Ja, het is gaaf, het is spannend, het is opwindend en het is ZEKER lastig, MAAR....
ZOEK DE FOK!KER!!
Het idee.Hanze Hogeschool groningen. Mijn school. Vermoedelijk ook de school van menig fokker, maar ik ben opzoek naar een persoon in het bijzonder. De hanze heeft een "smoellenboek" voor al hun studenten en een van de klassen is CMV1E, dit is de klas waar het om gaat.
Wat moet je doen?Het is eigenlijk heel simpel. Ga naar de
deze linken zoek daar de Fok!ker. Vervolgens post je in dit topic het 'nummer' van de foto waar jouw favoriete (of meest gehate) Fok!ker op staat. Uiteraard post je ook de _originele_ naam van deze Fok!ker in dit topic. Voor elke kloon die je weet te noemen die de Fok!ker gehad heeft krijg je 1 extra punt. Als je de naam/foto fout hebt word je automatisch van deelname uitgesloten.
Wat kan je winnen?1e prijs. Een erotisch gesprek met de Fok!ker in kwestie en ondergetekende.
2e prijs. Een erotisch gesprek met de Fok!ker in kwestie en ondergetekende.
3e prijs. Een plaatje.
4e prijs. Een erotisch gesprek met de Fok!ker in kwestie en ondergetekende.
Tot wanneer hebben we de tijd?Tot ik er zat van ben en vind dat het afgelopen is.
Wanneer beginnen we?Bedoel je dat je nog aan het lezen bent? OPSCHIETEN!! NAAR DIE LINK JIJ LUMMEL!!