Jij mag niet meedoen hequote:Op donderdag 16 september 2004 01:08 schreef Shirley het volgende:
Cool. Aangezien de desbetreffende Fok!ker er zelf geen moeite mee heeft
Duh. Ik wist al wie het was voor dit topic hier uberhaupt stondquote:Op donderdag 16 september 2004 01:10 schreef Sabbath het volgende:
[..]
Jij mag niet meedoen he
Vooruitziende blikquote:Op donderdag 16 september 2004 01:12 schreef Shirley het volgende:
[..]
Duh. Ik wist al wie het was voor dit topic hier uberhaupt stond
Nee, goeie bronnenquote:Op donderdag 16 september 2004 01:12 schreef Sabbath het volgende:
[..]
Vooruitziende blik
Degene die het weten posten het niet omdat het te makkelijk is voor hen, en degene die het niet weten posten niet omdat ze het niet wetenquote:Op donderdag 16 september 2004 01:20 schreef Sabbath het volgende:
ik wil namen, namen en niks anders!!
De uitslag komt binnenkort wel...
dat is denk ik Sander Rentingquote:Op donderdag 16 september 2004 01:15 schreef PrivateRyan het volgende:
[afbeelding]
Ehm.. is dit.. ehm.. ehm..
Ff focussen he!!quote:Op donderdag 16 september 2004 01:24 schreef BaajGuardian het volgende:
ik wil ook wel zon truitje , dan word ik mooi
Zei de kloon die speciaal voor deze post dit account heeft aangemaakt. ga toch fietsen stelen ofzo.quote:Op donderdag 16 september 2004 01:30 schreef Staak het volgende:
Sjongejonge, kan die vent niet eens een ip ban krijgen?
Ik begin die kutklonen een beetje zat te worden.
Jij bent gediscwalificeerd!quote:Op donderdag 16 september 2004 01:30 schreef Staak het volgende:
Sjongejonge, kan die vent niet eens een ip ban krijgen?
Ik begin die kutklonen een beetje zat te worden.
Zie ik er uit als een Marokkaan ofzo, zwakbegaafde kut op schoenen...quote:Op donderdag 16 september 2004 01:32 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zei de kloon die speciaal voor deze post dit account heeft aangemaakt. ga toch fietsen stelen ofzo.
Nee, als een lame mannetje die te zielig is om onder z'n eigen account te posten, hier uitgekotst wordt en de breincapaciteit van een bevroren visstick heeft.quote:Op donderdag 16 september 2004 01:38 schreef Staak het volgende:
[..]
Zie ik er uit als een Marokkaan ofzo, zwakbegaafde kut op schoenen...
Ga ergens anders rellen KKK*quote:Op donderdag 16 september 2004 01:38 schreef Staak het volgende:
[..]
Zie ik er uit als een Marokkaan ofzo, zwakbegaafde kut op schoenen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |