het ECHT NIET uitleggen :/quote:Op donderdag 16 september 2004 13:45 schreef Nouk het volgende:
Goh, moeilijk
Als je de plaats groningen ziet is hij toch de eerste aan wie je denkt. Eitje.quote:Op donderdag 16 september 2004 13:46 schreef Sabbath het volgende:
[..]
Je moet op het linkje klikken, en dan op de pijltjes.. Simpeler kan ik het ECHT NIET uitleggen :/
Nou nou, wat moeilijk...quote:Op donderdag 16 september 2004 13:41 schreef Sabbath het volgende:
[..]
jaaa, das dezelfde, maar wie is dat dan??
Neenee, Xebro doet 2 jaar over elk jaar!!quote:Op donderdag 16 september 2004 13:52 schreef Noca het volgende:
[..]
Nou nou, wat moeilijk...
Ik wist niet dat hij in de nog maar in CMV1 zat, dacht onderhand toch wel in 2..
erm.. jawelquote:Op donderdag 16 september 2004 14:19 schreef p-etr-a het volgende:
Volgens mij weet iedereen wel wie het is ondertussen.
Heb je nog een nieuwe, Sabbath?
Vieske!quote:Op donderdag 16 september 2004 15:31 schreef Sabbath het volgende:
Hier zijn er 3 te vinden Noem er tenminste 4!!
gaahaaf, jij wint!!quote:Op donderdag 16 september 2004 15:40 schreef Noca het volgende:
[..]
Vieske!
je citeert ze toch niet he met je Hooooiquote:Op donderdag 16 september 2004 15:44 schreef Sabbath het volgende:
Trouwens, Vieske en Xebro lezen allebei mee
Hooooooi
Ik kijk wel uit, nee ik zwaai naar hen aangezien ze niet kunnen terug postenquote:Op donderdag 16 september 2004 15:48 schreef Noca het volgende:
[..]
je citeert ze toch niet he met je Hooooi![]()
Jaquote:Op donderdag 16 september 2004 14:01 schreef Steve-O het volgende:
wat een kneuzenkermis
Meelezen is voor homo'squote:Op donderdag 16 september 2004 15:44 schreef Sabbath het volgende:
Trouwens, Vieske en Xebro lezen allebei mee
Hooooooi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |