Die zit idd om de hoek bij rosh pina, maar montessori trekt ons niet zo.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:29 schreef poemojn het volgende:
Davinia, ik dacht deze http://www.bms-school.nl/ en ik begreep dat de BSO gedeeld wordt met de Joodse school (rosj pina?). Schijnt alleen wel een hoge ouderbijdrage te vragen.
/edit
Er zit dus ook een psz bij, dus met inschrijven ben je dan vast niet te vroeg, als je dat zou willen
ghehe, of ik loop gewoon naar binnen als ik boodschappen ga doenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:38 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Die zit idd om de hoek bij rosh pina, maar montessori trekt ons niet zo.
Het is zo dubbel, want aan de ene kant wil ik niet te laat zijn, maar aan de andere kant, zijn het wel erg "grote mensen dingen", en wil ik daar nog niet over denken.
DJMO, je zou idd ff kunnen bellen bij welke leeftijd kinderen worden ingeschreven.
(Hmm, zou ik ook kunnen doen... tralalala)
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:28 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Gelukkig weten wij wel het één en ander van basisscholen
Lief zit in het onderwijs en ik heb een diploma onderwijsassistent. Dus wij weten het één en ander van soorten basisscholen.quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:27 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Lief zit in het onderwijs en ik heb een diploma onderwijsassistent. Dus wij weten het één en ander van soorten basisscholen.
Het is nu nog een beetje kijken welk type Kendahl is en wat bij hem zou passen. Want wij kunnen bijvoorbeeld Freinet wel het einde vinden, maar misschien gedijt hij daar wel helemaal niet.
Jazeker. En als ze dan ook nog eens voet bij stuk houden...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Niet elk kind is geschikt voor elk soort onderwijs en dat vergeten ouders nog wel eens bij een schoolkeuze
Bij de meeste scholen kun je je kind gewoon inschrijven en het later afzeggen. Je zou Finn dus op een paar scholen tegelijk in kunnen schrijven en later met zijn vierde jaar kunnen kiezen.quote:Op zondag 22 juni 2008 18:58 schreef Jojogirl het volgende:
Dat vind ik ook wel het lastige eraan. Je moet je kind opgeven als het 2 is ofzo, maar het kan een heel ander kind zijn tegen de tijd dat het echt 4 wordt. Zeker dingen als zelfstandigheid en hoe makkelijk Finn zal leren vind ik nu echt nog niet in te schatten.
Het kind van een collega zit daar, zo kwam hij eraan. Hij vind het lekker dichtbij en het is een keurig schooltje. Mja, dat wel.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:28 schreef Vivi het volgende:
Ik mot het ook niet Kim. Prima dat ze er wat over leren en lekker Heidens Kerstmis vieren vind ik ook prima, maar geen Here Jezus-geneuzel volgaarne.
Maar wederhelft vind het wel a-okay begrijp ik?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |